レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Items received are nothing like what is represented on their website. Cheap material that is silk screened. These are terrible. I have asked for a refund. We will see. 9:30 p.m. vchics emai... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I wanted to order some painted Asian art pants and robes. Period. The Vchics site is very well put together. The selection is very large .The ordering process worked perfectly. I’m very curious to... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

If I could give this effing site and people a negative 100 or more I would! I ordered 2 blouses, beautiful online so many flowers and silky looking clothes, when the website state they have the best... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I should have read the reviews before ordering! Received my items, 2 dresses and a top and it was nothing like they showed on their website. I received the 2 dresses, both looked cheaply made and both... もっず芋る

䌁業が回答したした


連絡先

2.3

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

1259件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 99に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

It was easy to order.

It was easy to order.

2026幎2月27日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Nicole Tufts,
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち5の評䟡

Measurement

Everything looked great I was hoping in find a pair of Viking pants for my husband but your di3 went to 32 inches and he is s 52 inch. He would have loved them.

2026幎2月27日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Myrtle Royce
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち1の評䟡

I DID NOT RECEIVE WHAT I ORDERED

I ordered a cute RED shirt made of a fun WAFFLE fabric with SPARKLY wording and trimmed in DENIM. I received an ugly ORANGE shirt made of a CHEAP fabric with DRAWN ON wording and trimmed in an ugly POLYESTER fabric. The sticking was bad and it had stains on it. I sent pictures to VChics customer service and asked for a refund because they did not send me what I ordered. After about 10 days they said they would give me a 10% off coupon on my next order. Why would I ever order from them again?. I told them I did not want a coupon, I wanted a refund. After obout 10 more days they said they would give me 20% off my next purchase. Again I said I wanted a refund for being sent an item I did not order. This has been a complete waste of my time and I definitely got scammed by them. Lesson learned.

Update - they responded to the above telling me to send all info to support@vchics - that is who I have been communicating with since the start of this entire ordeal!!! REDICULOUS!

2026幎1月29日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Janet Olson,

Hello, we are sorry to hear about your negative experience. This is certainly not the level of service we strive to provide, and I would be happy to investigate and rectify the situation for you! Could you please provide your order number? Or could you please contact our after-sales support at support@vchics.com and provide your order details so we can verify and address your issue directly? We are committed to finding a satisfactory solution, whether it's a refund, a replacement, or any other way that can resolve your problem.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for any inconvenience caused.

5぀星のうち5の評䟡

I found something I really liked

I found something I really liked on your website, unlike many of your products which are geared toward much younger customers. However, I was shopping for a particular gift for a fussy relative and I hope she will like this! Ordering was simple. I can't speak to shipping time yet, and I hope the product meets my expectations. ☺

2026幎2月23日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Ms L Reid,
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち5の評䟡

Great Value, Easy Peasy Shopping!

I also liked your prices, very fair for the products!
The fact that there were so many ways to get discounts on purchases, and I got a REALLY NICE freebie that I got to pick!
I'm happy with the outfit I bought, I hope it fits well, and looks as good on me as it did the models!
I will probably be back if I'm as satisfied with the actual products as I was the ease of the shopping experience!

2026幎2月24日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Shasha,
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち1の評䟡

This company is an absolute scam!

This company is an absolute scam! The clothes they send are garbage! They are nothing at all like pictured on their website, I ordered a dress and 2 sweaters. The dress was supposed to be multiple layers with embroidery, it's a very cheap satin knockoff with an iron on pattern. The sweaters were supposed to be knitted wool/cotton blend, they are cheap polyester hoodies, and the picture screen printed, instead of knitted.
They refuse to acknowledge my repeated request for a refund, instead continuing to send emails every couple of days in response to me, basically saying the same thing over and over again without giving return information. Horrible company, have been dealing with this for a month. Obviously all the reviews on the website are fake, would give 0/5 stars if I could.

