Coffee Beanery レビュー 

371
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I placed order on 12 June 2026 for a Mahlkönig EK43 grinder and an AeroPress Go. I still haven’t received the products or my money back. I’ve made repeated attempts to resolve this by phone and... もっと見る

5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY- THEY ARE SCAMMERS. They are trying to manipulate Trustpilot with positive reviews in recent 2026 to drown out the real reviews that tell you they are SCAMMERS. Read the D... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I've ordered a couple of times now and the quality has been consistently good. The coffee tastes fresh, smooth and full of flavour without being too strong. Everything arrives properly packed and i... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Coffee Beanery really delivers when it comes to quality and consistency, the beans arrived fresh and well packed, and the flavour has been rich and smooth every time I've brewed a cup. Delivery was pr... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. コーヒーメーカー提供業者

さまざまな外部ソースから提供された情報

Coffee Machines - Buy Coffee Beans - Home Coffee Grinders - Automatic Coffee Machines - Home Espresso Coffee Maker - Coffee Beanery Sydney - 1300 94 14 45


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

371件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 62%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.3

すべてのレビュー

(371)

過去12か月のレビュー数: 94件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Don’t trust. Scam or just incompetent company.

Read the negative reviews and thought I’d try them anyway, as couldn’t find the product anywhere else…
Worst decision. Extremely unprofessional (either they are a full scam site or they are just purely incompetent).
Product not delivered. Many phone calls later of empty promises of delivery ‘in a few weeks’. After final demand, they confirmed “oh, looks like this order was missed”. Then saying they cannot process any refund, so now the onus is on me to get chargeback through bank (won’t see this money for another 6mths!).
I now believe ALL these negatives reviews are true.

2024年1月12日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi We explained that we no longer deal with the credit card gateway that you paid by ,and to simply dispute the charge and have funds returned .
Which iam sure you have.

5つ星のうち1の評価

Don't order

Ordered in November a delonghi refurb.
Waited patiently
No coffee machine.
Requested refund early December,
No refund.
I've raised a dispute with Afterpay and also with Consumer Affairs.
Next step will be to go to court to get back my money.

Edit to reply to coffee beanery

Refund given by Afterpay after raising a dispute and they said the merchant didn’t reply.

2023年12月29日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi Rebecca ,
Please check with Afterpay ,because you should have been advised of your refund being completed on the 30th December .

5つ星のうち1の評価

Order number 82449

Order number 82449
Bought a machine from them and it failed within 6 months, not their fault I give them that.
But they refuse to replace or refund when it's under warranty and want me to pay outrageous labour charges to have the item looked at. after reading reviews I would just like to have it refunded as I have lost trust in this business that does not abide by ACCC laws even after being notified about them. I have now had to involve the ACCC as he has become unresponsive and evasive on calls and will have to follow this all the way to the NCAT tribunal to get my refund. what a waste of time and definitely a place to avoid. IF YOU ARE READING THIS BEFORE A PURCHASE DO NOT BUY FROM THEM.
incredibly disappointing when I gave you every option to help resolve this.
Will see you in court.

2023年12月15日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi Dominic,
When you checkout you agree to our T & C which clearly state and as explained recently the following and this is not just ours the whole industry has the same.

Espresso Machines ,Grinders steamers to be used for domestic applications come with an RTB (Return To Base) 12 months parts only, no labour is included.

To resolve the situation please send it were we suggested for repair according to the warranty

5つ星のうち1の評価

Scam

I placed an order through their website and process payment via their card gateway payment then received a call from the company said that I have to head to the bank and cancel the payment has been made, then transfer direct to their bank account.

So I head to the bank and they refused to cancel or refund my pay as it has been approved. So when I texted the Coffee Beanary they asked me to email them as they will not respond to text. After email them, I got no reply. I called them again and they said apology for this matter but they can not refund or send me the product that I paid. I have to sort it out by myself. Thats so hilarious and masterpiece of service that I have ever experience in my life. Wish you go further and grow bigger with such a scam activity business. Cheers!

2023年11月29日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi Hong,
We were just simple telling you what to do so you can be refunded.

Its absolutely ridiculous for your bank to say that you cant dispute a card payment and have the funds returned to you.

5つ星のうち1の評価

Ordered a coffee machine and not…

Ordered a coffee machine and not delivered!

Apparently they don’t give refunds!

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY

2023年11月23日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi Judith,
What your saying is totally incorrect ,we advised you to do a credit card charge back via your bank as we couldn't do it via the Square gateway as we no longer use it.
When you receive your refund those funds come from us OUR BANK ACCOUNT TO REFUND YOU from our bank back to yours then into your account.
I sincerely hope you understand were doing every thing we can to get you refund you quickly and the only way.
We cant just refund you because we have done that previously and our customers have some times done a charge back as well, which means we give to refunds .
Have a good day.

5つ星のうち1の評価

!!!!Don’t buy from this pathetic company!!!!!!

