レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち3の評䟡

Easy order and shipment was prompt. The fit of the capri pants was as described and very comfortable. However the fabric was very easily snagged and after first wearing both pairs have numerous spots... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I called and spoke with Trixie about an order I was trying to place. It was my first order with Baleaf and I was unsuccessful in activating the promotional code for a first-time order discount. When I... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Quick response & delivery. Exactly the right capri length I’ve been looking for (I’m 5’2). Also, I like how the leg opening is not tight. I sized up to 10 (normally comfortable in 8) for easy mobili... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Knowledgeable and willing to spend time to ensure customer satisfaction ... Baleaf Sports should be glad to have him representing the company! I only wish the customer service folks at other companie... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. アクティブりェア店

圓該䌁業による蚘述

Baleaf is a contemporary activewear brand that caters to those who enjoy dabbling in fitness trends but don't want to keep stockpiling gear for each activity they engage in.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

547件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち3の評䟡

I follow my returns to make sure I


I follow my returns to make sure I receive credit. Most vendors do it quickly now. This one took 2 months and only AFTER I followed up with them after a month. Different people got back to me at each turn via email, making it even more difficult to track. I did, finally, receive my refund so I gave them a neutral rating, but I won't be ordering from them in the future.

2026幎1月21日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Kelli, thank you for sharing your experience, and we’re sorry for the frustration this situation caused. It was never our intention to delay your refund.

According to our records, your return was delivered to our facility on December 18, 2025. Due to a synchronization issue between the carrier tracking and our return system on this specific order, the return was not automatically marked as received at the time of delivery, which delayed the refund from being triggered. Once this was identified, the return was manually confirmed and the refund was processed on January 21, 2026.

While our team members may vary across replies, all cases are handled using the same internal records to ensure continuity and accuracy. We appreciate your feedback and are continuing to improve our system checks to help prevent similar delays in the future.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to address this.

5぀星のうち5の評䟡

Answered quickly and the return


Answered quickly and the return questions were handled efficiently. Very patient and kind.

2026幎1月22日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Cintra! 😊 Thank you for your kind words! We’re so glad your return questions were handled smoothly and that you had a positive experience. 💚

5぀星のうち5の評䟡

Trixy was super helpful and kind when I


Trixy was super helpful and kind when I called about my order. I forgot to use my 20% off code online and she graciously adjusted my order. Great customer service. I'm hoping to love my new items as much as I enjoy my current ones.

2026幎1月22日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Philene! 😊 We’re so glad to hear Trixy was able to help and that you had a great experience! We hope you love your new items just as much as your favorites! 💚

5぀星のうち1の評䟡

I am very disappointed with this


I am very disappointed with this company. I have purchased running shorts in the past and never had a problem. I recently ordered and received a new pair of running shorts. Unfortunately, the company sent the wrong size. I ordered XL and I received a M. I love their product but no fan of their customer service skills. I ordered and paid for in good faith for an item. The company sent the wrong size. I have been reaching out to Baleaf for about week no less than 6 times via email, their return portal and messages left with voice mail. I even tried their online live chat with no response. The customer service with this company is awful. I truly don’t know how they stay in business. Doug W.

2026幎1月15日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Doug, we sincerely apologize for the inconvenience and delay in approving your return request. The full refund for the incorrect size you received has already been processed and should be credited to your account within 72 hours at the earliest, up to 14 business days depending on your payment provider.

Thank you for your patience, and we appreciate your feedback as we continue improving our service.

5぀星のうち5の評䟡

Poor customer service

I have contacted the company asking for a return label, as the leggings I purchased were too large. According to their web page, this shouldn’t be an issue as I have contacted them in a timely manner. I simply cannot get any response other than an email asking me to rate “the support I received”??? I responded again asking for the return label and have
emailed them in a third time, with zero response. I wouldn’t recommend this company due to their poor customer service.

I would like to update this by saying I received a very prompt, nice response from BaleF and the matter has been resolved. Based on this interaction I would change my customer service rating to 5 ⭐

2025幎12月27日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Cindy, we’re very sorry to hear about your experience and apologize for any delays in responding to return requests. Due to being short-staffed over the past few days, some return approvals were delayed, but we’re back on track and processing requests as normal.

If you’re still waiting for a return label, please send us a message or email us at info@baleaf.com directly so we can make sure your request is processed right away. We truly appreciate your patience and want to make this right.

