VELUX Great Britain & Ireland レビュー 

372
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Went to Velux as we wanted one stop shop from order to installation. Sales team initially very help and efficient but we did have to wait a week or so for details, but after that everything went ver... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Michela and Peter turned up on time and conducted their work in a neat and professional manner. They communicated clearly about what needed doing. They worked carefully in the room with no bumps on fu... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Really good service from start to finish from Velux Had help with finding the product number of my velux window and then buying an electric blind. Was recommended the installation service and com... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Was a pleasure to deal with velux, although the waiting time was longer than we would have hoped we do understand why. Communication was good, albeit not the easiest to get through to someone on the... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 窓提供業者

当該企業による記述

VELUX is a leading global manufacturer of roof windows and solutions designed to enhance healthy living under the roof. Since 1941, we have been synonymous with quality and innovation, committed to improving living spaces through increased daylight, fresh air, and sustainable solutions. VELUX GBI (Great Britain & Ireland) is the market organisation responsible for commercial, operational and customer service activities across the UK and Ireland, operating as part of the VELUX Group.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

372件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(372)

過去12か月のレビュー数: 320件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Avoid as difficult to deal with as end…

Avoid as difficult to deal with as end customer and deliver faulty products
I ordered 6 of their heat deflection blinds for our roof windows. I had to split the order as they would not accept credit card payment beyond a ridiculously low level given their premium pricing (ostensibly to protect their customers but in reality probably to avoid credit card fees); then they force you to wait in all day for the delivery - no timed slots are provided (again probably the cheapest delivery option for them). And to top it all out of 6 blinds 3 were broken and unusable - this included a replacement for the first broken blind.(!) Every time it takes 9 days for another delivery so I have now spent over 2 months and as these have to be installed professionally had to pay out for installation that could not be done.

2026年7月25日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear SB

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration. Receiving damaged products, waiting for multiple replacement deliveries, and having installation plans disrupted is understandably disappointing.

While we appreciate your comments regarding our ordering and delivery processes, we are particularly concerned that three of the six blinds, including a replacement, arrived damaged. This is not the quality or service we strive to provide.

We sincerely apologise for the inconvenience and additional costs this has caused. We would welcome the opportunity to review your case further and discuss how we can help. Please can you send me your order details via email ? Please add Ticket 16783736 to the subject line.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Useless customer service. Unable to deliver product or provide any accurate information. Avoid at all costs.

I ordered 2 Velux blinds online on 27th June with a delivery date of 10th July. It is now the 24th July and still waiting. Avoid this company at all costs. Shocking customer service and complete lack of interest. Apparently they attempted delivery on the 14th and 15th July. No email, no phone call, no note through the door. Nothing to say they had attempted delivery. Just utter silence. I tried calling, was on hold for 30 mins, finally got through to a rude and unhelpful member of staff who seemed to show no interest, she finally agreed to reschedule the delivery to Wed 22nd. Said she would send an email, no email arrived. Wed 22nd came and went, no delivery. Received an email on the 23rd saying it will be delivered on Friday the 24th. Stayed in all day. Nothing. Tried calling Velux only to find they close at 12:00 on a Friday. One of the worst customer experiences I've ever had. Avoid at all costs.

2026年7月24日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Neil

I have located your order in our system and can see that there was an initial delay due to exceptionally high demand for VELUX blinds across Great Britain and Europe during the recent heatwave. However, I fully appreciate that this does not lessen the frustration and disappointment you have experienced while waiting for your order.

I am very sorry that the communication you received did not meet your expectations. I understand how frustrating it must have been to receive changing delivery information, take time out of your day to wait for deliveries that did not arrive, and feel that you were not being kept adequately informed throughout the process.

Your order is currently with the carrier, and our team has shared updates as soon as they have been received. Unfortunately, we are still awaiting a response from the carrier regarding the delivery status. Rather than ask you to wait any longer, I have taken the decision to raise a replacement order to help resolve this as quickly as possible.

I have responded on ticket 16736922, in relation to the new estimated delivery date.

