fodklinikkenherning.dk レビュー 13

TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

13件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Tryg og faglig dygtig

Jeg har gået hos Susanne i 3 år og gør det stadig og kan ikke forestille mig, at jeg stopper med det. Mine fødder var i dårlig stand da jeg startede og sammen lavede vi en plan og den er lykkedes. Susanne er sød og dygtig fagligt. Har de blødeste fødder når jeg går derfra.

2025年11月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Altid en god oplevelse for både fødder og humøret.

Altid en god oplevelse. Jeg har gået ved Lineke i nogle år nu. Jeg føler mig virkelig i gode hænder. Jeg har døjet med fødderne i årevis. Jeg går og står det meste af arbejdstiden. Efter jeg er begyndt at få lavet special indlæg, er klumperne med hård hud på mine forfod helt forsvundet. Tænk at jeg har forsømt mine fødder I så mange år. Sikke en øjenåbner. Tak Lineke jeg nyder at være i gode hænder ved dig.

2025年6月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Går altid herfra med et smil.

Lineke er SÅ dygtig og utrolig professionel og venlig. Hun har skabt de bedste indlæg til mine fodskavanker/-problemer nu for 3. gang. Forundersøgelsen er grundig og tryghedsskabende. Indlæggene gør underværker for hele kroppen. Min fysiske formåen og mine generelle smerter i nedsunkne forfødder og slidgigt-issues, hælspore samt ankler, knæ og hofter mindskes. Jeg har en enkelt gang fået fjernet en ligtorn hos en af de dygtige fodterapeuter herinde og det var også en virkelig god oplevelse. Der er altid stor respekt, når jeg henvender mig. Anbefaler stedet her vidt og bredt.

2025年2月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Forkæl dinne fødder

Et besøg i Fodkliniken Herning er godt for dine fødder og dit velvære.
Annesofie er både dygtig og behagelig at være inde hos, og dine fødder vil takke dig. Kan kun anbefale et besøg.

2024年12月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Super tilfreds håndværker

Som håndværker går jeg tit og døjer med hård hud og trælse negle. Blev anbefalet Fodklinikken Herning af en kollega og det er jeg rigtig godt tilfreds med.
Bedre service og omsorg for mine fødder har jeg ikke oplevet.
Følte mig i trygge hænder og var hele tiden oplyst om behandlingen.
En helt igennem rar og fantastisk oplevelse.

2025年1月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Meget dårlig oplevelse.

Meget dårlig oplevelse.
Jeg tog kontakt til Fodklinikken i Herning sidst i september, da min daværende fodterapeut stoppede.
Jeg fik den besked, at de ikke havde plads med tilskud, men gerne med selvbetaling. Så det gjorde jeg så denne gang. (okt) En tid med tilskud kunne forventes i december. MEN nu hedder det så måske i februar. Utroligt, men sandt. Man kan kun blive behandlet ved selvbetaling.
Oveni så giver de vildledende rådgivning. Ved besøget i okt. blev der konstateret en lille fodvorte og min kommentar var, at jeg jo så lige måtte en tur forbi min læge og have den frosset. Fodterapeut informerede mig så om, at det gjorde læger skam ikke mere. De sendte disse patienter ind til en fodterapeut, for at få den fjernet der. Det kunne jeg da ikke forstå, men sådan er det, blev der sagt. Altså 3 små behandlinger med 14 dages mellemrum af 299,- kr. pr. gang. Altså 896,- kr. for at få en lille fodvorte fjernet. Vel nok ikke helt rimeligt.
MEN det værste var dog, da jeg besøgte lægen i går, viste det sig at der IKKE var hold i Fodklinikkens påstand om, – at lægerne ikke fjerner fodvorter mere. Det er fejl information af patienter og bestemt IKKE OK.
Så mit råd er – PAS PÅ med hvor I vælger fodterapeut.
Hilsen Troels.

2024年11月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Kun hvis du har penge

Har du penge, så er der tid!
Der er tider uden henvisning, dvs uden tilskud. Men der er ikke tider med tilskud. Det er da en ufattelig arrogant forskelsbehandling og burde forbydes i det danske samfund.
Har du en henvisning fra lægen, kommer du bagerst i køen!

2024年11月12日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報