Auto Capital レビュー 

1,325
•
TrustScore 5段階評価の5

4.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Great experience buying my van I recently bought a van from Auto Capital and I’m very happy with the whole experience. I was a little nervous about buying a used van, but as soon as I arrived, I... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

From the first enquiry I made regards a Peugeot Expert, the sales Executive Haider Ahmed was very professional and curtious. I was fully informed throughout the purchase and Haider sent me a video wal... もっと見る

5つ星のうち5の評価

We recently bought 2 vans from Auto Capital and found them to be very helpful and easy to deal with. The vans were exactly as per their website descriptions, which made it so much easier to filter our... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent service. From our first email dated 19/03/2025 with which we expressed our interest in buying a vehicle, Mr. Ibrahim Atta provided the best service we could ever had. It was an excellent exp... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 自動車販売店
  2. ・
  3. カーディーラー
  4. トラック販売店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Welcome to Auto Capital, London's largest commercial vehicle specialist. We have the largest selection of Trucks, Drop side, Luton's, Mini buses, Crew Vans, Panel Vans, Tippers and Curtain-siders. We have vehicles to suit all trades from courier to full fleet haulage provisions Established in 2007 with a vast amount of experience within our sales and business division Auto Capital is your preferred partner to ensure your business transport needs are met. We specialise in working alongside you to ensure we match your business financial structure. We pride ourselves on providing the highest levels of customer service guaranteed. We have the largest showroom in London comprising of over 300 vehicles at any time IN STOCK and READY TO DRIVE AWAY. We can assure that our inventory range across the two huge indoor showrooms will match you needs. Our highly skilled, competent and overall understanding sales team will provide you with expert advice to match you to your perfect vehicle. Auto Capital has been appointed by some of the largest lenders in the UK for both PRIME and SUBPRIME customers. This allows to almost NEVER say NO! With such a variant of financial options available we are confident we can provide you with all options to purchase your commercial transport. Our partnership with the renowned RAC allows Auto Capital to offer a high level of warranty peace of mind for your commercial vehicle purchase. We highly recommend you take one of our excellent value for money warranty packages to help give you peace of mind; Our services do not stop there, we offer GAP insurance, road side assistance, MOT insurance and many more products. All our vehicles are vigorously tested we are prepared with a 120-point pre- inspection check to deliver you peace of mind. We offer EVERY customer on all our vehicles a FREE 3-month warranty for your satisfaction unless stated otherwise in the purchase. For full information on our finance and warranty options contact our sales team or view our website.


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

1325件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 66%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.8

すべてのレビュー

(1,325)

過去12か月のレビュー数: 68件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Worse experience ever.....DON'T BUY, WASTE OF TIME AND MONEY

Worse experience ever.....
I bought a van from very good rated dealer Autocapital with RAC WARANTY van on "very good condition"tested and checked all fake everythink is just to make you to pay,once you done this you can call your self losers...
Since I have the van every 1000 miles is get brake down with major problems always ia engine issue
Autocapital excuse is van is got a big mileage,my questions for them was, why you selling...
I have just to pay constantly for repair item wich should be cover by waranty....
If you go back to them just term&condition like always....
They got few good guys on the desk with very good speak just to make you to feel like your problems will be sorted but problems never ending....
Then run away if Don't want to lose your money and time on repair your van....

2024年5月31日
自発的なレビュー
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

Dear Gioroc Marian.

Thank you for taking the time to share your experience, and we are truly sorry to read that you've had such a consistently negative experience with the van you purchased from us, and that you feel your issues have not been adequately resolved. We understand your profound frustration and disappointment, and we sincerely apologise for the significant problems you've encountered.

We pride ourselves on the quality of our vehicles and our commitment to customer satisfaction, and it's clear from your review that we have fallen far short of your expectations in this instance. We take your concerns about the vehicle's condition, the reliability of our checks, the ongoing engine issues, and your experience with the warranty very seriously.

We want to thoroughly understand and address the specific problems you've faced. While we do offer RAC warranties and strive to ensure they provide appropriate coverage, we appreciate that your experience suggests a significant gap between what you expected and what has occurred.

We would be grateful for the opportunity to review your case in detail. Please could you contact us directly at your earliest convenience by calling 02089655990 and ask for the After Sales Manager or email aftersales2autocapital.co.uk Providing us with your vehicle registration and purchase date will help us to quickly locate your file and understand the full history of the issues and communications.

We are committed to understanding what went wrong and, where possible, finding a path towards a resolution. We value every customer, and we are genuinely concerned that you've had such a difficult time.