Please accept my sincere apologies for the inconvenience and disappointment this situation has caused. We value your custom and understand that this experience has fallen well short of the standard of service you should expect from VELUX.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback is important and will be shared with the relevant teams to help us improve our service.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Excellent customer experience

Excellent customer experience! I phoned with questions about dimensions and other installation queries for fitting Velux windows in my barn roof. I received such friendly and professional support from Jennifer who provided excellent answers to all my questions and also provided additional advice and sent me documentation to help me with the installation. Thank you Jennifer for your wonderful help and support!

2026年7月23日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Philip

Thank you for taking the time to share your experience and for awarding us 5 stars.

We're delighted to hear that Jennifer was able to provide the information, guidance, and documentation you needed for your barn roof window installation. Delivering friendly, knowledgeable support is something we strive for, and it's wonderful to know Jennifer was able to answer your questions and offer additional advice to help with your project.

We will be sure to pass your kind comments on to Jennifer and the wider team. Thank you again for choosing VELUX, and we wish you every success with your installation.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Patient and professional support re disconnect of remote control from roof window

Ian dealt with my call patiently and professionally. He diagnosed the problem with my remote control which had disconnected (first time in 10 years) and talked me through restoring the link successfully. He also helped to organise a service visit. Impressive response, talking to a real person, thank you .

2026年7月22日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Sue

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.

We're delighted to hear that Ian was able to resolve the issue with your remote control and guide you through reconnecting it successfully. Providing patient, professional support and helping our customers find the right solution is extremely important to us, so it's fantastic to know that Ian delivered such a positive experience.

We're also pleased that we could assist in arranging a service visit and that you valued being able to speak directly with a member of our team.

Thank you for choosing VELUX and for your kind feedback. We'll be sure to share your comments with Ian.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

I had an excellent experience with Nathan

I had an excellent experience with Nathan from Velux. I rang up Velux to discuss the roof lights for my new loft extension and I struck gold when I started talking to Nathan.

He couldn't have been more helpful and more informative. I was going to order from the website what I thought I needed, as builder had already given me the ref no for the windows, but by talking to Nathan I changed my order and went with Nathan's recommended because it all made sense and after all he's the expert!!

Nathan nailed it and I look forward to getting the perfect windows for my loft not what I thought was the right option!!

2026年7月16日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Customer

Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that Nathan was able to provide such helpful and informative guidance when planning your loft extension project.

At VELUX, we understand how important it is to choose the right products for your home, and it's fantastic to know that Nathan's expertise helped you feel confident in your decision. We'll be sure to pass on your kind comments and recognition to Nathan.

We wish you all the best with your loft extension and hope you enjoy your new VELUX windows for many years to come.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service

I had a very positive experience with staff member Sophie from the design team on the phone. She was very helpful, polite and I really appreciated her knowledge and recommendations. She promptly emailed I had requested through to me and really helped navigate me through the options. Only thing that could be improved is the ability to edit quotes on the portal or be email could be much quicker to make any adaptations/changes after speaking with the adviser. Really great customer service.

2026年7月21日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Katie

Thank you for taking the time to share your experience.

We're delighted to hear that Sophie from our Design Team was able to provide such helpful, knowledgeable, and efficient support. It's great to know that her recommendations and prompt follow-up email helped you navigate the available options with confidence.

We also appreciate your feedback regarding the ability to edit quotes through the portal or email. Customer insights like yours are invaluable, and we'll be sure to share your comments with the relevant teams as we continue to improve our services and customer experience.

Thank you again for your kind words and for choosing VELUX.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Installation of a Velux Cabrio Balcony

We used Dylan of theroofwindowfitter.co.uk to remove our existing Velux roof light and install a Cabrio balcony.
The unit itself is stunning and it must be stated that the quality of service and workmanship from Dylan and his partner was exceptional.

2026年7月8日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Howard

Thank you for your fantastic review.

We're delighted to hear how pleased you are with your new VELUX CABRIO® Balcony and that the finished result has made such a positive impression.

It's especially rewarding to know that Dylan and his partner provided exceptional service and workmanship throughout the installation. We'll be sure to share your kind feedback with them, as recognition like this is greatly appreciated.

