Golden Select レビュー 

55
•
TrustScore 5段階評価の2

2.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Extremely disappointed with Golden Select. I need more Cardiff flooring, and although their website says it is available in the UK, I cannot find it anywhere. Their UK phone number doesn’t work and... もっと見る

5つ星のうち5の評価

We have had golden select toasted honey laminate flooring from Costco for the entire house for last 7 years. Fabulous and hard wearing. We are under going renovations and have selected Oslo light Oak... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Purchased the LVT in 2021 for my home. It states scratch resistant, however scratches started appearing from dining room chairs being pulled months after installation and after 4 years I am noticing a... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Bought from Costco and professionally fitted. There was a small amount of water spilt on the flooring and cleaned up within the hour but the flooring has swelled from it which is totally ruined!

企業が回答しました

企業情報

  1. ホーム センター

当該企業による記述

Golden Select has over 30 years of experience in the home improvement retail category. We use our expertise to deliver the most innovative, trendy home improvement products to our consumers.


連絡先

2.1

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

55件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 66%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.1

すべてのレビュー

(55)

過去12か月のレビュー数: 10件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Love my floors!

Love my floors!! They were so simple to install and they look amazing. I also had a potted plant overflow with a puddle of water which I only noticed a few days later and happy to report, there was no water stain left! I am really happy with my selection of flooring! Need to buy more for my other room and will definitely purchase from Golden Select again!

2023年1月14日
自発的なレビュー
Golden Select ロゴ

Golden Select からの回答

Thank you for sharing your positive experience with our flooring! We're delighted that you found it easy to install and that it stood up to the unexpected water mishap. Your feedback is valuable, and we're truly committed to ensuring your satisfaction. If you have any suggestions or comments, please feel free to reach out to us at info@goldenselect.ca.

5つ星のうち5の評価

These floors are exquisite

These floors are exquisite. They look absolutely incredible! We've had them for quite some time now and they remained durable. We have kids in the basement that play around and still no marks, no damage. Very impressed given that this is not the case for most flooring after several cleanings.

2023年11月28日
自発的なレビュー
Golden Select ロゴ

Golden Select からの回答

Thank you for taking the time to share your experience! We’re glad to hear that you like the durability of our product. Your feedback is valuable to us, and we're truly committed to ensuring your satisfaction with our products. If you have any further suggestions or feedback/thoughts, please feel free to contact us at info@goldenselect.ca.

5つ星のうち1の評価

0 stars - Do not buy

Only because I cannot give 0 stars. Floor went down beautifully and looked really good - I bought over 30 boxes and followed all instructions for acclimatising etc and was so pleased that I'd found something with so many good qualities especially the 100% waterproof, suitable in kitchens and bathroom - high traffic areas, even light commercial and scratch resistant. Floor went down by expert fitters in Nov 2022 with expensive gold foil backed underlay. By January the floor was really badly scratched in numerous places despite no bad use. By February the planks were all bowing and by March the floor was coming apart and the lips were all breaking and the edges were chipping. The manufacturer sent out an 'independent inspector' who came to the conclusion that "the floor had been laid on inappropriate underlay by someone without experience, in their opinion to cover up uneven sub-floor and that was the cause of everything. The scratching could be repaired with products on the market and the flooring was not sold as scratch-proof but scratch-resistant and no manufacturing problem - the product is sound." !!! I had photos of the perfect sub-floor and the product going down perfectly with the correct expansion gap. I am left with a very large area which is now fully furnished with shocking flooring that looks at least 10 years old, is coming apart in numerous areas and is just an absolute disaster. DO NOT BUY.
Golden Select Vinyl Flooring Alabaster item 356225

2022年11月24日
自発的なレビュー
Golden Select ロゴ

Golden Select からの回答

Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience this has caused. Can you please let us know which flooring you purchased, in order for us to look into it in more detail?

5つ星のうち1の評価

Absolutely shocking

Absolutely shocking. I placed an order never received an email to confirm the order. I rang customer service and was advised my order would be delivered over 10 days ago. Order not received and I have been trying for days to speak to customer service. They have not answered my email and have not returned the message I left . They have taken my money and not fulfilled the order for the moulding required to finish our floor. I clearly have been conned.

2023年8月31日
自発的なレビュー
Golden Select ロゴ

Golden Select からの回答

Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience we have caused and the delay in reaching out. Our customer service department did reach out to you today, and we have sent you a rushed replacement order. Once again, we apologize for the frustration this may have caused, and we thank you for placing your trust in Golden Select.

5つ星のうち1の評価

They shipped wrong parts

I bought Golden Select flooring from Costco and because with every floor installation you need moulding of same colour. I ordered everything what I needed straight from Golden select. I received some wrong parts . I tried to contact them they never answer call only option was to leave message but they didn’t want to call back . I emailed,no answer.
I will never buy their product anymore.

2023年8月8日
自発的なレビュー
Golden Select ロゴ

Golden Select からの回答

Thank you for your feedback. We have sent you a replacement order and hope we made things right. We usually do our best to get back to our customers within 24 hours, but we understand the frustration. Thank you for placing your trust in Golden Select, we hope that you are satisfied with our services.

5つ星のうち1の評価

Very very bad product … Costco…

Very very bad product … Costco reimbursed me 300$ out of the 1500 I paid .. floor is installed and will have to remove and start over . The wooden part is les the 0.005 mm thick. Breaks cracks extremely bad experience ….. the company claims no part in all this and have been no help

Have pictures of product
Hope this can at least help other customers .

2023年3月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Garbage flooring

Garbage 🗑️ flooring. Had laminate floors in my homes for over 27 years. Had this flooring professionally installed and within a years it was peeling. Golden select sent out a certified inspector and said it was installed improperly and not a manufacturer issue but it seems everyone who installs this floor has the same issue. Save your money and go with a different company

2023年1月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Purchased this floor cost me over £1200…

Purchased this floor cost me over £1200 from costco. As said on the box waterproof, heavy duty for commercial use. Fast forward not even 1 year the floor is peeling from the board underneath. I contacted costco who got in touch with golden select. They sent someone out to prepare a report. Low and behold he came back with because the kitchen island was laid ontop on the floor this was the reason for the damage.

The floor is peeling in different parts of the house.
How is this floor classed as commercial use if you cannot lay a kitchen island ontop

2021年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Also agree the flooring is trash

Also agree the flooring is trash, ours are blistering in multiple places. The advertising on the floor shows images of soaking wet floors that withstand moisture for 24 hours and described as waterproof. The terms say the floor is not waterproof and doesnt cover blistering. Bunch of marketing liars.

2022年1月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Won't tolerate even the slightest amount of water close to a joint

DO NOT INSTALL THIS FLOORING
Installed around 50 sq metres in hall,lounge and dining area. Big mistake.
If won't tolerate any water that gets close to the joints, not even a slight spillage thag is cleaned up immediately.
Certainly wouldnt install the AC4 type, maybe the AC5 rated flooring is better.
There guarantee terms do not cover damage caused by water in any form, which tells you just about everything

2021年11月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Customer Service Have Taken A Sabbatical

Installed Golden Select laminate flooring throughout my entire house, then tried to contact the UK arm of the company to get the dimensions of the t-mouldings before purchasing.

Several emails later and I've had no response. To add to that I've now discovered that the t-moulding to match my flooring has been discontinued on their Website.

Non-existent customer service - you're on your own if you decide to buy Golden Select products!

2020年7月26日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報