Sincerely,

AutoCapital Team

5つ星のうち5の評価

Perfect customer service

If you're looking to buy a van or car, I'd recommend Auto Capital to anyone. Customer service was excellent and Keith was very helpful with the finance, explained it very clear and was straight to the point.

2024年7月18日
5つ星のうち5の評価

After vigorously looking for a decent…

After vigorously looking for a decent van driver and auto capital they had the perfect van for my needs organised a booking which was on a Sunday that unheard of went there spoke to Keith who was a down to earth guy not a robot and had a smile that could melt butter purchased van I stayed to Keith needed asap picked up next day also Ali who looked over van and kept me updated on things to do to keep van running good ie like regular service cannot fault these two guys very good experience

2024年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Its great seeing skills and…

Its great seeing skills and professional people works around you and doing the job done it's amazing how fast the broken things being fixed thank you so much for your help and we appreciate your time and offered great to do business with you guys right

2024年6月27日
自発的なレビュー
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

We are delighted to read this wonderful feedback Leo - Thank you!
It’s incredibly rewarding to know you appreciate the skills and professionalism of our team, and that our rapid problem-solving made such a positive impression. Knowing it was great to do business with us is truly the highest compliment.

5つ星のうち5の評価

Keith was extremely helpful allowing us…

Keith was extremely helpful allowing us to view several items of stock, offering advice and options.
Unfortunately on is occasion we were unable to decide on a vehicle however we will definitely return in the near future.

2024年6月23日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

Thank you so much for your kind words!
We are delighted to hear that Keith was extremely helpful, allowing you to view various stock items and offering valuable advice and options. While we're sorry you couldn't find the perfect vehicle at the time, we understand that finding the right vehicle takes time and we truly appreciate your return in the future.

5つ星のうち5の評価

Very helpful

Very helpful. Huge selection of vans. Will definitely be visiting again

2024年6月19日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

It's a genuine pleasure Blake to hear you found us very helpful and were impressed by our huge selection of vans. We're already looking forward to your next visit!

5つ星のうち5の評価

Efficient and Helpful

We recently bought 2 vans from Auto Capital and found them to be very helpful and easy to deal with. The vans were exactly as per their website descriptions, which made it so much easier to filter our exact specifications. Keith Hardy went above and beyond to help us, he is courteous and professional. All paperwork was dealt with easily, Keith's communication with us was excellent. Thank you.

2024年6月14日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

What a brilliant review – thank you! It's incredibly rewarding to hear you found us efficient and helpful and that your two vans were precisely as described online.
We're thrilled that Keith went above and beyond, showcasing his courtesy, professionalism, and excellent communication throughout the process. Your thanks mean a lot to the whole team.

5つ星のうち5の評価

I have been a regular customer for 8…

I have been a regular customer for 8 years and have always been very satisfied, the service was fast, efficient, very nice and professional, I will also come back there when I buy my next car. I would highly recommend. Marcin.

2024年6月13日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

That's absolutely fantastic to hear, Marcin! Being a regular customer for 8 years and consistently very satisfied is the highest praise we could ask for.
We are thrilled to know our service continues to be fast, efficient, very nice, and professional, and we genuinely appreciate your loyalty and high recommendation. We're already looking forward to helping you with your next purchase!

5つ星のうち5の評価

Great experience dealing with ibrahim

Great experience dealing with ibrahim, will definitely buy another van again with them in the future and recommend

2024年6月13日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

We are delighted to read this excellent review! It's a genuine pleasure to hear about your great experience dealing with Ibrahim, and that your confidence in us means you'll definitely buy another van and recommend our team, thank you.

5つ星のうち5の評価

Fast and friendly service

Fast and friendly service. Smooth experience from the moment i arrived. Customer service was spot on aswell...can't fault these guys and I will be back when it's time to upgrade my van 10 out of 10

2024年4月9日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

Your feedback just made our day – thank you so much! It's incredibly rewarding to hear about your fast and friendly service, smooth experience, and that our customer service was spot on.
A 10 out of 10 rating is truly rewarding.

5つ星のうち5の評価

Staff was quality helpful and listen …

Staff was quality helpful and listened to what you needed i would highly recommend the company to anyone

2024年5月12日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

What fantastic feedback – thank you Dean! It's incredibly rewarding to know our staff was quality, helpful, and truly listened to your needs. Your high recommendation for our company means a great deal to us.

5つ星のうち1の評価

The worst cowboys I have come across

Absolute shambles of an organisation, the worst I have dealt with, wish could give minus stars, can only think that their employees have bumped up their trust pilot rating.

Collected a 9 seater, where the engine warning light came on 5 miles into collection despite the wait at the office while they assured us it was serviced??

