INDIGO SUN RETAIL レビュー 

149
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Maylands Hemel - fab tanning shop. Always immaculately clean and fresh, particularly when Linzi and Daisy are working. Lovely, welcoming and so organised. Thank you ladies. Highly recommend. Five S... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

The beds are very unclean (full of scabs and body hair) the staff are horrible and will argue with you that they are clean. Even if u find blood all over a sunbed Do not expect a refund !!

5つ星のうち1の評価

I am disappointed with Indigo Sun. I booked a course of sessions 12 months and 5 days ago. I was diagnosed with Prostate cancer so the last thing on my mind was to get a sun tan particularly on healin... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

The 2 girls in watford were too busy talking about their holiday they were going on and made many mistakes. one lady booked 15 mins got 12 and argued with the young lady - one lady commented they had... もっと見る

企業情報

  1. 日焼けサロン

当該企業による記述

Indigo Sun is the award winning name in tanning. Voted the UK's best tanning centre by the European Tanning Awards.


連絡先

2.6

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

149件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 23%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.6

すべてのレビュー

(149)

過去12か月のレビュー数: 19件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Very clean

Very clean, perfect time keeping .
All Staff are super nice and friendly specially Ashante and Nellie . Thanks to you all xx

2024年7月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Price hikes

Ok so the salon is clean and tidy and the girls are nice but the recent price increase is extortionate. Have been going for years, but will be looking for somewhere else now.

2024年7月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Salon visited Archer Road Sheffield

Salon visited Archer Road Sheffield:
Extremely clean salon, all the staff are lovely and friendly always courteous and polite. The beds are amazing but the new ones are exceptional. Holly gave me great advice on tan accelerators this morning, very knowledgeable but not pushy. Hardly ever have to wait and if we do it’s a couple of minutes.
Great salon, no wonder they’ve had to expand into the larger premises.
5 star.

2024年6月30日
自発的なレビュー
INDIGO SUN RETAIL ロゴ

INDIGO SUN RETAIL からの回答

Hi there,

Thank you for taking the time to leave us a review! We are so pleased to hear you are satisfied with our service.

Kind Regards,
Indigo Sun

5つ星のうち1の評価

Poor experience

The bed I was on did not work properly, but they can't see a problem about that ..and said won't give me my minutes back. Manager who said it should really do something they are good at, as clearly customer service field isn't the right place for them. They lack of some vital skills!

2024年6月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

The place is clean and well kept

The place is clean and well kept. The wait times at Hemel are very long, but at no fault of the shop.

I was mis sold a course. I do not use a bed often and requested PAYG. I was told they had an offer and it was much better value for money. I purchased it and the shop have since expired all my minutes. At no point was I told, or guided to Ts&Cs that these were implied terms. I was also not notified to say they would expire soon.

I might have used them before they expired, but sometimes a wait for a bed was 30-45 minutes and so I did not hang around.

I emailed HR to kindly request they were reinstated - about £20s worth - and they quickly said "no, you should have read the Ts & Cs online and notice in the shop". I might well have done so if it was pointed out.

EDIT

Reply from INDIGO SUN RETAIL

7 minutes ago
Hi there,

I am sorry to hear that you are dissatisfied with our service. However, I should point out that the terms and conditions are clearly displayed at the point of sale, on our registration forms and in all of our marketing materials i.e. Courses expire after 1 year.

... So you keep telling me now. If only you were this persistent I read the terms and conditions when you offered me the course. You have totally missed the point.

2024年6月17日
自発的なレビュー
INDIGO SUN RETAIL ロゴ

INDIGO SUN RETAIL からの回答

Hi there,

I am sorry to hear that you are dissatisfied with our service. However, I should point out that the terms and conditions are clearly displayed at the point of sale, on our registration forms and in all of our marketing materials i.e. Courses expire after 1 year.

