レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Perfect service, wish I had went with them in comparison to another company that let me down when I ordered his last bunch of boxing kit, emailed, asked a question about stuff for my son, got a reply,... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I contacted Geezers boxing today regarding one of there products to make sure I order the right one. Within 30 min I had an email reply directing me to the correct headguard I was after. I was... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I bought the Boxing SFF1 Sparring Gloves (14oz) the lining inside the right-hand glove became detached at the fingertip area. I would not recommend to buy a pair like these. I am very disappointed a... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

My experience so far with Geezers has been nothing short of great, the customers service I honestly don’t think I’ve experienced better very helpful with all my questions and even coming to my rescue... もっず芋る

䌁業情報


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

112件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 75に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Perfect service

Perfect service, wish I had went with them in comparison to another company that let me down when I ordered his last bunch of boxing kit, emailed, asked a question about stuff for my son, got a reply, ordered and at my house within a couple of days as ordered. Defo use gain. Craig

2026幎4月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

5 star service

I contacted Geezers boxing today regarding one of there products to make sure I order the right one.
Within 30 min I had an email reply directing me to the correct headguard I was after.
I was very impressed with the speedy response and politeness of the email.
I am a great fan of Geezers boxing gloves.
My first pair are still going strong after 2 years of punching.
I am getting the sparring set now as upping my game and trying out a new colour.
I would highly recommend Geezers boxing gloves and equipment, also the speedy response, helpfulness and politeness of there staff. 5stars all day long ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

2026幎3月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Unmatched service and products

My experience so far with Geezers has been nothing short of great, the customers service I honestly don’t think I’ve experienced better very helpful with all my questions and even coming to my rescue with training boxing ring. Couldn’t fault them at all. I’d give 6 stars if I could

2026幎3月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Best in the business

Been using geezers for over 15 years now..there customer service is second to none. All of the staff are knowledgeable and offer the best prices. The g boxing range is outstanding I would highly recommend geezers to anyone who is looking for boxing and fitness equipment

2026幎3月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Didn’t receive good and no refund

Bought £180 pounds worth of equipment that I did not receive. They kept fobbing me off saying DPD were at fault and I had to wait for their response which never materialized. They wouldn’t give me my money back so now have to do a charge back from the credit card company to get my money back. Left me hanging for 3 weeks and very slow to respond. Don’t waste your time and money with this company

2026幎1月29日
自発的なレビュヌ
Geezersboxing ロゎ

Geezersboxing からの回答

Hi,

I’m sorry again for the inconvenience caused by the missing parcel. When an item is reported lost, we’re required to follow the courier’s claims procedure. This includes submitting a DOR form to DPD before we’re able to process a refund, as they will not reimburse us without it.

As discussed on the phone, once the form was received and confirmed, we immediately issued your full refund.

We understand how frustrating situations like this can be and appreciate your patience while we worked to resolve it. We always aim to provide the best service possible and handle any issues as quickly as we can.

Thanks Geezers Boxing

5぀星のうち1の評䟡

geezers Boxing SFF1 Sparring


I bought the Boxing SFF1 Sparring Gloves (14oz) the lining inside the right-hand glove became detached at the fingertip area. I would not recommend to buy a pair like these. I am very disappointed at their customer service and quality.

My older black-and-red gloves, bought nearly a decade ago at half the price are still perfectly intact. This contrast makes it clear that the SFF1 Sparring Gloves are simply not of the same quality standard and I would not recommend them to any customer.

2025幎11月27日
自発的なレビュヌ
Geezersboxing ロゎ

Geezersboxing からの回答

Hi,

Also stated on Google reviews.

We’re sorry to see this review, as we feel it doesn’t reflect the full situation. The gloves were purchased in September 2024, and at over a year old they are now outside the warranty period. For this reason, we were unable to offer a replacement or refund.

We believe a 1-star review is unfair in this case, as we have followed our warranty policy correctly and communicated this clearly to the customer.

Thanks Geezers Boxing

5぀星のうち5の評䟡

Great company to buy from

I bought my boots on a Thursday and they came the next Monday which is brilliant did have to pay customs but was worth it because the quality of the boots where great and they came quick. Would recommend and will be buying again

2025幎12月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Lied about taking back gloves

TLDR; Geezers customer said they'd take my gloves back if they kept chipping, then didn't want to take back gloves they didn't see as faulty but the paint and stitching was coming off within the first couple days of use, if you look at my Google review there is images to prove this.

