レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Have purchased products for several years from century supplements and they have always been of good grade and at an affordable price. Recently to my amazement the HCL nasal decongestant had drastical... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Still waiting my order after 20 days. Be careful it’s a kind of scam because they will say it’s a long time 60 days delivery period to get your order, AFTER you ordered. Nothing about it on the websit... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The delivery to Ireland was extremely quick and their customer service get back to you quickly aswell. Not sure if ordered the right product as its not having any affect, so have emailed them to ask t... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Used this company for over a decade but not only had my latest order more than doubled in price but after 2 months it still never arrived. Usually it would arrive within day. They are blaming shippi... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. フィットネスず栄逊のサヌビス
  2. ・
  3. ダむ゚ット支揎サヌビス
  4. 健康・矎容補品店

圓該䌁業による蚘述

Buy weight loss, sports, performance diet pills and health supplements and other vitamins at Centurysupplements.com


連絡先

3.1

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

249件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 75に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

3.1

すべおのレビュヌ

(249)

過去12か月のレビュヌ数: 16ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

I have been very happy for the site but


I have been very happy for the site but my last order didn’t arrive and no response on my emails.
Hope to hear from them soon

Update : just Got my order 😊

2023幎2月28日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hi M.Malla,
Thank you for the feedback we really appreciate it.
Sorry to hear your order was delayed but we are happy its arrived with you.
Have a wonderful day.
All best,
Century Supplements

5぀星のうち1の評䟡

Never delivered the order

Never delivered the order, and no answer to emails or messages!therefore no refund as well!
This is a scam, so be careful and do not trust this site!!!!

2023幎2月27日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hello Dita,
Thank you for your feedback.
We're sorry your shipment did not arrive as expected. Routing errors can occur that are outside our control once deliveries leave our warehouse. Please send us an email to customerservice@centurysupplements.com, info@centurysupplements.com or reach out to us on Facebook https://www.facebook.com/CenturySupplements.
Or please update your review to include your order id, we can then contact you directly to get the issues resolved.
All best,
Century Supplements

5぀星のうち5の評䟡

TrÚs efficace. Merci !

On peut vraiment leur faire confiance

2023幎2月8日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hello Mireille,
Thank you for your feedback.
All we see in the review you have left is the name Mirelle. We need more information form you to find your order and help you directly.
Can you please update your review to include your order id so we know how to find you in the system and contact you directly.
We respond to all e-mails that we receive, We kindly ask that you check your spam folder as unfortunately our replies can often end up there.We're sorry your shipment did not arrive as expected. Routing errors can occur that are outside our control once deliveries leave our warehouse. Please send us an email to customerservice@centurysupplements.com, info@centurysupplements.com or reach out to us on Facebook https://www.facebook.com/CenturySupplements.
We look forward to resolving the issue promptly for you.
All best,
Century Supplements

5぀星のうち1の評䟡

Never delivered

3 months in total I have been waiting for my delivery, first one not delivered have to wait 10-15 business days same with the redelivery and then same with the re-redelivery, shocking!!!!

2022幎11月28日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hello Matthew,
Thank you for your feedback. We're sorry your shipment did not arrive as expected. Routing errors can occur that are outside our control once deliveries leave our warehouse. Please send us an email to customerservice@centurysupplements.com, info@centurysupplements.com or reach out to us on Facebook https://www.facebook.com/CenturySupplements.
All best,
Century Supplements

5぀星のうち1の評䟡

Seriously disappointed fake goods.

Seriously disappointed.
Spent £40+ and received something fake.
Been ordering from here since 2007 but this time I got different packaging, tablets all different shape/size and different markings and most importantly VERY different/not correct effects on me in fact lots of bad effects.
Emailed customer service and heard nothing back.
Can’t believe it so so disappointed.

2022幎9月1日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hi Claire,
Thank you for your feedback. We do not sell any fake products. If you received damaged goods, please reach out to us at customerservice@centurysupplements.com so we can address your concerns.
Regards,
Century Supplements

5぀星のうち1の評䟡

Still no response or refund

Still no response or refund
This has been going on since May!?
Keep sending emails, they send a ticket response which you cannot follow as keeps coming back error.
All I want is my money back.

2022幎5月4日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hi Cathy,
Thank you for your feedback. We see that your was refunded as requested. If you have any other concerns, please reach out to us at customerservice@centurysupplements.com so we can address your concerns.
Regards,
Century Supplements

5぀星のうち1の評䟡

Online / E-Commerce “No Show”

Order two products on line for 130£ and after 40 days I am still waiting for the shipment.

