VlookGlasses レビュー 

144
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Attention, SCAM! Ordered two pairs of glasses, both with the same prescricption data I used for all my previous orders with different other vendors (so I definitely can say the data is correct, becaus... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had never ordered from Vlook before, but loved the price point and thought I’d give them an go. After my order was processed, Vlook reached out directly when the last available frame didn’t p... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I’ve ordered from VLook 3 times so far.Great looking frames, surprisingly quick turn around time. I’ve waited months from other sites, not Vlook. Had an issue with old shipping address, sent a message... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Very affordable prices and some designs that are on par to the expensive designer stuff out there. Highly recommend if youre seeking for a new pair of glasses.

企業情報

  1. 眼鏡卸業者
  2. ・
  3. サングラス店

当該企業による記述

Clear Vision. Fair Prices. Always Buy One, Get One Free. We believe great eyewear should be easy to choose and easy to afford. Shop stylish frames from $0 quality prescription lenses from $17.85 including clear, blue-light filtering, photochromic, blue-light photochromic, progressive, and tinted lenses. Every lens includes scratch-resistant, water- and oil-repellent, and anti-reflective coatings at no extra cost—because essential protection should never be an add-on. Better still, our long-term Buy One, Get One Free offer gives you a complete second pair of prescription glasses free, with no restrictions on lens type. Simple pricing, no hidden extras, and more ways to see your world clearly.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

144件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 75%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(144)

過去12か月のレビュー数: 25件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I had a quality issue with my glasses…

I had a quality issue with my glasses and customer service was incredible! They were so happy to help me out and said they'd send me a replacement pair. I was really impressed by how quickly they responded and how eager they were to fix the problem.

2024年7月1日
5つ星のうち5の評価

Awesome experience.

Thanks Vlook for the glasses I ordered - they arrived right on time! The quality is great and the shipping was fast. This is my second time ordering from them and I was really happy with my first order, so I knew I'd have a good experience again.

2024年6月25日
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're happy with the quality of our glasses and the speed of our shipping. It's wonderful to know that you had a great experience with us both times you've ordered. We look forward to serving you again in the future!

5つ星のうち5の評価

I bought 3 pairs of glasses from them

I bought 3 pairs of glasses from them, one with photochromic lenses! The prices are great and the quality is good. The frames are exactly like the pictures on the website and really stylish. They arrived super fast and came in a nice little box with cleaning cloths.

2024年7月4日
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you're enjoying your new glasses and that they met your expectations in style, quality, and value. It's great to know the photochromic lenses are working well for you. We're also pleased that you appreciated the fast delivery and the packaging. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your kind words. Enjoy your stylish new frames, and we look forward to serving you again!

5つ星のうち5の評価

The prices are incredible

The prices are incredible. This is my second order and people can't believe I got two pairs for less than the price of one! There are so many styles to choose from, and it was easy to try them on using the computer camera. Even my eye doctor was impressed with it!

2024年6月20日
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

Thank you so much for your kind words and for being a repeat customer! We're thrilled to hear that you're enjoying our wide selection of styles and the convenience of our virtual try-on feature. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again in the future!

5つ星のうち5の評価

Super Happy!

I was so surprised with my new glasses! They're even better than they looked online. The whole process from ordering to getting them was quick and simple.

2024年6月20日
5つ星のうち5の評価

After a long time search

After a long time search, I finally find this site which could offer frames in the specific size I required. The process of ordering was straightforward, and the customer service was attentive and helpful, ensuring a seamless experience from start to finish.

2024年5月14日
5つ星のうち1の評価

I originally purchased my glasses in…

I originally purchased my glasses in late November 2023. They spontaneously broke on my face on a cold day in February 2024. I had to wait 3 weeks for the replacement frame to ship out. The new frame then broke in April 2024 in a different spot, and the when I mentioned that it was due to the lenses being manufactured too large for the frame and causing undue pressure to the frames and I wanted the lenses recut to prevent further breaking to the next frame I was told I had to use my warranty and pay $6.95 shipping. Today is May 29, 2024 and the third frame has broken on my face. The frames all break along the nasal part of the frame, no where near the temple. I have experience in the optical field, the workmanship of these frame and lenses are sub-par and I do not recommend. A frame should not break apart like this and there should not be pressure lines on my lenses the way there are.

