Banner for Feel

Feel レビュー 

3,191
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

If someone said I had to choose one supplement to take for the rest of my life, The Beauty Probiotic would be it. I tried cheaper alternatives and my body let me know. My skin wasn't as nice, my nails... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Excellent product – highly recommend! ⭐⭐⭐⭐⭐ I've been taking Feel Ashwagandha for some time now and I'm really pleased with it. I genuinely feel it's helped me cope better with stress, and I woul... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I wanted to love it, it works great for a friend of mine but it gave me terrible heartburn. In addition the powder clumps all together and goes everywhere when I tried to spoon it out and the flavour... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Absolutely fantastic company! I left a review a while back raising a slight issue with clumping at the end of my box of collagen. No big deal. I just began decanting the powder into a jar and that... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ビタミン・サプリメント専門店

Feel について

当該企業による記述

Feel - wellness products Shop all Feel products

About Feel

At Feel, we believe in the power of clean, high-performance wellness products to support both inner and outer beauty.

Our products combine evidence based formulas and clean ingredients that complement each other for maximum results.

All our products are designed to promote improved overall well-being, healthier hair, skin and nails, delivering maximum results with each use.

Get 20% OFF your first order

Code: TRUSTPILOT


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

3191件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 74%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(3,191)

過去12か月のレビュー数: 733件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Issue resolved

I had an issue with my subscription, which was promptly resolved.

2026年7月25日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi Ivana,

Thank you for taking the time to speak with me, I’m really pleased we were able to get everything resolved for you.

We really appreciate you updating your feedback to reflect the outcome.

Best,
Amelia

5つ星のうち1の評価

Packaging is getting horrible to open.

This is only related to packaging as recently the packaging is getting worst! Who would want a product that makes it difficult to open? I get so upset each time I try to use their product because of this because the lid is so tight!

2026年4月24日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi there,

We're sorry to hear the packaging has been so frustrating to use, that's certainly not the experience we want anyone to have with our products. We have requested for your details so we could look into this properly but haven't heard back yet.

This isn't feedback we've had from other customers regarding the packaging so we'd really like the chance to understand exactly what's happening in your case.

If you could get in touch with us at hello@wearefeel.com, we'd be very happy to look into this further and make things right.

Best,
Amelia
Customer Support Manager

5つ星のうち5の評価

Well formulated multivitamin

Feel have really thought through the products they're selling, they are not misleading or throwing ingredients into products for the sake of it.

I buy the multivitamin and it's really well formulated. I switched as my previous multivitamin had unnecessary high dosages of some ingredients, whereas the Feel multivitamin seems very well balanced and supports my pescatarian diet, filling some gaps to give me the energy I need.

The delivery is super quick and the subscription account really flexible and easy to use.

2026年6月1日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi April,

Thank you so much for such a detailed review! We're really glad the Feel Multivitamin is well suited to your pescatarian diet and that you've found it more balanced compared to what you were using before. Thank you also for the kind words on delivery and how easy the subscription account is to use.

Best,
Amelia

5つ星のうち5の評価

Great products and customer service!!

Great products and customer service!!. I recently had a query about my pricing and repeat orders and was helped by Anfel to sort everything out for me to get the best monthly subscription to suit me. I have used the Pro Metabolic over 6 months now and have steadily lost over 2 stone without any strict dieting. I also use their collagen which helps my nails , hair and skin keep in good condition, and I love it mostly because it doesn't harm any animals.

2026年7月22日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Thank you so much Diane for this fantastic review. I'll be sure to pass on your kind words to Anfel. It's amazing to hear about your progress with the Pro Metabolic, over 2 stone is a brilliant achievement, and lovely to hear the Pro Collagen is helping your nails, hair and skin too.

Best,
Amelia

5つ星のうち5の評価

Super fast delivery great products

Super fast delivery great products. Website isn’t very user friendly, just my opinion!

2026年7月22日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Thank you for your review! We're glad the delivery was nice and quick and really appreciate you letting us know about the website, that's helpful feedback and something we'll continue to work on.

Best,
Amelia

5つ星のうち5の評価

Exceptional customer service

There was an issue with the courier company and delivery but the customer service team were prompt with their response and investigation of the issue and got a new product in the post quickly.
I was very impressed with how they handled the entire situation. Would recommend 100%

2026年7月16日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi Lyndsay,

Thank you so much for such a kind review. We're really glad the team could respond quickly and get a replacement out to you after the courier issue.

Thank you for recommending us, it means a lot.

Best,
Amelia

5つ星のうち2の評価

No subscription charge reminder

No subscription charge reminder. Really unhappy that they have taken money out without any reminder leaving me with no money til pay day. I think I have cancelled now for next time, but this is crazy, shameful, all they care about is making money and this is proof. Even Amazon send subscription reminders. I will be looking for a cheaper better fairer option from now on.
Update: since my negative review, Feel stepped in to intercept my order and issue a refund received 4 days later on the Friday, gratefully received, excellent customer service when contacted, but their subscription service-lacking reminders-needs updating asap.

