レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I booked my hen party at Rhos Sea Manor and honestly couldn’t have asked for a better experience. The house itself was incredible - beautiful, spacious, and perfect for a special weekend with love... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

We stayed at the Brighton pavilion gatehouse, we had a fab weekend, we celebrated our bride to be with a group of 24 people, the house was spacious and very well equipped, and in a great central area... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Just celebrated our bride to be at Brighton’s pavilion gatehouse. 24 of us and was perfect. Brilliant location for brightons nightlife. The house is very spacious and perfect for what we needed. Would... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

We recently used Adventure Connections for a uni reunion. We had a lovely property in the New Forest- Hideaway Lodge. All the staff at Adventure Connections were professional and helpful, assisting us... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. むベント プランナヌ

圓該䌁業による蚘述

Adventure Connections provide a bespoke planning service that offers stag, hen, family breaks and corporate events. After all, fun is a serious business.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

153件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Excellent- would reccomend!

I booked my hen party at Rhos Sea Manor and honestly couldn’t have asked for a better experience. The house itself was incredible - beautiful, spacious, and perfect for a special weekend with loved ones.

From start to finish, the homeowners and Adventure Connections were attentive, flexible, and so helpful throughout the whole process. Nothing felt like too much trouble, and they made everything so easy and stress-free for us.

I would highly recommend Rhos Sea Manor for any group celebration or getaway. We had the most amazing time and made memories we’ll never forget!

2026幎5月8日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Alishia,

Thanks for leaving this amazing review and again for booking with Adventure Connections!

Glad to hear you enjoyed your time at Rhos Sea Manor - it's one of our most popular houses for large groups - especially hen parties!

Hopefully we can help again with future trips or celebrations.

All the best,
The Adventure Connections Team 💜

5぀星のうち4の評䟡

We stayed at the Brighton pavilion


We stayed at the Brighton pavilion gatehouse, we had a fab weekend, we celebrated our bride to be with a group of 24 people, the house was spacious and very well equipped, and in a great central area that’s close to everything! Grace at adventure connections was great too.

2026幎4月24日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Adrienne,

Great to hear you enjoyed your stay and your time in Brighton! I'll pass this on to Grace - I'm sure it will make her day!

Thanks again for booking with us,

Kind regards,

The AC Team 💜

5぀星のうち4の評䟡

Just celebrated our bride to be at


Just celebrated our bride to be at Brighton’s pavilion gatehouse. 24 of us and was perfect. Brilliant location for brightons nightlife. The house is very spacious and perfect for what we needed. Would absolutely reccomend for a big party booking!!

2026幎4月24日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Natalie,
Thanks for taking the time to leave us this review - lovely to hear you enjoyed your stay! The Brighton Pavilion Gatehouse is always popular with hen groups!

All the best for the big day! 💒

The Adventure Connections Team 💜

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Weekend Stay

We have an absolutely smashing time in our accommodation in Brighton. The adventure connections team were extremely helpful and ensured we had all the information required. Highly recommended.

2026幎2月5日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Sara,
Thanks for leaving this lovely review! So glad to hear you had a great time in Brighton and enjoyed your stay at the Pavilion Gatehouse - it's one of our favourite for good reason!

Thanks again for booking with us, hopefully we can help again in the future.

All the best,

The Adventure Connections team 💜

5぀星のうち5の評䟡

I honestly can’t thank this company enough...

I honestly can’t thank this company enough for organising the most incredible hen do for my best friend! From start to finish, everything was planned perfectly and ran so smoothly.

The team was professional, responsive, and made the whole process completely stress-free. They really listened to what we wanted and brought it all together in a way that exceeded our expectations. Every detail was taken care of, which meant we could just relax and enjoy the weekend.

The activities were so much fun, the organisation was seamless, and the bride had the absolute best time — which is all that mattered most to us. It was such a special and memorable experience, and that’s all thanks to their hard work.

I would 100% recommend them to anyone planning a hen do. You won’t be disappointed! 💕

2026幎2月21日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Carley,

This is so lovely to hear!! I'm so glad the team were able to help with the hen weekend! We really pride ourselves on our customer care and work with the BEST suppliers.

