BRIGHT Sport レビュー 

1,481
•
TrustScore 5段階評価の2

1.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

Such a disappointment. Bought this for my football mad 9 year old grandson. Opened the box expecting to find a wonderful brightly coloured ball & instead saw a deflated black coloured ball which need... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Hoop dat mensen eerst trustpilot checken voordat ze hier bestellen. Wat een loze beloftes. Slechte communicatie. Producten niet ontvangen. Ellendig!

5つ星のうち1の評価

Don’t waste your money.. ordered 2 rugby balls for my sons Firstly they did arrive promptly but disappointed they were just defeated in bags ( no fancy boxes as advertised on social media platforms... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Estou muito desiludida com as bolas bright. Em primeiro lugar vieram vazias - sem ar - empacotadas em sacos de plástico, quando nos anúncios surgem sempre embaladas em bonitas caixas de oferta. De... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. スポーツ用品店
  2. ・
  3. スポーツ記念品専門店

当該企業による記述

BRIGHT was created to transform the way we channel imagination, inspiration, and innovation into the way we play sports. Play in the Future.


連絡先

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

1481件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(1,481)

過去12か月のレビュー数: 42件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Attention Fraude - marchandise jamais reçue

ATTENTION FRAUDE !
J'ai fait un commande auprès de Bright sport le 20.01.2025 et je n'ai toujours pas reçu le colis. Ils promettent un envoi dans les 3-4 jours ouvrables. Le numéro à disposition sur le site est un téléphone portable. J'ai contacté le service après vente et on m'a répondu d'une manière un peu étrange, quant au niveau du vocabulaire utilisé que dans la familiarité. Ils me promettent que je devrais recevoir bientôt la marchandise et me réfère à un lien de tracking (que j'ai fait analyser par une IA qui me déconseille de cliquer dessus en raison d'un lien qui ne correspond pas aux liens habituels). Je leur demande une communication téléphonique et me répondent que cela n'est pas possible puis ont disparu.

2025年1月20日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Bonjour,

Nous sommes désolés d’apprendre que vous n’avez pas encore reçu votre commande. Avez-vous contacté notre service client officiel à l’adresse support@brightsport.com ? Nous voulons nous assurer que vous vous adressez bien à la bonne équipe et que vous recevez des informations précises.

Nous souhaitons également préciser que Bright Sport ne publie aucun numéro de téléphone sur son site officiel. Vous pouvez le vérifier sur notre page de contact ici : https://brightsport.com/pages/contact-us. Si vous avez été en contact avec une personne prétendant être notre service client par téléphone, il est probable qu’il ne s’agisse pas de notre site.

Concernant le suivi de votre commande, nous fournissons uniquement des liens officiels de nos partenaires d’expédition. Si vous avez le moindre doute, nous pouvons vous envoyer une mise à jour de suivi vérifiée directement par e-mail. N’hésitez pas à nous contacter et nous nous assurerons que vous disposiez des bonnes informations.

Notre priorité est de résoudre ce problème et de vous offrir le service que vous méritez. Nous attendons votre message avec impatience.

Cordialement,
L’équipe Bright Sport

5つ星のうち1の評価

AVOID

AVOID! I was lucky to get a full refund as I paid through Klarna but I did try to return these items and "BRIGHT" didn't respond to my emails after 2 months of trying. The ball is functional as a ball but I feel they purposely deceive and falsely advertise it as a ball the lights up.
Update: There was no mix up because you replied to the first one offering me a discount which I kindly refused. Also it does not clearly state in your ads that the ball lights up through the camera.

2024年11月29日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Jane!

We’re really sorry you had a frustrating experience, but two months of no response sounds way off—we always aim to get back to customers as soon as possible. If you’ve been trying to reach us without luck, it’s possible there was a mix-up with the email. Our correct support email is support@brightsport.com, and we’d be more than happy to assist you there.

