Labygift レビュー 

42
•
TrustScore 5段階評価の3

2.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

When I ran into a shipping issue, I reached out to support, they quickly corrected things, and got my parcel back out and delivered with ease. Good customer support is always appreciated in any b... もっと見る

5つ星のうち1の評価

The necklace looked nice but you left out the wonderful saying to the daughter that is supposed to be behind it. Just a necklace on the black felt with nothing else. Unfortunately, I'm leaving Friday... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I liked the quality of the goods I purchased and the corrections that where made to my order adequately dealt with. Though response to correspondence by email my be slow hang in there they will work y... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

You are looking up reviews for a reason. I did the same thing and found these 5 other reviews below that all gave this website a 1 star. I choose to ignore it and told myself maybe I would have a diff... もっと見る

企業情報

  1. 宝石店

当該企業による記述

Labygift - We provide print on demand, personalized & customized products. Our mission is to create unique products. Each product leaves a great impression on customers.


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

42件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.9

すべてのレビュー

(42)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Product was not delivered

Product was not delivered. Mail on Support was not answered, only the order was stoppend. But the may point is that the product is still available in the Web Shop!?!

2023年10月4日
5つ星のうち1の評価

Ordered for my daughter's birthday on…

Ordered for my daughter's birthday on April 7th. It's now the 18th and still sitting in "ordered" status. Her birthday is next week.

2023年4月7日
自発的なレビュー
Labygift ロゴ

Labygift からの回答

We are so sorry for the inconvenience. Due to an unusually large number of orders, the tracking would be updated a bit later. However, your order is still in transit and it will be delivered on 04/21. We sent the tracking to your email. Please check it!

5つ星のうち1の評価

The cheap thin chain broke

The cheap thin chain broke when initially put on. She never got to wear it. Most definitely NOT WORTH the time or $$

2023年3月27日
Labygift ロゴ

Labygift からの回答

Hi
We are so sorry for the inconvenience. We sent you an email about your issue. Please check it!

5つ星のうち1の評価
Labygift ロゴ

Labygift からの回答

Hi. We are sorry for the inconvenience. According to our data, your order was out for delivery. However, due to some problems, it arrived at our USPS facility in HUNTINGTON BEACH, CA 92615 on March 30, 2023. We will send an email about this issue. Please check it!

5つ星のうち1の評価

Buyer Beware

So the photo of the item I ordered and the fast shipping is the only reason I give this one star. Otherwise the item itself is super small print and blurry. I have reached out three times now with zero response from the seller. Definitely not worth the money!

2023年3月29日
自発的なレビュー
Labygift ロゴ

Labygift からの回答

Hi
We are so sorry for the inconvenience. We sent you an email about your issue. Please check it!

5つ星のうち2の評価

I ordered an item on accident along…

I ordered an item on accident along with my order. Sent a message to cancel it within 5 minutes. My emails were ignored until after the items shipped. I was a major hassel to get my refund and return their item that i didnt want.

2023年3月15日
Labygift ロゴ

Labygift からの回答

Hi. We replied and made a refund for your situation on March 23. Please recheck it!

5つ星のうち5の評価

Customer Care

I liked the quality of the goods I purchased and the corrections that where made to my order adequately dealt with. Though response to correspondence by email my be slow hang in there they will work you you if there's a problem.

2023年2月16日
Labygift ロゴ

Labygift からの回答

Hi. We are sorry for the inconvenience. We sent email about your issue. Please check it!

5つ星のうち3の評価

The pendant seems to be of great…

The pendant seems to be of great quality shipping was timely and packaging was orderly the only negative i have is that the message inside the box even thiugh it was still a good message was different from the one i saw when i ordered it and i did not see a seltion option so i'm guessing its a random of a few differing messages

2023年2月21日
5つ星のうち5の評価

When I ran into a shipping issue

When I ran into a shipping issue, I reached out to support, they quickly corrected things, and got my parcel back out and delivered with ease.

Good customer support is always appreciated in any business. In this case, it was revered.

2023年1月23日
5つ星のうち1の評価

Fraud charges

I never transaction this is your site. Why is my card being charged?

2023年1月14日
Labygift ロゴ

Labygift からの回答

Hi. We are extremely apologetic for what you have experienced. According to our data, you ordered the item "To My Son - Believe In Yourself - Viking Dad To Son Gift - Viking Compass" on 12/24/2022. We sent a solution for your situation to your email. Please check it!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報