5つ星のうち5の評価

Amazing technology

Amazing technology
Spotlessly clean
Superb staff
👏👏👏

2024年6月12日
自発的なレビュー
INDIGO SUN RETAIL ロゴ

INDIGO SUN RETAIL からの回答

Hi there,

Thank you for taking time to leave us a review! We are so pleased to hear you are satisfied with our service.

Kind Regards,
Indigo Sun

5つ星のうち5の評価

Great friendly staff

Great friendly staff; very clean & so welcoming. Joanne showed me around, how to use the beds & signed me up!

2024年6月11日
自発的なレビュー
INDIGO SUN RETAIL ロゴ

INDIGO SUN RETAIL からの回答

Hi there,

Thank you for taking time to leave us a review! We are so pleased to hear you are satisfied with our service.

Kind Regards,
Indigo Sun

5つ星のうち5の評価

Always clean and beds are amazing

Always clean and beds are amazing! I have visited a few different salons and the staff are always lovely ☺️ I can’t believe the number of bad reviews about courses having a 1 year expiry….the staff told me when purchasing I would have a time limit & it is written on price list in the salon.

2024年5月1日
自発的なレビュー
INDIGO SUN RETAIL ロゴ

INDIGO SUN RETAIL からの回答

Hi there,

Thank you for taking time to leave us a review! We are so pleased to hear you are satisfied with our service.

Kind Regards,
Indigo Sun

5つ星のうち5の評価

Indigo sun review

The staff were extremely helpful and attentive. The different types of beds were explained well along with the different types of lotions they offer. The salon was clean and well maintained.

2024年5月22日
自発的なレビュー
INDIGO SUN RETAIL ロゴ

INDIGO SUN RETAIL からの回答

Hi there,

Thank you for taking time to leave us a review! We are so pleased to hear you are satisfied with our service.

Kind Regards,
Indigo Sun

5つ星のうち5の評価

I love this salon !

I love this salon !! The staff are always so lovely and salon super clean. Beds have given me an amazing colour too. Can’t wait to return :)

2024年6月3日
自発的なレビュー
INDIGO SUN RETAIL ロゴ

INDIGO SUN RETAIL からの回答

Hi there,

Thank you for taking time to leave us a review! We are so pleased to hear you are satisfied with our service.

Kind Regards,
Indigo Sun

5つ星のうち1の評価

I went into the Henge retail park one…

I went into the Henge retail park one today 29/05/24 in Glenrothes. Shocking Experience from point of entry, One customer in front of me getting served and three employees talking beside her totally ignoring me, Anyway I was told I lost 42 minutes as I hadn't been in for over a year.
As I never left an email address they couldn't contact me to advise I would be losing £26. But wait a minute I said, don't you have my phone number you could txt a message too . Yes she said, but we never had time she said, plenty time to email everyone thou ????
Anyway you wont need it now as I canceled my membership, another shop will be getting my custom and money...

2024年5月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid!

Came in with my sister to have a look as I’m looking for a sun bed shop as I’m new to the area. Safe to say I won’t ever return. For a town that has multiple sun bed shops and plenty of competition, you’d have thought that at the very least you’d get a ‘hello’. As a retail manager, I’ve never experienced customer service so poor. No hello, just a ‘surname?’ Thrown at you as soon as you walk in the door. No conversation, no friendliness at all. The girls on shift look like they’d rather be watching paint dry. So unbelievably miserable. It doesn’t take a lot to say hello or offer basic human interaction. Absolutely shocking. I truly could go on and on but I’ll be going elsewhere.

2024年5月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Couldn't believe staff attitude

I have used this sunbed place for a few years and always really thought the staff were excellent.l so I must firstly point out this was an unusual incident today by a staff member I have bever seen before unfortunately I didn't get her name but very young.

