Valmontwear レビュー 

98
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Die Bestellung hat knapp vier Wochen bis zur Zustellung benötigt. Zudem entsprach die gelieferte Weste weder der Produktbeschreibung noch den Bildern auf der Website. Die Größe L fiel so klein... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Bestil ikke herfra! Jeg bestilte et ur i god tid, fordi det skulle være en fødselsdagsgave. Efter 4 uger var det stadig ikke kommet, og så lavede de en ny bestilling uden at spørge mig. Jeg gjor... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Articolo, spedito dalla Cina, arrivato dopo un mese. Il Servizio clienti è pessimo. Dopo 3 settimane di attesa ho chiesto di cancellare l’ordine. Hanno risposto che non era più possibile. Poi ho... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Mine nye hørshorts fra Valmontwear sidder som støbt. De er behagelige at have på hele dagen og giver samtidig et skarpt, afslappet look, uanset om jeg er på cafe eller i parken. Jeg får komplimenter h... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

98件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 91%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.6

すべてのレビュー

(98)

過去12か月のレビュー数: 75件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Varning!

Bestil ikke herfra! Jeg bestilte et ur i god tid, fordi det skulle være en fødselsdagsgave. Efter 4 uger var det stadig ikke kommet, og så lavede de en ny bestilling uden at spørge mig. Jeg gjorde det tydeligt, at jeg skulle bruge uret til fødselsdagen, ellers var jeg ikke interesseret i det.

Efter yderligere 2 uger var det stadig ikke kommet, og jeg købte et andet ur. Da det endelig kom efter 56 dage, skulle det koste mig 279 kr. at returnere det.

De tilbød mig at beholde uret og vælge en anden vare til samme pris, men jeg skulle selv betale for fragt og administrationsgebyrer. Men jeg ønskede ikke at have mere med dem at gøre – jeg ville bare have mine penge tilbage.

Til sidst gav jeg op. Kundeservicen er overdrevet venlig, og det er sådan, de snyder dig!

2026年7月7日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Kære Ulrika,

Vi beklager oprigtigt, at din oplevelse med Valmont Wear har været så skuffende. Vi forstår din frustration over den lange leveringstid, især fordi uret skulle bruges som fødselsdagsgave, og at en ny bestilling blev oprettet uden din anmodning.

Vi forstår også, at du ønskede en refundering frem for et alternativt produkt, og at de oplyste returomkostninger gjorde situationen endnu mere frustrerende. Vi vil gerne gennemgå din ordre, leveringsforløbet og den tidligere kommunikation for at undersøge, hvad der skete.

Kontakt os venligst på info@valmontwear.com med dit ordrenummer, så vi kan finde din sag og vurdere den nærmere. Vi tager din feedback om levering, returnering og kundeservice alvorligt og beklager de gener, du har oplevet.

Med venlig hilsen,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Die Bestellung hat knapp vier Wochen…

Die Bestellung hat knapp vier Wochen bis zur Zustellung benötigt. Zudem entsprach die gelieferte Weste weder der Produktbeschreibung noch den Bildern auf der Website. Die Größe L fiel so klein aus, dass sie eher für Kinder als für Erwachsene geeignet war.

Daraufhin bestellte ich die Weste erneut in Größe XL. Auch diesmal musste ich lange auf die Lieferung warten und erhielt erneut die Größe L.

Als ich die Ware zurückgeben wollte, bot mir Valmont zunächst an, die Produkte gegen einen Preisnachlass zu behalten. Alternativ sollte ich die Artikel auf eigene Kosten nach China zurücksenden. Dieser Aufforderung bin ich nachgekommen und habe die Ware an die angegebene Adresse geschickt.

Inzwischen warte ich seit mehr als zweieinhalb Monaten auf die Rückerstattung des Kaufpreises. Der Kundenservice reagiert mittlerweile überhaupt nicht mehr auf meine Anfragen

Insgesamt war der gesamte Bestell- und Rückgabeprozess äußerst frustrierend und enttäuschend.

2026年9月9日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Guten Tag Tjark,

es tut uns leid, dass Ihre Erfahrung mit Valmont Wear so enttäuschend verlaufen ist. Wir verstehen Ihren Ärger über die langen Lieferzeiten, die wiederholt falsch gelieferte Größe und die Abweichungen zwischen der erhaltenen Weste und der Produktbeschreibung.

