レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Impossible d'avoir accÚs aux thÚmes déjà payés, j'écris au support qui me demande en 5 points : caractéristiques techniques, captures d'écran, etc... Je leur donne tout ce qu'ils me demandent mais ens... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Ik volg de cursus Papiaments. Superduidelijk allemaal, met problemen word je gelijk geholpen, goed mail contact! Ik ben er superblij mee, en ik hoop dat als we weer naar Aruba gaan dat ik een aardig w... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I bought the app specifically because it had a language that no other app had and which I’d learned many years ago and wanted to brush up on (Morrocan Arabic). I also used to speak Turkish and throug... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I have been learning Russian from scratch over the last year or so and most of my time has been spent playing the games on uTalk. I have found it a very easy and effective way to learn vocabulary, and... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 電子機噚・テクノロゞヌ

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

We have over 140 languages to start speaking. Simple, fun and with immediate results. We are The Language Learning Specialists.


連絡先

  • New King's Road 315-317, SW6 4RF, London, 英囜

  • utalk.com

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

29件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

4.2

すべおのレビュヌ

(29)

過去12か月のレビュヌ数: 18ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Hidden fees, terrible customer service, DON'T !!!

2 years ago they deducted the monthly fee twice for each month... it took me about 10 e-mails to get a refund. 3 days ago I decided to give them another chance and paid for a 1 year subscription - just to find out that there is now an additional fee for each topic ! I contacted customer service requesting a cancellation and refund: it took again 3 days to get a refund. My questions were never answered, instead I got pre-fabricated replies. I blame myself for even trying them again!

2025幎2月24日
自発的なレビュヌ
uTalk ロゎ

uTalk からの回答

We are really sorry that you are unhappy. Having checked our records, it appears that you accidentally took out two subscriptions to our app two years ago using two different emails, one of which may have been your apple login. But, when we cancelled one of your subscriptions at your request, we didn’t spot this and so failed to alert you to it. We are very sorry for this and have now instructed our Customer Service team to be more vigilant to this potential customer pitfall. This is particularly important in your case because it appears that the very same problem happened again when you changed your monthly subscription to an annual subscription ie you tried to log in with a different email to the one which you had used to set up your subscription. This explains why you didn’t have the content automatically unlocked and were instead invited to buy uCoins. Finally, our Support staff did immediately process your requested refund and the delay of you receiving the money back was due to bank processing time which is outside of our control. If we can be of any further help, please contact hello@utalk.com and we wish you well with any future language learning you undertake.

5぀星のうち1の評䟡

Charging every year after cancellation

I took a subscription in 2018 and cancelled in the following year. Every year they charge me in November since then. A couple of years they refunded. This time I am going to trading standards

2024幎11月22日
自発的なレビュヌ
uTalk ロゎ

uTalk からの回答

We are very sorry that we made a mistake and your cancellation in 2019 did not go through as it should have. As soon as you made us aware of our error, our Support staff gave you a full refund and emailed you details of your refund which was six instalments of £11.99 and which, as they explained, was due to show up on your bank statement in the next five to ten days. (Banks usually process refunds sooner than this but we were keen not to make promises the bank might not keep.) So we are very concerned that in your review posted several weeks later on 20 December 2024 you say that you had only received a partial refund. If this is correct, this is an issue which needs to be raised urgently with your bank and we suggest that you give them a copy of the refund receipt we’ve already sent you. If you would like us to re-send it to you or if there is anything else we can do to help, please contact us at hello@utalk.com. Wishing you well for the future and thank you for bringing this to our attention.

5぀星のうち5の評䟡

Easy and erfective way to learn vocabulary

I have been learning Russian from scratch over the last year or so and most of my time has been spent playing the games on uTalk. I have found it a very easy and effective way to learn vocabulary, and many of the phrases have turned out to be useful in practical situations. It is necessary to supplement it with books for the basics of grammar, and with You Tube videos to get used to the sound of conversations, but that would be the case with any on line learning. I especially like the recordings of native speakers, which are infinitely better than any attempt I have heard to reproduce the sounds of a language with AI, and as I mentioned above the choice of vocabulary is sensible and practical. On a recent visit to Kazakhstan, where very little English is spoken and Russian is pretty much essential if you don't speak Kazakh, I was very pleased by how well I managed, and was complimented on my Russian on a number of occasions. Most of this praise is due to uTalk. I am also very impressed with the number of languages on offer, and look forward to starting another one soon.

2024幎5月16日
自発的なレビュヌ
uTalk ロゎ

uTalk からの回答

Your 5⭐ review saying uTalk is an easy and effective way to learn a language has given us a real boost, thank you! 🙏 😊 We designed the app to make it easy, quick and fun for beginners to get started in a new language. Every word you hear is voiced by native speakers, there’s lots of pronunciation practice and the memory-boosting games test you more on words you get wrong. We are pleased to hear that you think the vocab you’ve learned with us is sensible and practical and we’re delighted that you were complimented on your Russian in Kazakhstan. Wishing you lots of good times ahead using your new language skills! PS If you or any of our customers ever need any friendly help or advice, please contact support@utalk.com.