2024年5月29日
自発的なレビュー
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

Hi, we have reviewed your recent warranty claims and noted that you have requested replacements for your eyeglasses multiple times. Our warranty policy stipulates that customers are entitled to one replacement within 12 months only if there is a clear defect in materials or workmanship. This policy does not cover damages caused by accidents, negligence, or improper care.
Should you have any questions or need further assistance, please feel free to contact our customer service team. We are here to provide support and answer any inquiries you may have.

5つ星のうち3の評価

I have been getting my glasses from you…

I have been getting my glasses from you for at least 4 years. Last year I pair did not come as a progressive and I emailed and no one responded. Today I received my glasses and the same frame name of frame I ordered last year is not the same size frame. Also both pairs say they are progressive on the bag but they are not. What are you going to do to fix it.

2024年5月15日
自発的なレビュー
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

Thank you for reaching out to us, and we sincerely apologize for the delay in our response. Due to the time difference, our customer service team was unable to reply to your message promptly. We understand how frustrating this can be and appreciate your patience.

We have confirmed with the relevant department that the frame model you purchased underwent an upgrade last year, resulting in a slight change in the frame size compared to the previous version.

Regarding the progressive lenses, we assure you that we have used progressive lenses as specified in your order. However, we understand that you may still have concerns and we want to address them promptly.

To resolve this issue, we are happy to provide you with a prepaid return label so you can return the glasses to us at no cost. Please let us know if you would like to proceed with the return, and we will arrange for the return label to be sent to you immediately.

We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding. Thank you for your continued trust in our services.

5つ星のうち5の評価

Great transaction great glasses

I had ordered my glasses wrong and had to send back for my bifocals to be added and they were so helpful and the transaction was great I love my glasses thank you

2024年4月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered a pair of glasses on Feb 3rd…

I ordered a pair of glasses on Feb 3rd 2024 and still haven’t gotten a shipping confirmation or tracking number and cannot get anyone to give me one from the company my order number is 20240303212415185361 if someone from the company reads this and wants to give me an update

2024年2月3日
自発的なレビュー
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

Dear Customer, your feedback is invaluable to us, and we are genuinely sorry to hear that you were not satisfied with our services. We have sent you the logistics information.

We understand the importance of efficient and reliable logistics for your business, and we deeply regret any inconvenience you may have experienced. We are committed to making the necessary changes to enhance our logistics services to meet and exceed your expectations. Our dedicated team is actively working to streamline our processes, improve communication, and reduce any delays or errors that may have affected your shipments.

We take this feedback seriously, and we value your business. We want to regain your trust and ensure your future experiences with us are entirely satisfactory.

Once again, we apologize for any inconvenience you've faced, and we look forward to making the necessary improvements to serve you better in the future.

5つ星のうち1の評価

This company is awful

This company is awful. They steal your money. I canceled my order 7 hours after placing they refused stating they had already started on my glasses. One month and one week later no glasses. Contact them they tell me contact post office. After going back and forth 5 times with them they wanted to send a pair glasses I refused and informed them I will try to contact my financial institution. Please don't order from this company.

2024年2月8日
自発的なレビュー
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

Upon investigating the matter thoroughly, it's evident that your package was indeed lost during transit. While such instances are rare, we take full responsibility for ensuring the safe delivery of our customers' orders, and we deeply regret that we fell short in this instance.

As a gesture of goodwill and to rectify the situation promptly, we would like to offer you a full refund for the lost package. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are committed to resolving this matter to your complete satisfaction.

