レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

15件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 40%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.9

すべてのレビュー

(15)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Ingen varer, ingen respons

Det er nå 1 mnd siden forrige anmeldelse, og fortsatt ikke noe svar fra Helsefreak selv om jeg har sendt flere eposter og ringt.
De svarte på forrige anmeldelse her på Trustpilot og beklaget og ba meg ta kontakt slik at det fikk ryddet opp så fort som mulig. Jeg har tatt kontakt FLERE ganger, men de gir fortsatt ikke lyd fra seg.
Jeg synes det er rart at de kan drive en business hvor den eneste kontakten du får med dem er via Trustpilot...
Så da forsøker jeg igjen Helsefreak, hvor er varene jeg bestilte i november 2025?

2026年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fikk aldri varene

Fikk en epost bekreftelse på bestillingen og siden, ingenting.

2026年1月26日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei Margarita,

Beklager at du har opplevd dette. Ordren din har dessverre blitt forsinket fordi vi har ventet inn varen fra leverandør, og vi ser også at oppfølgingen fra vår side ikke har vært god nok.

Vi ønsker veldig gjerne å rydde opp i saken så raskt som mulig. Ta kontakt med oss på e-post med ordrenummer, så sørger vi for en rask avklaring enten du ønsker varen tilsendt eller pengene refundert.

Beklager igjen for opplevelsen.

Vennlig hilsen
Helsefreak.no

5つ星のうち1の評価

Jeg fikk bare tilsendt halve…

Jeg fikk bare tilsendt halve bestillingen etter lang ventetid. Resten av bestilling har ikke kommet og jeg har ikke fått refundert manglende beløp etter flere purringer. Styr unna disse her!

2025年7月31日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei Lise,

Jeg beklager virkelig at opplevelsen din hos oss ble så skuffende. Normalt sender vi varer ut innen 1–2 dager, men i ditt tilfelle tok det to uker før vi fikk sendt første del av bestillingen. Det forstår vi godt at oppleves som altfor lang ventetid.

Resten av varene ble stående på vent i en stille sommerperiode, og det skulle selvsagt vært håndtert bedre og med tydeligere oppfølging underveis. Da vi ikke klarte å levere alt, ble beløpet for de manglende varene refundert i slutten av august.

Vi har nå strammet inn rutinene våre slik at kunder får raskere beskjed og refusjon hvis varer ikke kan leveres. Jeg setter pris på at du deler erfaringen din – den hjelper oss å bli bedre.

Vennlig hilsen
Ketil/Helsefreak.no

5つ星のうち1の評価

Do NOT order from this company - SCAM

Do NOT order from this company! It’s a scam. We only received a few products from our order, and the rest never arrived. They didn’t refund the money and don’t respond to phone calls or emails. Never again!

2024年10月24日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hi Dominika,

I’m truly sorry for your experience and that your order did not arrive as it should. From our records, part of your order was shipped, and we reached out twice in November 2024 asking you to confirm delivery of the remaining items. Since we never received a reply, it seems this has unfortunately not been resolved.

Of course, we will refund any products you did not receive. Please contact us directly at kundeservice@helsefreak.no
with your order number so we can take care of this immediately.

We are a small independent store and definitely not a scam – but in this case, we clearly failed to give you the service you should expect. I sincerely apologize for the frustration this has caused.

Best regards,
Ketil / Helsefreak.no

5つ星のうち1の評価

Svindelbedrift

Jeg bestilte varer og fikk en pakke etter relativt kort tid. Problemet var bare at den inneholdt bare en halvdel av bestillingen. Etter gjentatte forsøk på å få kontakt med med bedriften har de fremdeles ikke svart på verken telefon, epost eller kundeservice på deres nettside. Siste del av bestilling har heller ikke kommet etter over 5 måneders venting. Ganske dårlig av et selskap som skriver om "ærlighet og redelighet" på sin egen nettside.

