VaporNation レビュー 

4,255
•
TrustScore 5段階評価の1

1.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

There was a mix up with delivery address. Phone number provided was invalid. Emails went unanswered. When I finally got someone to answer, I was assured multiple times the issue was fixed. Never ch... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Vape Nation is Terrible. I ordered 17 vapes due to the discount. Six vapes did not work right out of the box. I tested them all. Two vapes leaked oil. I ordered 3 of one of the CZAR CX-15000 stopped w... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I should have ordered from a different vendor, I’m waiting over a week for a $400 order. I found the same item on a different site for the same price. But wait for it 2 day free shipping! I will neve... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Didn't receive my vape with my FedEx package, just a bunch of random junk (e.g. sticker, silicone case, etc). The case was especially a slap in the face, since I don't even have a vape to put it on.... もっと見る

企業情報

  1. ベイパー専門店
  2. ・
  3. タバコ屋

さまざまな外部ソースから提供された情報

VaporNation was founded in 2008 with a clear objective – providing our customers with the largest vaporizer selection paired with a seamless shopping experience. With that as our guiding mission statement, we strive to ensure our customers remain the top priority, with innovation and education at the heart of our approach. We provide the very best customer service by offering Live Chat assistance and helpful telephone support. This ensures that our customers have immediate access to our "Vapor Experts" who can answer questions and provide guidance for each vaporizer purchase.


連絡先

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評価の1

4255件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.2

すべてのレビュー

(4,255)

過去12か月のレビュー数: 6件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I had a great deal of luck here…

I had a great deal of luck here Cheapest price hands down...I didn't look for a coupon! I should have. I am still happy and I would recommend this to friends and family. The reviews helped me make up my mind...Soooooo that was a big +

2019年3月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I still remember my first purchase

I still remember my first purchase! Which was the APX Vape its been two years and it's finally died on me, hope this one serves even better! Always great business never had any issues! Keep up the good work!

2019年3月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

5 stars

5 stars: Excellent – no reservations, I would recommend this company to anyone.

2019年3月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Spooning to excellence !

Went to buy a spoon pipe and totally forgot I had $ 28.00 credit rewards from my last purchase and it only cost me tax,and my credit was two years old how’s that for customer service !!!

2019年3月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent

Excellent – no reservations, I would recommend this company to anyone. Always great prices on quality products with super fast ship.

2019年3月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great company

Great company; great products, easy, secure check out, fast delivery. What more could you ask for? We highly recommend this company.

2019年3月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Broke in about two weeks

Broke in about two weeks like many cheap vapes it just stopped working after 2 weeks . When it worked it was ok nothing special though . Would not purchase from the same company when the mini4 comes out

2019年3月18日
自発的なレビュー
VaporNation ロゴ

VaporNation からの回答

Hello Joseph,

Thanks for leaving your review.

We're sorry to hear about any inconvenience you have experienced with your unit.

We actually do not manufacturer any of the products we sell but we do stand by them. If you've only had your unit for two weeks I'm sure it is still under warranty and we would be more than happy to fix this for you.

However, it looks like you did not attach any email or sales order number to this review so we do not have the information to reach out to you.

You can reach us directly at (888)498-2767 or support@vapornation.com.

Thank you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報