I had asked for a sunbed and paid and told there was a 5 min wait so I went to get a few bits if shopping
When I came back I was told by same staff member there's now a 10 min wait so I waited.
As a person left after 10 mins I was immediately told I can go in now
On entering I saw tge sunbed had not been cleaned and whoever had been in there had pretty dirty feet yukkkkk sunbed 14
I came out and the staff member who had booked the bed for me was walking to the area at the back of there store I said excuse me but ghis sunbed has not been cleaned her attitude was unreal she actually just said oh sorry but went to carry on walking so I said excuse me again and asked is she going to clean it? She replied don't speak to me like that? Like what? I didn't shout or use any offensive language I jyst asked who is supposed to clean it and is it now that the petson whoes paid for a clean sunbed cleans it?
At this point I was told again don't speak to me like that?
I and that my mins had already started!!!! And started walking iff again I said I'm not using it and wany a refund she ignored me and just walked out of sight ...
I really have not ever had this experience here and would still recommend it but think this young girl needs some customer service training and learns what hygine means in relation to clean sunbeds.

A slim long dark haired girl then appeared and I explained to her what the staff member had said and the state of the stand up bed and that I wish to be refunded

this staff member apologised and refunded me immediately and was very polite so thank you.

I won't go back but again would point out this was an unusual incident with a bad attitude staff member.
It wasn't busy but no staff seemed to be present and even another member of the public had to shout hello to get attention whilst I was waiting for my sunbed to be ready

It's a real Shame as it's just put me right off of a plane that has always been excellent.

2024年5月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Sunbed shop itself is ok

Sunbed shop itself is ok, after coming of the sunbed I was bursting for the toilet and had to hold myself from going, the girls in the shop could clearly see how desperate I was, however they told me to use burger kings toilets across the car park as their toilet is for staff only! I was absolutely disgusted and gob smacked and had to deal with the embarrassment of running across a car park holding myself to stop myself from weeing myself in public. I will never return to this shop again!

2024年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

horrible staff

I’ve been into this place with my family and the service we got from the two girls at the counter was absolutely ridiculous, they were rude and made me and my family feel uncomfortable we felt like we were not welcomed there at all, I assure you we are never coming back to that place ever again.

2024年4月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Lovely and polite staff

Been going for weeks, spotlessly clean, polite and friendly staff. Always offers on.

2024年4月6日
自発的なレビュー
INDIGO SUN RETAIL ロゴ

INDIGO SUN RETAIL からの回答

Hi there,

Thank you for taking time to leave us a review! We are so pleased to hear you are satisfied with our service.

Kind Regards,
Indigo Sun

5つ星のうち1の評価

Shocking customer service

I purchased two block sessions.

At no time during purchase or at any other time was I told either verbally , written or even by e-mail that these had an expiry date of 12 months.
I had 59 minutes left to use ,
But was unable to do so due to a spine fracture.

When I enquired about extending my minutes,
I was told to book another block to extend my existing 59 minutes.

Several emails later and same answer.

Really poor customer service from head office.
Truly disappointed

2024年4月2日
自発的なレビュー
INDIGO SUN RETAIL ロゴ

INDIGO SUN RETAIL からの回答

Hi there, I am sorry to hear that you are dissatisfied with our service however I should point out that the terms and conditions are clearly displayed at the point of sale and in all of our marketing materials i.e. Courses expire after 1 year.

If any customers suffer from any medical issues, we are always prepared to pause their course until they are ready to come back.

5つ星のうち1の評価

Cant extend my vouchers

Have been using indigo sun for a long time, had some vouchers for mothers day last year from my husband, was unable to go due to having major surgery and not able to use the sun beds until now. I still have 35 mins left that expire in a few days. Emailed head office explaining my situation to see if they could extend it slightly, the answer was abruptly no but I can buy more, then they could extend. Very bad customer service and very shocked that all they care about is money and not their clients. Very unhelpful.

2024年3月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Want my money back

Indigo WGC gave my minutes away to someone with the same surname. After 4 visits to try and get them back, nothing. Very unorganised and unprofessional.

2024年3月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great customer service

I read the feedback and i am suprised as i am registered with this company almost 10 years and i received always great customer service.
If you not happy with term and condition be aware of 12 months expire date of your minutes but apart of that, was always happy to go there as girls was always polite and very friendly to me.

2024年2月20日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報