Had to provide a courtesy van and then were to deliver the 9 seater when serviced and fixed.

Delayed delivery and when the 9 seater arrived we drove it and within a mile the same warning light came on. The refund was a pain to organise and had to wait for them to deal with this mess.

Massive waste of time and clueless level of customer care AVOID AT ALL COSTS

2023年11月15日
自発的なレビュー
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

Dear Kristian.

Thank you for taking the time to share your candid feedback. We are truly sorry to read about the extremely frustrating and disappointing experience you had with your recent purchase of the 9-seater vehicle. We understand your profound anger and the feeling of having wasted your time, and we sincerely apologize for the significant issues you encountered and the way your case was handled.

It is completely unacceptable for an engine warning light to appear so soon after collection, especially after you were assured the vehicle had been serviced. This clearly indicates a failure in our pre-delivery inspection process for which we take full responsibility. We also regret the subsequent issues with the replacement vehicle, the delayed delivery, and the difficulties you faced in arranging a refund. This falls far below the standards we aim to provide, and we understand why you feel so let down.

We are deeply concerned by your comments regarding our organisation and customer care. Please be assured that we are taking your feedback very seriously. We are immediately reviewing our vehicle preparation protocols, our multi-point inspection procedures, and our communication channels to ensure that such a situation is not repeated. We are also looking into the refund process to understand where improvements can be made to ensure it is as smooth as possible for our customers.

While we understand that your trust has been severely broken, we genuinely want to learn from this experience. We value every customer's feedback, and incidents like yours highlight critical areas where we need to improve.

We wish you the best in finding a suitable vehicle elsewhere and sincerely regret that we were unable to provide you with a positive experience.

Sincerely,

AutoCapital Team

5つ星のうち5の評価

I just bought a van from Auto Capital

I just bought a van from Auto Capital
They are Excellent I highly recommend them

2024年4月19日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

Thank you so much for this brilliant review! We're incredibly happy to hear you bought a van from Auto Capital and found our service excellent.
We truly appreciate you recommending us to others, it means a lot to us.

5つ星のうち5の評価

Start here for search and save your time

Not a serial reviewer but they deserve one !! We had spent days over several month looking at numerous vans at different suppliers and although based in Kent we made the decision to widen our search and glad we did.

They have all the different manufacturers vans to cater for whatever you need and the sales approach is helpful and not pushy so a joy to deal with and all the vans pricing to review the differences was a simple approach and can view at own leisure.

Although we left to think ee actually went back 40 minutes before they were due to close and they moved a lot of vans to get it out and stayed back to go through the process and we left with a superb van.

We did discover when we left that the van aerial was missing and a small bumper trim must have come off on the journey home.
before we called the following day for the Aerial they did a courtesy call to check everything and the experience, we highlighted the small issue and that day they arranged for the aerial to be sent and also sorted out the trim ….. my advice, don’t waste days looking at different van suppliers , just go here and get good vans and great service !

2024年4月9日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

Wow, thank you so much for this excellent review!
It's incredibly rewarding to hear that your decision to widen your search, even from Kent, led you to us, and that your experience from start to finish was so positive.
We are thrilled you found our selection vast, our sales approach helpful and not pushy, and our pricing clear.
Your advice to "don't waste days looking... just go here" is the highest compliment we could receive!

5つ星のうち5の評価

very helpful staff

very helpful staff

2024年4月3日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

That's wonderful to hear! We're thrilled to know our staff were very helpful during your visit and that their approach made a positive impression on you. Thank you for your great feedback.

5つ星のうち5の評価

Great Service

Spoke over the phone with Ibrahim regarding the van, flew down from Scotland and discovered the van was just as described. Spotless with only minor body stone chips etc, the guys even changed the front grille badge on the spot because of a crack. Drove 6.5 hours home with no issues, thanks Ibrahim and Auto Capital.

2024年4月3日
自発的なレビュー
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

Thank you so much for this superb feedback Alan!
It's incredibly rewarding to hear that your experience, from speaking with Ibrahim over the phone to driving your van 6.5 hours back to Scotland, was so seamless and positive.
Knowing the van was spotless and accurately described, with even minor issues handled on the spot, is what we strive for.

5つ星のうち5の評価

Vary good

Ok many thanks. Allen parker

2024年4月3日
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

We really appreciate you taking the time to share your experience and we are delighted you found our service very good, thank you Allen.

5つ星のうち5の評価

Thank you ,

Thank you ,

The best and professional team.

2024年4月2日
自発的なレビュー
Auto Capital ロゴ

Auto Capital からの回答

That's fantastic to hear! It's incredibly rewarding to know you had such a positive experience, finding our team both the best and highly professional.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報