Thank you for choosing VELUX, and we hope you enjoy your new CABRIO® Balcony for many years to come.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Outstanding service via telephone

Outstanding service via telephone. I was not able to take the call immediately and I was called back as per my request. Via video call the problem was diagnosed - effortlessly, calmly, knowledgeably and professionally. Absolutely superb and cannot be faulted. Thank you Susan @Velux.

2026年7月17日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Lila

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.

We're delighted to hear that you received outstanding service and that our team was able to call you back at a convenient time. It's great to know that the video call helped resolve the issue quickly and that Susan's calm, knowledgeable, and professional approach made such a positive impression.

We'll be sure to pass your kind comments on to Susan, who will be thrilled to receive your feedback.

Thank you once again for choosing VELUX and for sharing your experience with us.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Replacement of 2 Velux skylight windows

I had 2 Velux skylight windows and blinds replaced in July and received excellent customer service from both all the staff at Velux and particularly from the independent installer Josh.
All the staff at Velux were friendly, polite, knowledgeable, professional and very helpful and the same applies to Josh who turned up on time on the agreed date, answered all my questions, was obviously very experienced and did a first class job before fully clearing up afterwards - I cannot fault him or his work and would highly recommend him.
We are in the middle of a heatwave with no sign of rain so I cannot comment on whether the windows are watertight but I am confident all will be well!

2026年7月9日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Jeff

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review.

We're delighted to hear that you were so pleased with both the replacement of your VELUX roof windows and blinds, and the service you received throughout the process. It's especially rewarding to know that our team and your installer, Josh, provided the friendly, professional, and knowledgeable support that we strive for every day.

We will be sure to pass your kind comments on to Josh and the wider team. They will be thrilled to hear that their hard work and attention to detail made such a positive impression.

We hope you enjoy your new VELUX products for many years to come—and we're confident they'll stand up to the weather when the rain finally returns!

Thank you again for your recommendation and for choosing VELUX.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

I had two windows and blinds installed…

I had two windows and blinds installed in May 2025. The fabric has came away from one of the window. I have been in touch with Velux and I have been told this is not covered under the warranty. This is outrageous. I cannot reach the window and fix itmyself and I have been advised to call an installer!?
I am shocked by the service provided and by the fact that the warranty doesn’t cover the basic problem - NOTE I read many reviews and the blinds are known to slide off the side channels.

Really upset about it. I thought Velux was a serious company.
I expect someone to get in touch and solve it as soon as possible.

service request 1683216

2026年7月15日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Bianca

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to encounter an issue with your blind so soon after installation, particularly when the window is not easily accessible.

We are concerned to hear that you have been left feeling unsupported and that your experience has not met the standards we strive to provide. Having reviewed service request 1683216, we understand that the blind fabric became disengaged from the side channels while the window was open and that the wind appears to have been a contributing factor.

We appreciate that this is disappointing, particularly given the relatively recent installation, and we understand your frustration. While the circumstances of the issue mean it is not covered under the product warranty, we would like to reassure you that we have carefully reviewed the case and remain committed to assisting you with the available options.

A member of our Customer Service Team will be in touch as soon as possible to discuss the issue and work towards a resolution.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your patience and the opportunity to put things right.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Ian at Customer Service sorted us

We have a minor issue with out rooflight, so spoke to Ian at customer service, who was really helpful and reassuring. The part needed can easily be fitted by me, so it is in the post. Was also directed to YouTube videos, for assistance. Failing that, an installer will be sent. Also discovered that our rooflight is still under guarantee, after 6 years!

2026年7月15日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear David

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We're delighted to hear that Ian was able to provide helpful and reassuring support and that he could quickly identify the correct solution for your rooflight. It's great to know that the combination of replacement parts, installation guidance, and our online resources helped make the process straightforward for you.

We'll be sure to pass your kind comments on to Ian and share with the team. We're also pleased that your rooflight remains covered under guarantee after six years, giving you added peace of mind.

Thank you for choosing VELUX and for your fantastic feedback.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち4の評価

Installation advice.