5぀星のうち5の評䟡

Aaron restores my "Belief in Baleaf" by allowing me to make a Christmas gift return.

Aaron helped me resolve an issue with a return. I purchased fleece lined leggings as a Christmas gift for my daughter. I decided to shop early so I purchased them at the end of November. My daughter tried them on after Christmas and said they were too small. I tried to return them and get something else
for her from Baleaf. I couldn't make the return because I missed the 30 day deadline by a day or two and I was too early for the 3 month window for a return starting in late November through February. I was so upset because my daughter and I both love clothing from Baleaf and have never had an issue before. The person I first dealt with said he was sorry but that was the policy. I thought it was unfair since it was a Christmas gift and I was just a day over the 30 day window and a day shy of the extended return window. I sent an email explaining the situation and Aaron, the supervisor, allowed me to return the item and order something else and even waived the shipping and $5.00 return fee. It restored my "belief in Baleaf!" I was planning to quit purchasing from Baleaf. Now I am a very satisfied customer! Thank you Aaron!

2025幎12月28日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Nancy! 👋 Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled that Aaron was able to help and that your “belief in Baleaf” has been restored. 💛 We’re so glad you and your daughter love our clothing, and we truly appreciate your continued support! 🌟

5぀星のうち5の評䟡

The agent still got the order


The agent still got the order incorrect. I asked for a large, light blue long sleeve shirt. It appears to be small. She was very nice, but clearly did not understand what I was asking despite being very specific in what I wanted.

Edit: Was fixed quickly after emailing the agent. Updated my rating to reflect their response.

2025幎12月23日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi there, thank you for the update and for giving us the opportunity to make things right. We sincerely apologize for the initial mistake with the size and appreciate your patience while it was corrected. We’re glad to hear everything was resolved quickly after you emailed us.

Please don’t hesitate to reach out if you need any further assistance—we’re always happy to help.

5぀星のうち1の評䟡

Just try to take your money

Not sure this is a legitimate company. Beware! I was scammed out of money by placing an order that never shipped. Same thing happened to a friend of mine!

2025幎12月1日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi D. Cannaboom, we’re very sorry to hear about your experience.

Please rest assured that Baleaf Sports is a legitimate company. If your order never shipped, please email us at info@baleaf.com
with your order number or the email used, and we’ll assist you right away.

5぀星のうち5の評䟡

Top Notch Products and Exceptional Customer Service

I have purchased several of Baleaf's products and their quality is excellent! Their customer service is also top notch in the off chance you have an issue with an item.

2025幎12月15日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Bryce, thank you so much for sharing your experience. We’re truly grateful for your support and are so glad to hear that you’re enjoying our products. Your kind words mean a lot to us, and we’ll continue doing our best to provide quality products and service.

5぀星のうち5の評䟡

He tenido una muy buena experiencia con


He tenido una muy buena experiencia con Baleaf Sports. La ropa deportiva es cómoda, ligera y de buena calidad para entrenar y actividades al aire libre. Los materiales son transpirables y se ajustan bien, incluso después de varios lavados mantienen su forma. Además, los precios son accesibles en comparación con otras marcas deportivas. En general, es una excelente opción si buscas ropa funcional, cómoda y con buena relación calidad–precio.

2025幎12月15日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hola Freddy, ¡muchas gracias por compartir tu experiencia! Nos alegra muchísimo saber que estás satisfecho con nuestra ropa deportiva y que cumple con tus expectativas en comodidad, calidad y precio. Comentarios como el tuyo nos motivan a seguir ofreciendo productos que nuestros clientes disfruten. 😊

5぀星のうち5の評䟡

When only part of my order arrived I


When only part of my order arrived I contacted customer service and they said the second item was on its way and it arrived the next day. The leggings were better than expected!!

2025幎12月12日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Bonnie, thank you for sharing your experience! 😊 We’re so glad to hear that your order arrived quickly and that the leggings exceeded your expectations. Your feedback means a lot to us!

5぀星のうち1の評䟡

DON'T BUY

DON'T BUY. All positive reviews are a lie.
Don't buy don't buy don't buy.

2025幎12月1日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Stephanie, we’re sorry to hear about your experience. We want to assure you that all positive reviews are from real customers. If possible, please send us an email at info@baleaf.com
and let us know what happened so we can assist you.

5぀星のうち5の評䟡

Swift, accurate, professional, and pleasant customer service

I realized as soon as I'd placed the order that I had requested it be sent to an incorrect address. I immediately emailed and called customer service. Within a very short timeframe, Arjay called me back and said that the order information had already been corrected and that the order was being shipped to the corrected address. What a relief!

