bar´sushi - Dalum レビュー 91

TrustScore 5段階評価の2.5

2.3

Dalumvej 35C, 5250 Odense SV, DK


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Lagde en dårlig anmeldelse ind på sushi fra Bar Sushi Dalum 16.maj. De 4 stjerner i dag er for håndtering af min klage. Medarbejderen, som jeg har været i kontakt med, har været lyttende og vi har... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Jeg havde egentlig oplevet dårlig kundeservice ifm. en bestilling, men måden min anmeldelse og kritik blev håndteret på efterfølgende var virkelig professionel. Bar’sushi tog ansvar og håndterede situ... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Bestilte ifb. med nytårstilbud til d. 31/12-23. Dårligste kvalitet vi længe har oplevet. Særdeles tørre ris, brun avocado, absolut ingen sprødhed og utrolig kedelig smagssammensætning. Vi har sendt en... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Fik alt hvad du kan spise sushi. Maden var kedelig smagsløs med alt for mange ris. Ærgeligt - for 6 måneder siden var der og der var maden udemærket.


企業情報

  1. 寿司屋
  2. レストラン
  3. 持ち帰り寿司店

当該企業による記述

Take-away med friske råvarer som ikke gør noget at de bliver kolde inden du når hjem!


連絡先

  • Dalumvej 35C, 5250, Odense SV, デンマーク

  • 66136300

2.3

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

91件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

3 timers levering ved mad fra…

3 timers levering ved mad fra bar”sushi.
Da vi havde ventet 2 timer på maden, ringede jeg til bar’sushi i Dalum for at afbestille maden. De henviste til firmaet “Just Eat”, men “Just Eat” sendte annulleringen retur til Bar”sushi. Tage ansvar for en annullering, ville ingen af de samarbejdende firmaer. Selv efter 4 dage har de fortsat ikke svaret på den email jeg sendte.
Efter 3 timer og gentagne forsøg på annullering, kommer maden alligevel med levering Just eat. Jeg beder manden tage maden med retur, da mine børn ikke skal tilbydes Sushi, der har stået på et bord i 3 timer. Hvilket han desværre nægter.
Det var absolut spild af + 500kr på min datters fødselsdag.

2025年5月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Min kæreste og jeg valgte at bestille…

Min kæreste og jeg valgte at bestille sushi, hos bar’ sushi her i Dalum og så tage det hjem, efter vi havde været på Odense tur (vi er fra Kolding) .
Da vi kommer hjem, er maden naturligvis væltet lidt rundt, da vi lige skulle køre hjem, men det er ikke problemet her.
Vi bestilte en stor pakke, med hele 60 styks til 540,-
Men da vi så åbner den fine kasse, lægger vi hurtigt mærke til at en af nigirierne med tun er forslået? Som om en plet er rådnet? Det ligner en har proppet en finger i fisken, som så gør den ligner en forslået frugt, som så er blevet blød af det?
Generelt ser tun sushierne ikke særlig appetitlige ud, så vi endte ikke med at røre dem efter den ene nigiri.
Rullerne falder fra hinanden, som om de ikke er rullet stramt nok.
Der var også rigeligt med cream cheese/flødeost i nogle af rullerne, at det halve burde være nok…
Vi lagde også mærke til lugten, der kom fra sushierne - det lugter ikke som fisk plejer, det lugter nærmest gæret? Gammelt? Det kan dog godt skyldtes køreturen, da de jo stod ude agtig.
Overordnet set, vil vi desværre ikke bestille fra bar’ sushi fremover, da vores oplevelse ikke var det for os…
Super øv oplevelse…!

2025年5月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Skuffende 'spis til pindene knækker'

Vi fik spis til pindene knækker og det var godt nok en kedelig omgang. Ingen nigiri, og stort set ingen toppede ruller eller andet lækkert. Det virkede som en hel del af de billige. Smagen var også middelmådig. Servicen var dog fin.
Alt i alt bare skuffende, vi kommer ikke tilbage.

2025年2月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

ventede 1 time på maden

Vi havde bestilt maden til 18:45 og først 1 time efter kommer maden... Synes virkelig det er for ringe at det kan tage 1 time at aflevere ens mad. De kunne dog som det mindste ringe og sige de var forsinket eller give noget rabat...
Det er desværre ikke første gang vi venter så lang tid på at maden bliver leveret.. Vi har aldrig fået maden til tiden. Virkelig øv, da deres mad ellers er super lækkert.