Bought 3 grinders and a pug press on 24 July tried to contact them on phone and email no reply blocked my number. Today I give a call with my sons phone asking for my order they ended the call and blocked the number. Don’t waste your money and time with these stupid donuts. Hahah love how fast they replied to this comment but not to our emails and calls very pathetic and if anyone doesn’t believe this I’m happy to show receipts and emails.

2023年7月24日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

THIS IS A FAKE REVIEW WE HAVE NO RECORD OF YOUR NAME AS A CUSTOMER.

5つ星のうち1の評価

Not to be trusted

Placed an order in September and up till November nothing no communication or anything very hard to contact and kept saying next week next week and still nothing after 2 months they said apply for a refund via email did that then they replied as we no longer use square card gateway I had to contact my bank , what an absolute joke you took the money you pay it back bloody no good scammers, they kept blaming de longhi , please whatever you do do not do business with this company you will be disappointed

2023年11月21日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi ,
What your saying is totally incorrect ,we advised you to do a credit card charge back via your bank as we couldn't do it via the Square gateway as we no longer use it.
When you receive your refund those funds come from us OUR BANK ACCOUNT TO REFUND YOU from our bank back to yours then into your account.
I sincerely hope you understand were doing every thing we can to get you refund you quickly and the only way.
We cant just refund you because we have done that previously and our customers have some times done a charge back as well, which means we give to refunds .
Have a good day.

5つ星のうち1の評価

Does not send goods - just takes money

Was waiting for the machine for 7 weeks at which point we requested a refund due to lack of communication or any solid timeline.

Was told to do a chargeback rather than getting a refund directly. Put a negative review here and was mysteriously told 'oh wait we can do refunds now if you take down the negative review'. Sat pending in our account for seven days and was cancelled at the last minute so the review is back.

If it walks like a scam and quacks like a scam...

2023年11月16日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi , What your saying is totally incorrect ,we advised you to do a credit card charge back via your bank as we couldn't do it via the Square gateway as we no longer use it. When you receive your refund those funds come from us OUR BANK ACCOUNT TO REFUND YOU from our bank back to yours then into your account. I sincerely hope you understand were doing every thing we can to get you refund you quickly and the only way. We cant just refund you because we have done that previously and our customers have some times done a charge back as well, which means we give to refunds . Have a good day.

5つ星のうち1の評価

Never received my machine or any…

Never received my machine or any communication about my machine. Never received a refund.Waited 12 weeks while chasing them up ever week. Reporting to the ACCC because they are a scam

2023年10月1日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi , What your saying is totally incorrect ,we advised you to do a credit card charge back via your bank as we couldn't do it via the Square gateway as we no longer use it. When you receive your refund those funds come from us OUR BANK ACCOUNT TO REFUND YOU from our bank back to yours then into your account. I sincerely hope you understand were doing every thing we can to get you refund you quickly and the only way. We cant just refund you because we have done that previously and our customers have some times done a charge back as well, which means we give to refunds . Have a good day.

5つ星のうち1の評価

We ordered a machine and paid $2500

We ordered a machine and paid $2500. It didn't arrive and we emailed them requesting for a refund. They advised us to email them, which we do. Nothing has been done. This is a rip off scam. Never purchase anything from this company. Will be reporting them.

2022年11月15日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

THIS IS A FAKE REVIEW WE HAVE NO RECORD OF YOUR NAME AS A CUSTOMER.

5つ星のうち1の評価

$3000 no machine, no response

I'm sorry to have to add another negative review. I ordered and paid for my $3000 coffee machine in August and was told delivery would be by the end of September. Coffee Beanery are no longer responding to my email queries about the status of the order and I'm $3000 down, with no coffee machine and no idea if it's ever coming. Beware.

2023年11月8日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi
If you require a refund email us and we will process it for you asap

5つ星のうち1の評価

This company is a SCAM

I ordered a Simonelli Oscar 2 on the 1st August Order number 83650.
This company is a scam!
Please don't go through the same thing I've just gone through.
They strung me along for 2 and half months, promising that my machine would be delivered soon. Telling me it was on a container on its way to Australia. After a month and a half, I was told the container was here and my product would be dispatched soon. That was never going to happen! When I next spoke to them, they said the container was arriving next week!! I'd already been told it had arrived. They couldn't even keep their story straight. I realised after two and a half months that I had been scammed. So I put in a dispute with PayPal for $1520. Luckily I received my money back after paypal ruled in my favour. After I received my money I ordered the same machine through Coffee Parts and it arrived within the week! As it should. Do yourself a favour, order from them instead.
Thank you for reading my review.

2023年8月1日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi David,
We passed the refund not PayPal ,it was our decision not theres .
Unfortunately you dont know how they operate

5つ星のうち1の評価

Still NO REFUND!!!!!

Do not buy anything from this company!!!! Paid 1400 for a coffee grinder…. No Grinder ….NO refund …..still waiting !!!!!

2023年8月17日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

Hi

Our accounts team has already recommended that you simply request a credit card charge back with your bank , we no longer use that credit card gateway so were unable to refund you there.
It’s company policy to refund via the way it was paid .

