Garden Chic レビュー 

579
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

The character of a company is only really tested when things go wrong. Defective garden furniture supplied. This lot hid behind the manufacturer , ignoring their responsibility as retailer. The tri... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ordered a door canopy £200 cheaper than every other website!!! It was delivered on time well packaged and the delivery guys brought it into the house for me (a very large and heavy box). Very pleased... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I purchased a multi gym. Great price compared to competitors, great communication from customer service and I'm very happy with the product. Have to say I'm very impressed by this company I would buy... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The outdoor Cat House came flatpacked high quality easy to assemble with all the different screw packs well marked.Very reasonably priced and fast delivery put hay inside because was told it softer at... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 庭園
  2. ・
  3. アウトドア家具店
  4. ガーデン センター
  5. ガーデン家具
  6. バーベキュー場
  7. 庭の建物・東屋提供業者

当該企業による記述

Garden Chic has been established for over 20 years. We are one of the first online garden centres on the internet, if not the first! Garden Chic supplies high quality garden lifestyle accessories including summer houses, log cabins, car ports, garden structures, decking, childrens play equipment, barbecues, garden furniture, hammocks, hedging plants. greenhouses patio heaters & saunas. Garden Chic offers a Price Promise and is commiitted to supplying the best products at the very best prices!


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

579件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 95%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(579)

過去12か月のレビュー数: 279件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Ordered a door canopy £200 cheaper than…

Ordered a door canopy £200 cheaper than every other website!!! It was delivered on time well packaged and the delivery guys brought it into the house for me (a very large and heavy box).
Very pleased indeed.

2026年9月23日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Thank you for the fantastic 5-star review, Janice!

We are delighted that you made such a great saving on your door canopy and that the delivery team went the extra mile to bring the heavy parcel safely inside for you. It is wonderful to hear that everything arrived on time, well packaged, and to your satisfaction.

We hope the canopy looks brilliant once installed! Should you ever need anything else for your home or garden, our team is always here to help at info@gudrum.com or on 01636 653016.

5つ星のうち1の評価

Always use a credit card

The character of a company is only really tested when things go wrong.
Defective garden furniture supplied. This lot hid behind the manufacturer , ignoring their responsibility as retailer. The tried squirming their way around repair or refund.
Thank the lord for section 75. Full refund given.
Will never use this company again.

2026年10月1日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Thank you for your feedback, Dave.

We take all allegations of defective goods and poor customer support extremely seriously, and we never seek to evade our statutory responsibilities as a retailer.

However, having conducted a thorough search of our order records and customer support communications across Garden Chic and Gudrum Classics Ltd, we have no record of any order, complaint, or Section 75 dispute under the name Dave or David relating to defective garden furniture.

As an established UK retailer, our policy when items arrive damaged or defective is always to work closely with the customer to offer a swift repair, replacement components, or a full return and refund in line with the Consumer Rights Act 2015.

We would welcome the opportunity to verify this matter. If you placed this order under a different name or reference number, please contact our senior management team directly with your order number at info@gudrum.com or on 01636 653016 so we can locate your file and investigate what occurred.

5つ星のうち5の評価

Great prices, customer service and products

I purchased a multi gym. Great price compared to competitors, great communication from customer service and I'm very happy with the product. Have to say I'm very impressed by this company I would buy from them again.

2026年10月2日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Thank you for the fantastic 5-star review, Francis!

We are delighted to hear that you got such great value on your multi-gym, received top-notch communication from our customer service team, and are thoroughly pleased with the equipment. Delivering quality fitness gear at competitive prices with attentive support is always our goal.

We truly appreciate the recommendation and look forward to welcoming you back again in the future! If you ever need anything else, our team is always on hand to help at info@gudrum.com or on 01636 653016.

5つ星のうち5の評価

Great value for money. Excellent customer service.

Really good product that was very good value for money. One arrived damaged unfortunately but the customer service was excellent and it was promptly replaced and the damaged one collected.

2026年9月25日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Thank you so much for the wonderful 5-star review, Emma!

While it is always disappointing when an item arrives damaged in transit, we are delighted that our customer service team was able to resolve it swiftly for you with a prompt replacement and collection. Providing attentive, hassle-free aftercare when things go wrong is something we take great pride in.