Besonders bedauern wir, dass Sie die Artikel auf eigene Kosten zurückgesendet haben und nun bereits seit mehreren Monaten auf Ihre Rückerstattung warten. Wir verstehen, dass Sie in dieser Situation eine klare Rückmeldung und eine zeitnahe Klärung erwarten.

Bitte kontaktieren Sie uns unter info@valmontwear.com mit Ihrer Bestellnummer und, wenn vorhanden, dem Versandnachweis der Rücksendung. Wir möchten den Vorgang einschließlich des Rückerstattungsstatus überprüfen und nachvollziehen, weshalb Sie bisher keine Rückmeldung erhalten haben.

Wir nehmen Ihre Kritik an unserem Lieferprozess, der Retourenabwicklung und der Kundenkommunikation ernst und bedauern die entstandenen Unannehmlichkeiten.

Mit freundlichen Grüßen,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Venditore che rende il reso impossibile!!

Articolo, spedito dalla Cina, arrivato dopo un mese.
Il Servizio clienti è pessimo. Dopo 3 settimane di attesa ho chiesto di cancellare l’ordine. Hanno risposto che non era più possibile. Poi ho chiesto un’etichetta prepagata per restituire l’articolo. Solo il 18/08 hanno risposto di attivare la procedura di refund: spedizione in Cina costo 25-40€. C’era anche scritto che oramai era troppo tardi per richiedere la restituzione (calcolano 30 giorni dall’ordine! Assurdo). Ho attivato nuovamente la richiesta di reso dopo la risposta del servizio clienti su Trustpilot.
La loro risposta via e-mail: “Esamineremo la tua richiesta di reso e le circostanze relative all’ordine, compresa la tua precedente corrispondenza, e confermeremo le modalità di reso appropriate.”
Sono passati 5 giorni e non ho più avuto notizie. È un sito che sembra truffare le persone in quanto rende impossibile il reso e gli ordini arrivano dopo settimane.

2026年9月15日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Gentile Eva,

ci dispiace sapere che la tua esperienza con noi sia stata così negativa. Comprendiamo la tua frustrazione riguardo ai tempi di consegna, alla qualità dell'articolo e alle difficoltà che descrivi in merito alla cancellazione dell'ordine e alla procedura di reso.

Vorremmo verificare attentamente il tuo caso specifico, inclusi i tempi della richiesta di cancellazione, le informazioni ricevute sulla procedura di reso e le comunicazioni avute con il nostro servizio clienti. Ti invitiamo a contattarci all'indirizzo info@valmontwear.com indicando il numero dell'ordine. In questo modo potremo individuare il tuo caso e verificare come assisterti nel modo più appropriato.

Prendiamo seriamente i tuoi commenti sulla qualità dei prodotti, sulla gestione dei resi e sulla comunicazione con il nostro servizio clienti. Ti ringraziamo per averci dato l'opportunità di esaminare la situazione.

Cordiali saluti,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Worst online shopping experience I have ever had

This was the worst online shopping experience I have ever had and definitely my first and last time with them. The product I received was a shirt, but the fabric was completely different from what was shown in the product description and pictures. Furthermore, there was no tag on the shirt indicating the size, what it is made of, how to wash it, and so on. Customer support replies quickly, but they do not give solutions or they offer bad options, such as telling me to send the product back to China even though their location is in the Netherlands. The shipping cost to China is more than 60 Euros while the product price is approximately 55 Euros. After that, they said they could only refund 7 percent of the amount, or that I should choose another product and buy it with a discount. None of these options were suitable or fair. This was my first and last experience with them, and it is very bad.

2026年9月15日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Dear Mohammad,

We are sorry to hear that your experience with us was so disappointing. We understand your concerns regarding the fabric, the missing product information on the shirt, and the options you were offered when you contacted our support team.

We would like to review your individual case carefully, including the product you received, the information provided on your order, and the return and refund options discussed with you. Please contact us at [info@valmontwear.com](mailto:info@valmontwear.com) with your order number and, if possible, photos of the item received. This will allow us to investigate the matter properly and determine how we can assist you.

We take your feedback regarding product descriptions, labeling, returns, and customer support seriously. We appreciate the opportunity to review your case and work toward an appropriate resolution.