Hopefully we can help again in the future,

Thanks again for booking with us and all the best for the big day! 💒👰‍♀

The Adventure Connections Team 💜

5぀星のうち5の評䟡

We recently used Adventure Connections


We recently used Adventure Connections for a uni reunion. We had a lovely property in the New Forest- Hideaway Lodge. All the staff at Adventure Connections were professional and helpful, assisting us with finding a suitable property which was suitable for our stay. Sam and Grace were our point of contact, and made sure our visit was planned to our needs. Nothing was too much trouble, queries were answered in a timely manner. We would definitely recommend this company. Thank you.

2026幎2月14日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Zara,

We're so glad to hear you had a great time at the Hideaway Lodge! I'll be sure to pass on your kind words to Sam and Grace - what a lovely way to start the week!

Thanks again for booking with Adventure Connections, hopefully we can help again with the next reunion!

All the best,

The AC Team 💜

5぀星のうち5の評䟡

We used Adventure Connections for my sisters Hen Do

We used Adventure Connections for my sisters Hen Do and stayed at an incredible house in Manchester. They planned and sorted all the details of the activities we wanted to include, and checked in every step of the way. Communication and customer service were absolutely fantastic from start to finish and I’d definitely recommend planning big events through them! Can’t fault them at all.

2026幎1月23日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Paige,

Thanks for leaving this amazing review - it really means a lot to us!

We're so glad you had a great time at Heaton Park Spa House, it's one of our most popular ones for hen dos!

Thanks again for booking with Adventure Connections and trusting us with your big weekend - we'd love to help again with future adventures!

All the best for the big day, 👰‍♀

The AC Team 💜

5぀星のうち5の評䟡

Amazing!!

Used Adventure Connections for a stag do in Bristol - was unreal! They handled everything and were super helpful. Questions were answered quickly and the house was just what we were after. Would def use again

2026幎1月23日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Harry,

Glad to hear the your stag do went well and you enjoyed your time in Bristol - it's one of our top destinations for stags! Thanks again for trusting us with your big weekend!

All the best,

The Adventure Connections Team 💜

5぀星のうち5の評䟡

Would recommend

We stayed over Christmas with our family and couldn’t have been happier. The house was perfect and Grace was so helpful, even helped book a chef for christmas eve. Would definitely book again

2025幎12月23日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hey Jo,
Thanks for the kind words - glad the team were able to help with your Christmas plans! I'll be sure to pass this on to Grace, I'm sure it will make her day.

Please think of us when planning your next adventure!

All the best,

The Adventure Connections team 💜

5぀星のうち5の評䟡

Great Experience, Great Service!

The whole process was very smooth, communication was excellent. We had a great time with all the activities, great value for money as well. Thank you very much.

2025幎9月13日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi there,
Thanks for the kind words - we're so glad you had a great time! Thanks again for booking with Adventure Connections, hopefully we'll hear from you again soon!

All the best,

The AC Team 💜

5぀星のうち5の評䟡

Great service

Great service - helped find a house for a large group of us based on our requirements!

2025幎11月13日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Clare,

Thanks for the kind words - it really means a lot to us! Glad we were able to help, we'd love to see you again soon!

All the best,

The AC Team 💜

5぀星のうち5の評䟡

Great weekend

Nice house, good service

2025幎11月7日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Thanks for the kind words Shaun, glad to hear you had a good weekend and enjoyed the house.

Hopefully we'll see you again in the future!

All the best,

The Adventure Connections team 💜

5぀星のうち1の評䟡

Do NOT book through this company

Do NOT book through this company. Wish I had read the reviews before. I booked and paid through the phone for everything with Sam as I was having trouble accessing the portal so was told not to worry and everything can be done over the phone. I asked for the location of this accommodation after payment and was told they couldn't release the address until closer to the time but it would be in the centre of the northern quarter and a close walk. (Fair)

Paid in full, and was told yep that's everything done! Nothing else needed now and you'll get your check in details closer to the time. Brilliant.

Until 2 days prior to the event I get an email requesting another £500 for a security deposit which I was not told about when booking/ anywhere throughout the process. Never mind leaving it 2 days before like I have £500 just sat in the bank! Caused me so much stress that I didn't need.

