Widecalfbootsstore レビュー 

108
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

The quality of the boots is great but unfortunately they didn't fit. I'm having real trouble trying to return them as UPS require a phone number, which isn't available. I wouldn't buy from here again,... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Wonderful boots but a pain importing them, it would normally be fine except UPS took the import tax out of my account four times. This is a stressful situation especially when I am sat at home ill wit... もっと見る

5つ星のうち1の評価

So I measured my calves carefully and my husband checked them. I was very excited about these boots as they were a 50th birthday present. So when they arrived I was totally disappointed that they didn... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Lovely boots, though a little smaller on the calf than I measured for on the site which is a little annoying as that was literally the point. Would suggest anyone from the UK reconsider the purcha... もっと見る

企業が回答しました

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

108件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(108)

過去12か月のレビュー数: 4件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

AVOID!!

Boots supplied from Europe, not UK. Return had to be the same at a cost of £40. Refund requested. Receipt of return denied. Proof of delivery provided (so no recourse with Royal Mail) receipt still denied. NO REFUND GIVEN. Loss of £130 for the boots (which were badly made and too small despite correct size being ordered) plus £40 for Royal Mail tracked to Europe, total £170.

2026年2月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Just ordered boots from this shop which…

Just ordered boots from this shop which has a .co.uk domain name and is not transparent that it's not a UK company. Anyway, having read the reviews now I know to expect a customs / handling charge when I receive the boots. HOWEVER, the delivery estimate said 2 weeks when I ordered them, and then this changed to two MONTHS when I got the order confirmation. I immediately emailed the customer services questioning this and received the exact same email again stating a delivery time of almost two months. Please be aware that a) this is not a UK based company despite the website address, b) the delivery estimates are misleading c) they send automated responses to your questions, d) expect customs charges and handling/shipping fees upon receipt of your boots.
I just hope these fit as I can imagine the return process would be an utter nightmare given my experience so far, and I only ordered them today! I will update this review when and if I receive the boots.
EDITED 15/12 - They just arrived. I am upping the stars to 4 stars, because the boots are very very nice. They are a TINY bit too big in the calf but that is my fault for ordering a half size too big, as my own size was out of stock. They will be fine with thick tights and/or boot cuffs over the top. ALSO - I was NOT CHARGED ANY CUSTOMS or extra fees at all. They just arrived from the courier, no fees required. I don't know if I was just lucky? Anyway, the boots are great and they only took 11 days to get to the UK despite the email saying it would be up to two months! Happy. Will use again.

2025年12月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DISHONEST COMPANY

Shipped wrong boots with none of the required return documentation, then ignored me for a month. They don't answer their phone or reply to emails. I sent them via courier and they rejected the shipment. Seeking refund via bank. Another scam. AVOID AT ALL COSTS.

2025年4月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

My second review ! Disgusted

My second review !! Absolutely disgusted!! Have sent at least 7 emails to their customer service with no reply. Have returned the boots which were far too small and they are stuck in customs and I don’t know how to proceed from here
I am a returning customer and am being treated so badly!! Parcel force tracking number is CK309886991GB my order number is ET104846052.

My name Linda Jackman

2025年3月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Easy to search for and find the right…Good boots, quick delivery to UK

Easy to search for and find the right size. Calves nice and generous. Be ware of import tax to the UK - I got stung for £68 for 2xpairs of boots (and the delivery driver took them to the wrong address!). Also just because the calves are wide, don't expect the ankles to be too - if you've chubby little legs like I do you'll be sensible to invest in some boot stretchers! Overall a good experience though.

2025年2月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

AVOID AVOID AVOID!!

BEWARE, ITS A TRAP, AVOID!!! You will be Taxed heavily on all goods bought. Very misleading as company website is .co.uk and so is their email... No telephone, email that never get response from. Quality isn't great at all and once you've been taxed on receipt of your parcel, the boots work out really expensive! Worse still, sent back boots and never hear anything.. So, massively out of pocket with no refund, taxed on goods I've actually returned and can't get refund plus another £40 to send back to Netherlands! Please don't be caught out like me!!

2025年1月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Well the boots I bought for my wife are…

Well the boots I bought for my wife are the wrong size in width even following the charts on the website. I’ve sent photos of how far wrong they are and they are wasting my time with nonsense. After a lot of back and forth on emails they said the had sent all information to their suppliers then it was with their service department. This is clearly rubbish as it’s been several weeks and I’ve heard nothing from them! It is not cost affective to send the boots back from the UK and they know that. Their chart are rubbish so it is their fault that the boots don’t fit but they appear not to care. Be warned and don’t deal with them.

2024年11月6日
自発的なレビュー
Widecalfbootsstore ロゴ

Widecalfbootsstore からの回答

Dear David McCluskey

Thank you for your review. How unfortunate to hear that the boots did not fit properly. We strive to process complaints quickly and relay the correct information, apologies that it took longer in this case. We hope the problem has since been resolved through the customer service email. If not, please send us another email about this.

If you still have questions or uncertainties, please feel free to contact us.

Kind regards,
Etrias customer service

5つ星のうち3の評価

Couldn’t be delivered to Guernsey and very high cost to send to UK. Will not use this firm again

The boots could not be delivered to Guernsey where I live so I had to have the sent to family in the UK. I will therefore not be able to try them until just before Christmas.
In top of this, the additional charges were extremely expensive. I just hope the boots fit. If I had know it would be so difficult and expensive, I would not have ordered them from you.

2024年11月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Unsatisfactory experience

It's been a week since I placed the order. The parcel has not yet left Netherland and after border check it was automaticaly returned to the sender. Unexplained delayed shipment. I am disappointed and seriously considering cancellation.
I would like to add that the purchase was cancelled automatically. I got an email notification of a refund but have not got it yet. Unreliable online store.