Regarding the ball, we totally get that it might not have been what you expected. It doesn’t glow on its own, but it reflects light in videos, just like what’s shown in our ads. We always try to be transparent about how it works, and we appreciate your feedback on this.

If there’s anything we can still do to help, don’t hesitate to reach out!

Best,
Bright Sport Team

5つ星のうち1の評価

SCAM

SCAM - The ball only reflects with a camera light. WHAT?!? It's awful and the fee to return it to the NETHERLANDS is SOOOO EXPENSIVE. Plus the return process is like pulling teeth. Endless back and forth emails and offers to 'LOWER THE PRICE IF I KEEP THE PRODUCT'. When I finally got the return address it was almost at the 30 day mark and the window was nearly closed. I disputed it with my credit card and the credit card denied the dispute after the company responded to them. Please AVOID THIS COMPANY

2025年1月30日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hello Summer,
We understand your frustration and regret that our product didn’t meet your expectations. We can see that our team has already been in touch with you regarding your return. While we do our best to make the return process as smooth as possible, we do follow our return policy, which includes shipping costs being the customer’s responsibility. We appreciate your feedback and will continue working to improve our service.

5つ星のうち1の評価

Helaas is de bal na 1 nacht in onze…

Ten eerste duurde het érg lang voor de bal werd geleverd.

Helaas is de bal na 1 nacht in onze tuin heel zwaar geworden, alsof het vocht heeft opgezogen, Mijn zoontje wil er nu niet meer meer spelen omdat de bal te zwaar is om mee te voetbalen. Heeft alleen 1 nachtje op de tuinstoel gelegen. Lijkt me niet oke voor een voetbal? In verhouding vind ik dit véél te duur, want het is zeker geen goedkope bal, en dat lichtgeven wordt overdreven in de filmpjes...

2024年12月27日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hallo Nadine,

Hallo Nadine,

Het spijt ons te horen over je ervaring met de bal. De bal is gemaakt van hoogwaardig leer, dat ontworpen is voor duurzaamheid en geschikt is voor zowel droge als natte omstandigheden—net als een standaard voetbal. Het zou niet overmatig vocht moeten opnemen tot het punt dat het na slechts één nacht te zwaar wordt om mee te spelen. We kijken hier graag verder met je naar en zoeken een passende oplossing. Neem alsjeblieft contact met ons op via e-mail - support@brightsport.com.

5つ星のうち1の評価

This company is a complete sham

This company is a complete sham. In all my years of online shopping I don’t think I’ve come across another company so hellbent not processing a return for a product that is deceptively marketed. The balls are black and only appear colourful on film. You CAN NOT return them even through they prompt a money back guarantee. They lie, ignore and obstruct every attempt at returning the product. Read all the reviews and do NOT give them your money.

2024年11月30日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Shelley,

Sorry to hear you’re not happy with your experience. Just to clarify, our website is super clear on how the ball works—it lights up when filmed with a flash, and that’s exactly what we show in our ads. Customers place orders directly on our website, where all details are outlined before purchasing.

As for returns, we do offer a money-back guarantee, but like any business, we have policies in place to process them. If you need any help with your return, feel free to reach out to our team at support@brightsport.com—we’re happy to assist!

5つ星のうち1の評価

The customer service is horrible

The customer service is horrible. It takes day for them to respond and when they do, they answer questions you didn't ask. You want to return, they will not answer. Do not buy this product. GARBAGE!

2024年12月23日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Viki,

We’re sorry to hear about your experience! Our team always aims to respond as quickly as possible, but we do get a high volume of inquiries. If you’ve reached out about a return, we’d love to help—just shoot us an email at support@brightsport.com so we can look into this for you.

5つ星のうち1の評価

Worst customer service and looks scam…

Worst customer service and looks scam company. Recently Buyed Fitman cycle within two weeks got defects and they said replace with new one but I request refund chasing last two months no response and no replacement of new machine!!! I’m trying to call their office in Abudhabi and she not providing proper details and hang up call and it’s seems to scam company.

