Banner for Just go Motorhomes - Edinburgh

Just go Motorhomes - Edinburgh レビュー 

344
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.7

2 Drovers Road, EH52 5ND Broxburn, East Mains Industrial Estate, GB

•

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

Collected a 6-berth motorhome at the Edinburgh branch in Broxburn on 31 August 2026 for five nights, booked in June through Indie Campers. Our group had two vehicles. The branch staff wer... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Enjoyable hire no mechanical issues with van, staff friendly and minimum fuss can be busy on pickup and drop off. We found van wasnt as equipped as mentioned so would value more attention but in f... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Dopo aver visto molte recensioni non proprio positive, ci siamo informati su vari canali. Alla fine il risultato è semplice: stai affittando un camper che costa tanti soldi. Quindi ci siamo attenuti... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Collection day a bit hectic,motorhome not cleaned that well,fridge required a clean.we had to ask for a kettle. On first stop no sheet with bedding pack,no grill pan ,all reported.As a suggestion adap... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. RV車レンタル代理店

当該企業による記述

From cosy couple getaways to family adventures, Just go has a motorhome to suit every occasion. We pride ourselves on delivering new and modern motorhomes for hire with all layouts designed to offer comfort & style for everyday living. Easily accessible via major airports, our hire teams located in Edinburgh, Scotland and Toddington, Bedfordshire are specialists in delivering a first-rate customer experience every time. With packages tailored to individual requirements, we provide an all-encompassing service for all your motorhoming needs. Covering travel in the UK, Ireland and Europe, the freedom to explore and discover is entirely at your fingertips!


連絡先

  • 2 Drovers Road, EH52 5ND, Broxburn, East Mains Industrial Estate, 英国

  • 01315601230

Premium Motorhomes for Hire

Our Motorhomes have been the UK's favourite for over 20 years.

3.7

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

344件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.7

すべてのレビュー

(344)

過去12か月のレビュー数: 85件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Fantastic from start to finish

Fantastic from start to finish
Scotland did not disappoint and neither did just Go

2024年10月28日
自発的なレビュー
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi Kieron, thank you for the great review. We are glad you had a good time in Scotland!

5つ星のうち1の評価

Pas de remboursement après defaillance du camping-car

Nous avons eu un problème de direction assistée la veille du retour du camping-car. Nous avons contacté l'assistance qui nous a envoyé un technicien qui nous a dit que c'est un problème récurrent sur les camping-car Fiat recents, que nous pouvions prendre un taxi pour aller manger et qu'ils nous contacteraient pour nous ramener à Édimbourg le lendemain. Le soir arrivant nous n'avions toujours pas de solution pour rentrer à Édimbourg et nous avons donc dû conduire le camping-car avec la direction assistée défaillante de Perth à Édimbourg.
Plus de 2 mois plus tard et 4 emails envoyés à l'assistance, les frais de taxis ne nous ont toujours pas été remboursés.

Edit: Comme mentionné, je suis en contact avec un de vos agents. J'ai déjà envoyé 4 mails. Mon numéro de dossier est le DWM420066-1

2024年8月22日
自発的なレビュー
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi Morgan, I am sorry to read your feedback. I cannot locate a booking in your name therefore please email us with your booking details so we can investigate.

5つ星のうち5の評価

No issues

No issues
Great service
Clean campers
Could do with a later return time though.

2024年9月13日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Thank you for the 5* review, we are glad you had a good time!

5つ星のうち5の評価

Well organised

Well organised. Attentive staff.
I did relocation from Poggibonsi.
Transfer from station to pick up should be included as this was a problem for myself and other clients I spoke to.

2024年4月11日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi Gary, we are glad you had a time on the relocation trip!

5つ星のうち5の評価

Seamless experience. Easy and thorough from start to finish!

We greatly enjoyed our holiday with Just Go. They were thorough and made the process seamless. The motorhome was clean and in great condition. It was everything we needed and more. We will definitely plan our next trip with Just Go!

2024年5月16日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Thank you for the 5* review, we are glad you had a good time and hope to see you again soon!

