Dusk レビュー 407

TrustScore 5段階評価の1.5

1.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Having purchased a bed from yourselves back in February, there were parts missing from the order, and despite repeatedly being told that the matter would be looked into, nothing has been resolved. It... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ordered a bed and mattress march from dusk due to arrive in April didn’t arrive then told me may and now I’m getting emails telling June there one big pain in the bum don’t use

5つ星のうち1の評価

Awful experience with Dusk. After the delivery of my bed has been moved to months later than expected, I received no reply or updates from the customer support team. They offered absolutely no hel... もっと見る

5つ星のうち2の評価

We purchased an ottoman bed , which we like but the strap was missing so unable to open safely as it’s a super king size. I’ve sent numerous emails and phoned customer service. I’ve had no respons... もっと見る


連絡先

1.5

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

407件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Waiting for 3 months for my sofa

I ordered a sofa bed on 7th December for for a 16th December delivery. (Order no. S22308596) Despite bad reviews and numerous complaints I still do not have my sofa and I have no idea where it is and cannot get any response. The tracking shows my order in exception - whatever that means. I seriously think that I will never get my sofa bed. How can this company be still taking orders when they can’t fulfil the ones they have? It’s nothing short of criminal

Just seen your reply - it's the standard reply you sent me before and one I have seen on other responses. It isn't good enough to do this and shows a lack of empathy and concern when you churn out a bulk standard reply

2024年12月7日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear about your experience and that we’ve fallen short of the service we strive for.

This past year, we’ve grown rapidly, with our teams working hard to bring you more products than ever before. As part of this growth, we expanded into a second warehouse a couple of months ago to improve stock availability and dispatch times.

Unfortunately, the transition didn’t go as smoothly as we’d hoped, and unexpected shipping delays have added to the challenges, resulting in a backlog and dispatch delays for some orders.

This has resulted in a higher volume of contact than usual, which is why our response times are currently longer than they should be. We want to assure you that we are working through all customer enquiries and will get back to all customers by email as soon as possible.

Resolving your query is important to us. We kindly ask for your patience, and a member of our team will be in touch with you shortly.

Many thanks,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

Worst customer experience I’ve ever had. Avoid this company

Very disappointed.

I’ve placed an order few weeks ago to then realised that they didn’t have it in stock and I wouldn’t have got it on time (We moved house and I was in a rush to get a bed or at least a mattress delivered) I wasn’t annoyed at this point, I started to get annoyed when I try to get in touch with them and they completely ignored me for days. (Bear in mind they don’t have a customer service phone number or online chat) I eventually got a reply and decided to cancel my order which they confirmed a week ago and that I would have hear back within 72 hours. After hearing nothing I send other emails and they ignored me again. Today I received an email to say that part of my order (that was confirmed cancelled) is on its way. Anything I get will be returned and I want my money back asap. They owe me over £1000 at this point. I work in customer service myself and I have been understanding and patient before deciding to write this review. Useless company I’m afraid, avoid!

2025年2月6日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

We are very sorry to learn of the experience you have had with your recent DUSK order, please be assured this does not reflect our usual DUSK service.

At DUSK, providing a seamless and exceptional experience for our customers is our top priority. We deeply regret that your recent interaction with our services did not meet your expectations. Please know that we take your feedback seriously, and I am committed to resolving this matter promptly.

Having looked into this further, we have noticed that our customer service team have been able to provide a resolution and the cancellation and refund have been successfully processed, as per your request.

Thank you for your patience and understanding. If there is anything further we can assist with to help restore your faith in the quality of our service, please do let us know and we will do what we can to help.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

Absolutelly rubbish company they don.t…

Absolutelly rubbish company they don.t refund back the right amount .Avoid this company

2025年2月6日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review with us.

We are so sorry to hear about the issues you have been experiencing with your recent DUSK order. Please be assured we will do everything we can to put this right.

So we can look into this further, please could you provide us with your order or contact details, as we would really like to resolve this for you. A request has been sent through to you on Trustpilot.