2025年1月4日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei Lars Torstein,

Jeg beklager virkelig opplevelsen din. Jeg ser i våre systemer at bestillingen din ble sendt med Helthjem dagen etter at vi mottok den. Dessverre manglet noen av varene. Da vi ble klar over dette, refunderte vi umiddelbart 396,90 kr via Klarna den 12. september 2024.

Dersom refusjonen ikke er synlig hos deg, ta gjerne kontakt med oss direkte på kundeservice@helsefreak.no, så sender vi dokumentasjon og hjelper deg med å finne tilbakebetalingen hos Klarna.

Vi er en liten, uavhengig nettbutikk – og absolutt ingen “svindel”. Men jeg forstår at du opplevde det slik når kommunikasjonen vår ikke har vært god nok, og jeg beklager frustrasjonen dette har skapt.

Vennlig hilsen
Ketil / Helsefreak.no

5つ星のうち1の評価

useriøst og svindel

ikke mottat bestilte varer og ikke mulig å få kontakt med kunde service.

2024年10月8日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei Åge,

Jeg beklager virkelig situasjonen rundt bestillingen din. Du bestilte en Yogi Tea Julekalender i oktober 2024, men vi gikk dessverre tom for varen før jul. Derfor ble ordren kansellert 26. oktober, og vi refunderte hele beløpet på 258 kr via Klarna samme dag.

Jeg forstår at manglende svar fra oss gjorde opplevelsen frustrerende, men jeg vil understreke at vi selvfølgelig ikke driver med svindel. Vi er en liten, uavhengig nettbutikk, og her var problemet utsolgt vare kombinert med for dårlig kommunikasjon fra vår side.

Vi har strammet inn rutinene våre for lagerstyring og kundekontakt, slik at dette ikke skal skje igjen.

Vennlig hilsen
Ketil / Helsefreak.no

5つ星のうち1の評価

Fraværende kundeservice

Bestilte 24 september, telefonen går kun rett til svarer og de svarer ikke på mail. Hold dere unna!

2024年10月18日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei Elisabeth,

Jeg beklager å høre at du hadde en negativ opplevelse med oss. Jeg finner dessverre ikke igjen bestillingen din ut fra opplysningene her på Trustpilot, men vi vil gjerne undersøke nærmere og se hva som kan ha skjedd.

Kan du ta kontakt med oss direkte på kundeservice@helsefreak.no
og oppgi ordrenummer, så skal vi se på saken med en gang?

Vi er en liten, uavhengig nettbutikk, og det er viktig for oss å rydde opp når noe går galt.

Vennlig hilsen
Ketil / Helsefreak.no

5つ星のうち2の評価

helsefreak

Ved bestilling av flere artikler i mars 2024, fikk jeg tilsendt 1/3 av artiklene.
Jeg har per juli 2024 ikke fått resterende ettersendt. Telefon går rett til mobilsvar, og de svarer ikke på henvendelser pr e-post.

Har tidligere vært svært godt fornøyd med service hos denne bedriften. Dersom jeg har bestilt artikler de ikke har hatt inne i øyeblikket, har jeg altid fått de ettersendt.

2024年7月15日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei Kirsten,

Tusen takk for at du deler både det positive og det negative. Jeg beklager virkelig at bestillingen din fra mars 2024 ikke ble komplett levert, og at vi ikke fulgte opp godt nok med informasjon og ettersending. Det er ikke slik vi ønsker at noen kunder skal oppleve oss.

Jeg setter stor pris på at du nevner at du tidligere har vært fornøyd med service hos oss. Vi jobber med å stramme inn rutinene våre nettopp for å sikre at slike situasjoner ikke skjer igjen.

Om du fortsatt mangler varer, ta gjerne kontakt med oss direkte på kundeservice@helsefreak.no, så finner vi en løsning.

Vennlig hilsen
Ketil / Helsefreak.no

5つ星のうち1の評価

SVINDEL!

SVINDEL!
bestilte varer for over 2000kr. som aldri har kommet frem, nå for over 4 uker siden.