Best Regards,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

misleidende dropshipper

misleidende dropshipper… het bekende recept… “dropshippen” goedkope rotzooi uit China… toegestuurd kledingstuk komt totaal niet overheen met het bestelde product, is vele maten te klein en gefabriceerd van een synthetisch materiaal… er wordt geadverteerd met “30 dagen niet goed geld terug” maar de koper kan opdraaien voor de kosten van de retourzending naar China als hij/zij zijn geld wil terug krijgen… mails en reacties op reviews zijn nietszeggende AI gegenereerde antwoorden

2026年8月2日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Beste HS,

Het spijt ons te horen dat je ervaring met ons zo teleurstellend is geweest. We begrijpen je zorgen over de pasvorm, het materiaal en het verschil tussen het ontvangen artikel en wat je op basis van de productinformatie had verwacht. Ook begrijpen we dat de retourkosten voor jou een belangrijk punt zijn.

We willen je specifieke bestelling graag zorgvuldig bekijken, inclusief het ontvangen product en de omstandigheden rond je retouraanvraag. Neem hiervoor contact met ons op via info@valmontwear.com en vermeld je ordernummer. Als je foto's van het ontvangen artikel kunt meesturen, kunnen we de situatie gerichter beoordelen en je verder helpen.

We nemen je feedback over onze productinformatie, retourprocedure en communicatie serieus en waarderen de gelegenheid om je individuele situatie te onderzoeken.

Met vriendelijke groet,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

SCAM!!

SCAM!!! Do not place an order under any circumstances.

The product I received was completely different from the one presented on the website. The advertised product looked attractive and was described as being made from high-quality materials. What was actually delivered looked extremely poor and did not match the advertised appearance or quality.

Based on my experience, I strongly recommend documenting everything, contacting your bank to request a chargeback and reporting the matter to your card provider, such as Visa or Mastercard. You can also report the online shop directly to Google and the relevant consumer protection authorities.

Judging by the number of similar complaints, I cannot understand how this business has been allowed to continue operating in this way for so long. I only wish I had read the reviews before placing my order. FRAUD!!!

2026年9月2日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Dear MM,

We are sorry to hear that you were disappointed with your purchase and that the product did not meet your expectations regarding quality and appearance. We understand how frustrating this can be when the product you receive does not match what you expected from the website.

We would like to review your specific order and understand what happened. Please contact us at info@valmontwear.com with your order number and, if possible, photos of the item you received. This will allow us to investigate the matter properly and assist you with the available solution.

We take feedback about product quality and accuracy very seriously and appreciate the opportunity to look into your experience.

Best Regards,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

the number large is for small children…

the number large is for small children and the quality of linen is like aplastic bag,this is a pants for 3 euro no 40 ,congrutulations you fooled one more guy

2026年8月26日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Dear Giorgos Kontovas,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that the trousers did not meet your expectations regarding the sizing and material.

We understand your disappointment if the fit was significantly different from what you expected and if the fabric did not feel as described. We take concerns about product quality and sizing seriously and would appreciate the opportunity to review your specific order.

Please contact us directly at info@valmontwear.com with your order details and, if possible, photos of the item so we can investigate the matter and assist you with the appropriate resolution.

Best Regards,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Håbløs kundeservice - hold dig væk !

Det værste fup. De overholder ikke leveringstid og svarer ikke på gentagne henvendelser, hvor jeg beder om at få ophævet købet med andet end et intetsigende autosvar.
Jeg har nu brugt ca 4 uger på håbløst og ikke løsningsorienteret korrespondance omkring annullering og returnering at en fejlbestilt vare.

Nu viser det sig at varen skal returneres til Kina, for egen regning, hvis jeg skal have en forhåbning om refundering :( - det vil koste ligeså meget som jeg har betalt for varen jeg har forsøgt i 4 uger at få annulleret .

Et helt igennem useriøst, plattenslager firma. Jeg er ekstremt skuffet, og føler mig virkelig snydt !

Jeg vil aldrig anbefale nogen at handle med valmontwear.com

2026年8月3日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Kære Jesper,

Tak, fordi du har taget dig tid til at dele din feedback. Vi er virkelig kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger.