2025年1月25日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Saajan,

It looks like your review might be about a different company, as we don’t sell fitness machines—just sports balls! If you meant to leave feedback for another business, you might want to double-check. But if you do need any help with an order from us, feel free to reach out at **support@brightsport.com**, and we’d be happy to assist! 😊

5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY!

SCAM COMPANY!
DO NOT BUY!

Ball fasly advertised. It only look like the photos through your camera with a bright light shining on it. Otherwise it's just a black ball. Very disappointing.

It took a VERY long time to arrive and when it did I knew straight away I had made a mistake.

1 of the two balls I purchased - the rugby ball didn't inflate. There is also no grip on the ball. The logo was also peeling off. Even the football that does inflate is awful.

Customer service is the worst I have experienced. Weeks between emails and refusing to refund.

Was asked on multiple occasions for proof it didn't inflate and had to send this on repeat as they didn't open videos.

I could not advise against buying from this company any more.

Don't do it!

2024年12月27日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Andrew,

We’re really sorry to hear about your experience. Just to clarify, our website explains how the ball works—it lights up when filmed with a flash, and that’s exactly how we create our ads. We encourage our customers to try it out themselves for the best effect!

As for your rugby ball, we understand how frustrating that must be. If you’re experiencing an issue with how to inflate the ball, our support team is happy to help—please reach out at support@brightsport.com so we can sort this out for you!

5つ星のうち1の評価

No customer service. Hit and miss if product arrivesbought the bright ball and didn't…

I bought the bright ball and didn't have a problem with delivery and quality. I ordered x2 pair holgraphic glasses and now ,nearly 10 weeks later, they still have not arrived!!
Ive sent 2 emails requesting an ETA or refund but no reply to any. I'd stay clear of this company. Very frustrated with the customer service ( or infact lack of customer service )

2025年1月24日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Sandra,

We’re sorry for the delay in your order! Our team does our best to respond as quickly as possible, but we understand how frustrating it is when you’re waiting for an update. Please send us another email at support@brightsport.com, and we’ll check on your order for you.

5つ星のうち1の評価

Faulty and terrible customer service. Scam company

Delivered a ball that wouldn't even inflate. After multiple emails back and forth, requesting photos, videos, more videos with the ball underwater, after 4 weeks still no sign of a refund.

Such a low quality scam company!
Terrible service. Dont even know if it would have worked, the air came out so fast that I couldn't even get it to go into a round shape!

Expensive mistake, hassle, hassle, ruined Christmas gift.

2025年1月23日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Rich,

We totally get how frustrating that must be. If your ball isn't inflating properly, our team is happy to help troubleshoot or arrange a solution. Please reach out to support@brightsport.com so we can assist you.

5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY THIS!!

DO NOT BUY THIS!!! It took 5 weeks to get here, I ordered the beginning of December and it showed up the second week of January. They would not cancel my order. The only way to get my money back is to send it to the Netherlands from Canada and I have to cover the import fees as well. They are black balls and the only way they look reflective is on your phone with the flash on, huge disappointment.

2025年1月20日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Brandee,

We’re sorry for the wait—it sounds like your order was delayed during the holiday rush. As for the ball, our website explains how it works: it lights up when filmed with a flash, and that’s exactly what we show in our ads. We encourage customers to try capturing it on camera for the full effect!

If you need help with a return, feel free to contact our support team at support@brightsport.com, and we’ll be happy to assist!

5つ星のうち1の評価

THE POSITIVE REVIEWS ARE FAKE. RUBBISH PRODUCT. STAY AWAY

DO NOT buy from this company. Word of warning even these positive reviews are fake on this website. A number of them are the same but with slightly different wording.
The ball came late, was poorly packaged, it's just a ridiculously poor product. Also the returns is in China which will cost us £60 to return!! DO NOT BUY PLEASE!!