Ingen mulighet å komme i kontakt med hverken kundeservice, tlf eller annet.
Facebook og sosiale medier er lagt ned.

Hold dere unna!

2024年4月25日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei Arild,

Jeg beklager at bestillingen din ble forsinket – det skal selvfølgelig ikke skje. Jeg har sjekket opp, og jeg finner en ordre på litt over 2000 kr i samme periode som din, som ble levert etter noe ventetid. Jeg antar det er denne det gjelder.

Jeg forstår godt at forsinkelsen og manglende svar fra oss skapte frustrasjon. Men jeg vil understreke at varene ble levert, og at vi selvsagt ikke driver med svindel. Vi er en liten, uavhengig nettbutikk, og her sviktet vi på kommunikasjon og leveringstid – ikke på å levere det du hadde betalt for.

Vi jobber med å stramme inn rutinene våre, slik at slike tilfeller ikke skjer igjen.

Vennlig hilsen
Ketil / Helsefreak.no

5つ星のうち1の評価

Hær står man i fare for å bli svindlet

De leverer ikke det man bestiller, de reduserer ikke beløp når de ikke kan levere det man har bestilt. Overhode ingen svar hos kundeservice, verken på telefon, melding eller mail. Hadde jeg ikke handlet gjennom klarna så hadde jeg blitt svindlet, i jula, for et lite beløp..... men tanken er vel, "mange bekker små gjør en stor å"

Bestilt 21.11.23 løst av klarna 27.12.23

Konklusjon, hold dere langt unna helsefreak.no

2023年11月21日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei Torgrim,

Jeg beklager virkelig det som skjedde med bestillingen din i november 2023. Du har helt rett – her skjedde det en glipp hos oss, og ordren ble aldri sendt ut. Som du skriver, ble saken løst gjennom Klarna i desember, men det er selvfølgelig ikke godt nok fra vår side.

At dette skjedde midt i julerushet er en forklaring, men ingen unnskyldning. Jeg vil understreke at det selvsagt ikke var svindel, men en feil som vi tar fullt ansvar for.

Vi er en liten nettbutikk, og på den tiden hadde vi for svake rutiner rundt oppfølging. Siden den gang har vi strammet inn systemene våre, slik at lignende situasjoner ikke skal oppstå igjen.

Beklager igjen for opplevelsen.

Vennlig hilsen
Ketil / Helsefreak.no

5つ星のうち2の評価

Ingen respons fra kundeservice

Har tidligere vært fornøyd med denne butikken. Denne gangen ble det problemer med levering av pakke, har sendt fire mail for å prøve å ordne opp i løpet av den siste måneden uten å få svar. Telefonen går rett til mobilsvar.

2023年7月15日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei,

Tusen takk for at du deler erfaringene dine – både de gode og de mindre gode. Jeg beklager virkelig at du i august 2023 opplevde problemer med levering og at du ikke fikk svar fra oss, til tross for flere henvendelser. Det er helt forståelig at det var frustrerende.

Jeg setter pris på at du nevner at du tidligere har vært fornøyd med oss. Dette var en periode der vi hadde for svake rutiner for kundeservice, og det førte til at vi ikke fulgte opp godt nok. Det er selvsagt ikke slik vi ønsker å ha det, og vi har siden forbedret systemene våre slik at vi kan svare raskere og mer pålitelig.

Beklager igjen for opplevelsen, og takk for at du tidligere har valgt å handle hos oss.

Vennlig hilsen
Ketil / Helsefreak.no

5つ星のうち5の評価

Veldig godt fornøyd med Helsefreak

Veldig godt fornøyd med Helsefreak. Sender raskt, og gode produkter.

2022年12月14日
自発的なレビュー
Helsefreak ロゴ

Helsefreak からの回答

Hei,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd både med produktene og leveringen.

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse – det gir oss motivasjon til å fortsette å forbedre oss.

Vennlig hilsen
Ketil / Helsefreak.no

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報