Creative Cables US レビュヌ 

474
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I used the customized feature on the website to order a pendant of a specific cord length. The item arrived 6” longer. After emailing multiple times regarding the issue, they agreed it was an error an... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I purchased 4 metal bulb covers, sockets and 12 feet of 3 wire rayon cable for pendant shades. Web site was very straight forward and helpful. FAQs were very helpful. Selection was easy. Price was e... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The U.S. branch of Creative Cables exceeded my expectations in every way. I first found their Italian branch's website and I can say that i was pretty frustrated by their complete attitude (or lack th... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Creative Cables has excellent products for your lighting needs. When I found the item I was looking for, I thought I was dealing with a vendor from the US, it turns out they are in Italy. I was nervo... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 照明専門店

Creative Cables US に぀いお

圓該䌁業による蚘述

Creative Cables US offers unique, customizable lighting components to help you bring your creative ideas to life. Whether you're a DIY enthusiast, interior designer, or contractor, we provide everything you need—fabric-covered cords, sockets, ceiling canopies, pendant kits, and more—to build lighting that fits your vision.

Our products are built for flexibility, style, and ease of assembly. Perfect for homes, offices, retail spaces, or commercial projects of any size.

Shop at www.creative-cables.us and get:

  • Fully customizable lighting parts
  • High-quality, safety-tested materials
  • Fast, nationwide shipping
  • Expert customer support

Start building lighting that's as original as you are.


連絡先

4.1

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

474件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.1

すべおのレビュヌ

(474)

過去12か月のレビュヌ数: 2ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I bought electric cable 2 years ago


I bought electric cable 2 years ago never use them or open the bag, when i try to use them 2 out of 3 where not working. Now they said it is to late, i can understand for any other product but in this case there is a defect, and i don't understand that they did not replace it in the store or with the customer service

2023幎3月12日
Creative Cables US ロゎ

Creative Cables US からの回答

Hi Adelie, I believe that you may have the wrong company you are leaving a review for. We don't have any records of a purchase under your name nor email. In addition, we don't have any physical stores.

Furthermore, if this was one of our cables then it's virtually impossible for it not to work. Our cables are just made of stranded copper, so the electricity would pass through the interior copper wires no matter what. So it really is impossible for our cable to "not work".

5぀星のうち1の評䟡

terrible experience

2023幎3月15日
Creative Cables US ロゎ

Creative Cables US からの回答

Hi Bryan, thank you for taking the time to reply. I'm very sorry that you had a terrible experience. I've taken a look at your order and I see it included 3 cordsets and three sockets.
At the time of the order we also noticed that you did not order any strain reliefs. And since we thought you may need those for what looked like a project we added those in at no charge so that you wouldn't have the frustration of having to make another order just for those.
We also hand made your cordsets and had them shipped out to you via UPS quicker than the anticipated production time.
But if there is an issue that we aren't aware of that made your experience terrible and that we could resolve for you please let us know!
- Jami

5぀星のうち1の評䟡

Incorrect order, uncontactable customer service after multiple attempts

The cables I ordered are beautiful but my order was wrong when delivered in December (wrong length of cable from what I ordered so wouldn’t fit my use). I called the customer service line twice, emailed once and eventually shipped the cables back in January with a note inside requesting the cables be amended to my original order. I followed up by phone last week and still have not heard back from anyone. It’s very disappointing to spend $90 on cables and have nothing to show for it. I would appreciate if someone could contact me or if the cables I ordered could be completed and sent back to me.

2023幎2月8日
Creative Cables US ロゎ

Creative Cables US からの回答

Hi Alexandra, I'm just seeing your review now and I believe that we were able to help you out with everything you needed. I'm very sorry that the cable length was the incorrect one and that we were not available on the weekend you reached out. But hopefully you're happy with the replacement that was sent out!

5぀星のうち1の評䟡

Not a canopy - a plate and utility box

We were looking for something to cover a 6” hole from a can light. We had purchased a chandelier but the canopy was only 5”. When we found this plate it was listed a a 8” diameter single hole canopy. In reality, it is a plate and utility box. The utility box is only 5 inches and comes down below the hole, making it so the plate doesn’t sit flush with the ceiling. We ordered the brass color and it was more of a champagne. I spray painted it before the electrician arrived to get it to match the chandelier better. Unfortunately, it didn’t work because of the 5” diameter utility box (that was white not gold) - the hole in the ceiling was still VERY visible and I can’t return it since I had spray painted it since the color didn’t match.

