WOYOU Miner レビュー 

24
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Я переписывался с командой WOYOU в течение двух недель, прежде чем наконец заказал, и должен выразить благодарность за их бесконечное терпение и подробные ответы на все мои вопросы. Крайне удовлетвор... もっと見る

5つ星のうち1の評価

En pakke ble aldri levert til meg selv om de hevder det motsatte. De nekter å fortelle hvilke selskap de har brukt, og den dagen pakken ifølge tracking ble levert 17.25 var det offentlig høytidsdag o... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

100% customer service. Great prices and amazing shipping. I live in Cali and my asic showed up in like 4 days. I highly recommend you use this business and work with customer service. Frank helped me... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Terrible delivery service from WUYOU! My package was marked as "delivered," but I never received anything. No call, no message — the parcel simply disappeared. Customer support is useless: either n... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 仮想通貨サービス
  2. ・
  3. 電子機器輸出業者

当該企業による記述

WoYou sells several brand of professional ASIC miners, such like Antminer / Whatsminer / Avalon miner / Goldshell miner / IceRiver miner / iBelink miner / Innosilicon miner / Ipollo miner and Jaxminer etc. WoYou is your trusted partner in the pursuit of mining excellence.


連絡先

2.6

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

24件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.6

すべてのレビュー

(24)

過去12か月のレビュー数: 3件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

IMITATION MINERS

If you are interested in buying knock off miners with forged SN, this is your seller. I had ordered an Antminer S21-200T and after a few weeks the machine stopped mining. I send it to the official Bitmain repair shop and here is what they wrote back to me in June 2026:
“The repair team found that this machine is a high imitation product with forged SN, not our company's product. Sorry for any inconvenience caused, but according to the after-sales terms, for machines with SN fraud, we can only return without repair.”
WOYOU declined any responsibility and gave me the birdy. So…my money goes into the garbage bin.

2026年6月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible experience,Avoid!

Terrible experience,Initially ordered 2 miners off their website paying by bitcoin.once the payment had gone through I got a WhatsApp saying they were out of stock even though they were still advertised on the site as in stock,they then offered me a used unit for £500 more grudgingly I paid as they wouldn't refund me...When the miner arrived it was missing the top and in poor condition but worked,my complaint was ignored and I was told it was a used unit after only 10 hours the psu shorted out so after complaining I was told I could pay the shipping for another but I gave up at this point £2500 down the drain 😖 AVOID TH8S COMPANY YOU HAVE BEEN WARNED

2026年5月11日
自発的なレビュー
WOYOU Miner ロゴ

WOYOU Miner からの回答

Dear Scott,
Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about the frustration you’ve experienced, and we’d like to clarify a few key points based on our records to address your concerns:

Order & Resolution Process: Due to the fast-changing market conditions for ZEC-series miners, prices and inventory levels can shift quickly. Right after receiving your order, we reached out to you immediately to inform you that theperice you ordered were no avaialble, and offered you two options: refund or an alternative solution. You chose to proceed with the used unit, which required an additional payment, and we only moved forward with this arrangement after confirming your decision.

Pre-Shipment Verification: Before shipping the used miner, we followed our standard process by providing you with a full test video of the unit to confirm it was working properly. The unit arrived and functioned as expected initially, as noted in your review.

Power Supply Clarification: We want to clarify that the Z15 miner is officially sold without a power supply (PSU). The PSU included with your used unit was a complimentary, free add-on provided as a courtesy. As explained to you at the time, used units are sold without warranty, including any free accessories like the PSU. When the PSU failed due to age-related issues, we offered to send you a replacement PSU at no cost. – you would only need to cover the shipping fees.

We understand this situation was disappointing, and we regret that we couldn’t reach a resolution that satisfied you. We always aim to be transparent with our customers, and we hope this clarifies the details of your order and the support we offered.

5つ星のうち3の評価

I have approach them for Mining Hosting… Bad Experience

15/4/2026
I have approach them for Mining Hosting services. They do collect the cost of the rig, shipping to russia farm mining, and 1-Year electric costing.

the rig been randomly offline 7-14 days every 2-3months, then got 1 case they say my rig spoil need some cost to repair (offline another 1month).

and now missing in action and not replying.

Just beware dealing with WOYOU Miner

Update on 3/7/2026
After this review posted, they did follow up my case and reimbursement what being left over.

2026年4月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

scammers

Hello, I want to leave my story of buying equipment from this company. These are scammers, the company manager slipped me a wallet for payment (which is different from the wallet number in the contract) I noticed this after paying for the goods 🤦‍♂️ As a result, this company deceived me for 41600usdt. I have saved the proof of the transaction and all correspondence. These are scammers, do not contact

2025年8月14日
自発的なレビュー
WOYOU Miner ロゴ

WOYOU Miner からの回答

We’re not scammers. As per the contract, we provided a designated official wallet address, but we haven’t received the payment. This is likely because you didn’t pay to the specified address—consistent with your note of a different wallet. Please check the address you used against our official one. We’re willing to resolve this with your transaction details.

