Bztactical レビュー 

26
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I emailed them for a recommendation of weight for BBs and they replied quick within 10 mins. They were really helpfull and customer service is amazing. If you are trying to find some good adivse, I wo... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I used BZ to purchase a MTW and some other parts, they was delivered on time. But when I did receive the rifle it had an issue (I think it was a factory issue, not BZ) because the item was sealed and... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ordered a LiPo battery from these guys which arrived promptly and well packaged and worked very well. Unfortunately I ignored the charging instructions and almost burnt my garage down! Emailed them fo... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Cant say it was a nice experience buying from them. I knew what I want and still made feel like I was bothering them. They`re very quick to say no if any questions asked. I got what I came for but I... もっと見る

企業情報

  1. 狩猟店

さまざまな外部ソースから提供された情報

BZ Tactical is a UK retailer of airsoft equipment and gear. We have a large walk in store as well as our online airsoft shop. We stock a huge range of guns,


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

26件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(26)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Quick and freindly emails for recommendations

I emailed them for a recommendation of weight for BBs and they replied quick within 10 mins. They were really helpfull and customer service is amazing. If you are trying to find some good adivse, I would recommend BZ tactical!

2026年10月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I used BZ to purchase a MTW and some…

I used BZ to purchase a MTW and some other parts, they was delivered on time. But when I did receive the rifle it had an issue (I think it was a factory issue, not BZ) because the item was sealed and not tampered with, there was a couple of parts that was damaged inside the rifle, I contact BZ straight away and the response and after service was brilliant, they had it back (they paid for the return costs) and they refunded me with no problems at all, I only had a refund as they didn't have anymore in stock, otherwise I would of had a replacement. They handled the issue spot on with zero issues regarding the return of the rifle. So all in all good ordering and great customer service when you need it.

2026年8月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fantastic service

Fantastic, I have been let down by other stores but BZ has been amazing great items prices and customer service also items well packed and sent fast

Thanks guys

2026年6月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

What a place

What a place, great people had a problem with a gate pulsar D i had installed by another shop small misstake made but BZ not only turned the gun around within 24 hours but tuned it perfectly how I wanted it!
Customer service is fast and efficient highly recommend

2026年1月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I would not recommend buying from BZTactical

I would not recommend buying from BZ Tactical based on my experience.

I purchased a brand-new RIF for £260, and within days it stopped working. I returned it to them under warranty, and they kept it for almost three weeks before sending it back, claiming it was fixed. The very same day I received it, the RIF broke again.

I then took it to a professional airsoft technician out of my own pocket, who found that the gears (mainly the pinion gear, but also others) were cheap, poorly made, and already broken. He had to replace them just to get the rifle working properly.

When I raised this with BZ Tactical, they refused to reimburse me for the cost of repairs, instead saying that because another tech had opened it up, my warranty was void. Their only offer was to send me a replacement gear set—after I had already paid to have the RIF fixed myself.

Overall, I spent £260 on what should have been a reliable, brand-new rifle, but instead I got a gun with cheap internals, weeks of downtime, and extra costs to fix something that should never have needed fixing in the first place.

Really poor experience—slow turnaround times, poor quality control, and no real accountability. Definitely won’t be buying from here again.

2025年8月3日
自発的なレビュー
Bztactical ロゴ

Bztactical からの回答

Hi Lewis,

Thank you for your feedback. We're disappointed with the result of your purchase with BZ, this is not the experience we wish any customer of ours to have as reflected by our 4.8/5* rating on Reviews.IO with 4,500 reviews - but just to clarify a few things:

- Your returned item was initially with us here at BZ for 2 weeks, and this was during events season. We did explain this to you that our technicians were away working elsewhere and there would be a delay, to which you were very understanding at the time. To now say we "kept it" knowing full well the reason it wasn't addressed immediately feels unfair.

- At the point it was sent back to you, the gun was working fine. We checked with you what battery you were using, we tested it with the same battery, and we sent you a video of it shooting flawlessly before sending it back out to you, which you were pleased with.

- After sending it back to you, the gears in your gun broke - this was a different issue to what we first addressed and they were not broke when they left BZ.