2026幎1月24日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Roberta Cooper,

Hello, we are sorry to hear about your negative experience. This is certainly not the level of service we strive to provide, and I would be happy to investigate and rectify the situation for you! Could you please provide your order number? Or could you please contact our after-sales support at support@vchics.com and provide your order details so we can verify and address your issue directly? We are committed to finding a satisfactory solution, whether it's a refund, a replacement, or any other way that can resolve your problem.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for any inconvenience caused.

5぀星のうち1の評䟡

Don't order from VChics

I would give this company no stars if I could. I ordered a shirt for a party and once I received it 3 weeks later it was not even close to what the description was. Instead of being a linen shirt it was made of some unknown fabric with a print design on it (not even the colors of the shirt I thought I was bying). They offered 10% coupon then a 20% coupon instead of refunding me my money saying its too exepnsive to ship back and I would have to pay. They are dishonest, not to be trusted and don't order from them. I sent photos of what I ordered and what was shipped and they took no ownership.

2026幎2月17日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Lynne Sprague,

Hello, we are sorry to hear about your negative experience. This is certainly not the level of service we strive to provide, and I would be happy to investigate and rectify the situation for you! Could you please provide your order number? Or could you please contact our after-sales support at support@vchics.com and provide your order details so we can verify and address your issue directly? We are committed to finding a satisfactory solution, whether it's a refund, a replacement, or any other way that can resolve your problem.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for any inconvenience caused.

5぀星のうち5の評䟡

Easy to navigate

Easy to navigate, great selection, unique design. Can’t wait to get them

2026幎2月15日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Janice Joyce,
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち1の評䟡

Quality of item is absolutely nothing


Quality of item is absolutely nothing like the pictures lead you to believe. Ad says knit articles. Noth I ng knit in them.
Picture of pattern pn flat material. None of the dimension of the description on ad. Should have gone to review sites first. Fool me once........

2026幎2月14日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear David Morse,

Thank you so much for your feedback. We are also sorry to hear about your negative experience with our product. We value customer feedback very much, and your comments are very important to us in ensuring we improve our products and services.

We would like to help you resolve this issue. Could you please contact our after-sales support at support@vchics.com and provide photos of the product you received so that we can verify and resolve your problem? We are committed to finding a satisfactory solution, whether it's a refund, an exchange, or any other way that can resolve your issue.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for any inconvenience caused.

5぀星のうち5の評䟡

Clear directios

Clear directios. Easily used order process. Clothing is beautiful. Ready to see the ordered blouse.

2026幎2月12日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Sharon O,
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち1の評䟡

FRAUD! SCAM! BEWARE!🚚🚚🚚🚚🚚🚚🚚

🚚🚚🚚🚚🚚🚚🚚🚚🚚
WARNING!!!!!!

Found almost every single item they say they sell on TEMU! For $10-$20 they are RESELLING the same TEMU items for $49-$79! Paid $50 for a cool looking so called knitted jacket for my son, a long red and black Viking coat. They show the guy walking in the snow. Says knitted wool. What we got was a printed Lycra fabric that wouldn’t keep a cat warm on a spring day! What a Joke! I’m not rich, every penny counts as I’m elderly and feel scammed! The items were suppose to be birthday gifts for my kids. Now I’m just angry and bitter!!!!

2026幎1月22日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Savvy crafter,

Thank you so much for your feedback. We are also sorry to hear about your negative experience with our product. We value customer feedback very much, and your comments are very important to us in ensuring we improve our products and services.

We would like to help you resolve this issue. Could you please contact our after-sales support at support@vchics.com and provide photos of the product you received so that we can verify and resolve your problem? We are committed to finding a satisfactory solution, whether it's a refund, an exchange, or any other way that can resolve your issue.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for any inconvenience caused.

5぀星のうち5の評䟡

Saw the shirt and loved it

Saw the shirt and loved it. Purchase was straightforward and easy to make. Look forward to wearing this.

