electroheads.com レビュー 

131
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

SCAM POOR THEY DELETE NEGATIVE REIVEWS Sold a product with fake specifications… On manual has different specs to one on their website, saying that it supported more weight than it actually di... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Had spent quite a while researching electric folding bikes, going around in circles as there’s so many different brands and price points out there. Luckily I stumbled upon one of the Electroheads vids... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ordered an Estarli E28 pro which arrived by DPD within 3 days! Had a few issues to sort out & Dan was extremely helpful & very understanding & got things sorted within a day after delivery. Could not... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I bought an Estarli E28 electric bike from Electroheads last month but on my third run out the chain came off and sheared the derailleur off and broke a spoke. Electroheads immediately informed the fa... もっと見る

企業情報

  1. 自転車屋

当該企業による記述

"Electroheads is the UK's leading electric bike and electric scooter retailer. We stock over 50 different brands of ebike and escooter, with something to suit everyone. Visits to our London showroom are by appointment only, please message us via Google, or email us at Hello@Electroheads.com to book a test ride."


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

131件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(131)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

They do what they do well.

If you want a review of a review it was well worth watching. It was a good honest revue. So I bought the item and I wasn’t let down. They give an estimated day of delivery and although there was no real time tracking it did arrive a day early than expected. So no complaints from me and I would buy from them again.

2024年2月14日
5つ星のうち2の評価

ADO Air 20

I bought an ADO Air 20 electric bike on the 12th of January along with the "metal rear carrier and mudguards".

The bike arrived on the 23rd of January and I have no complaints about the bike, it's a great bike. It's strong, it's not heavy, the battery works well... pretty good value for money.

The problem is that the rear rack and mudguards didn't arrive with the bike and I've been trying to get them ever since. I've been in contact with Electroheads since the 23rd of January. When I first wrote to them, they told me that the "metal rear rack and mudguards" would be sent separately (information that was not clear on the website) and that I would have to wait for them to arrive. I have written to them several times since to try and resolve this issue.

Finally, on the 6th of February, Electroheads replied to me saying that the supplier had explained to them that the accessories were being shipped from China and because it was the Spring Festival there, the factory wasn't working and they would be shipping the product around the 20th of February and I should wait 25-35 days for it to arrive.

Well, today is the 26th of February and it hasn't been shipped yet. So I'm very disappointed with the whole experience.

2024年1月23日
5つ星のうち1の評価

I received a faulty bike

I received a faulty bike, from the box. This store left the issue on the brand company and me,now one after one month's they didn't even bother about to find out what's going on, then they didn't replace it aswell. Why?? Didn't I paid the money??
Why they didn't replace it and why they didn't take any initiative to replace it?
When ever called them, they didn't bother to pick the call as well. No one is there to help.
Don't buy this engwe m20 specifically from this electrohead shop cause those people don't take any responsibility after sales, there is no option of repairing or service. If something happen do it by your self. Cause here any cycle shop don't want to touch it as I didn't buy it from them or they are telling its not leagal in uk. If its not legal then why they listed this bike on cycle scheme??
Pathetic experience. Don't go for this brand either the bike or either the shop. Engwe m20, and electrohead.
Issue : throttle not working, front wheel baffling.

2024年2月1日
5つ星のうち5の評価

The glasses arrived a day late

The glasses arrived a day late, but that is not the fault of electroheads. The product itself is well made and functioned flawlessly. My only criticism would be the use of Evri as a delivery courier, their reputation is bad at best, terrible at worst. Other than the late delivery I can’t fault the entire process and the product is really good.

2024年2月6日
5つ星のうち5の評価

Fab online store with informative YouTube videos to boot

They didn't have the colour that I would have liked but after checking through the website I chose a different bike for the same cost but it was ex display. They changed the order with no quibble.
However they weren't reachable on the phone after my first call so I figure I was lucky, when there was an issue with FedEx and the voice message says email would be quicker but in my instance this really wasn't the best option but this issue was not their doing. I was trying to be effective in my communication because ELECTROHEADS paid for a service they didn't get.
Of note, unless I missed it, the descriptions of the bikes didn't specify if they were front, mid or rear assisted. And if the batteries are removable. Being new to electric bikes I didn't fully understand everything which is why being available on the phone would be helpful.

2024年1月23日
5つ星のうち5の評価

Great service start to finish.

Purchased a bike from Electroheads through the cyclescheme, and although it was a long, slow process, the people at electroheads were always good at replying to any questions I had, or dealing with issues.
Eventually got the authorisation, and electroheads had my bike to me within a week.
Very happy and great service.

2024年1月5日
5つ星のうち3の評価

No external way to switch the battery on/ off.

I recently purchased an ADO A16+, and was alarmed to find that the keyhole for switching the bike battery on and off is on the battery itself and so this bike has to be partially folded in order to do this, there is no access to switch the bike battery on or off externally which is a massive failure as far as I am concerned, this shouldn’t be confused with powering the bike on or off, this is done using the buttons on the lcd display, I am talking about switching the battery itself on or off.
The bike was delivered quickly, I have not had the opportunity to ride it yet. The bike is heavier than I expected. I ordered a grey bike and got a black one, not that the colour really mattered but come on Electroheads do a proper review on the ADO16+, I looked on the internet and the only reviews are foreign language, and one very fleeting mention in a electroheads folding bike compilation!

2024年1月10日
5つ星のうち5の評価

Prompt reply

Prompt reply, a tech
Person to talk to & related bike insurance. I'll wait forwardly to see if it grows along the time.

2024年1月4日
5つ星のうち5の評価

Professional

I had to be honest, I did go frustrated as I couldn’t get through the phone line, and I believe it was highly noticeable. Guy named Hamdon did really help me out and. Even calm me down. 😅

2024年1月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid at all costs

Please donot get distracted by their false reviews on their website. They donot let the bad reviews to get published on their website. They declined my review as well instead of approaching me to make up for the hassle caused. Now just because it is public, their marketing team will come and pretend to be nice.
The order was delayed by 4 weeks and it is super difficult to get in touch with anybody at Electroheads to know what is happening. They donot have a direct dialing number and their online AI chat gives you automated futile resposnes. And for unknown super annoying reason, they kept on asking me to send the voucher over for 03 weeks after it had been send and they confirmed to have received it. On their website. they had informed that the order will be delivered within 03 to 05 days at checkout but clearly that was just a lie. Now coming on the bike, apart from the inherent bike manufacturing issues like the saddle which has to be changed the moment it arrives, the front brake is not settling in at all and gives a loud squeaking noise when pressed. Got it adjusted for 35 quid but the problem has come back again., The charger is sometimes not picking up the charge and takes ages to charge. Well, If I am completely honest, I would have sued them in court, got my money back and compensation for wasting my time and effort to chase them and get this bike in a working condition.

2023年11月21日
自発的なレビュー
electroheads.com ロゴ

electroheads.com からの回答

Hi Dr Furqan, unfortunately your order was delayed because by the time you had provided your cycle to work voucher, the product you had order was no longer in stock and had to be ordered back into our store before it could be shipped out to you.

According to our records, this took two working weeks, not four.

All of the issues you mention regarding the bike are covered by your warranty and also the Cycle to Work bike service that we are able to provide you. All you need to do is reach out to our customer service team (hello@electroheads.com) and we can get everything sorted for you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報