We really appreciate your kind feedback and hope you enjoy your new purchase! If you ever need anything else for your garden, our team is always here to help at info@gudrum.com or on 01636 653016.

5つ星のうち5の評価

Super easy purchase and I got it at a…

Super easy purchase and I got it at a great deal! I really appreciated the regular delivery updates, and it arrived sooner than the estimated delivery date, which was a massive plus. I’m really happy with my purchase and the whole process. I’ll definitely be purchasing from them again! 🎃🤡

2026年9月4日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Dear Debs,
Thank you for taking the time to leave such a wonderful review! We are absolutely delighted to hear that you found the purchasing process super easy and that you were happy with the value of your order.

It is fantastic to know that our regular delivery updates kept you well-informed and that your item arrived even earlier than expected. We always strive to provide a seamless and prompt service from start to finish, so your feedback truly means a lot to our team.

We genuinely appreciate your business and look forward to welcoming you back for your next purchase!

Warm regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち4の評価

Pretty decent.

Once ordered the package arrived speedily, it was intact, no damage. Delivery chaps were polite and put it where I asked. Considering how heavy it was they didn't complain.
Wasn't expecting much of the shed due to the price, but as metal sheds go its pretty decent.
Relatively study even though the panels are very thin. It wouldn't take much of a bang to dent them. But once up and secured its pretty good. Tip: don't try to erect it of there is a strong wind. The panels are light and act like a sail. Not sure how waterproof it will be, but we are reasonably happy so far.
Knocked off a star because of the shocking instructions. However thankfully, the only way to figure it out was all the parts are numbered. Its just not clear. Actual photos would be better. Or better still a YouTube 'how to' video.

2026年8月31日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Dear Staggy,

Thank you for your review and for sharing such detailed feedback. We are delighted to hear that you were pleased with the speedy delivery, our helpful delivery team, and that the metal shed has proven to be good value for money once assembled.

Your tip about avoiding assembly on a windy day is absolutely spot on—those light panels certainly can catch the breeze!

We sincerely apologise, however, that the instructions were so frustrating. We completely agree that clear guidance is essential, and your suggestions for photographic steps or a YouTube video are excellent. As we work with a variety of brands, we will certainly pass this constructive feedback directly to the manufacturer to help them improve their assembly guides going forward.

Thank you again for your business and for taking the time to help future customers with your tips. We hope the shed serves you well for years to come!

Warm regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち5の評価

I got a disabled walkers from this…

I got a disabled walkers from this company .from ordering to getting notice of it coming ,it has been A☆.The only thing was the delivery, I asked for the walkers to be delivered to my door and they left it at the main door.,but the service from the company is second to none.

2026年8月14日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Hi Andrea,
Thank you so much for taking the time to leave us such a brilliant review!
We are absolutely thrilled to hear that you are happy with your experience with Garden Chic. Our team works incredibly hard to ensure everything from browsing to delivery runs smoothly, so your feedback means the world to us.
We hope you enjoy your new purchase for many years to come!
Best regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち1の評価

Poor service, even worse delivery

Poor service. Ordered a chest of drawers which was delivered seriously damaged. Requested replacement which was lost, three weeks later after daily chasing online, 2nd replacement arrived again seriously damaged. Eventually got a refund. Certainly wouldn't use again.

2026年8月14日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Dear Just Me,

I am incredibly sorry to read about your experience and the immense frustration this has caused. Receiving a damaged chest of drawers is disappointing enough, but having the replacement lost in transit and a second replacement arrive damaged is completely unacceptable.

We understand how exhausting it must have been to have to chase our team daily for updates. Please be assured that we are taking this feedback very seriously. We are actively reviewing our quality control and working closely with our transport and haulage partners to address these severe handling issues so this does not happen to anyone else.

While I am glad to hear the refund was eventually processed, I sincerely apologise for the time and energy you had to expend to get there. We clearly let you down on this occasion, and we are working hard behind the scenes to improve our service standards.