5つ星のうち1の評価

If I could give a minus number I…

If I could give a minus number I would.we purchased a washing. machine paid money they took our money and today said of delivered it at 12.15pm. No delivery no item. No ability to phone the number or email for a refund or complaint. Will be taking it further with fraud dept with my bank if not remedied asap

2025年7月14日
自発的なレビュー
WOYOU Miner ロゴ

WOYOU Miner からの回答

Thank you for your message. It seems there may have been a mix-up — we are WOYOU Miner, a distributor of crypto mining equipment, and we do not sell or deliver washing machines or household appliances.

We recommend checking the name of the seller or platform where your purchase was made, as it appears you may have contacted the wrong company.

If you believe the order is somehow related to us, feel free to share your order number and we’ll be happy to look into it.

Best regards,
WOYOU Miner Team

5つ星のうち5の評価

Excellent Service and Super Fast Shipping

I had an excellent experience with Iris from Woyou. She was incredibly helpful throughout the entire process — clear communication, fast responses, and very professional support.

I also received a very competitive price, which made the offer even more attractive. But what truly amazed me was the delivery speed: the order was shipped from China and arrived in Belgium within just 3 days — absolutely outstanding!

If you’re looking for great prices, trustworthy service, and lightning-fast delivery, I can highly recommend Woyou and Iris.

2025年6月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

En pakke ble aldri levert til meg selv…

En pakke ble aldri levert til meg selv om de hevder det motsatte. De nekter å fortelle hvilke selskap de har brukt, og den dagen pakken ifølge tracking ble levert 17.25 var det offentlig høytidsdag og ingen leverer pakker da.. Er reinspikka svindel

2025年5月16日
自発的なレビュー
WOYOU Miner ロゴ

WOYOU Miner からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and truly sympathize with your situation.
However, there may be some confusion — our company is called WOYOU, and we specialize in the sales and services of crypto mining machines. The WUYOU you mentioned appears to be a logistics company, which is not affiliated with us in any way.

We recommend reaching out directly to the delivery company or the platform where you made your purchase to further track your package.
If you have any questions related to crypto mining products, we’d be happy to assist.

We hope your issue gets resolved soon. Thank you for your understanding!

5つ星のうち1の評価

Terrible delivery service from WUYOU!

Terrible delivery service from WUYOU!
My package was marked as "delivered," but I never received anything. No call, no message — the parcel simply disappeared.
Customer support is useless: either no response at all or they just shift the responsibility to the seller. No one can explain who supposedly delivered it, when, or where.
WUYOU is completely unreliable. I don’t recommend them to anyone.

2025年6月2日
自発的なレビュー
WOYOU Miner ロゴ

WOYOU Miner からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and truly sympathize with your situation.
However, there may be some confusion — our company is called WOYOU, and we specialize in the sales and services of crypto mining machines. The WUYOU you mentioned appears to be a logistics company, which is not affiliated with us in any way.

We recommend reaching out directly to the delivery company or the platform where you made your purchase to further track your package.
If you have any questions related to crypto mining products, we’d be happy to assist.

We hope your issue gets resolved soon. Thank you for your understanding!

5つ星のうち5の評価

Woyou For the Win!

I worked directly with Frank and had a stellar experience! Pricing and shipping was excellent and communication was great! Don’t hesitate to shop for your miners at Woyou, and ask for Frank. Thanks!

2025年4月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

FUYER ENTREPRISE PAS SERIEUSE

vente de serveur neuf defectueuse
Évaluez votre expérience service apres vente inexsitant LIsa ANNie sont totalement incompetentes

2025年3月23日
自発的なレビュー
WOYOU Miner ロゴ

WOYOU Miner からの回答

The customer purchased 8 second-hand S19 95Ts from our company. Before payment, he was informed that there was no warranty. Before delivery, we also sent a test video to confirm that the machine could work properly, and the customer agreed.

After receiving the machines, the customer reported that the machine had a malfunction. We quickly responded to the customer and provided a solution of providing vouchers and free repairs, but the customer was unwilling to accept it, and I regret this.

5つ星のうち1の評価

Pas sérieux

Pas sérieux
7 machine acheter 7 ne fonctionne pas et il faudrais encore que je paie pour me les faire réparer
Attention à Lisa mauvaise commerciale tous doit aller dans son sens

2025年3月23日
自発的なレビュー
WOYOU Miner ロゴ

WOYOU Miner からの回答

The customer purchased 8 second-hand S19 95Ts from our company. Before payment, he was informed that there was no warranty. Before delivery, we also sent a test video to confirm that the machine could work properly, and the customer agreed.

After receiving the machines, the customer reported that the machine had a malfunction. We quickly responded to the customer and provided a solution of providing vouchers and free repairs, but the customer was unwilling to accept it, and I regret this.

5つ星のうち5の評価

100% customer service

100% customer service. Great prices and amazing shipping. I live in Cali and my asic showed up in like 4 days. I highly recommend you use this business and work with customer service. Frank helped me it he put my mind at ease when making such an important purchase. He is also very knowledgeable with current asics and prices and will update you if prices dip or are on the rise. We are lucky to have such good vendors in odd uncertain times. 👍

2025年2月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

bought 5 AL Box

I bought 5 AL Boxes. The delivery was very fast. One of them did not meet the computing power requirement. After I contacted them, they directly replaced it with a new one for me. The service was great. I look forward to the next cooperation.

2024年7月31日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報