Vi forstår godt, hvor frustrerende det må have været at opleve forsinkelser, problemer med at annullere din ordre og bekymringer vedrørende returprocessen. Vi beklager, at vores kommunikation gav dig en følelse af manglende støtte og skuffelse.

Vores mål er altid at hjælpe vores kunder så effektivt som muligt og behandle alle henvendelser retfærdigt. Vi tager feedback som din alvorligt og arbejder løbende på at forbedre både vores kundeservice og den samlede shoppingoplevelse.

Vi vil gerne have mulighed for at gennemgå din sag endnu en gang. Kontakt os venligst direkte på info@valmontwear.com med dine ordredetaljer, så vi kan undersøge dine bekymringer grundigt og arbejde hen imod en passende løsning.

Med venlig hilsen,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Really bad experience

Really bad experience, I waited for so long like a month and I received a pay of shoes in a very bad quality when it was promised to be in an excellent one.

2026年7月30日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Dear Vittoria,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand how disappointing it must have been to wait so long for your order only to receive shoes that did not meet the quality you were expecting. We sincerely regret the frustration this has caused.

Our goal is always to provide products that meet our quality standards and deliver a positive shopping experience. We would appreciate the opportunity to review your order and investigate what happened so we can work toward a fair resolution.

Please contact us directly at info@valmontwear.com with your order details and any relevant photos of the shoes so we can investigate your case thoroughly and assist you further.

Best Regards,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Attenzione sito truffa!! Servizio clienti pronto a truffarvi nuovamente.

Attenzione sito truffa!!! Oltre a spedire gli articoli sbagliati, non corrispondenti e di bassa qualità made in Cina, non ti risolvono neppure il problema. Il loro servizio clienti pessimo, nemmeno ti rispondono. Lasciate perdere questi truffatori, state alla larga!!!

2026年7月23日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Caro Alberto,

Grazie per aver dedicato del tempo a condividere il tuo feedback. Ci dispiace sinceramente che la tua esperienza non abbia soddisfatto le tue aspettative.

Comprendiamo le tue preoccupazioni riguardo all’articolo che hai ricevuto e all’assistenza che hai ricevuto in seguito. Ci rammarichiamo che tu sia rimasto deluso sia dal prodotto che dal nostro servizio clienti.

Il nostro obiettivo è sempre quello di fornire informazioni accurate sui prodotti e di assistere i nostri clienti nella risoluzione di eventuali problemi nel modo più equo ed efficiente possibile. Prendiamo sul serio ogni feedback e lavoriamo costantemente per migliorare sia i nostri prodotti che il nostro servizio clienti.

Ti saremmo grati se ci concedessi l’opportunità di riesaminare il tuo caso. Ti preghiamo di contattarci direttamente all’indirizzo info@valmontwear.com fornendoci i dettagli del tuo ordine, in modo da poter approfondire la questione e trovare una soluzione adeguata.

Cordiali saluti,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Det er en ren svindel

Det er en ren svindel. Varer passer til den dårligste kvalitet, som lavet i Kina. Det er umuligt at returnere vare og få penge retur. Man skal sende de urigtige varer til Kina for egen omkostning.

2026年6月30日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Kære Natalia,

Tak, fordi du har taget dig tid til at dele din tilbagemelding. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger.

Vi forstår dine bekymringer vedrørende produktkvaliteten og returprocessen. Vi beklager, at din oplevelse har efterladt dig skuffet.

Vores mål er altid at støtte vores kunder og løse problemer på en retfærdig måde. Vi tager alle problemer med produktkvaliteten alvorligt og gennemgår hver enkelt sag individuelt. Vi vil sætte pris på muligheden for at undersøge din ordre og finde den mest passende løsning.

Kontakt os venligst direkte på info@valmontwear.com med dine ordredetaljer, så vi kan gennemgå din sag grundigt og hjælpe dig videre.

Vi værdsætter din feedback og er fortsat dedikerede til at forbedre både vores produkter og vores kundeservice.

Med venlig hilsen,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Just scam

Just scam. They dont send what you ordered. Pictures are fake. You order linen and get polyester. You cant send back because it is in china. Those people are criminal thievs

2026年5月27日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Dear Rifat,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand your concerns regarding the product you received and the material. Our goal is always to provide accurate product descriptions and images, and we regret if the item did not meet your expectations.