2026年7月20日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi Lucy,

Thank you so much for taking the time to update your review, we really appreciate that.

We're glad we were able to step in and get your order intercepted and refund processed once we were in touch.

We appreciate your feedback regarding subscription reminders and it is something we are actively working on. Comments like yours help us prioritise getting this right.

Thank you again for your patience throughout, and for giving us the chance to put things right.

Kind regards,
Amelia
Customer Support Manager

5つ星のうち2の評価

Shockingly difficult to cancel…

Shockingly difficult to cancel subscription. I requested cancellation by email last month and have just had an email saying more is on the way. The email comes out too late to stop and clearly the cancellation wasn’t actioned.
Beyond these issues I am bombarded with emails which is unnecessary especially to an existing customer.

2026年7月18日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Dear Sally,

Thank you for taking the time to share this feedback.

We've been trying to reach out directly to help resolve this, including confirming your subscription is now cancelled and your recent order refunded, but haven't heard back from you as yet.

Out team did send over the cancellation instructions as requested, so we'd really welcome the chance to understand a bit more about what specifically felt difficult about the process, this would genuinely help us improve.

On the emails, we're sorry if these have felt like too much. These are usually to let customers know about offers or updates on our products but you're always able to unsubscribe or adjust your preferences at any time.

Please do get back in touch with us at hello@wearefeel.com and we'll be happy to help.

Best,
Amelia
Customer Support Manager

5つ星のうち5の評価

Feel are a great company to deal with

Feel are a great company to deal with. Their products are really good but they also go the extra mile when needed. My delivery went astray - not their fault but that of the courier and they immediately sent me a replacement.

2026年7月18日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi Sarah, thank you so much for this lovely review!

We're so glad you're enjoying our products and really pleased our team could sort out the delivery issue quickly for you. That's exactly the kind of experience we want every customer to have.

Thanks again for taking the time to share this, it really means a lot to us.

Best,
Amelia

5つ星のうち3の評価

Custom service is good!

I never give a bad review but I’m drawn to this time. I recently bought Pro collagen type 2 for Joints- Mango and Vanilla flavour. I can honestly say the taste is so disgusting that it’s just a waste of money! I tried twice to drink this collagen and it was like drinking vomit.
I couldn’t return it because it had been opened. And I couldn’t give it away because nobody else could stand the taste! It also starts to set! I’ve had it 2 and a half weeks and it’s starting to go hard.
I also bought the menopause capsules as I was desperate to try every avenue for peri menopause relief. They have done absolutely nothing. I’m going to finish the tub because I’ve spent over £50 on these 2 products. But I wouldn’t ever go back and try anything from them again. Thank god I could cancel my subscription quite easily. Updated after feel reached out to me after my initial review and asked me to verify my order, which I did.
They sent me a full refund for the collagen (without me asking) and asked for batch number so they could investigate. Because of this I have added 2 more stars. As customer service is good.
However I personally am not a fan of the products. But I do have to rate the way they handled my dissatisfaction. So thank you very much Feel.

2026年7月17日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Dear Beau,

Thank you so much for taking the time to update your review, we really appreciate it and I'm glad we were able to help resolve things for you even though the products themselves weren't the right fit.

I'm sorry the flavour wasn't to your taste and that the Feel Menopause didn't give you the relief you were hoping for.

As discussed, our Feel Menopause are need to be taken consistently for around 90 days to see the full benefit, so it may be that more time was needed, though I completely understand your decision not to continue.

Thank you also for confirming the batch details, we've passed this on to our product team to investigate.

We do wish you all the best in finding something that helps, and thank you again for your honesty and for giving us the chance to make things right.

Best,
Amelia
Customer Support Manager

5つ星のうち5の評価

Great customer service, great products

Their products are very good same goes to their customer service team. They are very accommodating and helped me with the changes with my order and subscription. 🫶🏻

2026年7月17日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi Nathalie, thank you so much for this review!

We're really glad you're happy with the products and that the team could help you get your order and subscription sorted the way you needed.

Thanks again for taking the time to share this.

Best,
Amelia

5つ星のうち5の評価
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi Gayle,

Thank you so much for this lovely review!

We're thrilled to hear our Pro Collagen has made such a difference to your hair, skin and nails over the past year, that's amazing to hear.

Thanks so much for the recommendation, it really means a lot to us.

Best,
Amelia

5つ星のうち5の評価

Products amazing, customer service even better

I would highly recommend Feel to everyone. Their products are top quality, and I love that I can buy vegan collagen and omega-3 from them.

On top of that, their customer service is incredible. I’ve never spoken to a more kind, empathetic, and genuine team. Anfel and Nicole were amazing; I really appreciate their understanding and support.

Thank you so much!

2026年7月14日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Thank you Chloe so much for this wonderful review!

We're delighted you're enjoying our vegan Pro Collagen and Omega-3, and I'll be sure to pass your kind words on to Anfel and Nicole, they'll be thrilled to hear this.

Thank you for the recommendation and for taking the time to share your experience with us.

Best,
Amelia

5つ星のうち5の評価

Thank you Feel!