Thank you for all your ongoing patience in the matter.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

Awful Awful Awful company

Awful Awful Awful company! Avoid at all costs- we have had only part of our bed delivered and unable to assemble with major parts of the bed missing and no hardware included in the order. They have failed to provide any solution to this 4 weeks down the line despite some 15 emails being sent in this time period! We have now been sleeping on a mattress for a month because we CANNOT get a straight forward response with the only email correspondence being from ‘AI Bots’ with a wishy washy vague ‘referral to operations’ DO NOT BUY!!!!

2025年2月5日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review with us.

We are so sorry to hear about the issues you have been experiencing with your recent DUSK order. Please be assured we will do everything we can to put this right.

So we can look into this further, please could you provide us with your order or contact details, as we would really like to resolve this for you. A request has been sent through to you on Trustpilot.

Thank you for all your ongoing patience in the matter.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

My reply to Dusk!

Dusk has responded to my 1 star review and have asked me to respond!
I have no intention of replying as I no longer want anything to do with this company!
They issued a standard bland pathetic statement which does not address any of my concerns or grievances.
If they had read my review they would have noticed that I have resolved the issue myself.
As I stated in my original review don’t waste your time with this company.

2025年1月30日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are so sorry to hear about the issues you have been experiencing with your recent DUSK order.

Upon further review, we have noticed that our team requested for your order and contact details against your original review so we could look into the matter further. However, unfortunately this request through Trustpilot has since expired.

In order for us to be able to look into this further, we would kindly advise providing us with your order or contact details, as we would really like to look into this further.

If there is anything further we can assist with to help restore your faith in the quality of our service, please do let us know and we will do what we can to help.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

The Bad and the Bad

Yesterday I was advised the item was on its way, today the Evri system is telling me that they are expecting it.

I don't know where the problem is DUSK or EVRI.

Communications are bad.

I'd like my money back immediately.

Order Number S22479163

Trust Pilot need to allow us to not give star that this company does not deserve.

Still waiting for a response to my email. Is this a one person operation?

I've come to the conclusion that the only way the may respond to their inept action is to enter a Small Claim against them. Maybe if enough people do they'll be out of business and not cause problems for other buyers.

2025年1月30日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

We are very sorry to learn of the experience you have had with your recent DUSK order.

We deeply regret that your recent interaction with our services did not meet your expectations. Please know that we take your feedback seriously.

Whilst we are glad to see that your order arrived with Evri on 1/2/25 and has been successfully delivered to you on 3/2/25, we would like to sincerely apologise for any stress and inconvenience caused leading up to this point.

Please be assured, your feedback has been raised with the relevant team to ensure we are continually improving our products and services.

If there is anything further we can assist with to help restore your faith in the quality of our service, please do let us know and we will do what we can to help.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

this is a scam company

this is a scam company. Never received my order. BEWARE!

2025年1月14日
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

I’m truly sorry to hear about the experience you’ve had with your recent DUSK order.

Please rest assured that this falls short of the high standard of service we strive to provide. At DUSK, our top priority is delivering a seamless and exceptional experience, and it’s clear that we didn’t meet those expectations in your case.

We take your feedback very seriously. Our team will take a closer look into this and contact you shortly with the relevant details.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

Only gave one star because it won’t let…

Only gave one star because it won’t let me leave none over six weeks for a duvet set. Taken my money on the 8th December numerous emails to dusk to receive automated answers

Horrendous company. Either deliver or refund me

2025年1月28日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review with us.

We are so sorry to hear about the issues you have been experiencing with your recent DUSK order. Please be assured we will do everything we can to put this right.

So we can look into this further, please could you provide us with your order or contact details, as we would really like to resolve this for you. A request has been sent through to you on Trustpilot.

Thank you for all your ongoing patience in the matter.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

Plwase please do not order from this…

Plwase please do not order from this company. I dont know who they employ in the warehouse but u dont get your goods . And they have the cheek to say u owe them money
Phonelines have not been unavail for weeks now
Company gone downhill . Do not order you wont get your goods if you do its in dribs and drabs

I have sent you the details . Please deal with this asap . Thanks

2025年1月17日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review with us.