Day of the event - Turns out another group of 20 girls were also at the accommodation sharing access to the hot tub which is advertised as though you get it included in your apartment ( it was in the basement) which we were told nothing about and made it seem like this was an accommodation you got to yourselves. The locks didn't even work so no security to the property at all and it was a 25 minute walk to the northern quarter, (not a short walk at all)

The customer service you get is shocking don't bother. False advertisement and once they have your money they don't care.

The mirror in the bedroom had been knocked off the wall by accident and they kept £120 back to replace a B&M cheap mirror. Joke!

2025幎11月8日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Olivia,

I'm sorry to hear your experience, this is certainly not the level of service we aim to provide.

I apologise that the refundable security deposit was not clearly communicated prior to booking. It should have been in your booking confirmation, listed on your portal and in our terms and conditions. The last thing we want is to add stress in the run-up to your event so can only apologise that this impacted your trip and we'll work on highlighting this further for future guests.

Regarding the mirror, our team only retains charges that reflect the cost of repair or replacement as documented by the supplier and the property owner. We act as a third-party to ensure that should any issues arise, the charges are reasonable and fairly agreed upon.

We can only reveal the exact location of the accommodation until closer to the stay for security reasons, protecting both guests and also our homeowners. We're sorry if there was miscommunication around the distance, I have just looked on Googlemaps and it advises that the start of the Northern Quarter and the Arndale centre are an 11 minute walk from the house. Apologies that this was further than expected.

We'll also investigate the faulty locks in the property- this absolutely should not be the case and is something that we'd have immediately remedied had we been notified during the course of your stay. We have a 24/7 emergency line for guests to use whilst on an event so we can resolve any issues ASAP. Thank you for bringing this to our attention, we will be raising it with the property management team immediately.

Again, I’m really sorry to hear that your weekend didn’t go to plan. We never want our guests to feel let down, and we work hard to maintain a high standard of customer service. We hope that despite the above issues, you were still able to enjoy the house and make the most of your time in Manchester.

Kind regards,
The Adventure Connections Team

5぀星のうち1の評䟡

BEWARE! Paid Booking Cancelled 3 Days Before Check-in

I booked one of these smart houses for my 40th birthday and paid in full 6 weeks in advance. 3 days before check-in, Adventure Connections called to say the owner of the house had cancelled the booking without explanation.

When I asked how this was possible they said it just is. For some bizarre reason, Adventure Connections’ business model allows the owners of the houses to cancel ANY time (including the day before). Even when fully paid (which begs the question as to why pay deposits, what exactly are you paying for when you pay in advance?)

AC offered me 2 different houses - 1 was £900 more than my booking, the other had 3x 1-star reviews saying the owner had swindled guests out of their deposits (the ’Grand Lothian Retreat’). Both options unacceptable.

I asked for my money back so I could book somewhere else, AC said it would take 28 days. They offered to do it in 5, but this meant I was out of pocket until after my birthday weekend, so I was unable to book anywhere else.

I asked for a BACS transfer to get my money back the same day. They refused, citing something about anti-money-laundering (difficult to believe given there were legitamate transactions, and an email paper trail between me and them).

Had friends travelling from Oz for this, they had nowhere to stay, had £100’s of food bought (pal is a chef) - all wasted, couldn’t even book a restaurant as it was so short notice. 40th birthday party for 16 people utterly ruined; complete shambles.

Please beware: if you are booking with these guys, YES they have smart houses, NO, you are no guaranteed the booking - even if you pay in full - it can be cancelled by the owner any time.

2025幎9月23日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Laurie,

Firstly we'd like to extend our apologies that your weekend could not go ahead - this is absolutely not what we wanted and is completely against what we're about.

We had worked with this homeowner on many successful bookings in the past, so this last-minute cancellation came as an unexpected shock to us as well. It's extremely rare that cancellations happen, especially with such short notice but it's unfortunately sometimes beyond our control.

That said, it’s completely unacceptable that this homeowner cancelled with such short notice and please be rest assured that it's something we have taken very seriously.

We completely understand the inconvenience. I can see our team responded as quickly as possible to offer alternative options and fast-tracked the payment so that the funds were back with you ASAP. Should these situations arise, we always try to offer solutions so that your group are not left without accommodation and a refund was always available to you.