Wrote to the Customer Service but didn’t receive any support or feedback (after a first initial answer they disappeared).

2022幎9月21日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hi Marc,
Thank you for your feedback. We're sorry our customer service agents did not receive your attempt to contact us. Please reach out to us at customerservice@centurysupplements.com so we can address your concerns.
Regards,
Century Supplements

5぀星のうち1の評䟡

Ingen bekrÀftelse pÃ¥ att de skickat


Ingen bekrÀftelse på att de skickat inga svar på mail inga varor den hÀr gången jag har handlat i många år men de senaste åren har det varit som ett lotteri. Det hÀr var sista gången jag bestÀllde från dem.

2022幎9月2日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hej Madelene, vi uppskattar din feedback. Vi beklagar att du försökte kontakta oss utan svar. Skicka ett e-postmeddelande till kundservice@centurysupplements.com, info@centurysupplements.com eller kontakta oss på Facebook https://www.facebook.com/CenturySupplements.
Allt gott,
Century Supplements

5぀星のうち5の評䟡

Excellent company

Excellent company, been using on and off for few years. Never any issues, but I am a loyal customer... always get confirmation and dispatch emails. Items take approximately a week to deliver from overseas. Excellent value too! Not sure why people have had issues....it's up to you to keep your own details safe and protect yourself from fraud.

2022幎8月31日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hello Elena,
Thank you for your feedback, We really do appreciate it.
All best,
Century Supplements

5぀星のうち1の評䟡

Order #1300034897

Order placed on May 30 for €73, shipped according to their words on June 01 and after a month I have received nothing, no news, I contacted them on June 27 to let them know that I still have nothing received, on June 29, he replies that the order is lost, to confirm my address to them and that he sends it back, (it's easy to say that an order is lost when there is no follow-up )
I confirm my address to them on June 29
July 21 I send them a new message because I still have not received my order
on July 22, he asks me to confirm my address a second time, which I do
I'm waiting to know the next bogus excuse they're going to give me to justify their incompetence

2022幎5月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

Lack of communication

You might have to wait a long time (up to one month even) to receive it. But it got through.

However, their website is very slow and unresponsive and they lack communication (I received only one bottle instead of 6). So many fronts they can improve on for better business.

2022幎7月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

ont ne peut plus commander sur se site
fuyer fuyer

Bonjour cela fait 5 commandes ,je n'est jamais reçu mes colis, pourtant ils sont bien prélever de mon compte des grosse somme car même , j'ai même envoyer des mails mais jamais de réponse , moi en tant comme client de longue date , trÚs trÚs déçu de se site .08/01/2024 , il vous trouve toujours des excuses grave.

2022幎7月10日
自発的なレビュヌ
Century Supplements ロゎ

Century Supplements からの回答

Hi Bertrand,

We're very sorry that your order didn't arrive and that you tried to contact us without receiving a reply. I assure you we will always reship or refund any failed deliveries.

I do not see any emails for an order with your name in September. I'm sorry if your emails have not reached us.
Contact us at:
info@centurysupplements.com
customerservice@centurysupplements.com
Or on Facebook @CenturySupplements

Please reach out to us with your order number and we will reship or refund your order as you like.
Sorry again for any inconvenience.

All best,
Century Supplements

5぀星のうち1の評䟡

if you want to have 130 pounds stolen, this is where you go

I have been a loyal client and that loyalty counted for nothing. Ordered a product for 130 pounds. It had not arrived after 4 weeks and i started to get in touch- mind you, that was a process in its own right, as no one wants to get back to you. After 7 emails, I got a reply they were sorry my product was lost and were sending me a replacement. That was on 24 May. Since then no comms, no response to polite emails, no response at all, period!.
So, the business model is based on sending you a product for long enough to convince you of their legitimacy so that one day they can blatantly steal.

If you want to part with your money and NOT get the product you paid for, please go shopping at Century. If you want a product for your money, I suggest you steer clear.
Zlata

2022幎6月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

After many years using century


After many years using century supplements I've been more than happy. However, my recent order has not arrived. My initial enquiry was responded to but recent emails I've sent requesting a replacement product have not been answered. I hate writing this as I've been more than happy with previous orders.

2022幎6月6日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報