Warm regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち5の評価

Garden chic

Garden chic . Have , proved to be a company that priorotise customers , and appear to want to maximise your shopping experience , and i in fact have been overwhelmed by garden chic , the customer support is second to none , and Always return emails and Assist in every aspect of shopping with them , and any issues are methodically Dealt with you are updated /contacted by garden chic at every opertunity . Highly recommend garden chic . So remember fellow shoppers , Get to garden chic for anything Garden related . You will not be dissappointed . Brilliant experience

2026年8月15日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Hi Andy,
Thank you so much for taking the time to leave us such a brilliant review!
We are absolutely thrilled to hear that you are happy with your experience with Garden Chic. Our team works incredibly hard to ensure everything from browsing to delivery runs smoothly, so your feedback means the world to us.
We hope you enjoy your new purchase for many years to come!
Best regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち1の評価

I bought a Garden table set in July

I bought a Garden table set in July , the set was damaged under the table and bench , it had missing bolts and screws , split support batons under the table
baton cut to short and bolts missing under bench, and numerous items other hidden defects not noticed and on top of that they believe that because it was signed for that they are not responsible for the damages, which indeed does go against the 2015 Consumers Rights Act. They claim to be a company that pride themselves with quality products to a high craftmanship but merely words , this item was the poorest workmanship I have seen , screws Rammed in so deep in the wood causing it to spilt the wood ,some sticking out and impossible to remove , Avoid This company like the Plague at all cost , They are not an Honest Company to deal with.

2026年7月8日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Dear Rudolph,

Thank you for your feedback. We are always disappointed when a customer is unhappy, but we feel it is important to provide the full context of this situation for anyone reading your review.

You have stated that our actions go against the Consumer Rights Act 2015. Under UK consumer law, retailers are required to offer a repair, a replacement, or a refund for defective goods. In your case, we offered all three.

Firstly, we offered to send a skilled tradesperson to your property, completely free of charge, to exchange the tabletop, replace the under-seat support, and secure the screws you mentioned. You explicitly declined this free repair.

Following this, we arranged a free collection for Monday, 29th June, to retrieve the furniture and issue a full refund. We did not ask you to dismantle the items or pay for return shipping. Our driver arrived as scheduled and waited at your property for nearly 30 minutes, but no one was home. You subsequently contacted us to confirm that you wished to retain the items rather than return them.

Instead of accepting a free home repair or a full refund, you demanded a 25% cash discount (£126.25) to keep the furniture. When we refused this and offered a final £40 goodwill gesture, you escalated the matter to PayPal.

PayPal independently reviewed the entire case history, the communication logs, and the clean Proof of Delivery you signed after our driver went out of his way to lightly sand the goods at your request upon original delivery. After reviewing all the evidence, PayPal officially closed the dispute—and your subsequent appeal—entirely in our favour.

We completely reject the claim that we are an unfair or dishonest company. We went above and beyond to offer every reasonable remedy available under consumer law, which you chose not to accept in pursuit of a cash discount.

As detailed in our final deadlock letter, we consider this matter fully concluded by the payment gateway's independent ruling.

Kind regards,

Customer Services Team

Garden Chic

5つ星のうち5の評価

We love our swing seat

We love our swing seat. It's a very solidly made item. We can't recommend it highly enough.
Delivery time was a little on the long side, but it finally came and was put up in no time at all. The young man who assembled it was very thorough and carefully of our plants. Great buy. 🌹

2026年8月8日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Hi Gail,
Thank you so much for taking the time to leave us such a brilliant review!
We are absolutely thrilled to hear that you are happy with your experience with Garden Chic. Our team works incredibly hard to ensure everything from browsing to delivery runs smoothly, so your feedback means the world to us.
We hope you enjoy your new purchase for many years to come!
Best regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち2の評価

Not the best experience

Initial response after placing an order for an angled companion seat was speedy and I should have received item with 1 week or placing order. One part of the item received on the advised delivery date. After emails and telephone calls a second box arrived 10 days later containing something which I had not ordered. After more emails and another week later another box arrived containing the balance of my order but with an incorrect part. After another email and correct part arrived completing my order which was approximately 4 weeks after the initial delivery date. The seat was not the easiest to put together but with help got there eventually. Not sure who was to blame, the retailer, the manufacturer, or the courier but certainly put be off ordering anything again

2026年7月1日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Dear Jane,

Thank you for taking the time to leave this feedback. I want to start by sincerely apologising for the incredibly frustrating experience you have had. You are entirely justified in your disappointment; receiving an order in four staggered, incorrect stages over four weeks falls completely short of the seamless service we strive to provide.