5つ星のうち3の評価

Important

It does not tell you that you have to pay the insurance when you pick up you motorhome

2024年7月7日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi Martin, the information regarding the hire costs and inclusions are stated throughout our website. On the booking steps you can choose if you wish to reduce your liability or hold the standard amount. This is also noted on the booking confirmation.
We offer a liability reduction option which is optional and this can be added on at any time up to the day of the collection.

5つ星のうち5の評価

bella esperienza in camper in Scozia

Dopo aver visto molte recensioni non proprio positive, ci siamo informati su vari canali. Alla fine il risultato è semplice: stai affittando un camper che costa tanti soldi. Quindi ci siamo attenuti scrupolosamente al rispetto delle regole indicate (check-in online, inserimento patente di guida online, rispetto degli orari di check in e check out, ecc) Tutto è andato bene.

2024年9月3日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi Giuseppe, thank you for the 5* review! We hope to welcome you back again :)

5つ星のうち1の評価

No response

This is a on going complaint but nobody is very interested so this is why i am writing this. We were sent out in a vehicle that was used by the staff so not in great condition, however that was the least of our problems. After a long journey we pulled in for a drink, on our departure the parking brake would not release we contacted breakdown assistance to be advised they could not come out as the vehicle was not taxed, we spent the night on a grass verge as we couldn't get to the campsite i did report the matter to the police. The following morning we called again and advised the vehicle was not taxed and we had broken down amazingly they got the vehicle taxed straight away and apologised for a clerical error really!!!!!! no one was concerned that due to no tax the vehicle insurance WE PAID was not valid, if we hadn't broken down and found out the vehicle had no tax we would have been driving an un insured vehicle all week. I could keep going with this awful experience i have only put this review on as we cannot get any help from this company. We have been refunded £75 hahaha which was done without us agreeing to it. Yes we did have minor damage and lost the £350 HOWEVER we also lost a lot more. Would just be grateful for some communication. Despite contacting enquiries as advised still no response. Fleet vehicles maybe different with insurance it still didn't help us when we stuck on a grass verge as we couldn't get break down assistance as NO TAX.

2024年8月2日
自発的なレビュー
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi Sarah, please be advised, a fleet policy is very different to your personal car policy meaning all our vehicles are insured at all times.
Please contact our enquiries team by email with the details of your rental so we can look into this.

5つ星のうち1の評価

Excessive Charges

Myself and a couple of friends hired a lovely motorhome to tour NC500.
On collection, we were persuaded to pay an extra £400 non refundable Liability Reduction charge, as protection against damage to mirrors, tyres etc...
On the trip, the drivers mirror was clipped by a bus which broke the indicator lens and the small wide angle mirror. Thankfully this was covered by the Liability Reduction. Or so we were told. We were later invoiced for a repair bill and charged the £350 excess which is held on account.
For the purpose of openness and honesty, there was a bed slat which had broken, and a plastic hinge on the hob lid (why use plastic where there is heat is beyond me) but this does not in any way justify keeping the excess in my opinion, and hopefully serves as a warning to others before taking out the Liability Reduction.
At the moment we have began the process to appeal this. Unfortunately as I am not the main name on the booking, I cannot take it further, but the appeal will be lodged when the main booking name returns from a holiday abroad.
We hope 'Just Go' will do the right thing and return our £350 excess. This would certainly improve the customer experience score and complete what was otherwise a great holiday.

Edit - 16/09
Just Go have not responded to me publicly here, but Victoria from their Complaints team has confirmed by email the £350 charge should stand. That is £350 (over £750 in total if you include what we paid for the LRO) but £350 specifically for a slat and plastic hinge. Be very cautious if you have kids and were thinking of using this company.

Edit 17/09
So to confirm, you are saying £350 is a fair charge for a broken bed slat (a bit of wood, which presumably was already compromised as it should not be that flimsy) and a plastic hinge? Really?!?! Wow. I have asked for a breakdown of the charges to see exactly what was spent to fix this. Once I receive this I will share on here. £350 for a bit of wood and plastic is obscene.