Once again, we’re truly sorry for the inconvenience and the impact this had on your celebration.

Kind regards,
The Adventure Connections Team

5぀星のうち5の評䟡

Great accommodation

Great accommodation, smooth process with good communication and understand of our large groups needs. Would recommend to anyone looking to plan a weekend away for a group of friends or family. Thank you

2025幎9月20日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Harry,

Thanks for the kind words, I'm glad to hear we were able to help with your latest trip!

Please think of us when you're planning your next group staycation - we'd love to assist again!

All the best,
The AC Team

5぀星のうち5の評䟡

The customer service was great


The customer service was great throughout my experience with Adventure connections, especially with Sam and Grace.

The property more than lived up to the pictures and everything went smoothly without a hitch.

Would highly recommend this company to any one I come across,

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Ryan,

Thank you for this lovely review, it really means a lot to us! So glad to hear you loved the accommodation and that Sam & Grace were able to assist. I'll be sure to share this with them, I'm sure it'll make their day!

Thanks again for booking with Adventure Connections, hopefully we can help again with your next trip.

All the best,

The AC Team

5぀星のうち5の評䟡

Great communication with this company

Great communication with this company, very pleased with everything. Would 100% recommend to anyone. Thank you 😊

2025幎7月4日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Kaye,
Thanks for the 5-star review, it means a lot to us! Glad to hear we were able to help - looking forward to helping with your next event!

All the best,

The AC Team 💜

5぀星のうち5の評䟡

Friend's Weekend

I recently attended a weekend away with 17 university friends. I booked through Adventure Connections to have the protection of a company booking on our behalf and already having connections with the homeowners.
The process was straightforward, and they provided all the information needed. At times, communication was not great via email, but a quick phone call, and someone is always on the phone to answer any questions.
Would most definitely use again!

2025幎6月6日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Daisy,
Thank you for the lovely review and the feedback, it really means a lot to us! We're so glad to hear you had a great time and that you enjoyed our service.

Hopefully we can help again in the future!

All the best,

The AC Team 💜

5぀星のうち1の評䟡

Just book an Air BNB instead.

Just book an Air BNB instead.

I had an awful experience through this company. I was organising a stag do near Oxford and had everything booked and the deposit paid early in the year. The full balance was paid a couple of months later and a couple of months in advance of the stag. 2 weeks before the stag which was on a bank holiday weekend I was informed that the property was no longer available. An alternative much smaller property was then suggested. No discount was offered until I asked for it. I asked for 50% off but was offered £600 off which was more like a 25% of the cost. At this point I had such limited options that I had to begrudgingly accept or cancel the stag. Shortly after this was agreed I was informed for the first time, despite having paid the full balance for the larger property and being owed a £600 refund, that an additional £750 security deposit was required! It took several weeks for the £600 to be credited to me so shortly before the stag Adventure Connections had thousands of pounds of my money on what felt like very shaky grounds. The alternative property that was ultimately made available to us was much smaller and of a very disappointing standard. The kitchen was infested with ants and the small garden was covered in what I would assume was dog shit.
The stag did go ahead but the stress in the build up to it was awful and the quality of the property was very poor for the money but due to the timings I was over a barrel with very limited alternative and with Adventure Connections holding my funds and failing to refund me in short time period.
It took over a month for me to be refunded the "surprise" security deposit.

It was a terrible experience and I have organised several trips like this and have never had so much difficulty. As Adventure Connections acts as a broker you could argue it's not their fault that the owner of the property pulled out last minute but based on what happened it raises the question what role does Adventure Connections play if they can't control what they are selling you? Furthermore the way that the finances were handled meant that I was completely blindsided with an additional charge of £750 at time when I was being told I would be owed a refund of £600 in what was already a very disappointing situation. AC will say you are not charged for the security deposit but it left my account and was not accessible to me for over a month at which point it was eventually returned.

I wish I had taken on board a review like this or the others like it before considering making a booking with AC. There are so many more professional easy to hand accommodation sites out there that don't come with surprise last minute charges.

2025幎5月24日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi James,

Thanks for the feedback, we're really sorry to hear your experience did not meet expectations.

