レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ordered a hoodie just to recieve a message that my order have been cancelled because the team goes on holidays and they are not sure for how long🤣🤣🤣. What type of company dosnt know when the team r... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Easy to use app and a range of interesting designs. Was surprised how cheap some of the clothes were and impressed with communication etc. Sadly, the logo/transfer on both shirts I bought has begun pe... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I ordered 3 t shirts for my partners birthday. I messaged them after ordering as I had ordered them at quite late notice and asked if there was any chance they could be turned around quickly. They wer... もっと見る

企業情報

  1. オリジナルプリントグッズ

当該企業による記述

We are a UK Veteran Owned and Operated Company. Fantastic quality of clothing. 500+ Clothing Designs for Military. Good Customer Service. Veteran Owned & Operated. Fast Delivery.


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

101件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 33%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Ordered a hoodie just to recieve a…

Ordered a hoodie just to recieve a message that my order have been cancelled because the team goes on holidays and they are not sure for how long🤣🤣🤣. What type of company dosnt know when the team returns from holidays ? Sound like a BS to me but at least I get refunded. Never ordering again as seems like this is a kinder garden and not a descent company

2026年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Good service

Force wear got back to me when I managed to get an email address for them they explained that they were having staffing problems but order order arrived as promised from them

2026年4月1日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

Hi L B,

Thank you for taking your time to leave us a review, your feedback is greatly appreciated.

We have lived and learnt over the last 2 weeks, so will hopefully not encounter these issues again. But if we do we will make sure to keep everyone well informed.

All the best,

Team Force Wear

5つ星のうち4の評価

Didn't receive my order waited nearly…

Didn't receive my order waited nearly two weeks i thought it was a genuine site must be rong you live and learn well thanks for the reply back i might have judge a little harsh but as customers we don't know first hand what problems you are having but going forward i recommend if you let people know from the get go things could take alot longer . then people who purchase things are not thinking they are getting ripped off their are alot of companies that do this so now you have now explained things we see that you are not that kind of company and are legitimate so thank you

2026年3月20日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

UPDTED REPLY:

Hi Again,

Thank you very much for your Updated review, we genuinely appreciate it.

You are right, we should be been more clear at the time and communicated better. Letting our supporters know the issues we were facing and we will make sure to do so if we encounter any delay issues going forward.

All the best,

Team Force Wear





Hi Mrs Spink,

We’re really sorry to read your review and understand why you’re disappointed, especially after waiting nearly two weeks without receiving your order.

We want to assure you that the site is genuine and your order has not been lost or ignored. As we explained in our previous messages through customer service, we’ve been going through an unusually busy period along with a temporary workshop closure, which unfortunately caused delays to some of our made‑to‑order items.

Your order has been in progress and was due for completion shortly.

We completely appreciate that delays can be frustrating. During our earlier communication, we offered the option to cancel your order for a full refund if you preferred not to wait, and at that time you chose to continue with the order.

We can see from your latest message on customer service that you have now initiated a payment claim. That’s absolutely fine, we have sped up this process so you don't have to wait on the investigation outcome.

Team Force Wear

5つ星のうち5の評価

Brilliant

First class service and outstanding quality merchandise. I've ordered from force wear for years and I'm still wearing my first shirts

2026年1月7日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

Hi Andy,

Thank you for taking you time to leave us a nice review on here.
The team are always happy to hear any feedback, but positive is the best, as it helps with our egos 😉

It's seems like you've had great taste for a long time and it's fantastic to hear your 2019 shirts are still going strong!

All the best,

Team Force Wear

5つ星のうち5の評価

Just a great company to deal with

I’ve bought from Forcewear HQ many times now — sweatshirts, hoodies, t-shirts, polo shirts — and they’ve consistently impressed me. Orders always arrive promptly, and on the few occasions I’ve had minor issues, their customer service has been outstanding.
One example really stood out: I originally ordered a medium, then tried a large, and eventually realised the medium was the better fit. When I contacted them, they didn’t complain or make things difficult at all. In fact, they told me to keep the large, which I was able to pass on to another ex-vet. That kind of service is rare.
Their designs and logos are excellent. I’ll admit that some of the older t-shirts faded quicker than I’d have liked, but the newer gear is top quality — the materials and print durability have improved a lot, and the latest t-shirts feel great.
Forcewear HQ deserves to be singled out for praise. They always deliver, they look after their customers, and they clearly take pride in what they do. I highly recommend this company.

2025年10月29日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

Hi Neil,

We’re really pleased to hear that you’ve been happy with both the kit and the service over multiple orders. We put a huge amount of effort into making sure our customer service is the best it can be, so it’s great to know that this has come across when you’ve needed our help.

We also really appreciate your honest feedback on the older T-shirts. You’re absolutely right that we’ve made big improvements to both materials and print durability in recent years, and it’s fantastic to hear you’ve noticed the difference with the newer gear.

Thank you again for your support, your recommendation, and for being part of the Force Wear community. It truly means a lot to the whole team!

Team Force Wear

5つ星のうち5の評価

Veteran gear done right.