- Of course yes we would not expect a new rifle to experience this and we did offer to rectify this. We offered to send you a new set of gears to fix, or for us to fit the gears for you free of charge.

- Unfortunately without corresponding with us first, as you sourced techwork and parts from elsewhere, that does void manufacturer warranty. That is the same case across all Airsoft brands, this isn't a decision made by ourselves, and as such we were unable to cover costs done by other businesses.

- We are still shipping a replacement gearset out to you as per your warranty, but we were unable to do anything further.

We agree that a newly purchased gun should not experience those issues and we did offer solutions to rectify those issues, it's just unfortunate that as you voided your warranty, we were not able to offer the full level of service that customers normally expect from BZ.

5つ星のうち5の評価

Ordered a LiPo battery from these guys…

Ordered a LiPo battery from these guys which arrived promptly and well packaged and worked very well. Unfortunately I ignored the charging instructions and almost burnt my garage down! Emailed them for advice and got immediate replies (even on a Saturday) from Jim which I followed and have now got 2 batteries plus the correct charger(!!) at a reasonable price with fast shipping. Can't fault anything at all.

2025年6月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

My first purchase from BZ Tactical

My first purchase from BZ Tactical , I thought I would try one of their new Raven evolution M4 rifles , all I can say is wow , !.....amazing trigger response and rate of fire even on a 9.6 v battery , solid build , and next day delivery for less than £ 5 ! . Great service from BZ, so I think like Arnold , ......" I'll be back " ! 😁

2025年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Absolutley brilliant

Absolutley brilliant. Placed an order (decent price) and once it arrived, it turned out there was a manufacturing issue with it. The guys sent a label for collection, and once it was back with them, the replacement was sent out on next day, no fuss, no trouble. Great service, will use again, thanks Thomas and Joe for the speedy no hassle turn around!!!

2024年3月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fantastic

Placed an order for a couple of batteries, some mags, a fast loader and some BB’s in the 2nd January.

Arrived on the 3rd January.

Fast service and a great price what more could I ask for.

2024年1月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Two Tone AAP-01 repair

I order a two tone AAP on Thursday received it on Sunday, the same day I received it the pistol was damaged and would fire full auto even if semi automatic was enabled. The very next day i sent ti back and got told though email that the technical didn't have the part available so they had to order it from the manufacturer (action army in Taiwan) which would take a long time to come and then have it repaired.

Upon writing another email, Tom help me out and said that he will get the technician to take the part out of another AAP and use it to fixed mine.

Overall I would recommend BZ Tactical as they are helpful and try and keep customers satisfied.

2023年6月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Embarrassed by the poor service

Ordered items about £200 worth.
Paid for next day courier and even paid more for a Saturday delivery (on a Thursday).
They didn’t actually send the item (Tom was helpful and tried his best).
Then they told me it actually hadn’t been sent out and this has happened a couple of times I was told.
Apologies of course and some cheap free bbs to say sorry (which cost our site about £2 a bag as we buy in bulk).

Eventually came 5 days later and at about 9pm!!

I had to take two days off because of this at a cost of around £480 and a loss to myself.

So basically I ended up paying £680 for a couple of items.

I was very disappointed and was told this would be passed up the chain to be looked at but as expected, never heard anything so I can only assume a lack of care about this matter.

Fortunately I have found another supplier we can use now at our airsoft site to which I am recommending to ALL of our clients.

I am also telling all our customers about my experience and they are now using my recommended company.

This is the THIRD time this has happened.

I’m all for second/third chances but I felt this was becoming a joke and there was zero customer expectations which has left to zero expectations from BZ tactical.

This is an honest and factual review and I have waited a week before posting so I do not make anything up in anger of course.

2023年3月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fast service, and great prices

Very happy. extremely fast service, great prices, and great website. good selection of items. I will likely return in the future, and they have definitely been added to my list of bookmarked UK airsoft retailers.

2023年1月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Cant say it was a nice experience…

Cant say it was a nice experience buying from them.
I knew what I want and still made feel like I was bothering them. They`re very quick to say no if any questions asked.
I got what I came for but I`ll look somewhere else next time where options are actually given and staff is more user friendly.

2022年11月1日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報