You kindly mentioned that you were unsure whether to blame the retailer, the manufacturer, or the courier. Ultimately, as the retailer you placed your trust and money with, the responsibility rests with us.

It appears there was a severe, cascading failure between the manufacturer's dispatch facility and the courier's handling of a multi-box consignment, resulting in misrouted tracking and incorrect parts being delivered. However, regardless of where the physical breakdown occurred within the supply chain, it is unacceptable that you had to bear the brunt of it through constant emails and phone calls to get it sorted.

We are actively raising this specific dispatch failure with our manufacturer to ensure their quality control and courier labeling processes are urgently reviewed.

We deeply appreciate your exceptional patience, both in working with our team to get the correct parts delivered and in persevering with the assembly. We are glad the companion seat is now complete and that you got there in the end, but we remain genuinely sorry for the unacceptable journey it took to get there.

Kind regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち5の評価

my arch has added a focal point and…

my arch has added a focal point and opens up also makes the garden look wider delivery was alsogood arrived early thank you

2026年6月27日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Hi Woodroffe,
Thank you so much for taking the time to leave us a review!
We are absolutely thrilled to hear that you are happy with your experience with your arch.
We hope you enjoy your new purchase for many years to come!
Best regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち3の評価

Delivery took ages and chair had a chip…

Delivery took ages and chair had a chip in

2026年7月25日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Dear Jackie,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are incredibly sorry to hear that your experience with us was let down by a delayed delivery, and that your chair arrived with a chip in it.

We completely understand how frustrating it is to wait longer than expected for an order, only for it to arrive with transit damage. While we and our manufacturing partners package items as securely as possible, occasional damage in transit can happen, but you absolutely should not have to simply put up with a defective item.

We would very much like the opportunity to make this right for you. Please could you reach out to our customer services team directly by emailing info@gudrum.com or by calling 01636 653016 with your order number and a quick photo of the chip?

Whether we need to arrange a swift replacement for the affected part or discuss an alternative remedy, we are here to support you and ensure you are fully satisfied with your furniture.

Kind regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち1の評価

A month!

Poor workmanship and I have to wait a month for an exchange!

I asked for a refund on 13.8.26 and received the following reply the same day:
'The manufacturer has advised the driver will collect your item on the 05.09.26 for a refund instead of an exchange.

Once this has been collected please let us know and we will arrange for the refund to be processed. '

Today, 21.8.26 I received their Trustpilot response. Hmmm. There's no point me contacting them again to get the same answer. The 'rocker' chair and I will just have to wait until Summer is over.

29 August: They already have my order number and several email communications. No further response as yet.

2026年8月6日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Dear Dr Simms,

Thank you for your feedback. We are incredibly sorry to hear that you received an item with poor workmanship, and we completely understand your frustration at facing a month-long wait for the exchange.

When a manufacturing defect occurs, we always want to rectify it as quickly as humanly possible. Because we specialise in large garden buildings and heavy furniture, our items are not typically held as standard "off-the-shelf" stock. When a specific component needs to be replaced, it often has to be freshly manufactured or shipped directly from our partner factories across Europe. Unfortunately, this means that replacement lead times can sometimes take several weeks to navigate the manufacturing and freight network.

However, we entirely agree that waiting a month to resolve a quality control failure is a deeply frustrating experience, and it falls short of the seamless service we strive to provide. We will be raising this specific quality failure with the manufacturer.

We would very much like to review your order to see if there is absolutely any way our logistics team can expedite this exchange or offer an alternative solution. Please could you reach out to us at info@gudrum.com or 01636 653016 with your order number? We are here to support you until this is fully resolved.

Kind regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち5の評価

Waited for the garden furniture longer…

Waited for the garden furniture longer than expected, but the date for delivery was the date it arrived. The goods arrived early in the morning, the Arbour was good quality, excellent price. Assembled quickly by a very nice man called Sal. I would use this company again.
Clive Martin.