Please rest assured that we are taking measures to prevent similar incidents from occurring in the future, including reviewing our shipping procedures and carrier options to enhance reliability and minimize the risk of loss.

Once again, we apologize for any inconvenience this situation has caused you. Your understanding and cooperation are greatly appreciated. If you have any further concerns or require assistance, please don't hesitate to contact us directly.

5つ星のうち1の評価

Spent over a 1000 with this company I…

Spent over a 1000 with this company I have two pair of the same glasses different colors broke within 5 wears on the same arm same spot I wear a heavy prescription when my glasses fell they hit the floor and the arm slid where I had no access to imagine not having glasses and the company could careless because they are hard to teach I’m over them. Going back to zeelol

2024年3月3日
自発的なレビュー
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

We're truly sorry to hear that you had a less-than-satisfactory experience with our production. Your feedback is essential to us, and we appreciate your taking the time to share your concerns.

To ensure we can resolve the situation to your satisfaction, we would appreciate it if you could provide us with more specific details about the problems you encountered. This will help us investigate the matter thoroughly and make the necessary improvements. Our goal is to make sure that you, and all our customers, receive the best possible experience when using our products.

Please feel free to reach out to our customer service, or you can reply to this message with more information. We are committed to finding a solution and addressing your concerns promptly.

Once again, we apologize for any inconvenience you've experienced, and we appreciate your understanding. We're dedicated to making your next experience with us a positive one.

5つ星のうち2の評価

The information that I have given you to sign in and out it jeep throwing out my email and password I need you help farther please respond back thank you

Try not to make it difficult to sign in and out and to accept my password and email

2024年1月20日
自発的なレビュー
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

We understand that you're experiencing issues with signing in and out, and your email and password are not being accepted. We are here to help you resolve this issue. Could you please provide more details about the specific error messages you're encountering? Let us know so that we can assist you further.

5つ星のうち5の評価

Stylish and comfortable

1st time using them. Received my order in about 2 weeks. The frames I chose was very stylish and comfortable. The prescription it accurate. I will be reordering more just incase I break a pair oops. 😬

2023年12月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Horrible customer service and…

Horrible customer service and definitely a rip off I emailed the customer service and told them I was satisfied with my frames and they really didn’t care.I wouldn’t recommend this place to anyone!ITS A SCAM!!!

2023年11月14日
自発的なレビュー
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

Dear Customer, we want to express our sincere apologies for any dissatisfaction you've experienced with our service. Your feedback is invaluable to us, and we take it seriously in our commitment to continuously improve.

We understand the importance of delivering a service that not only meets but exceeds your expectations. We're actively reviewing your concerns internally to identify areas for enhancement. Please know that your satisfaction is our priority, and we're taking immediate steps to address the issues you've raised.

To ensure a better experience in the future, we would appreciate the opportunity to discuss your specific concerns further. Your insights will be instrumental in refining our services and ensuring that such situations do not recur.

Moreover, we want to extend a gesture of goodwill as a token of our apology. We highly value your patronage and would like to regain your trust.

5つ星のうち1の評価

I ordered 2 pairs of glasses

I ordered 2 pairs of glasses. Same prescription.The prescription is wrong on the second pair. So far I have not gotten a response on where to send them for the correction. Instead they told me to take a picture wearing them and send it to Vlook. A picture, what the hell. I cannot see out of them, impossible to wear. No help from Vlook. Do not order

2023年11月14日
自発的なレビュー
VlookGlasses ロゴ

VlookGlasses からの回答

Hello! To ensure we offer the most accurate assistance, we'd greatly appreciate a photo of you wearing the glasses. This will help us determine whether the issue lies in the fit of the frames or potentially with the prescription. It's important for us to ensure that your eyewear fits perfectly and provides the best vision possible.
Your satisfaction with our service and your eyewear is our top priority, and your cooperation in providing a photo with the glasses on will allow us to serve you better. We truly appreciate your understanding and assistance in this matter.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報