レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a needle felted stuffed animal, and the item I got did not match the picture shown on the website nor was it needle felted. It was so cheap! I tried to get refunded because of the 100% inac... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Like everyone else, I ordered the Honey Bee Suncatcher through Beatrixzone.com. I was charged by Ureashi Pte Ltd on January 7th, received a tracking number that looked suspect on Jan 11th, but it is... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a gorgeous stained glass suncatcher for Trendy Gladys (actually Ureashi) through Paypal. Did not receive it for 2 months. Put in a claim with Paypal and 5 days before dispute resolution I rece... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Item is nothing like advertised, doesn't look anything like the picture. It looks like a cheap piece of junk jewelry you'd get out of a quarter machine, plastic on an opaque brassy gold background. Ar... もっず芋る

䌁業情報


連絡先

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1

146件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

What a rip off

What a rip off. I ordered a 'baby alien' on Dec. 14 from The Keilas website and never got it. I received 2 tracking numbers, neither of which show any movement out of China, and now their website is gone. Please don't order anything from these people. I'm opening a pay pal dispute and hope to get my money back.

2020幎1月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Scam Company!

Same experience as others. Ordered Baby Yoda doll from FB on December 7 2019. Upon ordering somehow it went to 2 instead of 1. I emailed them And it took them 10 days to get back and they said they couldn’t cancel the order. And then I emailed them back and they said they have no recollection of me ordering anything And then stop responding altogether. It’s obviously on my banking statement and it went through PayPal and I just called my bank today to cancel and put in a claim. Definitely a fake company and I hope they all go to jail. Never received a thing!

This is email I received on 12/19/19. It is now 1/29/20 and Nothing!

Hello Jon,
Thanks for reaching us and sorry for our late reply.
We are so sorry to say that your order has been processed by the shipping company. Therefore, we cannot cancel your order now, since Christmas is just around the corner it would be a perfect gift for someone special. Like your friends or your love ones. This item is our best seller and whoever receives it would feel loved this season of giving. Freely let us know if you need more support.
Sincerely,
Brian

2020幎1月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

This " Business" is a total scam!

This " Business" is a total scam! If I could give this review NO stars, I would!
We ordered an item I saw on FB Dec 16, 2019. We waited up to about the 16 of January. The order was paid for through PayPal with our Amex card. After doing research and finding out the email for the company went to a Detroit street, we knew we had been scammed. To top that off, one page that was supposed to give product description said " if your looking for something to read, read a book!" Really? We were furious. So I went right to Amex, told them it was done through PayPal and didn't Know who I was supposed to go to, to report Fraud. Amex thanked me for letting them know, they would track down the company, and they also refunded my money! Always use a reputable CC when making purchases, and do your research when buying off places like FB.

2020幎1月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

The Keilas (Ureashi.com) represent how bad dealing with a global company can get!

On Dec 7th, I saw an ad on Facebook for a baby Yoda plush. During the order, my phone lost signal, so the order was lost. I made a second attempt to order, and discovered The Keilas website had cookies in place that saved my previous attempt, so I now had an order for two plush dolls instead of one. I immediately sent them an email requesting a cancellation of the order, since their website didn't offer any means to cancel, or update the order. I gave it several hours before contacting them again; it was Saturday, so I assumed they may not even be in the office. After 5 emails over three days with no response, I considered putting in for a stop payment at my bank, but I wanted to give them the benefit of the doubt. On Tuesday (a full business day after the order was place) they processed the payment with still no response to any of my emails. I didn't hear back from ureashi.com (The Keilas) until Dec 26th claiming there was nothing they could do since orders are sent directly to the shipping department. However, it's been well over a month, and the product(s) still haven't arrived. I just want my money back. I can imagine $64.93 doesn't seem like a lot of money to squabble over, but this whole experience has left me feeling I can't trust global companies, and PayPal support isn't as accessible as they have been in the past. I recognize that I made the mistake of not paying attention to the quantity, but I attempted contact them within minutes of seeing my mistake, so a response 3 weeks after the fact really isn't by design meant to be helpful. This just may be how global companies operate, but I definitely wont be doing business with them again. Having the ability to update an order before shipping is why I normally only do business with Amazon. However, since Amazon represents vendors from all over the world, I have been hit a couple times with the instant order scenario. The only difference is Amazon was more hands on with a resolution than PayPal has been. Right now all I want is my money back, but if I just paid for the knowledge to never order off Facebook again, then I suppose that it could have been worse. I'm glad there are websites like this for consumers. It's clear that companies like Facebook and even Amazon don't vet their vendors. Vetting is pretty much left to us the consumer. So even if you contributed to issue with a dumb mistake, it's important to let people know when a company isn't offering reasonable consumer interaction. Hiding behind automated procedures isn't acceptable, and we as consumers need to make that clear, or nothing changes for the better.