Phoned to clarify some installation points on recently purchased Solar,anti-heat blackout soft shutter,114x118.
Mikey was the agent I spoke to and he gave me great advice and sent some extra info by email. The blind is ow installed and working well. Thanks VELUX. I waited a long time to get through on the phone and actually most info would have been on the recommended web page but you can’t beat chatting to somebody with the experience, some useful tips emerged in conversation.

2026年7月13日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear John

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that Mikey was able to provide the installation advice and additional information you needed for your solar anti-heat blackout shutter. It's great to know that the blind is now installed and working well.

We'll be sure to pass your kind feedback on to Mikey. We also appreciate your comments regarding the time taken to get through on the phone, please be assured we are actively working on reducing wait time for our customers.

While we aim to provide helpful online resources and guidance, we understand that sometimes speaking directly with an experienced advisor can make all the difference.

Thank you for choosing VELUX and for sharing your experience.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

I'd like to thank Daniel from the Velux…

I'd like to thank Daniel from the Velux Technical Advice Team for his outstanding help. I had a couple of unusual roof window replacement enquiries, and Daniel was extremely knowledgeable, patient, and professional throughout.

He took the time to explain everything clearly and provided all the technical information I needed to ensure the replacements were carried out correctly. His advice gave me the confidence to recommend the right solution to my customer.

Excellent customer service and technical support—Thank you R Turner Loft Conversions & Replacement Roof Windows

2026年7月15日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Rick

Thank you for taking the time to share your experience and for your kind words about Daniel and our Technical Advice Team.

We're delighted to hear that Daniel was able to provide the knowledge, guidance, and support you needed for your roof window replacement enquiries. We pride ourselves on delivering expert advice and excellent customer service, so it's wonderful to know that his clear explanations and professional approach gave you the confidence to recommend the right solution to your customer.

We'll be sure to pass your feedback on to Daniel and the wider team.

Thank you again for choosing VELUX and for your recommendation.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Velux made it comfortable to get my old…

Velux made it comfortable to get my old window changed and updated for a newer version. They organised everything and it flowed smoothly.

From the moment the fitters walked through the door I was confident that the job was going to be good. Simon and Danny turned up in good time, were both respectful and professional . They worked well together making sure the work area was suitably covered. The standard of work was excellent. They cleaned up the very little mess that they made, demonstrated the use of the new window controllers and left. We hardly knew they had been here.

They are both a credit to Var-Vel Solutions Ltd and Velux for selecting them. I would certainly recommend this company in the future. I thank you for a great trouble free job.

2026年7月11日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Colin

Thank you, for your fantastic 5-star review!

We're delighted to hear that your window replacement experience was smooth from start to finish and that you were pleased with the service provided. It's especially wonderful to hear your praise for Simon and Danny. We will be sure to share your kind comments with them, as they take great pride in delivering a professional, respectful, and high-quality installation experience.

We're pleased that everything was well organised, the work was completed to such a high standard, and that you felt confident throughout the process. Your recommendation means a great deal to us.

Thank you for choosing VELUX, and we hope you enjoy your new window for many years to come.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

I was experiencing issues with my VELUX…

I was experiencing issues with my VELUX window solar powered opening and closing mechanism. VELUX went over and above my expectations of getting the fault diagnosed and rectified. The fault was fixed by a VELUX technician on-site. Great customer service from Susan in the after sales team and from Ed who fixed the fault in minutes. Thank you VELUX.

I was already an advocate of your products and customer service from previous dealings, and my recent experience has reinforced what a great business you are.

2026年7月8日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Mr Norfolk

Thank you for taking the time to share your experience and for your continued support of VELUX.

We're delighted to hear that your solar-powered window issue was resolved quickly and that both Susan from our Aftersales Team and Ed, our technician, provided the high level of service you expected. We will be sure to share your kind feedback with them.

It is especially rewarding to know that, as an existing advocate of our products and customer service, this recent experience has further reinforced your confidence in VELUX. Thank you for your loyalty and for choosing VELUX.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち2の評価

Very poor service from Velux

This rating reflects the very poor service offered by Velux and not the actual product. This company HQ'ed in Denmark (as I understand) has miserably failed provide adequate instructions for the installation of their electric windows. They expect few poorly presented and misleading pictures to explain all – excuse for not providing written instructions is: they offer a global product and cannot give written instructions in every language. Velux, as they are from another planet, may not have come across other companies with global products! Fortunately, after holding the phone for 45 mins, managed to get adequate instructions form their UK offices. What a poor show!