5つ星のうち5の評価

True to their word

I placed on order for hard to source Bialetti coffee pods on Thursday 12th October 2023 and thru the chat option was advised by the "bot" that it would be delivered by Monday 16th October.
A phone call to the Coffee Beanery 1300 number confirmed the delivery time and that a fresh shipment had just arrived.True to their word the pods arrived this morning.

Chris B - Templestowe Vic

2023年10月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This company is a scam

This company is a scam, don’t even try purchasing from them. No product delivered, no customer service, no refund provided. I’ve lost more than $3000 on this piece of sh**.
No doubt he’ll reply fake review on this like he has on all the other 1 star posts but please ignore it.
The owner appears to have some mental health issues going on & has zero care for his customers or their money.
Shop elsewhere

2023年10月13日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

FAKE REVIEW we have no record of your name or email address in our system

5つ星のうち1の評価

This guy should be in jail

My name is Andrew just wrote on honest review on herE and the owner flagged it instead of answering my calls and then he wrote a fake review as “John” straight after mine saying “ he got his machine in a week fake reviews are totally fake” this guy is pathetic. GIVE ME MY MONEY BACK

2023年10月11日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

As you know your refund will be coming from Afterpay

5つ星のうち1の評価

GIVE STEVE HIS MONEY BACK!!!

2023年9月19日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

ANOTHER FAKE REVIEW we have no record of you as a Customer ITS CLEAR TO ANYBODY READING THIS THAT TO HAVE NOW HAD EIGHT 1 Star REVIEWS THAT A COMPETITOR OR SOME OTHER PERSON IS TARGETING US ,THIS HAS BEEN REPORTED TO TRUST PILOT AND THE POLICE CYBER CRIME DEPARTMENT,
ALSO WEVE BEEN NOW ADVISED THAT YOUR IP ADDRESS WILL BE SHORTLY DISCOVERED AND PASSED TO OUR LAWYERS WHO WILL TAKE IMMEDIATE ACTION FOR LIBELLOUS and DEFAMATORY REMARKS WHICH WILL COST YOU MORE THEN YOU CAN IMAGINE.

5つ星のうち5の評価

Give Coffee Beanery a chance. They are legit.

Was a bit thrown by some of the negative reviews I’d read here after I had placed my order with them. But Josh from Coffee Beanery gave me a reassuring call they have fulfilled my order and it had been dispatched. Received the goods I had ordered within 2 business days of speaking with Josh - all in good and new condition. All in all I’m happy with my experience and product purchased.

2023年9月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This business deserves zero stars.

UPDATE 3: So we took action through NCAT against the Company and the Director (who is obviously trading insolvent). He admitted fully that we are owed a refund, despite saying here that he has never heard of us. The Tribunal Member stated that he has breached the Consumer Law and ordered that he refund us immediately. He requested payment by instalments of $500 per week due to cash flow issues.... again, proof of trading insolvent despite his nonsense that he has run this successful business for 13 years. As expected, he has made 1 payment and then gone into radio silence again. I sincerely wish more people would read these reviews prior to visiting his business website.
UPDATE 2: What a crock! You know exactly who this is because you refuse to take my calls. I have a paid invoice (number 203276) dated 17 July 2023 for a Megacrem Compact Coffee Machine and a Mazzer Mini Grinder for $4049. This was ordered by a not-for-profit small rugby union club in Currumbin Queensland who simply cannot afford to lose this kind of money.
Your company lied to Fair Trading about processing a refund but they have said that they will follow up to make sure the refund is received. I welcome any person who doubts my review to email me at accounts at alleygators.com.au for a copy of our invoice and full payment.

UPDATE: The Office of Fair Trading spoke with the company and they have forwarded the information to their accounts department to organise a refund. This was over 2 weeks ago, and we still have not been contacted.

Purchased and paid for a coffee machine and grinder 5 weeks ago and cannot get in contact with the owner or anyone else to arrange a refund. When purchasing, I advised it was for a business premises so we wanted it promptly but we have never ever received any communication or correspondence now that they have received our payment. We are a not-for-profit sporting club and we don't have thousands of dollars to spare. We have also attempted contact via the online chat - nothing. The only way to get in touch is to ring from another number but now he just hangs up. I don't know if we will ever receive a refund but we are hoping the Office of Fair Trading can help!

2023年7月17日
自発的なレビュー
Coffee Beanery ロゴ

Coffee Beanery からの回答

ANOTHER FAKE REVIEW we have no record of you as a Customer ITS CLEAR TO ANYBODY READING THIS THAT TO HAVE NOW HAD EIGHT 1 Star REVIEWS THAT A COMPETITOR OR SOME OTHER PERSON IS TARGETING US ,THIS HAS BEEN REPORTED TO TRUST PILOT AND THE AUTHORITIES,
ALSO WEVE BEEN NOW ADVISED THAT YOUR IP ADDRESS WILL BE SHORTLY DISCOVERED AND PASSED TO OUR LAWYERS WHO WILL TAKE IMMEDIATE ACTION FOR LIBELLOUS and DEFAMATORY REMARKS

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報