レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Bought a CF hood from them, shipping time was fair for being a big item. The cost was a little higher than market however they were the only company who could ship in a short period. The box arrived e... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Worst customer service ever! I should have learned the first time. 2 different orders. oth never shipped and after a month of trying to contact customer service I finally got a refund. Second ord... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The products they sell are good matches for factory replacements. They higher performance headlights were something I considered but decided against using for Honda Element. Projector lights for this... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I was referred to VividRacing by the maker of the part that I was looking for. VividRacing is one of their suppliers. Having purchased from VR before, and having the recommendation of the part manuf... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. カヌ アクセサリヌ店
  2. チュヌンアップ

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

VividRacing offers Quality Performance Auto Accessories and Auto Parts. Fast shipping and huge discounts off retail.


連絡先

3.4

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

802件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 92に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Worst customer service ever

Worst customer service ever! I should have learned the first time. 2 different orders. oth never shipped and after a month of trying to contact customer service I finally got a refund. Second order I have email 5 times answered 4 emails about "How would you rate our service" I left 2 voice messages and if no answer by tomorrow I will contact my cedit card company.

Do not order from them unless you use PayPal or a credit card company so can cancel the payment when they do not ship your item(s)

2026幎4月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Bought CF hood for FR-S/BRZ/86

Bought a CF hood from them, shipping time was fair for being a big item. The cost was a little higher than market however they were the only company who could ship in a short period. The box arrived extremely damaged and the final-mile courier stayed and waited for me to open it in case it needed to be rejected. No damage on the hood, wrapped securely, however I could definitely see instances where damage could easily occur.

2025幎11月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

What customer service?

In June of 2025, I placed an order for Raxiom tail light trim. I received an email a day or so later that it had an estimated ship date in July. That date kept being pushed back until I finally canceled the order on March 2nd of 2026. On 3/11/26, I received an email stating that the status of my order had changed to "refund pending". As of today, 5/1/26, I have yet to receive a refund and Vivid customer support has completely stopped responding to my emails. All over a measly $55 that they owe me. I ended up filing a BBB complaint due to this. Just give my damn money back.

Shady business. Stay away.

2026幎3月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

KW coilovers for BMW

Ordered KW coilovers from them. Excellent customer service and prompt, international, delivery straight from the manufacturer in Germany! Will definitely be ordering more.

2025幎10月18日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

We are thrilled to learn that you had a positive experience with us!

5぀星のうち1の評䟡

Don't Trust VividRacing

I ordered TC4's early March 2026 from Vivid Racing. I actually spoke on the phone with Vivid Racing prior to ordering and they confirmed they had the wheels in stock.
Shortly after I ordered the wheels, they updated my "Orders" to show the wheels were being shipped from Japan on July 15, 2026. I called the person I ordered from and was told it was incorrect, I would receive them end of April.
About a week ago I spoke with my salesman again and he told me he would call the supplier. He then called me back and told me he confirmed I will receive them late May 2026 as they are on the ship currently.
Last night I receive a random email from Vivid saying they reached on to the manufacturer and the wheels will ship (From Japan) on August 3, 2026 and this morning I checked and they changed my "Orders" from July 15 to August 3.
This is such an unreliable company. They take your money and make false promises. They literally have no clue as to when items will ship because they are a dropship company and I doubt they even keep any stock at all. Don't trust Vivid Racing!!!
If anything changes I will update my review. But for now they are a 1 star (because I can't give no stars) company.

2026幎4月24日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

Tom, our apologies for the delay. Unfortunately, we are at the mercy of the manufacturer's delays. We will do our best to get this to you as quickly as possible.

5぀星のうち1の評䟡

Horrible product and service

Horrible product and service. Had to pay 2 months in advance for garbage headlights for my 4 runner. Finally got them installed, washed my truck wit a garden hose, and they filled with water. I definitely learned my lesson not to buy from this company. And don’t trust their ( online rating ) I create websites, and can make myself look great! 💩ty service, and inferior product

2026幎4月21日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

We’re really sorry to hear about your experience—that’s not the level of quality or support we aim to provide. Please reach out to us directly with your order details so we can review this and work toward a resolution.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service

Waited over a year for my carbon fiber dash for my S14, finally arrived and it wasn't even close to fitting correctly. I reached out over a dozen times, never got resolved, now im stuck with a dash and out $2,500.