2026年8月6日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Hi Clive,
Thank you so much for taking the time to leave us a review!
We hope you enjoy your new arbour for many years to come!
Best regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち1の評価

Absolutely appalling customer service

Absolutely appalling customer service, took 2 weeks to respond when my item was delivered broken/faulty, still not resolved 6 weeks later. They are trying to fob me off with consumer guidelines but as per the Consumer Rights Act 2015 I have rights and they are not being abide to.
AVOID this company

2026年6月18日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Dear Rebecca,

We are sorry for the frustration experienced. When damage was reported, we offered an immediate full replacement and later a full collection for a refund. However, because components were discarded and access for courier collection was refused while half the set was retained, we were unable to complete a return under UK consumer guidelines.

Kind Regards
The Garden Chic Team

5つ星のうち2の評価

I ordered an AKAI 9000 BTU portable air…

I ordered an AKAI 9000 BTU portable air conditioner from Garden Chic on 18 June 2026 because the product was shown as available.
On 19 June, customer service specifically told me that my order was being processed and should be shipped later that day or on Monday, with delivery expected by the middle of the following week. I relied on that update and waited for dispatch.
On 23 June, after I contacted them again because I had received no tracking information, they checked with the manufacturer and discovered that the item had been oversold and could not be supplied.
Garden Chic cancelled the order and refunded me promptly, which I acknowledge. However, my concern was that I had been given a specific assurance that dispatch was imminent before the company had verified that the stock actually existed.
I raised a formal complaint and escalated it to senior management. They refused compensation and offered only a 5% discount on a future purchase.
Although I received my refund, the stock-control process and communication caused unnecessary delay during a period when portable air conditioners were in high demand. Based on my experience, I would advise customers to ask Garden Chic to verify physical stock before relying on any estimated dispatch date.

2026年7月23日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Dear Juris,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We completely understand your frustration; having an order for an air conditioning unit cancelled during a heatwave is incredibly disappointing.

To provide some context on how this situation occurred, like many online retailers, we utilise a direct-dispatch model for certain technical appliances, meaning the item ships directly from the manufacturer’s warehouse. During extreme weather events, physical stock for air conditioners moves at an unprecedented, nationwide rate.

The processing update you received on 19 June was an automated status based on the manufacturer's live stock feed and standard lead times at the point your order was passed to them. Unfortunately, by the time the manufacturer’s warehouse team physically reached your order allocation, their stock had been entirely depleted.

As soon as the manufacturer notified us of this oversell on Monday 22 June, we immediately contacted you and processed a full refund back to your original payment method on Tuesday 23 June.

While we always strive to fulfil every order, when a supplier experiences an unexpected stock failure, our absolute priority—and our legal obligation—is to return your funds immediately so you are free to source the item elsewhere. As our senior management team explained during your formal escalation, we cannot offer financial compensation to cover the price difference of a higher-priced unit you independently chose to purchase from another retailer.

We appreciate your acknowledgement of our prompt communication and swift refund process, and we are genuinely sorry that we were unable to fulfil your order on this specific occasion.

Kind regards,

The Garden Chic Team

5つ星のうち5の評価

Smooth process from ordering to delivery

Smooth process from ordering to delivery date being sent and actual delivery on time.

2026年7月23日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Hi John
Thank you so much for taking the time to leave us a review!
We are absolutely thrilled to hear that you are happy with your experience with Garden Chic. Our team works incredibly hard to ensure everything from browsing to delivery runs smoothly, so your feedback means the world to us.
We hope you enjoy your new purchase for many years to come!
Best regards,
The Garden Chic Team

5つ星のうち5の評価

Love my swing seat

Love my swing seat. Delivered on time and assembled. Delivery men really helpful and friendly

2026年7月24日
自発的なレビュー
Garden Chic ロゴ

Garden Chic からの回答

Hi,
Thank you so much for taking the time to leave us such a brilliant review!
We are absolutely thrilled to hear that you are happy with your experience with Garden Chic. Our team works incredibly hard to ensure everything from browsing to delivery runs smoothly, so your feedback means the world to us.
We hope you enjoy your new purchase for many years to come!
Best regards,
The Garden Chic Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報