レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Heathrow express not worth the money. most of the time they have issues stop middle of nowhere. I feel like it’s better to take local train or bus. If there is an issue You can take alternative route.... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

We used express train as Piccadilly line was closed for maintenance at Heathrow. Charged £58 for our 20 minutes journey rip off how is this allowed. We will never use again.

5぀星のうち1の評䟡

One of the worst websites I've ever used, a help line that is only open at hours to suit them & no facility to reprint your ticket. It's clearly geared to maximise it's financial gain by offering as l... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

The worst ever Nearly missed flight in September - journey took 1.5 hours instead of 15 minutes advertised Still waiting for refund - it is now March - customer service is utterly useles... もっず芋る

1.4

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

201件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.4

すべおのレビュヌ

(201)

過去12か月のレビュヌ数: 29ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Bought tickets at the airport

Bought tickets at the airport. I ask the lady what the price is for one ticket. She said $37 each. I thought that was a bit expensive but we (my daughter and i) were very tired. So i said yes.
So so dumb, she charged me for 4X 37.48. Little did i know 😥 in 10 minutes we were in Paddington.

Thank you for my first experience in London! We felt so welcome!
You guy's should be so ashamed to scam the people. We hope that karma comes around and hits you in the face, with a chair!💺
Horrible people 🀢🀑

2023幎7月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Service is too unreliable

I commute on this train and sadly I have developed a habit of checking every morning in the app if the train is actually running today. It just happens way too often that for whatever reason, there is reduced service / no service. And in the lucky event of the train actually running, it's another gamble each time if the train will actually arrive on time - from my experience, I would say every third train that I take arrives late. It's not that they depart late, but on the way the train slows down with the result of it arriving late. Quite painful.

2023幎7月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Thieves and scammers!

Due to the strike that took place in May we were unable to travel so I sent an email requesting a refund as they were unable to provide me with the service I paid for. It takes up to 20 working days as they state. It's now end of July and after several emails back and forth I've been told on 13th June the following:
"Dear Miss Johnson,

Thank you for your email.

The email my colleague sent previously advised that your payment request had been sent to our payments team, not that your refund had been processed. Normally they aim to process the refund within 20 working days of receiving your request however due to the current backlog it may take a little longer.

I appreciate that this is frustrating for you, however as previously advised your case has been escalated to our payments and please be assured we will be back in touch as soon as we have further information for you.

Kind regards.

Dan Payne
Customer Relations Team
Heathrow Express"

As you can imagine I've not heard back from anyone nor received my refund and it is now 25th July. I have sent another email where I've started that this is theft and that they are scammers. Quick to take your money, but they don't want to refund you when they cannot provide a service. I'll await their response.

2023幎5月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Money Grabbers

Should be zero. Due to rail strike action I am unable to get to London on the day I have booked tickets. Heathrow Express say, that’s too bad and they will keep the money and not allow me to travel the day before. After years of terrible service, awful staff interactions and paying for services I have not been able to use-I am finally going to boycott the service. I have had enough. I would rather pay for a driver than put up with it anymore. The rail companies need breaking up like the mining unions were.
UPDATE 30/6/23: I have successfully got a few of my old City friends and their firms to stop using the Heathrow Express. Do the same and maybe they will improve their Customer Service!

2023幎5月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Awful attitude. Use the Elizabeth Line.

Absolutely lazy on platform staff and exceptionally rude driver - on arrival to the platform where a train is stationery and after passing the idol platform staff member - the driver shouts - “get behind the blue line, the train isn’t ready for boarding”

Thank goodness for the Elizabeth Line. If you are travelling into London - do not book Heathrow Express! The Elizabeth line is cheaper and provides a better service!

2023幎5月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Refunds take forever

The one thing that used to be good about the Heathrow Express is that when things went wrong, they'd refund you swiftly.
Since about six months ago this is no longer the case - refunds take forever to arrive, if they arrive at all.
Given how unreliable the service has become this is a final kick in the teeth for an extremely expensive service.

2023幎3月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Obscene prices - avoid

We were in a hurry to get to the airport and at the cue for the machines at Paddington Station a Heathrow Express employee told us that he could do our tickets from his portable machines.
He charged us £37 for a return and £25 for a single to the airport.
These are obscene prices for 20 mins journey, and completely different to what they advertise online.
Don’t use this service, it is one of the UK’s many legal scams.

2023幎4月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Do not bother. Terrible service. use the elizabeth line.

Do not buy a ticket on this service at the kiosks. The kiosk attendant made me put the transaction through twice despite me saying I have already been charged. I was charged twice and then given 2 tickets and told they can not help me or process a refund and just given a card with their website details. I was then travelling for a month and told that I can not get a refund after 30 days despite it being the incompetence of the staff or the machine not working and no fault of mine.

Use the Elizabeth line. Don't bother with this money grubbing company. I'm out 25 quid in this economy due to their poor business practices and lack of staff training.

2023幎1月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Useful Service - Tickets Challenge

This is a a great service with a useful App. However if you buy tickets at the ticket machine in Paddington Station. It can be a challenging task if you’re over 1 meter tall. The ergonomics of the game played here suit a 4 year old. I’m pretty certain that is not their target market

2023幎2月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Experience not worth the money

Considerong the extoritionate price of the ti kets its really not worth it. They advertise 15mins to LHR, but that is so inaccurate, even more so when you go to T5, which most ba flights depart from these days - that turns into 25mins. And in this day in particular there was an issue w an elizabeth line train, so we're being held and now my trip took 35mins. Could've taken a taxi and got there quicker and cheaper. Absolutely unacceptable

2023幎2月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Total s**t show

Total s**t show. Arrived at Heathrow, the Heathrow Express staff advised us to buy tickets to Paddington at the kiosk in the terminal. A 15 minute walk to the train station later confirmed the train station was closed and they were running no Express trains for the day. No refund on the spot. So applied via the website for a refund. Quick response saying it had been approved requesting bank account details. They suggested it will take 20 days to refund. Well over 2 months later still waiting! Emails not responded to, and eventually got to speak someone over the phone after about 40 days

..they admitted the transfer had not been actioned but promised it would that day. Still waiting


no sign of the money.

2022幎12月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Absolute tosh

Absolute tosh! 10 hour flight from Vegas, 3pm train and still waiting at 3.58! Continually told its delayed and then cancelled and then it will be here in 5 mins and just left hanging like
Lemons and the staff here make a scooby doo look intelligent.

2023幎1月31日
自発的なレビュヌ

レビュヌの察象になっおいる䌁業の方ぞ

プロフィヌルを登録しお、Trustpilot の無料ビゞネス ツヌルにアクセスし、お客様ずの぀ながりを広げおください。

無料アカりントを取埗

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報