We are so sorry to hear about the issues you have been experiencing with your recent DUSK order. Please be assured we will do everything we can to put this right.

So we can look into this further, please could you provide us with your order or contact details, as we would really like to resolve this for you. A request has been sent through to you on Trustpilot.

Thank you for all your ongoing patience in the matter.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

Not delivered and non-responsive customer service

Not despatched despite being marked as sent. Customer service is email only and still non-responsive after several days. Avoid.

2025年1月17日
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

I’m truly sorry to hear about the experience you’ve had with your recent DUSK order.

Please rest assured that this falls short of the high standard of service we strive to provide. At DUSK, our top priority is delivering a seamless and exceptional experience, and it’s clear that we didn’t meet those expectations in your case.

We take your feedback very seriously. Our team will take a closer look into this and contact you shortly with the relevant details.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

Utter Joke of a company!!

Utter Joke of a company!!
I don't want to have to do this but I'm hoping it's the only way someone will contact me about my order!
I placed a very large order with Dusk in December 2024.
The company stated the bed and mattress would be delivered on 27/12/2024!
We had a time confirmed for the delivery.
When the delivery company arrived we confirmed that the 2 boxes were all the parts that were required, the company agreed this
We then got rid of our old bed as the new one allegedly was delivered.
When opening the box that night to put our new bed together, we find that we are missing HALF OF THE PARTS and therefore could not put the bed together!!!
Not only this but the mattress they have given to us had
MOULD stains on it!!
This is utterly disgusting & disgraceful !!
We have not been able to get in contact with anyone since 6/01/25 where they told us the issues would be resolved in 48
hours
NO ONE HAS CONTACTED US,and all phone lines continue to be closed!! We have sent 4 emails with no response to anything!
DO NOT USE 6dusk.com !! BOYCOTT this fraudulent company

2024年12月30日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review with us.

We are so sorry to hear about the issues you have been experiencing with your recent DUSK order. Please be assured we will do everything we can to put this right.

So we can look into this further, please could you provide us with your order or contact details, as we would really like to resolve this for you. A request has been sent through to you on Trustpilot.

Thank you for all your ongoing patience in the matter.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

Terrible service

Terrible service. Avoid. I received an email that it shipped and should be here in 5-7 days. It's been over a week and my usps tracking info says that they haven't received the package to ship. I've sent an email requesting an update. They say they've turned off their phones due to high volume. And can't return my message for a few working days. Please avoid!

2025年1月13日
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

I’m truly sorry to hear about the experience you’ve had with your recent DUSK order.

Please rest assured that this falls short of the high standard of service we strive to provide. At DUSK, our top priority is delivering a seamless and exceptional experience, and it’s clear that we didn’t meet those expectations in your case.

We take your feedback very seriously. Our team will take a closer look into this and contact you shortly with the relevant details.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

I still don’t have my product

I still don’t have my product

2025年1月14日
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

I’m truly sorry to hear about the experience you’ve had with your recent DUSK order.

Please rest assured that this falls short of the high standard of service we strive to provide. At DUSK, our top priority is delivering a seamless and exceptional experience, and it’s clear that we didn’t meet those expectations in your case.

We take your feedback very seriously. Our team will take a closer look into this and contact you shortly with the relevant details.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち5の評価

Great product and super fast shipping

Great product and super fast shipping. Also great price!

2025年1月6日
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hi there!

Thank you so much for taking the time to leave us a five-star review.

We really appreciate your feedback and are glad that you’ve enjoyed your DUSK experience.

If you need anything in future, please make sure you contact us – We would love to help 😊

Love from,
DUSK Resolution Team ❤

5つ星のうち1の評価

Not happy took over 2 week to receive…

Not happy took over 2 week to receive order then trouble with Evri. Then part of my order missing which now says getting ready to pack. So it will probably be another couple of weeks.no reply after I have emailed, now they saying I need to email a different department joke!!!

2025年1月17日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review with us.

We are sorry to hear you are dissatisfied with your recent DUSK experience. This does not sound like our usual standard, we will do everything we can to put this right.

