Watches of Australia レビュヌ 

94
•
TrustScore 5段階評䟡の2

1.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Don’t buy Blessington watches !! You’re lucky if they’ll exchange it let alone refund your money as everyone else does . Stupid butterfly clasp and band that is absolutely MASSIVE , can’t see the dial... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

The band on the watch lasted four wears ( six weeks) before it broke. They claim their guarantee doesn’t cover broken watch bands and won’t replace it. Now any normal company would have immediately... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

I ordered a watch with the website and after a search i done, i came to know with exactly same website setup 2 different companies is operating. How Come? One is this company and the other company's n... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

Ordered on the 5th June, websites states 5-10 days to receive order- I STILL DONT HAVE IT. Emailed company they said it would be here before the weekend, that also didn’t happen. This was suppose to... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報


連絡先

1.9

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

94件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 33に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.9

すべおのレビュヌ

(94)

過去12か月のレビュヌ数: 14ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Reliable service

Clear communication, item as described and though sent from an international warehouse; prompt delivery and updates on shipping status. Good prices on previous season watches. Mine came with factory warranty

2023幎7月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

MK Mini Parker - Missing Lugs

I had just bought the MK Parker Mini watch for my wife as a present. She opened it today and we noticed that both the side link connectors (lugs) are missing.

I emailed and sent video and photos but didn't receive any response. I also send message via whatsapp but no response. With the two missing link connectors, the band comes off and the watch cannot be worn. I want Watches of Australia to fully refund, replacement watch or provide missing parts asap.

2023幎7月4日
自発的なレビュヌ
Watches of Australia ロゎ

Watches of Australia からの回答

Hi Faisal, I am sorry to hear you had a negative experience. However, few things I would like to clarify:

1) You sent us an email yesterday regarding this issue. We face a huge volume of emails and messages on a daily basis and our response may take longer than expected.

2) We understand your frustration, but we request that you consider the circumstances before posting a negative review based solely on response time.

3) It appears that the spring bars holding the bracelet in place may have broken, which can happen as a safety mechanism when there is pressure on the bracelet. We assure you that the watch itself is not broken, and this is a fixable issue.

4) We recommend taking your watch to the nearest watch repair agent or any reputable watch shop. They will have the necessary tools to replace the spring bars and reattach the bracelet. In most cases, this service may even be provided free of charge or at a minimal cost.

Thank you, Faisal. We would be grateful if you could consider revising your review.

5぀星のうち1の評䟡

I recently placed an order on Watches


I recently placed an order on Watches of Australia with the expectation of receiving my items within 2 to 10 days. Unfortunately, my experience has been far from satisfactory. Firstly, after placing the order, I discovered that only half of the products were shipped, and to make matters worse, this portion was coming all the way from the UAE. It has now been stuck in customs review for a month, causing significant delays.

One of the most frustrating aspects of this whole ordeal has been the abysmal customer service provided by Watches of australia. In order to receive even a single reply from them, I have had to send multiple emails, which is extremely inconvenient and time-consuming. It seems that they are not prioritizing their customers' concerns or addressing their issues promptly.

To add to the frustration, the other half of my order has never even been shipped. It's been a month now, and I'm left with half of my order stuck in customs and the other half missing in action. This level of poor service and lack of transparency is unacceptable.

I understand that delays and issues can occur during the shipping process, but the lack of communication and the failure to fulfill the complete order are major letdowns. As a customer, I expect transparency, efficient customer service, and timely delivery, none of which have been met by Watches ofaustralia.

I would strongly advise potential customers to exercise caution when considering placing an order with this website. The hassle, delays, and lack of communication make for an extremely frustrating and disappointing shopping experience. I regret choosing Watches of australia and will be looking for alternatives for my future purchases.

2023幎6月2日
自発的なレビュヌ
Watches of Australia ロゎ

Watches of Australia からの回答

Hi Mohammed, I 100% understand the frustration and we deeply apologize for the inconvenience. I just want to clarify that customs procedures and their associated timelines are beyond our control. While we make every effort to provide accurate delivery estimates, customs processes can sometimes be unpredictable and lead to delays. I understand that this delay has been frustrating for you, and I apologize for any inconvenience caused. However, I promise you that we are in contact with the customs and our logistic provider Aramex to speed up the process so you can receive your package as soon as possible! Please bear with us and we will update you at the earliest. We also recommend that you contact your local Aramex and provide them with the tracking number to clear the shipment.

Again, I am very sorry for the inconvenience and the huge delay.