2025年2月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

virkelig dårlig service.

virkelig dårlig service.. manden skal komme 18.30... og prøver at ringe til dem 19.15 og venter over 5 min på at komme kontakt med nogen. da jeg endelig får fat på en dame kan de fortælle at maden ikke er på vej i nu.. virkelig dårlig service og ikke første gang . j

2025年1月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Service

Lang ventetid på betjening. Man ventede 30-40 på ens mad, vi havde kun bord i 2 timer som tilbuddet galdt vi nåede at få en tallerken med 16 stks på til deling og da vi skulle have en ny ventede vi igen og fik først en tallerken, da vi henvent os til dem. Efter anden tallerken valgte vi at gå, da vi ikke gad og vente 30-40 min hvergang.

2025年1月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Utrolig dårlig oplevelse

Jeg har lige hentet en menu til kr 405,- på Dalumvej Odense. Stykkerne var væltet rundt, de var varme og de gik i stykker når vi tog dem op. Der var kastet “kaviar” ud over alle stykker. Det var en meget dårlig oplevelse, som desværre afgør at vi ikke længere handler hos jer.

2024年10月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Orme/parasitter i rå fisk

Min kæreste og jeg havde bestilt noget sushi til aftensmad. Vi valgte at bestille fra Bar Sushi i Dalum, da vi med tiden har haft udemærket oplevelser med deres sushi. Da den ankom var tykkelsen af båse laks og tun alt alt for tykke og det var meget svært at tygge samme. Vi har lidt rester tilbage, som vi vælger at gemme i køleskabet. Vi skal så til at spise det til frokost næste dag, da vi opdager hvide, døde orme/parasitter i kødet på den rå laks. Her vil jeg gerne gøre opmærksom på at fisk til sushi skal frysebehandles for netop den slags, men stadig monster ulækkert at man får fisk i så ringe en kvalitet og der med de priser ikke bliver nusset lidt mere om kvaliteten og evt. skulle de købe laks fra opdræt i parasit-frit miljø. Når men det gik fra en OK oplevelse til yderst rædselsfuld med et panisk opkald til lægen, som understøttede mig i at det var en ret ulækker oplevelse. Så 1 stjerne (nærmere 0) fra os af

2024年9月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fesen omgang vi fik sidst

Fesen omgang vi fik sidst. Uramaki var små og lyst rullet og hosimaki har jeg aldrig i mit liv set så små og uens skåret. Smagen var dog ok på nigiri.
Desuden ufattelig skuffet over deres samarbejde med cashback, som åbenbart ikke gælder bestilling via app og hjemmeside, selvom der henvises til hjemmesiden på cashback app og INTET står i betingelser at det ikke gælder online.

Bar Sushi Dalum

2024年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Tørt og uden smag

Meget små stykker sushi, fisken var grå og kedelig og alt var generelt smagløst og enormt tørt. I nogle stykker var fisken sej og ikke til at bide over og avocadoen var brun. Det virkede som om det var lavet mange timer før afhentning. Øv! Sidste gang vi køber sushi der.

2024年7月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dårlig mave…

Jeg har den 15-06-24 bestilte mad ved bar sushi.
Det kommer jeg aldrig til igen…
- Meget små stykker sushi.
- Hele husstanden har nu fået dårlig mave..
Hold jer lagt væk….

2024年6月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SMÅ portioner.

Vi havde bestilt take away og afhentede dette i Odense.

Stykkerne var SÅ små, har aldrig oplevet så små stykker nogen steder før. Det virkelig frækt.
Før har vi os oplevet en reje smagte meget dårligt.

Dælme det dyreste sushi vi har fået. Intet mad til prisen.

2024年6月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Sørgelig sushi

Det var en sørgelig omgang sushi….risen var tør. Crunchy tuna - nå, nej, tuna…nogen havde glemt cashewnødderne. Og tangsalaten havde en underlig smag - godt portionen var så lille….

2024年4月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Tør og kedelig oplevelse

9/3-24. Bestilte for 4 dage siden til levering dd kl 19.00. Maden kom kl 19.55 og ventetiden var absolut ikke det værd! aldrig har vi fået så kedelig og intetsigende sushi - småsjusket og tørt. Man havde fornemmelsen at det havde stået længe og ventet på at blive bragt ud. Angående forsinkelsen, kan jeg anbefale wolt - der får man da besked på, hvornår maden kommer.

2024年3月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Jeg er kommet ved Jer stort set siden i…

Jeg er kommet ved Jer stort set siden i åbnet.
Velvidende om der er kommet meget sushi til Odense.
Så ville jeg have en forventning om højere kvalitet.
Fisk der ikke er mør nok. Ikke skåret ordentligt. Store chunks og ikke fine stykker som det ellers plejer.
Noget ris var kogt ordentligt. Og andet kunne man sidde og tygge.

Indrømmet var det ikke længere den oplevelse som det var før i tiden. Trods der har været knas i maskineriet er det ikke længere pengene værd.

Og i var ellers det foretrukne sted

2024年3月9日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報