Fik den bedste behandling og vejledning…
Fik den bedste behandling og vejledning ved Susanne og gik derfra med de blødeste fødder, kan kun anbefales.
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Fik den bedste behandling og vejledning ved Susanne og gik derfra med de blødeste fødder, kan kun anbefales.
Altid en venlig og smilende Lineke jeg møder.
Kan helt sikkert anbefale fodklinikken
Jeg har gået hos Susanne i 3 år og gør det stadig og kan ikke forestille mig, at jeg stopper med det. Mine fødder var i dårlig stand da jeg startede og sammen lavede vi en plan og den er lykkedes. Susanne er sød og dygtig fagligt. Har de blødeste fødder når jeg går derfra.
Virkelig en god oplevelse hos Lineke. Så sød og venlig og behagelig. Følte mig tryg med det samme og fik en super god behandling. Kan varmt anbefales.
Altid en god oplevelse. Jeg har gået ved Lineke i nogle år nu. Jeg føler mig virkelig i gode hænder. Jeg har døjet med fødderne i årevis. Jeg går og står det meste af arbejdstiden. Efter jeg er begyndt at få lavet special indlæg, er klumperne med hård hud på mine forfod helt forsvundet. Tænk at jeg har forsømt mine fødder I så mange år. Sikke en øjenåbner. Tak Lineke jeg nyder at være i gode hænder ved dig.
Lineke er SÅ dygtig og utrolig professionel og venlig. Hun har skabt de bedste indlæg til mine fodskavanker/-problemer nu for 3. gang. Forundersøgelsen er grundig og tryghedsskabende. Indlæggene gør underværker for hele kroppen. Min fysiske formåen og mine generelle smerter i nedsunkne forfødder og slidgigt-issues, hælspore samt ankler, knæ og hofter mindskes. Jeg har en enkelt gang fået fjernet en ligtorn hos en af de dygtige fodterapeuter herinde og det var også en virkelig god oplevelse. Der er altid stor respekt, når jeg henvender mig. Anbefaler stedet her vidt og bredt.
De tager godt imod mig fra første dag og efterfølgende tider.
Kan varmt anbefales
Et besøg i Fodkliniken Herning er godt for dine fødder og dit velvære.
Annesofie er både dygtig og behagelig at være inde hos, og dine fødder vil takke dig. Kan kun anbefale et besøg.
Som håndværker går jeg tit og døjer med hård hud og trælse negle. Blev anbefalet Fodklinikken Herning af en kollega og det er jeg rigtig godt tilfreds med.
Bedre service og omsorg for mine fødder har jeg ikke oplevet.
Følte mig i trygge hænder og var hele tiden oplyst om behandlingen.
En helt igennem rar og fantastisk oplevelse.
Jeg kan anbefale at komme i Annesofies kyndige hænder. Hun er rolig, omhyggelig og behagelig at være i stolen hos. Jeg går der fast hver 3. Måned, det er det bedste jeg kan gøre for mine fødder
Meget dårlig oplevelse.
Jeg tog kontakt til Fodklinikken i Herning sidst i september, da min daværende fodterapeut stoppede.
Jeg fik den besked, at de ikke havde plads med tilskud, men gerne med selvbetaling. Så det gjorde jeg så denne gang. (okt) En tid med tilskud kunne forventes i december. MEN nu hedder det så måske i februar. Utroligt, men sandt. Man kan kun blive behandlet ved selvbetaling.
Oveni så giver de vildledende rådgivning. Ved besøget i okt. blev der konstateret en lille fodvorte og min kommentar var, at jeg jo så lige måtte en tur forbi min læge og have den frosset. Fodterapeut informerede mig så om, at det gjorde læger skam ikke mere. De sendte disse patienter ind til en fodterapeut, for at få den fjernet der. Det kunne jeg da ikke forstå, men sådan er det, blev der sagt. Altså 3 små behandlinger med 14 dages mellemrum af 299,- kr. pr. gang. Altså 896,- kr. for at få en lille fodvorte fjernet. Vel nok ikke helt rimeligt.
MEN det værste var dog, da jeg besøgte lægen i går, viste det sig at der IKKE var hold i Fodklinikkens påstand om, – at lægerne ikke fjerner fodvorter mere. Det er fejl information af patienter og bestemt IKKE OK.
Så mit råd er – PAS PÅ med hvor I vælger fodterapeut.
Hilsen Troels.
Har du penge, så er der tid!
Der er tider uden henvisning, dvs uden tilskud. Men der er ikke tider med tilskud. Det er da en ufattelig arrogant forskelsbehandling og burde forbydes i det danske samfund.
Har du en henvisning fra lægen, kommer du bagerst i køen!
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。