2024年11月22日
自発的なレビュー
Widecalfbootsstore ロゴ

Widecalfbootsstore からの回答

Dear Madiha,

Thank you for your review. We are sorry to hear that you received a refund while you want to receive the parcel.

If the parcel is returned to our warehouse, our return department refunds automatically, our apologies. Maybe the address was incorrect? Sometimes, UPS shows in the track & trace link the reason why the parcel is returned.

Unfortantely, we cannot undo a refund. If you still would like to receive your order, we would advise you to place a new order by yourself.

Once again, our sincere apologies for the inconvenience. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

With kind regards,
Etrias

5つ星のうち3の評価

Care when shipping to UK

Great selection of boots which cater for short legs/wide calf’s. Fast shipping. The only downside is the tax/handling fee charged by UPS for customs checks. Netherlands to Uk. This was charged at £51 in addition to the shipping already paid which resulted in a very expensive pair of boots. Hope they last!

2024年11月14日
自発的なレビュー
Widecalfbootsstore ロゴ

Widecalfbootsstore からの回答

Dear Michelle Howell,

Thank you for your review. We are sorry that UPS is charging you import fee on your package.

The fee that UPS is charging you is the import fee for your parcel. An import fee has been charged for your parcel because we are based in the Netherlands, and all parcels shipped from the EU to the UK must now undergo customs checks and are subject to import fees. We placed warnings in the checkout for all customers who choose 'United Kingdom' as the country of destination while placing their order. The warning states that we are based in the Netherlands and that an import fee will be levied on all parcels shipped to the UK.

Hopefully, the boots are to your liking. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

With kind regards,
Etrias

5つ星のうち1の評価

Shocking experience. AVOID

Shocking experience! £85 import duties on top of the price of 2 pairs of boots. The boots are poorly soled and will leak as soon as I wear them No one is available to contact. The email address with the customer enquiries doesn't work. I wish I'd read the reviews before buying. I wouldn't have bothered. One very very dissatisfied customer and noone to contact. I'll keep posting negative reviews until they make contact.

UPDATE
I have resolved the issue with the Company who have given me a partial refund so that I can get the boots properly heeled. So someone must read these reviews. Thank you.

2024年11月5日
自発的なレビュー
Widecalfbootsstore ロゴ

Widecalfbootsstore からの回答

Dear Scotland's Mrs Physics Mostly,

Thank you for your review. We are happy to read that you are happy with the partial refund.

Hopefully, the complaint is solved. The amount will be paid back within two working days.

Once again, our sincere apologies for the inconvenience. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

With kind regards,
Etrias

5つ星のうち1の評価

The heels on these boots are not right.

The heels on these boots are not right.
I have tried contacting the company and I have got no answer. I am getting to the end of the return process. Being in the UK I have had to pay a large import duty on these boots, which I will have to pay again if I return for a replacement. No one has got in touch on the matter. I have loads of pictures I can share about the damage to these boots but I am unable to add any photos. 0 for customer service. Can't comment on the boots as I've not worn them, but someone has!

2024年11月2日
自発的なレビュー
Widecalfbootsstore ロゴ

Widecalfbootsstore からの回答

Dear SW Scotland,

Thank you for your review. We are sorry to hear that you have a complaint about the boots you received.

You can contact our customer service via: customerservice@etrias.co.uk

Please send us some pictures of the complaint, so we can provide you with a solution.

Our sincere apologies for the inconvenience. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

With kind regards,
Etrias

5つ星のうち2の評価

I had to pay £50 inport tax

2024年11月7日
自発的なレビュー
Widecalfbootsstore ロゴ

Widecalfbootsstore からの回答

Dear Mervyn Thomas,

Thank you for your review. We are sorry that you had to pay import tax.

The fee that UPS is charging you is the import fee for your parcel. An import fee has been charged for your parcel because we are based in the Netherlands, and all parcels shipped from the EU to the UK must now undergo customs checks and are subject to import fees. We placed warnings in the checkout for all customers who choose 'United Kingdom' as the country of destination while placing their order. The warning states that we are based in the Netherlands and that an import fee will be levied on all parcels shipped to the UK.

We are sorry that we cannot inform you otherwise. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

With kind regards,
Etrias

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service. Do not buy

Ordered some wide calf boots from this store. Then had to pay custom tax to receive them which I didn't mind if the boots were going to be OK. Boots arrived. Despite giving my correct size they were too big. Then paid to return them. Did exactly what it says and boots ended up in customs for ages as Etrias did not respond to them. Boots are now on there way back to me that I cannot wear. Tried contacting customer service. They have not responded. Terrible customer service. Paid £200 In total for boots. Do not buy from this company especially if there is a chance you may need to return them.

2024年9月12日
自発的なレビュー
Widecalfbootsstore ロゴ

Widecalfbootsstore からの回答

Dear Deb Beck,

Thank you for your review. How unfortunate to hear that you are not receiving a response about your return. This is not our intention. Normally we respond quickly to the emails we receive. Therefore, we also expect something to go wrong. Can you please email our customer service again? Then it will be picked up quickly!
If you have any further questions or uncertainties, please feel free to contact us.

Kind regards,
Etrias customer service

5つ星のうち5の評価

Good communication

Good communication, warning me that I will incur import fees and taxes although not able to estimate how much. On three pairs of boots it was nearly £72, I would have ordered the boots separately to keep under the £135 threshold had I known. I realise this is not your fault. The calf width checker with shoe size, along with reading the description, allowed me to order with some confidence. They all fit beautifully, thank goodness. On my value of order, a free leather cleaning/care kit would have been nice, I did spend nearly £300.

2024年7月24日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報