2026幎2月2日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

We’re really sorry to hear about your experience—that’s not the level of quality or support we aim to provide. Please reach out to us directly with your order details so we can review this and work toward a resolution.

5぀星のうち1の評䟡

Ordered #105125 front bumper cover

Ordered #105125 front bumper cover. It arrived late and is of extremely poor quality. My bodyshop looked at and said it does not fit. The lower spoiler does not fit the bumper cover all. I was met with a lot resistance at customer service. I sent a lot pictures of how bad this part and I was still stonewalled. I am Completely not satisfied with part or customer service and am pursuing legal actions to rectify the situation.

2026幎1月19日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

Martin, this return was denied due to being outside the 30-day return window, and we did not receive the required photos for us to do a fitment claim. If you would like to proceed, please provide the needed pictures.

5぀星のうち1の評䟡

They do not accept returns at all, their customer service is the worst I have ever dealt with in 35 years if buying high performance car parts

Do not do buisness with this garbage company Vivid Racing. To start with they never sent me a confirmation email then they send the wrong parts, I ordered carbon fiber turbo inlets for a 2021 X5 M and they send inlets for a 2023 X5 M when I entered 2021 BMW X5 M Competition in their website, I even had to chat them and asked if they had recieved my order and what was going on with the order for the turbo inlets for the 2021, I had to hqve them send a chat transcript to my email so I had proof of purchase, we spotted they were the wrong ones as soon as we opened the box and I contacted them, they didnt say or ask any questions just automatically refused to exchange or refund them, definitely take your buisness somewhere else that takes care if their customers, dont say i didnt warn you, stay far far away from Vivid racing.

2026幎3月2日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

Elaine, upon review, the part purchased was marked nonreturnable at checkout. The listing said this only fits the X5 M competition for 2023. Our apologies for the inconvenience this causes.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service and product

In the roughly 10 years been in business have not dealt with a distributor as terrible as this one, and the sad part it’s more of the product that they sell and don’t stand behind. The other side of it is the piss poor customer service. Been dealing with a warranty issue on FLATOUT SUSPENSION coilovers since October 2025, these are parts that Vivid seems to advertise a decent amount for on this company. We had a customer request coilovers for their Subaru and Flatout was the only company that offered options but In hindsight was the worst choice, Flatout will not respond to emails for a week plus and then finally got to a point where they completely stopped responding, Vivid got involved and response times were not much better, would typically take anywhere from 3-5 days to get a response. After Flatout completely lied about multiple claims on this entire process, Vivid Racing continues to stand behind this company, no other vendor we have ever dealt with would leave a dealer high and dry. They were given multiple opportunities to fix the issue or make it right and they fell short every time. After more research this is unfortunately not a 1 time issue, digging around forums and trying to get some type of product support or possible resolves and I found 8 other people that have had similar experiences between these 2 companies. Stay away from Flatout Suspension and stay away from Vivid racing unless you want to waste 5+ months of your time if you need any type of warranty work

- Premier Off-Road & Performance
9813 Highway 114
Lubbock, TX
806-577-0636

2026幎4月8日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

We’re really sorry to hear about your experience—this is not the level of service we aim to provide. We understand how frustrating extended delays and lack of communication can be, especially when supporting your own customer. We appreciate you bringing this to our attention and will be reviewing this situation internally with both our team and the manufacturer. Please reach out to us directly with your case details so we can work toward a resolution and make this right.

5぀星のうち1の評䟡

Vivid Racing sent me the wrong part and


Vivid Racing sent me the wrong part and would not exchange it!! A $300 Sway bar. It was totally their mistake. Buy beware!!! Google it for yourself!!

2026幎4月6日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

We apologize that your experience with us was less than stellar. We'd like the opportunity to take a peek into what went wrong and hope to get a resolution your way asap. If you could, please reach out to us at customerservice@vividracing.com. with the subject line "ATTN Customer Service Manager".

5぀星のうち4の評䟡

The VR branded exhaust is excellent

The VR branded exhaust is excellent. With that being said the delivery was very poor. The exhaust was delivered to a completely different address, box damaged, etc.

2025幎10月10日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

Thanks for your feedback—we’re glad to hear you’re enjoying the VR exhaust! We’re sorry to hear about the delivery issues and the condition it arrived in. That’s definitely not the experience we aim for. Please reach out to our team so we can look into this and make it right.

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely horrible and the worst


Absolutely horrible and the worst experience I’ve ever had. They did nothing correct. Be careful with this company.