2026年7月13日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Don

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear about the difficulties you experienced when installing your electric window and that the information initially available did not meet your expectations. We understand how frustrating it can be when installation guidance is unclear, especially when you are trying to complete a project efficiently.

While we're pleased that our UK team was ultimately able to provide the support you needed, we regret the inconvenience caused by the time spent seeking assistance. Feedback such as yours is important to us, as it helps us identify areas where we can improve both our documentation and customer support experience.

Thank you again for bringing this to our attention.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Faultless customer support

Faultless customer support. The staff are professional, friendly, helpful and very pleasant to deal with.
My queries about electrically operated heat protection blinds for our existing Velux windows were dealt with quickly and easily but thoroughly in a most helpful way.
Ordering was simple. Full marks!

2026年7月13日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Kevin

Thank you for taking the time to leave us a fantastic review.

We're delighted to hear that you found our customer support faultless and that our team was able to assist you with your electrically operated heat protection blinds quickly, thoroughly, and with ease.

It's great to know that you found the ordering process simple and that our staff were professional, friendly, and helpful throughout. Providing excellent service and expert guidance is something we take great pride in, so your feedback is truly appreciated.

Thank you for choosing VELUX and for taking the time to share your experience. We hope you enjoy your new heat protection blinds for many years to come.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Customer Service

I needed to replace a Velux blind which had served me well for many years. I made a mistake in my original purchase and communicated via email expecting a long thread of written exchanges. On two occasions now representatives of the team in Glenrothes have just picked up the phone to ensure I was getting the right thing and responding to all my questions directly. They were friendly, efficient and effective. So refreshing to have local people at the end of the phone to handle customer service. Well done Velux!

2026年7月13日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Jean

Thank you for your wonderful 5-star review.

We’re delighted to hear that our team in Glenrothes was able to help you find the right replacement blind and provide the support you needed. We understand that choosing the correct product can sometimes be challenging, and we're pleased that a quick phone call helped make the process easier and more personal.

Your kind words about our team's friendly, efficient, and effective service mean a great deal to us. We’ll be sure to share your feedback with the colleagues involved.

Thank you for choosing VELUX and for taking the time to share your experience. We hope your new blind serves you just as well for many years to come.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Great customer service. I ordered 3 brackets but didn’t need them - velux refunded and no need to return!

2026年7月9日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear Paula

Thank you for taking the time to share your experience.

We're delighted to hear that you received great customer service and that we were able to process your refund quickly and conveniently. Making things as straightforward as possible for our customers is always our goal, so it's great to know the no-return refund process worked well for you.

Thank you for choosing VELUX and for your 5-star review.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Extremely disappointed with VELUX

Extremely disappointed with the overall experience with VELUX

I placed my order with Skyline Roofing expecting a straightforward purchase of VELUX products, but instead I've spent an unreasonable amount of time chasing updates between the supplier, manufacturer and delivery company. Each organisation appears to refer me to another rather than taking ownership of resolving the issue.

The delayed delivery has had a serious impact on my house renovation.

I expected VELUX to actively manage the issue with their logistics partner.
Instead, I've experienced delays, poor communication and no clear accountability.

I hope VELUX take responsibility to resolve this matter urgently and improve their customer service processes so that future customers do not experience the same level of frustration.

I will gladly update this review if the issue is resolved promptly and professionally.

2026年7月7日
自発的なレビュー
VELUX Great Britain & Ireland ロゴ

VELUX Great Britain & Ireland からの回答

Dear LDam

Thank you for taking the time to speak with me earlier today.

As discussed, I will provide you with an update on the delivery as soon as I receive any further information from our delivery partner.

I fully appreciate how frustrating this situation has been, and I am truly sorry for the inconvenience and disappointment it has caused. Thank you for your patience and understanding while we work to resolve this for you.

Best regards
VELUX GBI Customer Service Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報