THE BALL ONLY GLOWS IF YOU LOOK AT IT THROUGH YOUR PHONE WITH YOUR FLASH ON, OTHERWISE ITS JUST A BLACK BALL!

2025年1月20日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Danny,

We’re sorry to hear that you’re not happy with your purchase. The ball lights up when filmed with a flash, and that’s exactly what we show in our ads—everything is clearly explained on our website before purchasing.

As for returns, we do have a money-back guarantee, but like any business, we have policies in place for processing them. If you have any concerns, reach out to our team at support@brightsport.com and we’d be happy to help!

5つ星のうち1の評価

Minus zero stars

Minus zero stars. It doesn’t glow at all. Took pictures with the flash and no glow at all. It’s also have and no grip at all. Poor product. So far I ordered from two different makers, one wouldn’t hold air and this one won’t glow. So sad and my sons were so excited to get it. Major let down. Buyer beware!!!!

2025年1月15日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Garry,

We get where you're coming from, and we're sorry to hear the ball didn’t meet your expectations. Just to clarify, the ball doesn’t glow on its own—it has a holographic effect that appears when filmed with a camera flash, exactly like what we show in our ads. That’s the fun part—capturing it on video and seeing the colors pop!

If you need any help, feel free to reach out to our team at support@brightsport.com—we’d be happy to assist!

5つ星のうち1の評価

IF I COULD GIVE MINUS 5 STARS I WOULD……AVOID!!

The only thing worse than the product itself is the useless customer service! I bought 2 items during Black Friday when it was bogof, the items arrived and I immediately noticed the material was extremely thick and heavy for a rugby ball, I then noticed the writing on one had started to come off so I tried to start a return-it’s like pulling teeth!! Firstly they said as the ball was still usable that they could only offer a 20% refund which after a lot of arguing over email they upped to 25% and offered to let me keep the product, this was a week ago and since then they have ignored all emails! On the “BRIGHT” side they did say I could have a 100% refund…..IF I returned it to the Netherlands at my own cost!! Avoid this company at all all costs unless you want to be severely disappointed
P.S the useless piece of shit doesn’t even light up unless you are taking a video or picture with your flash on🙄

2025年1月1日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Carl,

We’re sorry to hear you’re frustrated with your experience. Just to clarify, the ball doesn’t glow on its own—it has a holographic effect that appears when filmed with a camera flash, exactly like what we show in our ads. That’s why our website clearly explains how it works before checkout.

As for the return, we do offer a money-back guarantee, but like any business, we have policies in place. Since the ball was still functional, we offered a partial refund as a gesture of goodwill. A full refund is always available if the item is returned, but return shipping costs are the customer’s responsibility, which is outlined in our policy.

We’re happy to assist if you have any further concerns—just send us an email at **support@brightsport.com**, and we’ll do our best to help.

5つ星のうち1の評価

ZERO STARS! DO NOT BUY!

Absolute rubbish. I bought 2 balls. One was perfect. The other started to deflate within minutes of my pumping it up. I’ve been back and forth with them via email since early December. When I originally emailed they told me the balls needed to be inflated 😡 so they hadn’t read my email properly. Now we’re back and forth coz they keep wanting me to video myself performing tests to prove the ball is faulty. DO NOT BUY FROM THEM!

Update: it’s interesting that you reply to say you want to help me with a resolution, yet you’ve ignored the last 3 emails I’ve sent. Rubbish customer service!!!

2025年1月14日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Jo,

We’re sorry to hear about your experience. If one of your balls isn’t inflating properly, our team is happy to help troubleshoot and find a solution. Please reach out to support@brightsport.com, and we’ll assist you further!

5つ星のうち1の評価

Absolutely fraud!!

Absolutely fraud!!! Super cheap Volleyball and Basketball. Not even bouncing! And doesn't light up at all!!!
Then I was going to return those and they make it as hard as possible and offer you some dollar refund if you just keep it.
DON'T BUY THIS!!!!