We would also like to clarify that we do not intend to prevent customers from returning eligible items. Our support team may request photos of the received product so we can verify the issue and determine the most appropriate resolution as quickly as possible. This is a standard part of our claims process.

We would appreciate the opportunity to review your case and work toward a fair solution. Please contact us directly at info@valmontwear.com with your order details so we can investigate your concerns and assist you further.

Best Regards,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Fik tilsendt noget andet end hvad jeg havde bestilt

Jeg bestilte en boomer jakke men fik tilsendt en hel anden jakke som jeg ikke kunne passe og som var grim.
De fortalte at boomer jakken var udsolgt men blev ved med at reklamere for den på deres hjemmeside??
Jeg kunne så ikke returnere den forfærdelige jakke de havde sendt mig, så nu har jeg en genpakket jakke der bare ligger og er således blevet frastjålet 490 kroner.
Som jeg så mangler til at købe en anden jakke et helt andet sted. For hos Walmont Wear vil jeg aldrig prøve at handle igen, for jeg får ikke hvad jeg bestiller, men hvad Walmont syntes jeg skal have eller noget de ellers ikke kan komme af med. Jeg har advaret at jeg vil skrive om deres forretning metoder, men de vil ikke sende mig det jeg havde bestilt. Fub og Fidus set fra mig af, 490 kroner har jeg så ydet til Walmnt som en slags socialhjælp.

2025年11月16日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Kære Tom,

Tak for din tilbagemelding. Vi er virkelig kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger.

Vi forstår godt, hvor skuffende det er at modtage en vare, der adskiller sig fra den, du oprindeligt bestilte. Hvis den ønskede jakke ikke længere var på lager, beklager vi den frustration, det har medført, og forstår dine bekymringer vedrørende erstatningsvaren og den samlede oplevelse.

Vores mål er altid at levere produkter, der lever op til vores kunders forventninger, og at løse eventuelle problemer på en retfærdig måde. Vi vil gerne have mulighed for at gennemgå din ordre og finde den bedst mulige løsning i dit tilfælde.

Kontakt os venligst direkte på info@valmontwear.com med dine ordredetaljer, så vi kan undersøge, hvad der er sket, og hjælpe dig videre. Vi sætter pris på din feedback og er fortsat dedikerede til at forbedre vores service.

Med venlig hilsen,

Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Fraud

Wrong model on the jacket.
Wrong colour on the jacket.
Wrong size. A Chinese medium where the sleeves stopped halfway at the wrists.

So I did not receive the item I ordered.

After that, I sent several emails where I clearly asked to make a complaint. Instead of handling the complaint, they tried to negotiate it away.

First store credit.
Then 20 percent back and I keep the jacket.
Then 30 percent.
Then 40 percent.
Otherwise, I have to pay myself to ship their incorrect product back to China.

That is the whole setup.

You pay.
You receive a garbage product that does not match the website.
Then they try to wear you down with long, warm, completely ineffective emails until you accept store credit or a partial refund.

It does not even seem like real customer service. It sounds like a fake front with AI generated replies in several languages. Warm tone. Zero real responsibility. Just soft text around the same cold message: the customer must carry the cost.

So:

1. Do not order anything from Valmont Wear.
2. If you already have and received the wrong item, do not negotiate with “customer service”. Document everything and contact your bank directly. Report the purchase as “not as described”.

Read the reviews here on Trustpilot. This does not look like an isolated mistake. The same pattern keeps appearing: wrong product, wrong size, poor quality, returns to China, partial refunds and customer service that tries to wear people down.

There also seem to be earlier similar names and variants connected to the same type of setup, for example Valmontimode, Valentimode, Lozenda Fashion, Luna Mae, Verouxmode, Eliaromoda, Anciennemonde, Labels of Amsterdam, Optimum Choice Shop and Lasson Living. Hello Trustpilot? Do you not see that these companies seem to have fake five star reviews while running the same type of fraud? Whether this is a greedy solo operator, some dropshipping person in the Netherlands, or a larger network, I do not know. But the form is clear.

European facade.
China logistics.
AI customer service.
Return friction.
The customer carries the consequence.

There will probably be a reply under this from “customer service” with exactly the same tone I described earlier: warm, understanding, apologetic, but without any real solution. That is the whole point. It looks human on the surface, but when you demand responsibility, there is nothing there.