Having looked into your booking I can see that the original homeowner sadly had to cancel your event last minute but we did manage to find you an alternative house and negotiate a better rate at short notice. We're sorry that the house did not match the original expectations and we have raised the issues you highlighted with the homeowner to ensure they're investigated.

As you mentioned, you were travelling on one of the busiest weekends which limited suitable alternatives. We never intended to add pressure or stress to your decision to book the alternative house. Our priority was to ensure your group had a place to stay and we offered the alternative alongside the option of a full refund.

I can only apologise for the delay with the £600 refund, we are restricted until the original homeowner does the same.

Re: the security deposit - we do our best to communicate this clearly. This has always been listed on your portal and in multiple emails. It's common with self-catering rentals that a refundable security deposit is taken prior to check-in so we are sorry if this came as a surprise. The funds are pre-authorised so do not leave your account but will be deducted from your available balance - similar to when you check in to a hotel. I can see that the deposit was released promptly but there have been delays with certain banks recently, which is due to their policies and is unfortunately out of our control.

Once again, we are very sorry that your event did not go smoothly. We strive to make events simpler and stress-free for our customers. We do carefully pick the houses and homeowners that we work with and will be taking your feedback very seriously.

I hope that you and the group still had a great time on the stag weekend despite the issues.

All the best,

The AC Team

5぀星のうち2の評䟡

Property did not meet description.

Recently returned from a hen weekend at “Mulberry House” in Bournemouth, only the property had a different name (confusing) and absolutely does not match the description on the AC website.
I wasn’t the organiser of the trip, but as far as I’m aware Adventures connections themselves were good to work with. My review is about the property and attitude of the owner, not a criticism of Adventure connections .
This is the published description: “ABOUT BOURNEMOUTH MULBERRY HOUSE
When it’s time to rest, Mulberry House has five beautifully decorated bedrooms to ensure a peaceful night’s sleep for all guests.

Fully equipped kitchen with modern appliances, ample counter space, and a wide range of utensils”.

This could not be less accurate. The decor throughout is plain white and completed to a very poor standard.

The so called “well equipped kitchen” did not even have a kettle! The one teapot was for two cups only
 in a house which sleeps 18 people!

There was not enough space in the kitchen or lounge to seat all 14 of us and the dining chair blocked the fridge.

Some areas of the house were filthy and in poor condition, such as the patio doors.

The lounge sits 7 at a push on two ridiculous sofas which have no back support! There is one additional “chair” which is filthy and in poor condition. There’s barely any room to bring in any dining chairs either. The outdoor cushions take up a lot of space, stored in the lounge and they are filthy.

The bunk beds are extremely uncomfortable and too small for adults. They are rammed into each room with no shelves, drawers, wardrobes or even a measly hook to hang anything! Even the bathroom had nowhere to hang anything or even put a toothbrush down, never mind a washbag!

We just managed to stretch out the toilet roll supply between 14 of us for 2 days!

The bathmat had a suspicious looking brown stain on it! The windows were difficult to open and close and there are too few plug sockets in the rooms with beds blocking the use of some!

The heating kept coming on - in June! So it was far too hot at night.

Advertised as a property for large parties, it is inevitable that there will be some noise
. The property is in a residential area and a “security guard” lurks outside to stop hirers using the hot tub or making too much noise! Frankly this was horrible. A house full of women, knowing there was a man lurking outside felt very uncomfortable. It’s a party house, where partying is forbidden! How ridiculous. I feel this property does not reflect Adventure connections in a good way.

2025幎6月6日
自発的なレビュヌ
Adventure Connections ロゎ

Adventure Connections からの回答

Hi Tracy,

Thank you for the feedback. We're pleased to hear that your experience with our team was positive and that we were able to help with your hen-do.

Regarding the property itself, we're very sorry to hear that the conditions fell short of expectation. I have passed on your comments to our customer-care team who will investigate this further as we work hard to ensure all the properties are accurately represented.

We'll be in touch with the homeowner around the standard of the property and about the security guard.

Please note that although some houses allow hen groups, the property is not to be used as a "party-house" and still has to abide UK noise restrictions and respect neighbours.

I hope you still had a great time on the hen weekend and hopefully we can help again in the future.

All the best,

The AC Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報