2024年8月31日
自発的なレビュー
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi John. I am sorry to read your feedback and can see there has been an email chain between the hirer and our team following this hire.
To confirm, we hold a security deposit at the start of each hire which is standard within the vehicle rental industry. Like many companies, we offer the option to reduce your deposit so a lower amount is held against damage charges, should this happen. The options we offer are optional and the coverage included is clear within our T+C's.
Having checked the damage invoice I see the vehicle was returned with 2x broken bed slats and 2x gas hob catches which all required a replacement. In addition to parts I can see the invoice highlights a labour charge for the time to complete the repair. As you mention, the LRO covered the cost of the damaged wing mirror so no damage charge applies for this.
It is unfortunate that damage charges have tainted your holiday experience which you mention was great otherwise.

5つ星のうち1の評価

Disappointed

We were forgotten at the airport and at the pick-up we have to wait several hours before we could start our holiday... that was very disappointing. And then the cups were not clean and the folding bed in the middle did not go up properly.

2024年7月26日
自発的なレビュー
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi Mariska, I am very sorry to read this and appreciate the impact this had on your holiday.

5つ星のうち1の評価

Avoid 100%

Avoid 100% , they will charge you for anything , they charge me £1200 for broken table LEG which cost £40 new at eBay , it was there when I pick it up but it was not noticed by me .
Now it make me very sad for that not ever trust any company .
I done Italy Relocation to help them bringing new Motorhome from a Factory in Italy and I guess they have a new Motorhome warranty from factory , to thank me for my hard driving from near Pisa to Edinburgh they took the money from my account , £1200 is my monthly wages and I am 62 years old .
The fridge did not work and the hot water never worked and I did mention to them when I dropped the Motorhome .
Very disappointed this Company , I wish I checked the review before booking .
Very disappointed , did not call me or Email me 😡.
Please check there review before booking anything from them

2024年7月20日
自発的なレビュー
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

We are sorry to read your feedback. I can see you are in contact with our customer care team who are reviewing this for you.

5つ星のうち5の評価

A Great Experience

We did a camper relocation from the factory in Italy to Edinburgh. Had the camper for 10 days, and had a wonderful time. Staff we dealt with on the phone, and in person, were all very nice. We will do it again!

2024年7月15日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi David, thank you for the 5* review. We look forward to seeing you again!

5つ星のうち5の評価

Brilliant service

Brilliant service, care and thoughtfulness from the just go team at Broxburn. From start to finish, they could not have been more helpful. From the young polite guy who showed us around our beautiful motorhome around to the office staff, they were just lovely and made our holiday super special. Motor home was really new, super clean and we had a wonderful trip up west coast of Scotland. Highly recommend!

2024年6月8日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

We are glad you had a good holiday and hope to see you again soon!

5つ星のうち5の評価

Friendly personal

Friendly personal, reliable vehicle in very good condition and with ideal layout

2024年5月11日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Thank you for the great review, glad you had a good time!

5つ星のうち5の評価

Royal Highland accommodation

The vehicle was practically new, spotlessly clean and well equipped.

2024年6月28日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Thank you for the great feedback, hope to see you again!

5つ星のうち5の評価

10/10 experience

Pick up, return, vehicle. All 10/10.

2024年7月4日
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Thank you for a great review, we hope to see you again soon!

5つ星のうち1の評価

Still no response

Still no response!

Chased for a response on a weekly basis from the Broxburn branch and not even a single acknowledgement from them!

Update from 26th June

Went in 2 weeks before to pay the balance in full, then to be hit with £1190 extra charges which was never explained before. I had a ferry to catch and had no choice but to pay. Customer service is a disgrace and will be fighting for a refund. Customer service team have selective memory and should not be dealing with customer. Shocking experience, avoid at all costs!

29th July
As per your response this is not correct these items were all included. I’m still awaiting to hear back from the management team to agree a time to review the call records confirming this.

2024年7月3日
自発的なレビュー
Just go Motorhomes - Edinburgh ロゴ

Just go Motorhomes - Edinburgh からの回答

Hi Keith, I can see you purchased EU travel cover, 2x additional drivers and High Road liability cover which are all chargeable as per our website. The payment you made in full appears to be only for the rental fees and you had not paid for the extras you added on. I trust this clarifies the additional charges.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報