Thank you,
Salma

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service

I ordered a watch 4 day's ago a diesel Mr daddy. The shipping address was incorrect on my google pay so I emailed these guys straight away to advise them of the actual address. I've heard absolutely nothing no response whatsoever that's 6 emails later a message on Facebook and whatsapp and nothing in return. The customer service seems non existent at this company 🙄

2023幎7月4日
自発的なレビュヌ
Watches of Australia ロゎ

Watches of Australia からの回答

Hi Troy, I am so sorry to hear you had a frustrating experience.
We've already updated your shipping address + replied back to your email. Your package has been shipped and you will receive an email from us with the shipping details and tracking link. I hope you can re-edit your review once you receive your package :)

5぀星のうち2の評䟡

Suspicious!!

I ordered a watch with the website and after a search i done, i came to know with exactly same website setup 2 different companies is operating. How Come? One is this company and the other company's name is " The watches men & co." They are offering for a much better price than this company. They are 100% authentic as well. Two websites with the same setup but with different prices operating from New Zealand. Suspicious!! I emailed them and I contacted them for an explanation via WhatsApp but no response that's why I'm reviewing here. Looking for a proper explanation at least here.

2023幎6月18日
自発的なレビュヌ
Watches of Australia ロゎ

Watches of Australia からの回答

Hi Aqeel, The Watches Men & Co. is run by an affiliate of the main distributor. We do not see any issue or reasons to be 'suspicious'.
You just placed your order yesterday and we're currently processing it and ready to be shipped.

If you're frustrated about the $20 difference, we can give it you it as credit for your next purchase.

Thank you and we hope you re-edit your review once you receive your parcel! :)

5぀星のうち2の評䟡

Unreliable Service

Ordered on the 5th June, websites states 5-10 days to receive order- I STILL DONT HAVE IT. Emailed company they said it would be here before the weekend, that also didn’t happen. This was suppose to be a sentimental gift that’s now past the anniversary date and this watch now has no meaning to me for the purpose i got it for. Unhelpful wouldn’t purchase anything again.
Ps- write your sassy comment back i can’t wait to get a proper response

2023幎6月5日
自発的なレビュヌ
Watches of Australia ロゎ

Watches of Australia からの回答

Hi Tianna, I am sorry to hear you had an unpleasant experience. Please note that the transit time is beyond our control, however we've already processed and refunded your order as requested.
We wish you'd give us another shot as it is very unfortunate. We're happy to provide you a store-credit or further discount for future purchases :)

Thank you Tianna.

5぀星のうち1の評䟡

Do not buy fake watches

Do not buy fake watches. You’ll get a letter from customs

2023幎5月10日
自発的なレビュヌ
Watches of Australia ロゎ

Watches of Australia からの回答

Hi Shrivastav,
We'd like to address your concerns and provide some clarity.

First and foremost, we want to assure you that we do not sell fake watches or any counterfeit products. We are committed to upholding high standards of integrity and legality in all our operations. It seems there may have been a misunderstanding or confusion.

After looking into your review, we thoroughly checked our system and records but couldn't find any information with your name or account. It's possible there was an error or miscommunication regarding your specific situation.

We take such matters seriously. If you believe there has been a mistake or need further assistance, please contact our customer support team. We're dedicated to resolving any outstanding issues promptly.

Regards,
Salma

5぀星のうち3の評䟡

You get what you order for👍

Edited:

I received my watch today via DHL post, very happy with the product. Got exactly what I saw on the website also satisfied with the way they comminicated regarding the parcel arrival details. It was unfortunate I did face a little trouble earlier with their reponses, but since I received what I ordered for, I am satisfied and a content customer and take back my words and will say they do deliver what you order for, thank you Watches of Australia🙏

2023幎3月31日
自発的なレビュヌ
Watches of Australia ロゎ

Watches of Australia からの回答

Hi Karen, your review is extremely misleading to others and to us.
I understand that timely communication is important to our customers, and we apologize if our response time has been slower than you had anticipated. However, please know that we receive a high volume of emails and messages each day, and our team is working diligently to respond to each one in a timely manner. We would never ignore our customers on purpose.

However, we wanted to address some of the statements made in your review that we believe are misleading. We have records that show we shipped your order on 30th March, and we were in communication with you throughout the process to ensure your satisfaction. Additionally, you had indicated to us that you were willing to wait for the new stock to arrive..

I am sorry that you feel 'cheated' we are quiet unsure why that is, since we were communicating with you and shipped your order already.

Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent purchase from our store. We appreciate all feedback, both positive and negative, as it helps us to improve our products and services.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報