2024年12月24日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Diane,

We’re really sorry to hear you weren’t happy with your order. We understand how frustrating it is when a product doesn’t meet expectations, and we appreciate you reaching out to our support team.

Just to clarify, our balls are designed with a holographic effect that appears when filmed with a camera flash, exactly as shown in our ads. As for bouncing, they should perform like standard volleyballs and basketballs once properly inflated, so if there’s an issue with that, we’d love to look into it further.

We do have strict return policies in place, but we genuinely want to find a fair resolution with you. If you’re still looking for a solution, please reply to our latest email or reach out again at support@brightsport.com, and we’ll do our best to help.

5つ星のうち1の評価

Wouldn't even give 1 star I haven't…

Wouldn't even give 1 star I haven't received my order which was placed mid December emailed them they came back saying they can't ship to my address can they have another address I said no that's where I live and asked for a refund 5 times now and they won't respond that's £82 I want back it's alot of money don't be scammed by these people DONT BUY FROM THEM THEY TAKE YOUR MONEY AND DONT DELIVER YOUR GOODS AND DONT RESPOND WHEN YOU WANT YOUR MONEY BACK COMPLETE SCAM

2024年12月12日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答


Hey Joleen,

We’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it is to wait for an order and not receive the support you were expecting. If our team mentioned that we couldn’t ship to your address, it was likely due to carrier restrictions, but we absolutely want to make things right.

If you’ve already requested a refund, we sincerely apologize for any delays in processing. We do our best to respond as quickly as possible, but we’re happy to check on the status of your refund if you reach out again. Please send us an email at support@brightsport.com, and we’ll make sure to look into this for you.

5つ星のうち1の評価

Do not buy this product

If I could give negative zero starts I would. I’m writing this review so people stop buying this product. This is a scam. I ordered a ball and received a black deflated ball with poor quality stitching. The ball is heavy as a rock and does not meet the requirements of others.
Contacted customer service for a refund and their promised money back guarantee is not a full amount. They will only refund 15% of the price. Do not waste your time buying this product

2024年12月27日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Karina,

We’re sorry you were disappointed with your order. Just to clarify, our balls are shipped deflated to keep shipping costs as low as possible, and this is stated in our product details. They just need to be inflated upon arrival, like most sports balls.

If you’ve already been in contact with our customer service team about your refund request, we appreciate your patience—they’re doing their best to respond as quickly as possible. We always try to offer a fair resolution based on our return policy. If you have any questions or need further assistance, feel free to reply to your latest email with support, and they’ll be happy to help.

5つ星のうち1の評価

ZERO STARS!!!

ZERO STARS!!!! What a joke. Took 6 weeks to get it. Paid 130 dollars for a flat black ball in a plastic bag. No label no instructions that does NOT GLOW!!!! Poor quality fabric and a HUGE DECEPTION ON BRIGHTS BEHALF!!!!! ALL LIES.

DO NOT PURCHASE THIS PRODUCT !!!!!

2025年1月9日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Suzanne,

We totally get how frustrating it is to wait weeks for an order, and we’re really sorry for the delay. Shipping times can sometimes take longer due to high demand, but we know that’s not the experience you were hoping for.

As for the ball itself, it doesn’t glow on its own—it has a holographic effect that appears when filmed with a flash, just like we show in our ads. We understand it can be disappointing if expectations were different, but that’s why we explain how it works on our website before purchase.

If you need help with your order, please reach out to support@brightsport.com, and we’d be happy to assist.

5つ星のうち1の評価

I wouldn't leave any stars…

I wouldn't leave any stars unfortunately. Never received my package and they up charge me for a bag (I DIDN'T WANT)

2025年1月9日
自発的なレビュー
BRIGHT Sport ロゴ

BRIGHT Sport からの回答

Hey Ashley,

We’re sorry to hear about your order! If you were charged for an extra item you didn’t want, our team is happy to look into it for you. Please reach out to support@brightsport.com, and we’ll check your order details to see what happened.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報