レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Firmaet sender 1 pakke som jeg har bestilt. Levede ikke op til mine forventninger. Pludselig lang tid efter modtog jeg 10 pakker som jeg sendte retur samme dag. Nu lang tid siden og mange skrivelser... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Blev kontaktad slutet av nov 2025 och fÃ¥ ett prov paket för 118 kr .Skulle kontakta dem om jag inte ha mer av deras produkter. Ringde 11 dec och ville avboka dÃ¥ var den kille som svarade att skul... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

-Prenumeration och avbokning problem. -Transparens och Information problem -Produktinformation: Brist pÃ¥ tydlig och tillrÀcklig information om produkternas innehÃ¥ll, ursprung och verkningsmekan... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Metaburn har hjÀlpt mig att gÃ¥ ner 20kg pÃ¥ 3mÃ¥nader. Jag har anvÀnt metaburn sedan 2023 och köper tabletteena forfarande nu 2024. Kundservicen Àr toppen, och sÀljarna pÃ¥ vitamail lyssnar och tar till... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ビタミン・サプリメント専門店

圓該䌁業による蚘述

Vi utvecklar hÀlsoprodukter för nordiskt liv och klimat! Baserat pÃ¥ forskning, innovation och högkvalitativa rÃ¥varor. Vi har över 300 000 kunder i Norden – och bra lösningar pÃ¥ de hÀlsoutmaningar de flesta möter pÃ¥ under sitt liv.


連絡先

2.1

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

833件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

2.1

すべおのレビュヌ

(833)

過去12か月のレビュヌ数: 7ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Varning för detta företaget!

Varning för detta företaget!

Jag bestÀllde 4 Her och metaburn. Jag fick inga varor. Företaget skickar vidare direkt till inkassoföretaget Collectia och lÀgger på avgifter. Så, första fakturan som ska ligga i försÀndelsen som man då inte fått då varorna inte kommer missar man, dÀr tillkommer direkt påminnelseavgift på båda försÀndelsernas fakturor. HÀr Àr det omöjligt att få stopp på detta, företagets personal har en mycket otrevlig attityd och tvingar sig på en, och de driver vidare till kronofogden genom Collectia och lÀgger på Àn mer hutlösa avgifter. Enda sÀttet att få stopp på detta Àr att betala för varor man inte fått. Annars riskerar man att de drar Àrende vidare till TingsrÀtten. De gapar på mig som kund nÀr jag ringt och försökt lösa detta, dom tvingar sig på sina kunder och Àr mycket otrevliga och driver vidare på ett olagligt sÀtt och ger sig aldrig, det Àr vÀl företagets policy för alla jag varit i kontakt med under över ett halvår nu sÀger samma på detta företaget. Jag SKA betala, oavsett. Enligt dem.
Dom struntar i alla konsumentverkets och konsumentrÀttens regler av lagar och förordningar. Man har inte rÀtt att ångra varan eller någonting hÀr hos detta företaget, man ska enligt Vitamail ta emot ny försÀndelse eller betala Àndå. Enligt konsumentköplagen har man rÀtt att ångra en vara som man inte fått men företaget går ej med på det. Dom går inte med på något annat Àn att man betalar dom. Oavsett om man fått varan eller inte.
Så jag har nu fått betala för varor jag aldrig fick, betalat för ingenting förutom en mycket otrevlig och långdragen upplevelse.

Detta Àr ju såklart olagligt, jag har varit i kontakt med konsumentverket och de ville gÀrna få in en anmÀlan på detta företaget.
Så nÀsta steg för mig blir nu att anmÀla företaget till konsumentverket.

Jag varnar för detta företag, aldrig varit med om desslike.

2023幎2月14日
5぀星のうち2の評䟡

Hej tror inte det Àr erat fel men jag


Hej tror inte det Àr erat fel men jag Àter mycket medicin så ser inte verkningar av ert preparat.

2023幎2月13日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Hej Ulf och tack för din recension.

Tråkigt att höra att du upplever att du inte kÀnt resultatet av T8 men precis som du sÀger kan det ha att göra med att du redan Àter mycket mediciner vilket naturligt kan göra det svårt att sÀrskilja effekterna av T8 gentemot dina andra mediciner.

Önskar dig en fin dag!

5぀星のうち1の評䟡

Jag har tagit regelbundet 2 tabletter


Jag har tagit regelbundet 2 tabletter om dagen men inte upplevt något skillnad nÀr det gÀller fettbrÀnning eller att få mindre aptit.