2023幎2月3日
Creative Cables US ロゎ

Creative Cables US からの回答

Hi Katie, I'm sorry that you weren't happy with your purchase. I see that you ordered our Rose One canopy. In that description it states that this has a 4.75" base canopy that connects to the ceiling. So perhaps there was some misunderstanding how this would work for your needs. Unfortunately, this isn't made to work with the size opening you had.

For a hole the size you had you would have needed to have ordered a much larger XL Rose One canopy that comes with an 11.75" base canopy.

5぀星のうち1の評䟡

Never received the canopy

Never received the canopy. No reply to me I queries. No refund.
UPDATE: After reading my review, I received a response stating that I had ordered an out of stock item and that they had sent me two emails confirming that it was out of stock. None of this is true. My order confirmation shows the item as in stock, there have been no responses from the company to my inquiries. Don’t be fooled!

2023幎2月1日
Creative Cables US ロゎ

Creative Cables US からの回答

Hi Lyn,
Thank you for taking the time to leave a review. And I’m sorry that you are having issues with your order. I’ve just taken a look and I see that you placed your order for the canopy on January 11. And I also see that this was noted as out of stock on our website at the time of the order (with an anticipated restock date of January 27).
Unfortunately, we had a few extra days delay in receiving that resupply due to a delay in Italy and at customs, and we anticipate having it either tomorrow or Friday. And as soon as we do receive your canopy we will ship it out to you right away.

In regards to queries, I could not find any in our system or emails. However, I do see that we sent out an email on the 12th confirming that you had ordered an out of stock canopy and of the anticipated delay. In addition, there was another email sent to the email on file with your order on January 26.

Again, thank you so much for taking your time and for your order and we look forward to getting this out to you just as soon as it arrives here.

5぀星のうち2の評䟡

Would not buy again

Cable is very nice looking, how ever once you cut it the covering on the cable frayed super easily and the white of the cable is exposed and you can not pull it back to cover it. I would not buy it again. I had to cover the end with tape, etc.

2023幎1月4日
Creative Cables US ロゎ

Creative Cables US からの回答

Hi Brad,

Our cable has to be wrapped with tape before cutting it. This is the case with any cloth covered cable. We do have step by step instructions on our site on how to tape, cut and use our cable. If you’d like me to provide a link, please let me know

5぀星のうち5の評䟡

Ceiling canopy

I ordered the single ceiling rose style in brushed brass I believe is the color. It was just way I was looking for and was easy to install following the videos. I Will absolutely order again.

2022幎12月14日
5぀星のうち3の評䟡

I am a designer

All may end well....but I could never reach anyone to get info about whether the rope wire I ordered on Dec 20th was in stock (it showed out of stock), and how long it would take to reach my client. Also, I needed two pieces at 40ft each. The order did ship out from Italy and, to my surprise, arrived quickly on Jan 5, but came in 1 70ft piece, and 1 13ft piece. I find it difficult to navigate a company when no one replies to emails or their phone line. My builder is now trying to make the 2 pieces work. I recommend you have someone answering your business line.

2022幎12月20日
Creative Cables US ロゎ

Creative Cables US からの回答

Hi Kari,

We appreciate you sharing your experience and are sorry to hear that it was difficult to reach the company for order details. While we’re glad your shipment arrived quickly, we understand how important it is for professionals like yourself to receive clear communication and precise fulfillment.
Since then, we’ve restructured our operations, centralizing everything at our headquarters in Italy to improve both customer support and order accuracy. We value your feedback and will continue working to enhance the experience. If there’s anything we can assist with moving forward, please don’t hesitate to reach out.

Best,
Creative-Cables Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

I still haven’t receive my order

I still haven’t receive my order. Should probably make sure it was sent out before asking for a review.

2023幎1月4日
Creative Cables US ロゎ

Creative Cables US からの回答

Hi Kay, The item you ordered was on backorder at the time your order was placed (as noted at checkout). And we shipped this out just as soon as it arrived back in stock to us. I'm sorry that receiving the review request prior to receiving the item occurred. Unfortunately, that was an automatic scheduled event and I hate that you had not yet received your product when you received that request. But I do hope that you are now happy with your product!

5぀星のうち5の評䟡

Great Customer Service

I placed an order before the holidays and made a mistake and ordered the wrong color cord. Jami was able to quickly fix my problem and made the swap before there were any issues. The cable I also switched to did not have the full quantity I needed. I understood that around the holidays that it would be a longer lead time to produce, but he still made it happen. The cord and all other materials arrived so much sooner than I expected. Jami supplied great customer service and quickly resolved a mistake I made.

2022幎12月12日

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報