Completely boundaryless.
Completely irresponsible.
Very cynical.

Almost sadistic?

Action: we put the cost on you.
Language: we care about you.
Action: we make the return unreasonable.
Language: we want to help you.
Action: we wear you down.
Language: we appreciate your feedback.

Clear fraud.

2026年5月10日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Dear Joey b,

We are sorry to hear about your experience and we regret that your order and the following communication left you feeling this way.

We understand your frustration regarding the received jacket not matching your expectations in terms of model, color, and sizing. We also understand your disappointment with the proposed resolutions and the overall return experience.

We take customer feedback seriously, especially when a customer feels unheard or unsupported. It is never our intention to create frustration or to make customers feel pressured during the resolution process. We also want to clarify that our customer support team aims to respond to every inquiry with professionalism and care while working within our procedures.

We appreciate you taking the time to explain your concerns in detail. Feedback like this helps us review and improve our communication, product presentation, and support processes.

We would still appreciate the opportunity to review your case again directly and see whether a suitable resolution can be reached. Please contact us at info@valmontwear.com with your order information and previous correspondence so we can investigate the matter further.

Best Regards,
Valmont Wear

5つ星のうち3の評価

Lidt overrasket over leveringstiden som…

Lidt overrasket over leveringstiden som var lang hvilket gjorde at jeg måtte købe en ekstra gave til fødselsdag.
Men derudover er jeg meget tilfreds og glædeligt overrasket over kvaliteten på jakken.

2026年3月31日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Kære Christa,

Tak, fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse med os.

Vi forstår godt, at leveringstiden var længere end forventet, og vi beklager de ulemper, dette måtte have medført, især da du var nødt til at finde en ekstra fødselsdagsgave. Vi arbejder løbende på at forbedre vores leveringstider for at give dig en bedre oplevelse.

Vi er meget glade for at høre, at du er tilfreds med jakkens kvalitet, og at den levede op til dine forventninger. Din positive feedback betyder meget for os.

Hvis der er andet, vi kan hjælpe dig med, er du velkommen til at kontakte os på info@valmontwear.com.

Med venlig hilsen,
Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Hvis bare man kunne give 0 stjerner?!

Hvis bare man kunne give 0 stjerner?!
KØB ALDRIG noget fra denne webshop.

Jeg kunne simpelthen skrive en roman så lang om deres kundeservice eller mangel på samme og ligeledes om det billige Temu-lignende produkt man får tilsendt!
Jeg har bestilt en jakke der på ingen måde ligner den på webshoppen, og de vil have jeg selv skal betale returfragt for den. Jeg har først efterfølgende opdaget at deres returfragt er mellem 149-249. De påstår at der er tale om den samme jakke til trods for at nærmest kun farven på ydersiden af jakken er tilsvarende den på hjemmesiden.

Jeg er målløs over et firma optræder som dansk, men er alt andet end dansk.
Bare igen… køb aldrig fra denne webshop.

Jeg kan opdatere min anmeldelse med at jeg forud for denne anmeldelse har været i kontakt med kundeservice og haft åndssvagt mange og lange samtaler på mail, med noget der mest af alt lyder som en robot. Jeg er gået med til at modtage en kompensation for fejlen og dermed taber 3-400 kr. på købet. Her 16 dage efter at have accepteret et afslag i prisen afventer jeg stadig at modtage refusionen, og jeg bliver mere og mere nervøs for om der overhovedet kommer en refusion.

Jeg fraråder alle at gøre brug af dette firma. Giver kun hovedpine og billige Kina-varer.

2026年4月1日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Vi er kede af at høre om din oplevelse og at jakken ikke levede op til dine forventninger.

Vi tager denne type feedback alvorligt og vil gerne have mulighed for at undersøge din sag grundigt. Vores team kan gennemgå de produktproblemer, du har nævnt, og redegøre for returproceduren for din ordre, herunder returomkostninger og betingelser for returnering.

Kontakt os venligst på info@valmontwear.com med dine ordredetaljer, så vi kan hjælpe dig yderligere og løse dette så hurtigt som muligt.

Med venlig hilsen,
Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Hold jer væk!