2023幎2月10日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Takk for din tilbakemelding. Det var synd å hÞre at du ikke er fornÞyd med produktet så langt, hvor lenge har du tatt produktet daglig? Vi anbefaler at man bruker produktet i 4-6 måneder for å oppnå optimal effekt :) Håper du blir fornÞyd med produktet!

5぀星のうち1の評䟡

SÀmsta tabletter

2023幎2月11日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Takk for din tilbakemelding. Det var synd Ã¥ hÞre at du ikke ble fornÞyd med produktet vÃ¥rt. Ønsker deg en fin dag!

5぀星のうち5の評䟡

4her har hjÀlpt mig

NÀr jag började med tabletterna hade jag vallningar, torra slemhinnor, minskad sexlust och mådde inte så bra pga klimakteriet. Nu 5 månader senare har jag inget av ovanstående. Jag Àr så glad att dessa tabletter funkar för mig.

2023幎2月10日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Hej Anneli och tusen tack för din fina recension!

Vi Àr Àven så glada att höra att 4Her har hjÀlpt dig.

Vitamail-teamet önskar din en fin dag :D

5぀星のうち3の評䟡

DÃ¥lig effekt

Jag upplever att det inte ger den effekt som man lÀser om att det skall ge.

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi anbefaler 4-6 mÃ¥neders bruk for optimal effekt, hvor lenge har du tatt produktet daglig? HÃ¥per du blir fornÞyd med produktet, om ikke fÃ¥r du kontakte oss pÃ¥ kundeservice sÃ¥ vi kan hjelpe deg med Ã¥ avslutte abonnement :) Ønsker deg en fin dag.

5぀星のうち3の評䟡

Ingen vikt minskning

Jag upplever ingen skillnad nÀr det gÀller vikt minskning . Men haft problem m halsbrÀnna som har blivit brÀtte sedan jag anvÀnder metaburn .

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi anbefaler 4-6 måneders bruk for optimal effekt, så vi anbefaler deg at du fortsetter med produktet litt til - så vil du merke det på vekten etterhvert! Ønsker deg en fin dag :)

5぀星のうち1の評䟡

Ingenting hÀnder
.

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Takk for din tilbakemelding. Det var synd å hÞre at du ikke er fornÞyd med produktet så langt, hvor lenge har du tatt produktet daglig? Vi anbefaler at man bruker produktet i 4-6 måneder for å oppnå optimal effekt :) Håper du blir fornÞyd med produktet!

5぀星のうち3の評䟡

KÀnde mig piggare men fick kraftiga


KÀnde mig piggare men fick kraftiga humörsvÀngningar så fick sluta men krångligt att avsluta då det Àr en prenumeration vilket jag inte vart medveten om vid första köp då det annonserades som en prova på. Riktigt fullt gjort och tycker det bör förtydligas bÀttre så inte fler blir ekonomiskt drabbade!

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Det var synd Ã¥ hÞre at du fikk en dÃ¥rlig opplevelse med vÃ¥rt produkt. Vi informerer bÃ¥de fÞr og etter bestillingen at dette er et lÞpende abonnement uten bindingstid :) Man kan avslutte abonnementet ved Ã¥ kontakte oss pÃ¥ kundeservice, eller logge inn i kundeportal og gjÞre det selv. Ønsker deg en fin dag.

5぀星のうち2の評䟡

Jag vet inte riktigt om jag har mÀrkt


Jag vet inte riktigt om jag har mÀrkt nÃ¥gon skillnad! Samt sÃ¥ Àr det dyrt! Och jag har mailat att jag inte vill ha mer men inget svar tillbaka vilket jag tycker Àr 👎🏻

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Takk for din tilbakemelding. Vi svarer på epost innen 24 timer i hverdagene. Sendte du epost til korrekt adresse? Her er vår epost: kundservice@vitamail.se

5぀星のうち5の評䟡

En produkt som håller vad den lovar.

Jag har upptÀckt att mycket av min artros försvunnit och all vÀrk jag haft i lederna Àr borta. Samt kÀnner mig fysiskt starkare.

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Hej Kjell och tack för ditt omdömde.

Så hÀrligt att höra att FLEX5X gör underverk för dig.

Önskar dig en fortsatt fin dag och god hÀlsa!

5぀星のうち3の評䟡

Jag tar två tabletter varje morgon och


Jag tar två tabletter varje morgon och blir något piggare. Har öak lust efter sex, men erektion Àr lika usel.