UPDATE: Paypal's automated system contacted me a week after submitting my vendor dispute. The email claimed Ureashi had failed to follow up with them within the allotted 7 days, so Paypal is refunding my credit card. I still would have preferred talking to a human being when looking for a reasonable resolution, but Paypal took care of it, so I have to give them credit.

2020幎1月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

this garbage scammers give you fake


this garbage scammers give you fake tracking numbers, refuse to refund money. to this date I have not received my shipment. worse of all Paypal automatically closed my case

belownis the email sent to me from ureashi

Hello Sergio,
Thanks for reaching us and sorry for our late reply.
FYI, we've checked your order and we are sorry to inform you that you can not cancel your order as you require. To be precise, according to our policy, " WE DO NOT ACCEPT RETURNS OR EXCHANGES IF you want a refund/return because the expected shipping to Canada far exceeds Christmas Eve. We print on demand and therefore we cannot accept returns with that inquiry.”
Finally, thanks for choosing us, in case you have more queries about your purchase, feel free to contact us.
Warm regards,
Cherrie Ivy

2020幎1月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I ordered a moon necklace on nov 26

I ordered a moon necklace on nov 26, 2019. It is now January 19th,2020, still nothing..never again will i buy from an Instagram ad.update: i recieved the necklace end of January. It is not as pictured. Very cheap looking..at least i got something i guess..no more Instagram ads tho

2020幎1月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Same thing happened to me

Same thing happened to me. The crap I did receive looked nothing like what I ordered! Nothing but a bunch of thieves! Never order from any facebook site again...sorry legit businesses. Once burned, twice no effing way!

2020幎1月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

THESE GUYS WILL STEAL YOUR MONEY

I ordered from these thieves on the 16th off December and never got my order! I lost $30 and my mother’s Christmas present to this crooks! I sent so many emails to them and never got anything back! I even wrote a review on thekelias.com saying everything that everyone has mentioned on this site. And OF COURSE it never got listed! There’s 4 glowing reviews on the item that I bought and none of them are less than perfect reviews. So never trust a product that only has perfect scores. It was just now that I found this site by researching the transaction myself using my bank statement. It’s only now that I realize to my horror that I have been robbed! That was the only thing I got my mother for Christmas. So I had NOTHING for her that morning! I really hope we can report them and get these scammers arrested.
BUY NOTHING FROM THEKELIAS.com or UREASHI!!!

2020幎1月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

SCAMMERS!! Never got my item!

Never got my item!
I too placed an order November 27 2019 and they got paid right away.
I have contacted them a couple of times. they responded with an email with a tracking # and a courier link. They also stated that to come to Canada it would take 20-30 days.
I clicked the attached link and the tracking # they gave me, did not exist!!
Thank God for Paypal so I can get my money back.
Please do not get scammed like I did.

2020幎1月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Stay Away from them

Same here I ordered on Dec. 6th .... no response since making payment thru PAYPAL..... emailed them twice no response. I am following the dispute process through PayPal. STAY AWAY FROM THEM... I hope I’m not out my $70 plus $....... they were items for Christmas presents

2020幎1月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

SCAM

SCAM. I ordered something on November 27th it's now January 7th and still no response, no order, no email. Please don't get scammed like I did.

2020幎1月8日
自発的なレビュヌ

レビュヌの察象になっおいる䌁業の方ぞ

プロフィヌルを登録しお、Trustpilot の無料ビゞネス ツヌルにアクセスし、お客様ずの぀ながりを広げおください。

無料アカりントを取埗

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報