So we may look into this further, please may I ask you provide us with your order or contact details, as we would really like to resolve this for you. A request has been sent through to you on Trustpilot.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち2の評価

Would not purchase again

I like the material and texture of the duvet cover, however, I am disappointed that it lacks the string inside of it to attach to the duvet. This makes it extra difficult to keep everything in place, at times making the duvet slide down. I would not purchase this item again.

2024年12月9日
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave your review with us.

We are so sorry to hear about the disappointment that has been caused with your DUSK duvet cover.

Unfortunately, our duvet covers do not include strings inside to attach the cover to the duvet. We are so sorry if this was not clear on our website and had been overlooked.

Please be assured, your feedback has been raised with the relevant team to ensure we are continually improving our products and services.

If there is anything further we can assist with to help restore your faith in the quality of our service, please do let us know and we will do what we can to help.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち4の評価

I haven't received my package

1-6-25
I haven't received my package. I put in my order almost a month ago and received a notification that my order shipped more than a week ago. I was understanding since it was the end of the year/holiday season, but this is disappointing at this point.

1-29-25
I received my package a few weeks back and I'm the products themselves are great.

1 ⭐️ wait time
4.5⭐️⭐️⭐️⭐️ product quality

2025年1月6日
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

We are very sorry to learn of the experience you have had with your recent DUSK order.

We deeply regret that your recent interaction with our services did not meet your expectations. Please know that we take your feedback seriously.

Whilst we are glad to see that your order was delivered to you on 17/1/25, we would like to sincerely apologise for all the stress and inconvenience caused leading up to this point.

Please be assured, your feedback has been raised with the relevant team to ensure we are continually improving our products and services.

If there is anything further we can assist with to help restore your faith in the quality of our service, please do let us know and we will do what we can to help.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

I’ve always been pleased with your…

I’ve always been pleased with your products once I receive them after a loooooong wait! Your shipping method or timelines needs to be improved. I placed my order 2 weeks ago and still waiting for it to be shipped out..

2025年1月6日
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

I’m truly sorry to hear about the experience you’ve had with your recent DUSK orders.

Please rest assured that this falls short of the high standard of service we strive to provide. At DUSK, our top priority is delivering a seamless and exceptional experience, and it’s clear that we didn’t meet those expectations in your case.

We take your feedback very seriously. Our team will take a closer look into this and contact you shortly with the relevant details.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

I ordered a bed for my daughter the…

I ordered a bed for my daughter the beginning of November, delivery date the end of November, then the delivery date change to today Wednesday, now saying Saturday, my daughter has been sleeping on a mattress on the floor for months, how can your shipping be so bad, you’ve had My money and we’ve had no bed and it’s now January, my husband also ordered from you but managed to cancel and get a refund, since ordered from another company that has already delivered, my advice to anyone is DO NOT ORDER from this company

2025年1月8日
自発的なレビュー
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review with us.

I am sorry to hear you are dissatisfied with your recent DUSK experience. I can assure you this does not sound like our usual standard, and I will do everything I can to put this right.

So I may look into this further, please may I ask you provide me with your order or contact details, as I would really like to resolve this for you. I've just popped a request to you through Trustpilot.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

5つ星のうち1の評価

I requested 2 Dover cover sets and 2…

I requested 2 Dover cover sets and 2 pillowcase sets and received only 1 Dover cover sets 3 pillowcase sets. I sent an email with proof of photo and was sent an email stating that someone would be contacting me with a duration of (5-7 business days) and I am still waiting to hear back.

2024年12月23日
Dusk ロゴ

Dusk からの回答

Hello,

I’m truly sorry to hear about the experience you’ve had with your recent DUSK order.

Please rest assured that this falls short of the high standard of service we strive to provide. At DUSK, our top priority is delivering a seamless and exceptional experience, and it’s clear that we didn’t meet those expectations in your case.

We take your feedback very seriously. Our team will take a closer look into this and contact you shortly with the relevant details.

Kind regards,
DUSK Resolution Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報