レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

This was our first experience of a coach trip of any kind. It was a very smooth operation. Pick up was on time. Coach was clean and modern and the journey was relaxing and our thanks to Sam for this!... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Lovely day in Henley on Thames , beautiful weather and done a river cruise to see more and learn about the history of the town. Pick up ‘s are always on time and drivers are always polite and fri... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

John the driver informed us that we were detouring due to car fire on M25 giving approximate eta due to this. Our arrival time was only delayed by 15 minutes, whereas M25 delay times would have been o... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Interesting place with lots going on. Sam was an excellent driver and Karen a wonderful hostess. The quiz we did on the way home made a good addition to the journey. A brilliant day all round thanks

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ツアヌ オペレヌタヌ
  2. ・
  3. 旅行情報収集サむト
  4. 旅行代理店

圓該䌁業による蚘述

Kirbys Coaches offers Coach Day Trips, Holidays and Private Hire across the UK and Europe, with Pick Up Points across Essex.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

69件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(69)

過去12か月のレビュヌ数: 60ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Cornwall with Kirby’s coaches

Went with Kirby’s coaches to Cornwall in August it was fantastic.
Lovely people and views.
Karen and the driver were brilliant.
Will travel with Kirby’s coaches again.
Thank you so much for a brilliant holiday

2025幎8月25日
自発的なレビュヌ
Kirbys Coaches ロゎ

Kirbys Coaches からの回答

Thank you so much for your lovely feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your holiday to Cornwall and that Karen and your driver helped make the experience so memorable. We pride ourselves on offering friendly service and unforgettable journeys, and it’s wonderful to know that this was reflected in your trip. We look forward to welcoming you on board again soon.

5぀星のうち1の評䟡

BE AWARE! NEVER USE FOR DAY TRIPS!

BE AWARE!
NEVER BOOK A DAY TRIP!
Repeatedly let down. They advertise, take bookings then cancel at the last minute.
STAY CLEAR OF THIS COMPANY!

2023幎6月29日
自発的なレビュヌ
Kirbys Coaches ロゎ

Kirbys Coaches からの回答

We are very sorry to hear your disappointment regarding day trip cancellations. We completely understand how frustrating it is when plans have to change, and it is equally frustrating for us as a business.
We want nothing more than for every trip we advertise to go ahead, and we keep them open for as long as possible in the hope that enough interest will be shown. However, if a trip does not attract sufficient bookings, we have no choice but to cancel — otherwise we would be running at a loss, which would ultimately make it impossible for us to continue offering these experiences at all.
We also recognise the importance of giving customers as much notice as possible, and we aim to communicate cancellations promptly so that alternative plans can be made. Please be assured that cancellations are never made lightly, nor for any reason other than passenger numbers being too low to make the trip viable.
We are very sorry that this has been your experience, and we do hope you will consider travelling with us again so we can provide you with the enjoyable day out you originally hoped for.

5぀星のうち1の評䟡

Kirby’s Do Not bother to act or even


Kirby’s Do Not bother to act or even have the manners to act on complaints , months after a number of complaints have been send to them , mangers do not care

2023幎4月10日
自発的なレビュヌ
Kirbys Coaches ロゎ

Kirbys Coaches からの回答

We are very sorry that you feel your concerns were not addressed. We aim to respond to all complaints and feedback thoroughly, and it is disappointing to hear that on this occasion we did not meet that standard. We are currently reviewing our procedures to ensure that every customer who raises an issue receives a timely and constructive response. Please accept our apologies for the impression this has left.

5぀星のうち1の評䟡

Very dishonest company

Very dishonest company. Taking money and canceling trips without giving a refund. Highway Robbery at its finest. You should be ashamed of yourselves.

2021幎4月30日
自発的なレビュヌ
Kirbys Coaches ロゎ

Kirbys Coaches からの回答

We are very sorry to read your comments and regret that you felt this way. We recognise that the handling of cancellations and refunds during that time fell short of expectations and caused understandable upset. Please be assured that we have since made significant changes to improve both our customer service and refund processes, and we are committed to ensuring our customers receive the experience and support they deserve.

5぀星のうち1の評䟡

Waiting for a refund of a cancelled


Waiting for a refund of a cancelled trip for 5 months now, wouldn't travel with this firm if they offered me free travel so pay up

2021幎3月5日
自発的なレビュヌ
Kirbys Coaches ロゎ

Kirbys Coaches からの回答

We are very sorry to hear of the delay you experienced with your refund. The period following the pandemic was extremely challenging, and we acknowledge that our processes at the time did not move as swiftly as they should have. We have since reviewed and strengthened our refund procedures to ensure that customers are not left waiting in this way again. Please accept our apologies for the frustration this caused.

5぀星のうち1の評䟡

Poor customer service, failing to give refunds

They are hiding behind their email systems, failing to give refunds when they are unable to make an agreed contract date, trying to force people to take vouchers or rebook dates. Suggest people go to their debit card provider to ask for a charge back or/and use the government online system, called Money Claim Online

2020幎3月30日
自発的なレビュヌ
Kirbys Coaches ロゎ

Kirbys Coaches からの回答

Thank you for your feedback. We are truly sorry for the difficulties you experienced during 2020. The pandemic created unprecedented challenges across the travel industry, and like many companies, we were navigating ever-changing regulations while trying to find fair solutions for our customers. We appreciate that this caused frustration and disappointment, and we regret that our communication at that time did not meet expectations. Since then, we have improved our systems to ensure clearer, faster handling of cancellations and refunds.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報