Received pair of Halo gloves, they came with a chip, no issues as they took them back gladly and gave me a new pair. New pair started to chip after one session, got in contact with them, was told if they get worse that they will take them back again within 6 months, they did indeed get worse, I was then told they refuse to take them back and "that just happens sometimes".

Absolutely baffled at this attitude. Had to put a refund through with my bank which (obviously) was nearly instantly accepted.

You'd think a UK company would understand you can't sell something for a high impact sport that chips within the first week of using, I'd understand if I had used these gloves relentlessly for months or years but this chip was after a single hour of technical bag work and sparring. These are £100 genuine leather gloves. The stitching on the inside and on the cuff also started to come undone which was also brushed off as a none issue (once again all of this happened in the first couple of weeks having them and I only box 2-3 times a week)

I'm assuming it's an issue with the white paint as this happened twice for me in a row. Otherwise I love these gloves, very comfy, feel good, fit my hand perfectly. Shuch a shame that the customer service (which alot of other people have agreed on) lacks, I ended up calling them back and forth around 5 times and it was always "I need to see what my manager says".

If you are using this company beware, they try to overrule your consumer rights like they did mine, if they try to do the same for you please remind them you have 30 days to return goods you do not see as fit for purpose.

2025幎8月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Warning!

Warning!

I bought a pair of the G-Boxing Cuban HFF1 Sparring Boxing Gloves. The thumb position and size means that you batter your thumbs, every time you connect. You cant grip your thumb into a fist, because the thumb is pinned

I tried them twice to make sure. I then went back to Geezers within 14 days. They said, and I quote “We would be happy to have these back for inspection and we can either exchange or refund your order.” I had already told them I had worn them twice. I then posted them back at my expense!

When they got them back, they then did a ‘full 180’ on their previous promise and said “We have decided that the issue you are having is not in fact a fault, but down to the design of the gloves. The feel of the gloves you have returned are the same as the others we have in stock. Unfortunately, it may just be that these gloves are not an ideal fit for you
The gloves are still in good condition, so I would suggest selling them.”

Best of British service eh! Absolutely shocking. So, if you have no thumbs, and the best part of £200 to waste, then perhaps you’ll end up happy. Like all the other one star reviewers on here, I will never shop there again, and I will let everyone at the club know that Geezers are just that!

2025幎8月13日
自発的なレビュヌ
Geezersboxing ロゎ

Geezersboxing からの回答

Hi,

Thank you for your message and we’re sorry to hear that the gloves weren’t quite what you were hoping for.

We always do our best to assist our customers and will gladly offer a refund or exchange if an item is faulty or unused. However, after inspecting the gloves we weren’t able to identify any issues, and as they have been used, we are unfortunately unable to offer a refund or replacement in this case.

Ideally, it would be best to try the gloves on before use to ensure they are the right fit, as hand shapes and thumb positions can vary from person to person and this particular model may not suit everyone equally.

We’ve received excellent feedback on this model from other fighters, but we completely understand that not every glove will be the perfect fit for every individual.

Once again, we’re sorry that this wasn’t the outcome you were hoping for.

Kind regards,
Geezers Boxing

5぀星のうち5の評䟡

Quality equipment and service

I ordered the gloves and shoes on Thursday, and they arrived Friday.
I accidentally ordered the wrong gloves (14oz laced instead of Velcro), a quick call sorted that out, and they sent a confirmation email for peace of mind.

My first leather gloves so I had to break them in on Friday with some bag work and sparred Saturday. The gloves are comfy and protective. The shoes feel light and secure on the matts.

Quality gear and amazing service.

2025幎1月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent!

I’ve ordered from this company 3/4 times now and everything has been spot on. The only issue I had was with a double end bag. One of the tie downs was brittle as if it had been stored in the sun. I contacted them and they sent out a replacement which arrived a few days later so 10/10 for customer service even when there are issues. All the other items I have ordered have been spot on. I was a bit reluctant to order from them given there trustpilot rating but it’s genuinely unjustified in my experience. Have just placed a further order.

2025幎1月4日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報