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Hej Tommy och tack för din recension.

Det glÀdjer oss att höra att T8 har hjÀlpt dig så att du fått mer energi och sexlust precis som det ska men tråkigt att höra att det inte hjÀlpt dig med din erektion. Om problem med erektion kvarstår trots ökad sexlust kan det vara en idé att uppsöka lÀkare.

Önskar dig en fin dag!

5぀星のうち5の評䟡

LÀngtar numera till trÀningspassen

Presterar mycket bÀttre inom min idrott och har fått tillbaka glÀdjen med trÀningen igen.

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Hej Daniel och tack för din recension.

Kul att höra att vi med vår T8 har kunnat hjÀlpa dig med att återfå din glÀdje för trÀning och förbÀttrad prestation!

Vi på Vitamail önskar dig en fin dag!

5぀星のうち5の評䟡

LÀtta tabletter att ta

LÀtta tabletter att ta. MÀrker en stor skillnad och förbÀttring av mina tidigare besvÀr.
Nu behöver jag varken springa ofta på toaletten eller vakna på natten av urintrÀngning. Bra service och feedback från företaget.
Gjorde ett PSA-prov för sÀkerhets skull innan jag började med tabletterna.
Kan varmt rekommendera dem.

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Hej och tusen tack för den fina återkopplingen!

Det glÀdjer oss att höra att du Àr nöjd med vår service och våra produkter.

Vitamail-teamet önskar dig en underbar dag :D

5぀星のうち1の評䟡

Jag har provat preparatet i två 

Jag har provat preparatet i två omgångar. Ingen gång upplevde jag en förbÀttring. Har dÀrför kastat produkten.

2023幎1月16日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Takk for din tilbakemelding. Det var synd å hÞre at du ikke ble fornÞyd, hvor lenge brukte du produktet daglig? Vi anbefaler at man bruker produktet i 4-6 måneder for å oppnå optimal effekt :)

5぀星のうち3の評䟡

Det blev ingen stor skillnad

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi anbefaler 4-6 mÃ¥neders bruk for optimal effekt, hvor lenge har du tatt produktet daglig? HÃ¥per du blir fornÞyd med produktet, om ikke fÃ¥r du kontakte oss pÃ¥ kundeservice sÃ¥ vi kan hjelpe deg med Ã¥ avslutte abonnement :) Ønsker deg en fin dag.

5぀星のうち5の評䟡

SÀljaren Robert fixade mitt problem mycket bra galant mitt


SÀljaren Robert fixade galant mitt problem. Fick mer förtroende för företaget av samtalet med honom

2023幎2月9日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

SÃ¥ hyggelig Ã¥ hÞre at du er fornÞyd med vÃ¥r service! Ønsker deg en fin dag videre :)

5぀星のうち1の評䟡

Scam alert! Hidden agenda

I should have given a zero star if it was available. I feel used and scammed by this company. I ordered a product and paid 174kr for it. After using it I decided I wasn’t going to continue with it, I emailed them to that effect. Only for me to receive the product again in my box. I called customer service but she said the email was sent to the wrong address and that I should have called to cancel. In any case, she would go ahead and cancel it but that I have to pay for the one already received. During this period, I had already ordered a different product and paid subsequently for it. Which I mentioned to her and she said she has to cancel it as well otherwise I would get more of it in my box. Fast forward to today, I have been reluctant to pay for a product I know I wasn’t going to use again. Anyways, I decided to make the sacrifice and had the greatest shock! Invoice value of 696kr flashed on my face. I shouted! Another call was made again to customer service. This time it was argumentative and making justifications for their hidden agenda. I feel embarrassed and used by this company having to pay 696kr for a product I don’t intend using. It’s a shame such a thing should be allowed to go on in Sweden. She has given me a date of April 1st by which to pay the said amount. I am thinking I should send back the product and report this matter to the police. Public complaints bureau and ask my lawyer write them as well. I feel so sad and unhappy with this new kind of scam!!!! This company should be booted out of Sweden!

2023幎2月8日
自発的なレビュヌ
Vitamail ロゎ

Vitamail からの回答

We are sorry to hear you have this impression of our company. This is no scam, and we have no hidden agenda. When you order our products, we inform both before and after that this is a running subscription. If you sent your resignation to the wrong email-adress, we obviously never recieved it - it is your own responsebility to contact us correctly. Our contact-information is on the invoice and our homepage. Have a nice day!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報