Hold jer væk! Jeg skulle have læst anmeldelserne på Trustpilot. Jeg forsøgte at stoppe en bestilt vare umiddelbart efter køb, men de ignorerede mine henvendelser igen og igen (virkede som AI svar). Det var for dyrt at returnere varen til Kina, så jeg endte med en vare jeg ikke skulle have haft.

2026年3月16日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Kære Jørgen,

Vi er virkelig kede af at høre om din oplevelse, og vi forstår, hvor frustrerende denne situation må have været for dig.

Vi vil gerne forsikre dig om, at vi aldrig har til hensigt at ignorere vores kunder, og vi beklager oprigtigt, hvis vores svar virkede ubrugelige eller automatiserede. Vi beklager også, at din annulleringsanmodning ikke blev håndteret i tide, især da du kontaktede os kort efter din bestilling.

Med hensyn til returneringen forstår vi, at internationale fragtomkostninger kan være en betydelig byrde, og vi er kede af, at dette efterlod dig med en vare, du ikke ønskede. Dette er ikke den oplevelse, vi ønsker at give.

Vi vil virkelig sætte pris på muligheden for at gøre dette godt igen for dig. Kontakt os venligst direkte på info@valmontwear.com med dine ordreoplysninger, så vi kan gennemgå din sag mere grundigt og arbejde hen imod en fair løsning.

Tak fordi du gjorde os opmærksomme på dette. Din feedback hjælper os med at forbedre os, og vi håber at kunne genvinde din tillid.

Med venlig hilsen,
Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Total svindelfirma

Total svindelfirma, hold jer væk!

En stjerne fordi de trods alt leverede et produkt.

Min svigermor fik ved en fejl købt 3 stk. af samme vest til min søn til jul. Hun kontaktede dem og fik en pæn mail om at hun naturligvis kunne returnere de to “overskydende”. Da der ingen oplysningerne fandtes om hvordan varer skal returneres, så kontaktede hun igen kundeservice. Her bad de om at hun skulle sende billeder af de varer der skulle returneres, samt af den originale emballage. Det gjorde hun og hørte ingenting. Efter utallige rykkere, oplyser firmaet nu at de først har modtaget hendes mail med billeder ca. 2 mdr. efter hun rent faktisk har fremsendt den (og kan dokumentere at hun har sendt den) og at hun dermed først har kontaktet dem efter returperiodens udløb.

Må bare konstatere at der aldrig var deres intention at tage imod returvarerne. Fup!

2026年2月28日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Hej Line,

Vi er meget kede af at læse om jeres oplevelse, og vi forstår fuldt ud, hvor frustrerende situationen må have været for dig og din svigermor.

Vi vil gerne være helt tydelige om, at det aldrig er vores intention at afvise gyldige returneringer eller skabe unødige problemer. Hvis din svigermor tidligere har fået oplyst, at de ekstra varer kunne returneres, ønsker vi naturligvis at gennemgå hele korrespondancen og tidslinjen grundigt. Der kan i sjældne tilfælde opstå tekniske udfordringer eller forsinkelser med e mails, men vi bestræber os altid på at håndtere sager retfærdigt og gennemsigtigt.

Vi beder jer venligst om at videresende den fulde mailkorrespondance, herunder den oprindelige mail med billederne samt dokumentation for afsendelsesdatoen, til os på info@valmontwear.com. Når vi har modtaget dokumentationen, vil vi undersøge sagen grundigt og arbejde hen imod en fair løsning.

Vi værdsætter vores kunder og tager sådanne henvendelser meget alvorligt. Giv os venligst mulighed for at se nærmere på sagen.

Best Regards,
Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Kineser fup

Værste l….
Det er Kina varer de sælger med mellemled i Sverige. Det har intet med dansk kvalitets varer at gør så hold jer langt væk fra bestilling herfra.
Har købt en herrer sweater str L og trøjen passer et barn. Der er ingen vaskeanvisning/produktanvisning i trøjen. Ej heller et varermærke.

2026年2月27日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Kære JLJ,

Vi er virkelig kede af at læse om din oplevelse, og vi sætter pris på, at du har taget dig tid til at dele din feedback.

Vi vil gerne præcisere, at vi tager produktkvalitet og gennemsigtighed meget alvorligt. Vi samarbejder med internationale produktionspartnere, og vores produkter fremstilles i henhold til vores specifikationer og kvalitetsstandarder. De markedsføres ikke som danskproducerede varer, og vi beklager dybt, hvis noget har skabt det indtryk.