2026幎3月11日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

Andre, our apologies for the poor experience that you had. We would like to take a look into this and see what went wrong. Please reach out to our customer service team with the subject line ATTN: Manager.

5぀星のうち5の評䟡

Great product

Great product. highly recommended. FJ Cruiser back bumper diamond plated guards. they look RADICAL everyone is like dang buddy were did you get those. i tell them VIVID RACING.

2025幎9月23日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

Your feedback is highly appreciated. Thank you for the review!

5぀星のうち2の評䟡

Customer Service Lacking Update #2

Ordered two parts that need to be used together. Can't use one without the other. Was told both were shipping on Monday and I would receive them Friday. The box arrived Sunday. Only one of the parts was in the box. Contacted them the next Monday and they said the other part is back ordered and they don't know when it will ship. I told them to cancel the order and send me a return label for the part they sent. So far they won't send a return label and want me to pay shipping for both directions. I have reversed the charges on my card and am still trying to get the return label. They really don't seem to care that the messed up. They just want to push the cost onto me.

UPDATE:

I called the number in their reply to my review today. Spoke with Ems. She apologized for my experience, said they were aware of all the bad reviews, said the company had a mew owner as of a month ago and they were working to resolve the issues with the company. She said she would send a prepaid return label and make sure I got a full refund for everything. I asked her to confirm this in writing. Later today I received the below email:

"Hey Ken,

Thank you for giving me a call. My apologies for the frustration that you expirenced. This is definitely not how I intend for our business to run.

As agree'd upon, I will get you a prepaid return label and work on getting these parts returned to you, at no cost to you. Once returned, we will process a full refund for your order.

In the meantime, would you mind pulling down your TrustPilot review?

As you stated you started a claim with your bank, once the return is completed we will not be able to process a refund until the chargeback, or claim is closed.

Ems Olmedo
Product Returns Agent"

I replied that I would update the review as we want through the process and that the bank never let's someone get both a reversed charge and a refund. They monitor for that and automatically correct it if it happens.

Todays update is that I have yet to receive the prepaid return label.

Finally got my full refund. Not an easy process. You definitely have to keep on them and double check everything. They routinely send auto generated emails that don't apply or make no sense.

I have increased my review to two stars because I no longer think they are running a scam. It is just poor execution, unskilled employees and a company trying to make a buck by not really doing anything.

2026幎3月6日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

We apologize that your experience with us was less than stellar. We'd like the opportunity to take a peek into what went wrong and hope to get a resolution your way asap. If you could, please reach out to us at (920) 764-8782. Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

Their telecommunicators are from India

Their telecommunicators are from India. I made an order and it got canceled and I got charged 3400 from a fraud charge.

2026幎3月17日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

We apologize that your experience with us was less than stellar. We'd like the opportunity to take a peek into what went wrong and hope to get a resolution your way asap. If you could, please reach out to us at (920) 764-8782. Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

Poor service slow and can’t resolve issue they created

Poor service. Slowest shipping and no follow up. I emailed to cancel order after waiting to long to get product or shipping info. Slow email responses. Finally I installed a different product and the vivid order was at my house when I got home. Then they wanted me to pay shipping both ways and me lose money on shipping or be stuck with a product I no longer need because they can’t run a business well

2025幎12月22日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

We apologize that your experience with us was less than stellar. We'd like the opportunity to take a peek into what went wrong and hope to get a resolution your way asap. If you could, please reach out to us at (920) 764-8782. Thank you.

5぀星のうち5の評䟡

I was referred to VividRacing by the


I was referred to VividRacing by the maker of the part that I was looking for. VividRacing is one of their suppliers. Having purchased from VR before, and having the recommendation of the part manufacturer, I was confident in my purchase. The part was not only available, but priced lower than other suppliers. Also arrived quickly and safely. Have bought from them before and would buy from them again.

2025幎8月30日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

We appreciate the kind words and are glad we could provide you with a positive experience!

5぀星のうち1の評䟡

Worst experience on shipping been


Worst experience on shipping been waiting for my tracking number for the pass 3 weeks they keep saying it will be ship today too this date 2/24/2026 I haven’t gotten one when you spent 1400 spent for them to keep them it was supposed to be my birthday gift from my wife

2026幎1月30日
自発的なレビュヌ
Vivid Racing ロゎ

Vivid Racing からの回答

Sorry to hear about your experience. I'd like to look into this for you. Please provide your order number and I will see if there is anything we can do to make this right for you.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報