2025幎12月10日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Thank you so much for sharing your experience, Penelope! 😊 We’re thrilled we could get your order updated quickly and that you’re happy with our service!

5぀星のうち5の評䟡

Hello!

Hello!! I can’t figure out how to rate my experience. Iam very pleased with this purchase. It’s a gift so I hope it fits. Great customer service when I had to cancel another order. this purchase that a kept arrived on time and faster then expected. Thank you and I will be back!!!

2025幎12月1日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Milan! Thank you so much for your kind words—we’re thrilled you’re happy with your purchase! We’re glad Trixy could assist you so quickly with your order, and we hope the gift fits perfectly. We look forward to serving you again soon! 🎁✚

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Customer Service !!!!!!

Excellent Customer Service !!!!!!

2025幎12月3日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Thank you so much for your kind words, Sherry! We’re thrilled to hear you had a great experience with our customer service. Your support means a lot to us! 🌟

5぀星のうち5の評䟡

Mens Lightweight Joggers

They customer service are very helpful. Kudos to Via and Arjay

2025幎11月19日
自発的なレビュヌ
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Eric, thank you so much for the 5-star review! 😊 We’re thrilled to hear you loved the joggers and that Via and Arjay were able to assist you — we’ll make sure they see your kind words. We truly appreciate your support!

5぀星のうち5の評䟡

Your products are top notch!

Your products are top notch. I love my thermal wear especially.

2024幎11月5日
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Thank you so much, Susan! 💚 We’re so glad to hear you’re loving your thermal wear — your support means a lot to us! 🙌

5぀星のうち5の評䟡

I have had no complaints with Baleaf

I have had no complaints with Baleaf. Products are of decent quality, fit as their charts describe, and arrive in a reasonable time. I will continue to purchase items from Baleaf.

2024幎11月4日
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Thank you so much, Lisa! 💚 We’re really glad to know you’ve been happy with your Baleaf experience. Your support means a lot to us!

5぀星のうち5の評䟡

Quality, thoughtfully designed clothing

I love Baleaf. In my opinion, their products are a gold standard for athleisure and athletic wear. I first found them years ago while searching for good quality, comfortable pants and shorts that could securely hold my phone in a comfortable position to listen to audio books. They fit the bill perfectly.
1. Everything I've purchased is excellent quality.
2. The large, secure pockets are positioned on the side of the thigh on many styles. This is ideal for activities that include a lot of squatting and bending. Front pockets are better than nothing, but bending and squatting is difficult with a big phone right in front of where my hip bends.
3. There are several lengths of shorts to choose from.
4. There are different fabrics to choose from depending on the weather.
5. There are fits and styles that can accomodate people of different shapes, sizes, modesty/confidence, and preference for tight, relaxed, or loose fits.
6. They also have work-appropriate styles.
7. My ONLY wish is that they would expand their color palette. I prefer darker colors, and would like more than black, blue, and red. The latter 2 aren't quite dark enough to hide dirt from gardening and building stuff outdoors.
Regarding the website, it is reasonably user-friendly. I'm a web developer, so I always see room for improvement.
Regarding customer service, I haven't had any issues with payments or shipments, and haven't returned anything, so I can't really give informed info about that.
I love their clothes so much, that I've introduced a lot of my friends and family to them.
Since this review is so glowing, I'd like be clear that I have no financial interest in the company. I recommend their clothes because they are great quality and thoughtfully designed to provide practical features that make me happy.

2024幎11月3日
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Thank you so much, Carey — this absolutely made our day! 💚 We’re thrilled to hear how much you love your Baleaf pieces and truly appreciate your thoughtful feedback. Your detailed review means a lot to us, and we’ll be sure to share your color palette suggestion with our design team!

5぀星のうち3の評䟡

I needed to return items

I needed to return items. The return process is very difficult. I did what I was told to do and have never received a refund. I won’t order anything else.

2024幎11月3日
Baleaf Sports ロゎ

Baleaf Sports からの回答

Hi Carla, we're sorry for the trouble. 💚 Your refund wasn’t processed because we never received your return for order #baleaf297581 at our warehouse, and we also didn’t receive the tracking number to confirm its delivery. For order #baleaf295230, the item was received but we still need the tracking number to proceed with the refund. Please email us at info@baleaf.com or reply to our messages so we can help get this sorted for you.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報