blush lingerie レビュー 

167
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Asked before purchasing if it would make it to California before September 22nd because I’m leaving for vacation and they said yes so I even purchased faster shipping!! And I’ve been seeing the tracki... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I have been purchasing Blush Lingerie products for over 7 years. The Cottons are my everyday wears. The Micro is also comfortable and fantastic. Plus, the Daring Must Haves are gorgeous and make me fe... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

My daughter recommended Blush. Need a 32DDD. Although there are very limited options for this size, I am SO thrilled with the fit and comfort. Will definitely get more!!!

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Love the cotton bralette, very comfy. Feels high quality, especially with so little cotton options available these days.

企業が回答しました


企業情報

  1. ランジェリー専門店
  2. ・
  3. ランジェリー製造業者
  4. 衣料品店
  5. 下着店
  6. 水着店
  7. 婦人服店

blush lingerie について

当該企業による記述

intimates (+ lounge, sleep, swim & apparel)

designed by women, for women. globally sourced, ethically made.

blush empowers women to find self-love, strength & sensuality by providing fashionable, affordable lingerie without compromising on fit or quality. through a proximity approach, we help women find the perfect piece, choose the perfect size & keep it looking and feeling fabulous.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

167件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(167)

過去12か月のレビュー数: 166件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Poor Quality

Bra strap snapped the first time I put it on, customer service didn’t care because it was past 30 days. I can’t support a brand that doesn’t back their products and that has clearly let quality control slip. The bralettes are also smaller than they used to be and have larger, bulkier seams which are quite uncomfortable.

Editing to add: that response is exactly what I’m talking about. Every other lingerie brand that’s worth supporting has been amazing when there are flaws in the product, no matter when I reached out. If a product is faulty, it’s faulty. It doesn’t matter when that fault is found. The strap was missing stitches, was flimsy and therefore it snapped. I have photo evidence. I usually buy in bulk to stock up, so some items don’t get worn right away. They encourage you to bulk buy with their deals.

It’s extra disappointing because I have been supporting Blush for years, and when I needed support, they didn’t care. Losing a customer over a $35 bralette. There’s other brands absolutely worth supporting, that care and have a better warranty and return policy.

2026年5月16日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your disappointment with your purchase.

After reviewing your correspondence with our customer care team, the item in question was more than two months beyond the applicable warranty period when the issue was reported. While we always aim to assist our customers whenever possible, we are unfortunately unable to provide warranty coverage indefinitely and must apply our warranty policy consistently.

We understand how frustrating it is to experience an issue with a product, particularly if it occurs the first time it is worn. However, because the concern was brought to our attention well after the warranty period had expired, our team was unable to offer a warranty replacement.

We also appreciate your feedback regarding the fit and construction of our bralettes. Customer feedback is important to us and is shared with the appropriate teams as we continually evaluate our products.

We’re sorry that this experience has left you disappointed with our brand, and we appreciate you taking the time to share your concerns.

5つ星のうち5の評価

Ma femme adore vos produits

Ma femme adore vos produits, vous la rendez rayonnante de beauté !

2026年7月14日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

Merci infiniment pour ce magnifique commentaire ! Nous sommes ravis de savoir que votre femme adore nos produits et qu’elle se sent rayonnante en les portant. Votre message nous fait chaud au cœur ! 💕

5つ星のうち5の評価

I love supporting a Canadian company

I love supporting a Canadian company! The designs are gorgeous and comfortable!

2026年7月14日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We're so happy to hear you appreciate our Canadian roots and find our designs both beautiful and comfortable! Thank you for your support.

5つ星のうち5の評価

I buy the lingerie for my wife and she…

I buy the lingerie for my wife and she loves blush lingerie. She loves the fit the style everything about it, always very happy.

2026年7月11日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We are so happy to hear your wife loves our blush lingerie and is always very happy with the fit and style! We appreciate your wonderful feedback.

5つ星のうち1の評価

Trop petit

Trop petit. Les tailles ne correspondent pas

2026年5月20日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

Nous sommes désolés d’apprendre que la taille choisie ne vous convenait pas. Nous comprenons que la coupe et l’ajustement peuvent varier selon les modèles et les préférences de chacune. Nous tenons toutefois à préciser qu’il était tout à fait possible d’échanger les articles pour une autre taille, ce qui aurait permis d’éviter les frais associés à un retour pour remboursement. Notre équipe du service à la clientèle demeure toujours disponible pour vous accompagner et vous aider à trouver la taille qui vous convient le mieux.

5つ星のうち2の評価

The quality of the items I purchased…

The quality of the items I purchased was simply very poor overall. One item came in a plastic bag but had a long hair inside like someone else had tried it on.
I washed the garment and didn’t bother to contact blush. But I wasnt impressed.
Very strict rules about returns where the customer usually pays the shipping to return even damaged items.
The sizing is also wrong even if you contact customer service for clarity. They will tell you to get the wrong size and then you’re stuck with an item way too small or big.
I had expected so much more from a Canadian company but I have to say I wouldn’t shop there again

2026年3月10日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We would first like to clarify that customers are not charged a return fee for damaged or defective items. Eligible items with a manufacturing defect are replaced in accordance with our warranty policy. We also offer free exchanges on eligible items when a different size is needed.