5぀星のうち1の評䟡

Heel slecht

Heel slecht.
Zinnen kloppen helemaal niet!
Doen ook niets om dit te verbeteren.

2023幎12月6日
自発的なレビュヌ
uTalk ロゎ

uTalk からの回答

All the words and sentences are translated in the Phrase Practice section so the meaning of the sentences should be crystal clear. But we always want to help our customers so please contact support@utalk.com if we are missing something or if you would like some friendly advice about how to use the app. For background, this app works for speakers of more than a hundred languages and automatically gives you translations and instructions in the language of your device eg Dutch. But you can see translations in another language by going to Settings, Application Language and choosing your preferred language. We wish you lots of learning success!

5぀星のうち2の評䟡

Not even really for beginners

Only for very basic vocabulary, and no explanations AT ALL about grammar, and word meanings in sentences. I would say, not even suitable for a beginner's course, as you will not get to know what exactly you are saying. With this approach, it does not make any sense to advance into the higher lessons as you will memorise reactions to pictures only and get no higher knowledge of the language. Tested it for comparatively easy languages like English, intermediate (Spanish, French), and hard ones (Mongolian). Positive is the use of native speakers - but here as well: no check of correct pronounciation, you have to evaluate it yourself. So, pretty much useless.

2023幎11月10日
自発的なレビュヌ
uTalk ロゎ

uTalk からの回答

This app helps beginners learn how to pronounce and recognise more than 2,500 useful words and phrases. Learning key words in a new language is like the way we all started learning our first language. It works because having early success speaking a language helps motivate us to learn harder stuff – like grammar – further down the line. We also don’t use automatic speech recognition technology (ASR) because, although it is very good, it is unfortunately still not as accurate as the human ear in identifying correct pronunciation. So, our app uses human assessment (the user’s) but we will continue to review the progress of ASR. Finally, you seem an experienced learner who is keen to learn grammar early on in a new language and we congratulate you. If you would like any advice about our range of language learning products, please contact support@utalk.com. Wishing you lots of learning success.

5぀星のうち1の評䟡

Impressionante a péssima qualidade do


Impressionante a péssima qualidade do produto. Paguei o acesso por 30 dias e nao co sigo acessar o app de jeito algum. HORRÍVEL. Não compre

2022幎8月26日
自発的なレビュヌ
uTalk ロゎ

uTalk からの回答

We always want to help our customers so please contact our friendly customer service guys at support@utalk.com so they can investigate what’s gone wrong and make things right for you. The most common reason for customers being unable to access paid-for content is when they accidentally use a different login email to the one they used to create their account. But we understand this may not be the case for you and look forward to fixing whatever it is that’s gone wrong.

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT WASTE YOUR TIME AND MONEY

Paid, and no access.
DO NOT WASTE YOUR TIME AND MONEY

2021幎11月25日
自発的なレビュヌ
uTalk ロゎ

uTalk からの回答

We understand that you are unhappy and annoyed and would like to help. If you have paid to learn a language with our company and have not been able to access it then we want to make it up to you. Please contact our friendly tech guys at support@utalk.com and they can investigate and make things right. Best wishes, Sarah PS This may or may not be relevant but there are other companies connected to telecommunications who have the same name as us and we sometimes get confused with them...

5぀星のうち1の評䟡

I paid for the service but cannot


I paid for the service but cannot access the program, and even though I paid for it, they cannot find me in the system. So now I have to go through Visa to get a refund, What a pain the ass for $35

2021幎9月10日
自発的なレビュヌ
uTalk ロゎ

uTalk からの回答

We always want our customers to have the best possible experience and are sad that you didn’t. We have checked our records and see that, when you asked for a refund in March 2022, we swiftly did so. But we have no email record of you contacting us before then so are confused by your review. We are aware that there are other companies called uTalk, which aren’t language learning companies, so perhaps that is where things went wrong
? (For the record we never lose people in the system or tell customers to contact their credit card providers in order to cancel their subscriptions.) To discuss further, please contact support@utalk.com. Wishing you well. Best, Sarah

5぀星のうち1の評䟡

The absolutely worse language learning


The absolutely worse language learning app/program out there, after paying for it the old "no microphone" detected bug raised it's ugly head and after 6 months (or more) it still has not been fixed. So anyone get the irony ? language app/program that does not detect pretty much any microphone. Avoid this program and hope against hope the company goes bust because your wasting your money paying for it. What a complete waste of my money. I even sent a support ticket in to them and to this date (8 months or so later) I have never got a reply and yes I checked my spam etc etc, I'm not an idiot with 40 years in I.T. I think i could get a mic to work and chase up a support ticket. So you have been warned seek other language apps/programs like Rosetta stone which actually work and recognise your mic. Nuff Said.

2020幎12月29日
自発的なレビュヌ
uTalk ロゎ

uTalk からの回答

We are sad to hear how frustrated and annoyed you were with our language learning app. A while back we did have a problem with our microphone on PCs which has since been fixed and we have done our best to apologise and make things right for all our customers who were affected. But we do not have a record of anyone with your name contacting support@utalk.com and would like you to contact us so we can investigate what happened to your email and try to make amends. We always value and support our customers and would appreciate the opportunity to make things right. Best wishes, Sarah

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報