I’ve been using Force Wear since it opened in 2014. Quality products that don’t stretch or shrink over time. Love the print quality on their designs. I’ve tried other companies but keep coming back to Force Wear as their gear lasts. Never had reason to fault the gear.

2025年10月3日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

Hey Simon,

Really appreciate you taking the time to drop us a review 😊 and for backing Force Wear since day one 💪 That loyalty means a lot! Glad to hear the gear’s held strong and kept up with you over the years.

We put a lot of pride into every piece that leaves the workshop, so it’s great to know it’s doing right by those who wear it. Thanks for being part of the Force Wear family.

All the best,
Team Force Wear

5つ星のうち5の評価

Happy with my items

Good quality t-shirts. Reasonably priced for the standards. Excellent customer services and dealt with a minor issue with a sweatshirt. Recommend

2025年9月30日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

Hi David,

Thank you for taking your time to review us here. We Really appreciate it!

All the best,

Team Force Wear

5つ星のうち2の評価

Poor quality t shirt

Poor quality t shirt. Awful fabric and not stitched together very well. If it wasn’t supporting veterans I would be returning. Shan’t be wearing it though which is a shame as love the design

2025年8月19日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

Hi Chrish,

Thank you for taking the time to leave a review, it's appreciated.

The majority of our supporters leave their feedback directly on our website, where we consistently receive around 95% positive reviews, so we’re genuinely sorry to see that you’ve had a disappointing experience.

If there’s an issue with your item, we’d love the opportunity to look into it and make things right. Over the years, we’ve put a lot of effort into sourcing and improving the quality of our garments, so if there’s a stitching problem, it sounds like a one-off fault rather than a reflection of our usual standards.

Could you please share your order number so we can investigate this for you as soon as possible?

Kind regards,
Team Force Wear

customerservice@forcewear.co.uk

5つ星のうち1の評価

Absolute con of a company

Absolute con of a company, cheap faulty products, false promises of refunds a disgrace to the veterans community. Buy elsewhere:
FW40174 was my order number! You have had many opportunities to look into this but have chosen to block any negative reviews you are able to!

2025年7月24日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

Thank you for taking the time to update your review.

The order number provided (FW40174) relates to an order placed in August 2019 which means it’s was beyond 6 years ago. While we completely understand that problems can be frustrating, we no longer have any record of previous contact regarding this order, and none of the team members who were with the business at that time are still here today.

We always encourage customers to get in touch as soon as an issue arises, as it gives us the best chance to look into things properly and help reach a fair resolution.

We don’t block negative reviews and welcome genuine feedback, whether positive or critical, as it helps us improve.

If you’d still like to contact our customer support team with any supporting information, such as proof of original conversations, we’re more than happy to take another look and see what we can do.

customerservice@forcwear.co.uk

5つ星のうち5の評価

Love this gear

Love this gear! I’m an ex matelot and the old sea dog is shirt is my fave I have wore it to death and it’s still going strong. Wear it to the gym and it just seems to give me that extra push and reminds me of who I was and why I need to keep pushing my self hard. Just ordered 3 more T-shirts looking forward to wearing them. Thanks and all the best.

2025年4月30日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

Hi Jamie,

The team would like to thank you for your support and for taking the time to give us a Review.

Keep up the good work in the gym!

Team FW

5つ星のうち5の評価

Great products, great service.

I’ve been buying gear from Forcewear for a while now and the only thing that’s changed over the years is improvement.
What was already brilliant quality products has only gotten better over the years. Love to support veteran owned businesses and forcewear are spot on.

2025年4月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

New T-shirt so thin!!

I have had lots of orders and they have all been great. I have just received my new ZRO FKS GVN t shirt which I wear them for the gym and my new one was going to be my new squat t shirt but it's soo much thinner than all my other have been. I can't see it lasting more than 2 months.

2025年3月5日
自発的なレビュー
ForceWear HQ ロゴ

ForceWear HQ からの回答

Hi Cully,

Cheers for your review and our most sincere apologies for the delayed response.

Even though most of our feedback via our website was around how soft and comfortable our T-shirts were, there was a couple that said they could do with being thicker. Our supporters spoke and we listened, so i would like to assure you we are now using a thicker material on all of our T-shirts.

All the best,

Team Force Wear

5つ星のうち3の評価

Good cause and design but not great quality

Easy to use app and a range of interesting designs. Was surprised how cheap some of the clothes were and impressed with communication etc. Sadly, the logo/transfer on both shirts I bought has begun peeling off within 6-8 weeks despite washing at advised temps. Can’t really justify buying if only going to last a couple of months.

2024年8月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Possibly the best customer service I have ever received.

Possibly the best customer service I have ever received! Upon ordering my items I had made a mistake which at the time I hadn't realised. The team promptly got in touch and pointed out to me that one of the sizes I had ordered varied from the rest. I was so grateful for the foresight as it saved messing around with returning items. The team got right to issuing the correct item. Good work guys! I also had trouble with royal mail... no fault of forcewear's but the team were on hand for support right away. The problem with royal mail finally got resolved (apparently somebody couldn't be bothered to venture up to my door on that day). From beginning to end they guys at force wear were fantastic and the products are great. Shame I can't assign a 6 star rating!

2024年2月19日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報