We were not made aware of any quality concerns regarding your order, so unfortunately, we did not have the opportunity to review or resolve the issues you experienced. Had our customer care team been contacted, we would have been happy to assess the situation and work toward an appropriate resolution.

We are also sorry to hear about your experience with sizing guide. While our team always aims to provide the most helpful recommendations based on the information available, fit can vary depending on individual preferences and body shape.

Should you ever experience an issue with one of our products in the future, we encourage you to reach out to our customer care team. We are always available to review concerns and work toward a resolution in the best interest of our customers.

5つ星のうち5の評価

Matériel de qualité et les prix…

Matériel de qualité et les prix raisonnables.

2025年12月15日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

Merci beaucoup pour votre commentaire ! Nous sommes ravis que vous appréciiez la qualité de nos produits ainsi que nos prix. Votre satisfaction nous tient vraiment à cœur ! 💕

5つ星のうち5の評価

All the purchases were great

All the purchases were great, very comfortable, classy and excellent quality. Love them all

2026年6月1日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We are so happy to hear you love your purchases! We truly appreciate your kind words about the comfort, class, and quality.

5つ星のうち5の評価

Great response

Great response . Good fit, good description and excellent design .

2026年7月14日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We're so glad you appreciate our quick response, great fit, accurate description, and excellent design. Thank you!

5つ星のうち5の評価

Love my blush bras and panties

Love my blush bras and panties. Very comfortable and flattering with so many choices.

2026年5月4日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We're so happy to hear you love our blush bras and panties! It's wonderful that you find them comfortable, flattering, and appreciate the variety of choices we offer. Thank you for your kind words!

5つ星のうち5の評価

Love this brand

Love this brand! Super cute and sexy panties, bras, lingerie, everything! I’m also so happy to buy local. Can’t recommend enough.

2026年7月14日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We're so happy to hear how much you love our brand and products! It's wonderful to know you appreciate our local roots. Thank you for your kind words.

5つ星のうち5の評価

Bonne qualité

Jadore leur sous vêtements. J'aimerais plus de modèle de brassière sans le 40DD, mais la qualité est bonne et les culottes sont confortable

2026年5月7日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

Merci beaucoup pour votre commentaire ! Nous sommes ravis que vous aimiez nos sous-vêtements et que vous appréciiez la qualité et le confort de nos culottes. Nous prenons également bonne note de votre souhait d’avoir davantage de modèles de brassières offerts en taille 40DD. Vos commentaires sont précieux et nous aident à mieux répondre aux besoins de notre clientèle ! 💕

5つ星のうち5の評価

Love the expedited delivery

Love the expedited delivery, the quality of the materials, and the design of the pieces are well thought out ;)

2026年7月14日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We're so happy to hear you loved the expedited delivery and found the quality and design of our pieces to be well thought out! Thank you for your wonderful feedback.

5つ星のうち3の評価

Every pair of bottoms I get from Blush…

Every pair of bottoms I get from Blush fits so perfectly, and I find any bras/bralettes or tops are quite small in sizing. Usually I'm a small, but ordered up to a medium and still found the tops to be quite small, even hard to get on. Otherwise I'm very happy with the quality of the pieces, I loooove your cotton underwear so much.

2026年7月14日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We truly appreciate your detailed feedback regarding the sizing of our tops and the perfect fit of our bottoms. It's wonderful to hear how much you love the quality of our pieces, especially our cotton underwear! We're taking your comments about the smaller sizing of our bras and bralettes to heart as we continuously work to improve our fit and sizing consistency across all our collections. Your insights are invaluable to us.

5つ星のうち1の評価

The fabric feels cheap and wrinkles…

The fabric feels cheap and wrinkles easily. Do not recommend.

2026年5月12日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the fabric did not meet your expectations.

The items you purchased are from our micro lace trim collection, one of our top-performing core collections, crafted from soft, lightweight microfiber. The fabric is intentionally designed to feel light and smooth against the skin, though we understand that fabric preferences can be very personal.

We appreciate your feedback and are sorry that this particular collection was not the right fit for you.

5つ星のうち1の評価

Overpriced and poor customer service

Steer clear

2026年5月1日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that this was your impression of your experience with blush.

Your comments are somewhat surprising to us, as we take great pride in offering quality intimates at accessible price points and in providing attentive, responsive customer service. Without additional details regarding your experience, it is difficult for us to address your concerns more specifically.

We would welcome the opportunity to better understand what happened and encourage you to contact our customer care team so we can review your experience and assist you further.

5つ星のうち5の評価

Amazing

Amazing! Everything fits so well and shipping was so quick!

2026年7月7日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We're so happy to hear that everything fits well and that your shipping was quick! Thank you for your amazing feedback.

5つ星のうち5の評価

No notes

As always, excellent shopping experience. I’ve been a customer for years, I love the products. They have become a cornerstone of my closet. Fair pricing, inclusive sizing, and modern designs. No notes

2026年7月6日
blush lingerie ロゴ

blush lingerie からの回答

We are so happy to hear that our products have become a cornerstone of your closet! We truly appreciate your loyalty over the years and are delighted that you value our fair pricing, inclusive sizing, and modern designs. Thank you for your wonderful feedback!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報