レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

I just want to state my dealings with John Craddock. Ordered tyre online, telephone and enail contact from them advising out of stock. Dissapointing, alternative offered but I wanted specific bra... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

This place is laughable & to top it off their most & best experienced employee Steve is no longer there Can't say I blame him. No stock but take your money then a fight to get refund. Stay well clear.... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

This place should be closed , take your money for parts they don’t have and can’t even get, don’t answer calls and definitely won’t refund you. Stay well clear and Take your custom else where, they ju... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

An example of how bad it can get. Ordered parts and 7 days later I have nothing. No tracking number, despite their statement that everything is trackable. Tried calling and wasted 15 minutes despite b... もっず芋る

䌁業情報

  1. ランド ロヌバヌ ディヌラヌ

圓該䌁業による蚘述

John Craddock Ltd - The Largest supplier of Land Rover Parts and Spares in the World.


連絡先

2.1

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

901件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.1

すべおのレビュヌ

(901)

過去12か月のレビュヌ数: 31ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Extremely disappointed with the service


Extremely disappointed with the service and John Craddock. Ordered some seals on Thursday before midday to be told 4 days later (2 working day) that one of my parts is not in stock.. I have a lot of work which needs doing and to be told last minute is unacceptable. I have now decided to get my parts from LR centre as the service is so much better and cheaper! I know you have a time frame of 3-5 working days but for the amount you charge to ship orders they need to be picked, packed and sent out in a timely manor. Also the customer service isn’t the best at updating the status of your order. Unfortunately I will not be buying any more parts from this company as I now need to delay all work by another week when I had everything booked in with the garage for this Thursday.

2023幎7月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Truly awful service.

Truly awful service.
Ordered parts, nothing turned up, chased 5 days later to be told there was no stock and no delivery date - would i like my money back ?- well I would like the 5 days back so I could keep my customer happy.
Thanks John Craddock.

2023幎7月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Awful company to deal with

I haven't been left much choice to resort to here to write a review.

My first encounter with this company was around 2 years ago buying a £7 Clevis for my Transfer Box and to this day, it still hasn't arrived and I haven't had a refund.

More recently, I needed a thermostat. I wanted a genuine one but wanted it the same week. This company were the only ones who could deliver on that. It was advertised on eBay under 3 day delivery using Royal Mail 48. This was 7 days ago and it still hasn't arrived. Fair enough, not that long ago but they've took my money and not made any attempt to contact me. There's been NO communication. I've rang and they answered and said they'd ring me back and never did. I've sent 2 messages on eBay and nothing back. Sent an email and nothing. I literally just wanted to know if they were actually going to send it so I could get my truck back on the road. I also left a comment on one of their Facebook posts (nothing bad, just expressing that they'd not sent the part) and they could be bothered to delete it but can't be bothered to get back to me! As it stands they now owe me £30. Next step will be trading standards if they don't get back to me as far as I'm concerned. If you look at their Google reviews they've done this to several people

2023幎6月13日
John Craddock Ltd ロゎ

John Craddock Ltd からの回答

Hello Ross

Thanks for taking the time to leave a review. We have replied to you today and apologise for the delay in dispatching your goods. As within the message today we have had delays from our supplier and they are due to us tomorrow. As you have opened a non-receipt case on eBay we have had to refund you in full. This has now been actioned.

In regards to the missing clevis you ordered in 2021, we had replied on Oct 27, 2021 09:47, that the item as sent via post so there was no tracking number and "If you have not received your order by the end of this week/start of next please let us know" - we never received any further communication from yourself on this. However as you are still claiming you have never received the item (two years later), I am happy to provide you with a full refund on this occasion.

In regards to Google reviews and "done this to several people" we supply over 300,000 parts for 100's of models of vehicles from 1948 to 2023, the complexity of the supply chain and availability of parts always presents challenges, however we endeavour to ensure our customers always receive a first class service and sincerely apologise if this hasn't been the case in your experience.

Luke Barnett

5぀星のうち5の評䟡

Quality Waterproof Seat Covers

I had just paid out £1,300 for a new set of Defender front seats and being a builder I started to see the new seats deteriorating after a month!
I searched around for a set of waterproof seat covers and so glad I went for these. They are tailor made and a very snug fit, made of a very durable waterproof material that will last even with the demands I will put them through.
Very pleased and quickly delivered too. Thank you.

2023幎6月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

John Craddock Unreliable and poor service. Don't believe what they tell you.

John Craddock are a totally unprofessional business. Part ordered and promised for delivery 29th May. No delivery. Contacted Craddocks who changed date of delivery to 2nd June no delivery. Dpd attempted delivery to wrong address. Contacted craddock who advised would be delivered later same day. Within minutes had update to state delivery would be Monday 5th June. Craddock customer services is appalling, cannot get facts correct or consistent and treat customers like dirt. When you ask to speak to a manager craddock refer you back to their non existent customer services as the company is managed by the customer services apparently. Shambles. Wouldn't buy from you again in any case. This occasion was bad enough. REFUND required. Refund the money you have taken. Now! Bank are aware you have drawn funds when your customer services recalled the undelivered product.

2023幎6月2日
自発的なレビュヌ
John Craddock Ltd ロゎ

John Craddock Ltd からの回答

Hello Judi.

Unfortunately once the parcel is out of our hands and with the courier we are limited in what we can do. In this instance DPD has attempted to deliver to another address - a likely error on the DPD delivery drivers part.

Whilst we understand deliveries can be critical and frustrating when there are issues with the delivery of an order, we can only ever redirect the parcel/s, or prompt for redelivery on another day.

I have had chance to review the recorded phone call with yourself and our customer service agents and I am not happy at the profanity and aggressive demeanor in which you spoke to our staff - who are here to find you a resolution and ultimately help. The fact that you would claim we treat customers like dirt, when the opposite is true is slanderous.

I am therefore happy in this instance to lose you as a customer, and have put your account on stop from any further purchases.

Please feel free to get in touch if you have any further queries or concerns that you would like to discuss luke@johncraddockltd.co.uk

Luke Barnett

5぀星のうち5の評䟡

Fast delivery. Great product.

I really appreciated the fast delivery. The ramp came within a day. It was packaged nicely. Perfect condition. Works perfectly fine with a 40kg dog. The dog loves using it as well. Great company to buy from. Would highly recommend, and I would buy from this company again.

2023幎5月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Stay clear poor service

Poor service ordered a part on Saturday which said available and ready to dispatch and then Thursday the following week had a email telling me that the part would have to be ordered in to them and would cost me a extra £20 for me to order checked the website and the part was still the same price I originally paid and was still available ready for dispatch they wouldn’t honour the price I paid but was offered a refund

2023幎6月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Well done!

Good price for the part ordered which arrived in good time with no problems.
Can see why John Craddock has been around so long judged on the service I received. Well Done!

2023幎4月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Scammers

Placed a order,they took my money,4 days later got a email saying they didnt have it,then told me i need to pay more for the item then they would order and send,avoid these scammers at all cost

2023幎4月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Poor service and uncaring about customers

Ordered a Freelander 2 roof rails. The order went through and was paid for. I then got an email to say that the part was not in stock and had to be ordered and I needed to pay another £15 export charge. I told customer support that they shouldn't have stated it was in stock when it wasn't and cancelled the order. Both my husband and myself have been using Craddocks for years but will now be going elsewhere. The service from this company has gone downhill considerably over the last couple years and if they carry on like this they will lose all their business.

2023幎3月24日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報