Hvad angår den sweater, du har modtaget, er det absolut ikke den oplevelse, vi ønsker for vores kunder. Forkerte størrelser, manglende vaskeanvisninger eller manglende korrekt mærkning afspejler ikke de standarder, vi stræber efter at opretholde. Vi forstår, hvor skuffende det må være at modtage en vare, der ikke passer som forventet.

Vi vil meget gerne have mulighed for at gennemgå din ordre og rette op på dette. Kontakt os venligst direkte på info@valmontwear.com med dit ordrenummer og fotos af den vare, du har modtaget. Når vi har gennemgået detaljerne, vil vi samarbejde med dig om at finde en rimelig løsning så hurtigt som muligt.

Din feedback hjælper os med at blive bedre, og vi sætter pris på, at du har gjort os opmærksom på dette.

Med venlig hilsen,
Valmont Wear

5つ星のうち1の評価

Kunde hos Valmont Wear - nej tak!

Valmont Wear har endeligt besluttet at den jakke de har fremsendt i bytte af for lille jakke ligger indenfor rammen af næsten samme produkt (produktvariant!)! Den bestilte er en jakke med fint, tyndt for. Bytte-jakken er med vatteret for!! Og helt anderledes kvalitet. Ikke til det bedre! Valmont Wear vil som tegn på velvilje og anerkendelse af min ulejlighed (oprindelig ordre blev lagt/betalt den 3/12-25) give et gavekort på 20% til fremtidigt køb hos dem. Nu vel vidende at man risikerer at modtage en produktvariant i stedet for den der afbildes på hjemmesiden - ja, så ville jeg da være dobbelt naiv!
Så jeg takker nej til gavekort på 20%.
I stedet sidder vi (jakke tiltænkt barnebarn i julegave) nu tilbage med 2 jakker, der for os er ganske uanvendelige (jakke 1: for lille og jakke 2: ikke anvendelig til det jakken oprindeligt var bestilt til - nemlig indebrug/sommerbrug).
ADVARSEL: du risikerer at modtage en “produktvariant” når du bestiller en vare hos Valmont Wear. Firmaet fastholder sin ret til at fremsende en variant og tage sig betaling for en anderledes/ringere vare! Firmaet hævder at der er tale om et DANSK herremodemærke. Hvis det er sandt (!), så står det ringe til med danske herremodemærker!

2026年2月17日
自発的なレビュー
Valmontwear ロゴ

Valmontwear からの回答

Kære Helen,

Tak, fordi du deler din oplevelse med os. Vi er virkelig kede af at læse, hvor skuffet du er, og vi forstår fuldt ud din frustration over jakkerne.

Vi beklager meget, at den nye jakke ikke levede op til dine forventninger. Vi forstår også, hvor vigtigt dette køb var, især da det var en julegave til dit barnebarn. Det gør situationen endnu mere skuffende, og det er vi virkelig kede af.

Vi vil gerne præcisere, at det aldrig er vores intention at sende et produkt af ringere kvalitet eller på nogen måde vildlede vores kunder. I nogle tilfælde kan der være produktionsvariationer i visse modeller, men vi er fuldt ud klar over, at forskelle i foring og den generelle kvalitet kan have stor indflydelse på, hvordan jakken opfattes og bruges. Vi forstår, at en tynd foring i forhold til en quiltet foring ikke er en ubetydelig detalje, især når jakken var beregnet til indendørs brug eller som sommerbeklædning.

Vi respekterer din beslutning om at afvise gavekortet på 20 %. Samtidig ønsker vi ikke, at du står tilbage med to jakker, der er ubrugelige til dine behov. Vi vil meget gerne have mulighed for at gennemgå din sag igen og finde en fair løsning, uanset om det indebærer en anden passende løsning.

Kontakt os venligst direkte på info@valmontwear.com og angiv dit ordrenummer. Vi vil personligt gennemgå detaljerne og gøre vores bedste for at løse denne sag på en passende måde.

Vi værdsætter al feedback, også når den er kritisk, fordi den hjælper os med at blive bedre. Vi håber virkelig, at vi kan genoprette din tillid til os.

Med venlig hilsen,
Valmont Wear

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報