Just want to thank Feel for calling me after the review I left, which I have now deleted. I had no issue with the product Pro Metabolic, this is a very good product, tastes nice and works really well, it was an issue over the fact I’d cancelled my subscription and they had sent another order out that same day. The very helpful lady advised the reason it had happened was because I’d updated my subscription to a routine, therefore it changes to every two weeks, which I didn’t realise. Feel have now stopped the delivery and are issuing a full refund. Thank you Feel for sorting this so quickly.

2026年7月14日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi Michele,

Thank you so much for taking the time to speak with me to allow us to make this right.

We're so pleased Pro Metabolic has been working well for you, and that the subscription frequency mix-up is now cleared up along with the refund.

Just to let you know, we have taken your feedback onboard and now have changed the frequency to be set to 4 weeks rather than 2 weeks.

Thanks again for giving us the chance to put this right.

Best,
Amelia

5つ星のうち5の評価

Almost finished my 3rd month of pro…

Almost finished my 3rd month of pro metabolic, it has definitely helped with my snacking in between meals.
I’ve had some issues with a couple of delivery’s, but has always been sorted out promptly.
Would definitely recommend feel 🙂

2026年7月14日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi Zoe,

Thank you so much for this review!

We're really glad Pro Metabolic has been helping with the snacking, and that our team could get any delivery hiccups sorted promptly for you.

Thanks so much for the recommendation, it means a lot to us.

Best,
Amelia

5つ星のうち1の評価

Vegan collagen coursed excruciating pain

I have had to cancel my subscription after a two week because the product (vegan type 2 collogen) coursed symptoms that were excruciatingly painful.
Also, the feel website forced me to accept cookies in order to be able to cancel my subscription.
For the reasons stated above, in particular, being forced to accept cookies, I would not recommend the feel brand to anyone. In fact, I would do the opposite

2026年7月14日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi there,

Thank you for taking the time to speak with me on the phone and for explaining your experience in more detail, I really appreciate it.

While this isn’t a common reaction for the Pro Collagen, it can sometimes be your body adjusting to the product - particularly as it contains resistant Maltodextrin, a type of dietary fibre. This ingredient supports gut health but may occasionally cause temporary effects such as digestive discomfort.

To help minimise this, we recommend taking Pro Collagen with food, as this can support better digestion and absorption. Drinking plenty of water alongside it can also help your body process the ingredients more comfortably.

We're still waiting to hear back from you with further details to help us look into the technical issues.

Thank you again for your patience and for giving us the opportunity to look into this properly.

Best,
Amelia
CS Manager

5つ星のうち1の評価

I had a very disappointing experience…

I had a very disappointing experience with this company. I originally ordered their collagen products a couple of years ago but didn’t notice any improvement, so I cancelled my subscription.

To my surprise, two years later they suddenly charged £138.25 from my bank account for a new order that I had not expected. I contacted their customer service immediately, but received no response. A few days later, the products arrived, and I had to pay to return them myself in order to get a refund.

After returning the products, I waited over three weeks and still hadn’t received my refund. I had to chase their customer service multiple times before my money was finally returned.

The whole experience was extremely frustrating, from the unexpected charge to the poor customer service and the long delay in processing my refund. I would never buy from this company again and would not recommend them.

2026年3月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I am extremely disappointed with my…

I am extremely disappointed with my experience with Feel.

My subscription was renewed and my card was charged without my intention to place a new order. I contacted customer support immediately and sent multiple emails requesting cancellation, a refund, and instructions to return the product, but no one has responded to me.

The lack of customer service is unacceptable. Ignoring customers after taking their money is not the level of service I expected from your company.

As of today, I am still waiting for a response. If this issue is not resolved promptly, I will proceed with a chargeback through my bank and report my experience to the appropriate consumer protection authorities.

I hope someone from Feel finally contacts me and resolves this matter professionally.

2026年7月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Save your money !

Save your money !. I ordered the pro metabolic on subscription as was better value and I was hopeful this would become a day habit, however it tastes absolutely disgusting and I unable to keep it down it's that gross 🤢 in what felt like no time they sent me another months supply so I immediately cancelled my subscription and saw on the website they offer a refund/return within 14 days so I reached out. The customer service is a joke you can only email they struggled to understand a simple refund request have to wait days for a reply and then they don't do anything. Avoid

2026年7月3日
自発的なレビュー
Feel ロゴ

Feel からの回答

Hi Vanessa,

Thank you for replying to my emails. I also tried calling you but unfortunately wasn’t able to reach you.

I’m sorry that the taste of Pro Metabolic wasn’t for you. Taste can be subjective, so we recommend that customers can adjust the amount of water depending on their preferred flavour strength. Using more water will create a milder taste.

To clarify the timeline, you contacted us about returning your order on Tuesday, 7 July, and our team sent the return instructions that same day. These instructions explained that the refund would be processed within five business days of the parcel arriving at our warehouse. Your subscription cancellation was also confirmed at the time.

We appreciate that emails can sometimes be overlooked, so I’m glad we were able to follow this up with you directly. Your returned order has now been refunded.

Best,
Amelia
Customer Support Manager

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報