2026幎2月12日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear customer,
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち3の評䟡

The check out process is so tricky

The check out process is so tricky. I had 2 items in my cart. I got automatically taken to a checkout for only 1 item. Not sure which Item I bought from my cart. I checked my receipt in my email, and I still couldn't identify the item I bought on my email receipt! Please be more transparent. I can't access my cart, and I dont have any record of what I paid for. Frustrating.

2026幎2月8日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Bets:

We sincerely apologize for the unpleasant experience and order confusion you encountered during checkout. We understand how frustrating it can be to not clearly see the items you ordered, and we deeply regret this lack of transparency.

Our team takes your feedback very seriously and will immediately review and improve our shopping cart and checkout systems to prevent this from happening again.

If you still need assistance confirming your order, finding items in your cart, or resolving any purchase issues, please feel free to send your order details to our after-sales support team at support@vchics.com. We will assist you as soon as possible and resolve your issue appropriately.

Thank you for your patience and honest feedback.

Sincerely,
Customer Service Department

5぀星のうち5の評䟡

Ordering/Customer Sevice/Style

It was easy for me to order, the follow up was impeccable. I love the unique styles especially in your hoodie, cant wait to receive my order!

2026幎2月6日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Patricia Gutierrez,
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち5の評䟡

Your website was easy to navigate on &


Your website was easy to navigate on & very professional. I really hope that the item I ordered is of excellent quality & fits right. If it arrives when you estimated it would & meets my expectations;I would definitely considers ordering other items in the future.

2026幎2月4日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Daniel G.,
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち5の評䟡

Dope AF

Harder than a coffin nail

2026幎2月5日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Josh Jamison,
Thank you so much for your feedback.
We will continue to work hard to make every customer satisfied with our service and products.
Best Wishes

5぀星のうち4の評䟡

The company you doing your delivery is making the package not correctly

The company you have doing your delivery is not making the packages correctly they have the packages marked delivered when the package is not even out for delivery yet.

Yes I can give you the other number the other number is VC00149842

2026幎2月2日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Abigail Crowley,
Sorry for the inconvenience.
Can you tell us your order number?
We will check the status of the order for you.
Looking forward to your reply.
Best Wishes

5぀星のうち1の評䟡

The sweater I ordered was NOT what I


The sweater I ordered was NOT what I wanted nor expected. I've been trying to get a refund but no answer..I would nvr buy from them again..I WANT MY MINEY BACK

2025幎12月25日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear rene blevins,

Hello, we are sorry to hear about your negative experience. This is certainly not the level of service we strive to provide, and I would be happy to investigate and rectify the situation for you! Could you please provide your order number? Or could you please contact our after-sales support at support@vchics.com and provide your order details so we can verify and address your issue directly? We are committed to finding a satisfactory solution, whether it's a refund, a replacement, or any other way that can resolve your problem.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for any inconvenience caused.

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely Disgusting Experience

Absolutely Disgusting Experience
I am extremely disappointed with this company. The item I received looked nothing like what was advertised. The quality was shockingly poor – cheap material, badly made, and completely unwearable. It honestly felt like a knock-off you’d get from a market stall, not something sold by a so-called legitimate business.
To make matters worse, after contacting them multiple times to request a refund, I have been completely ignored or given excuses. This is unacceptable customer service and feels outright dishonest. If you are advertising products, they should match what the customer actually receives – and refunds should not be this difficult.
I feel misled and ripped off. Save your money and do not buy from this company. I will never order from them again and will be warning others to avoid them.

2025幎12月20日
自発的なレビュヌ
Vchics ロゎ

Vchics からの回答

Dear Kishan Singh,

Hello, we are sorry to hear about your negative experience. This is certainly not the level of service we strive to provide, and I would be happy to investigate and rectify the situation for you! Could you please provide your order number? Or could you please contact our after-sales support at support@vchics.com and provide your order details so we can verify and address your issue directly? We are committed to finding a satisfactory solution, whether it's a refund, a replacement, or any other way that can resolve your problem.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize again for any inconvenience caused.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報