MB Brent Park レビュー 

160
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The team have great communication skills and Haydar ensured it was an easy and quick process for me to view the car, test drive and get an independent inspection. Everyone was very welcoming and was h... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Had constant contact with Haydar who gave us top quality service from initial call to completion of purchase. Explained everything to the utmost. The do's and don'ts. What would be beneficial and what... もっと見る

5つ星のうち5の評価

It was a pleasure dealing with MB Brent Park. Adam the sales rep was very knowledgeable, professional and helpful, attentive but not over zealous. He guided me to make the right decision regarding th... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Was confused over which model to buy, did my research and Yasser was extremely knowledgeable, helpful not pushy, laid out the facts and, in fact, some I never thought of. I could then decide. Called h... もっと見る


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

160件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 40%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(160)

過去12か月のレビュー数: 69件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Professional

Professional, efficient and easy transaction.
Friendly staff that would be recommended by myself.
Would use again.
Thank you

2025年6月4日
5つ星のうち5の評価

Excellent Service and Easy Process

It was our first time buying a pre owned vehicle in the UK. Haydar was excellent, he walked us through the process and made it a really positive experience. He made it very easy and seamless.

He helped us to tax the vehicle and gave us some good pointers about owning a second hand vehicle.

Would highly recommend purchasing from MB Brent Park.

2025年5月10日
5つ星のうち5の評価

Well ...what service!

Well ...what service!! I'd been looking for a replacement car for a few weeks and had visited all the likely new and second hand garages locally. Just getting someone to talk to me was difficult, a test ride even more difficult, every time it requires a second visit.
However MB Brent Park were "on it". True they knew the car I was arriving in and the approximate time, but I was welcomed to the garage by name on the forecourt.
They got the sale ...the car has now done approximately 1000 miles and is faultless.
I know where I will go for my next new car... MB Brent Park.
....where is the 6 star button, I need it now!!

2025年4月25日
5つ星のうち5の評価

Excellent Service and Support

I had a great experience purchasing my Mercedes-Benz from MB Brent Park. Haydar, the sales executive, was exceptionally professional, patient, and knowledgeable. He guided me through the entire process with clarity and care, making it smooth and stress-free. His customer-first approach and attention to detail truly stood out. I’m very pleased with my purchase and highly recommend MB Brent Park for anyone looking for quality service.

2025年4月25日
5つ星のうち5の評価

Amazing service!!

Amazing service! The whole service was smooth with no complications thanks at Adam & Mahdi. I love my new Mercedes GLB!!! 🫶🏽👏🏽🔥🥳👌🏽👌🏽 Highly recommended.

2025年4月25日
5つ星のうち5の評価

Amazing experience

I came to look for a car today and was welcomed by Mahdi, me and my wife were confused and didn’t know which car to go for, Mahdi guided us through the process and helped us through it.

It was a great experience, would recommend highly.

2025年4月25日
5つ星のうち1の評価

A DISAPPOINTING EXPERIENCE

It is really disappointing, this review could so easily have been for 5stars but it is only for one at best.
We chose a car, drove the car, generally looked over the car and were satisfied with it, I assumed that this was an honest upstanding business, if not a family business and if anything came up after we drove off it would be sorted professionally.
I was wrong the two front tyres were worn down to the Tread Wear indicators. Not really surprising as it is a three year old, front wheel drive, heavy electric car, however I did not see this before we drove off.
Seemingly MB never saw it either during the comprehensive vehicle check that it should have had.
I spoke to ADAM on the telephone a few days later but he showed no interest and denied that the tyres were worn down, even though I was looking at them.

Everybody is nice, shaking hands, making coffee chatting and smiling, 5star service until you pay and drive off, then ADAM, who was part of the sales team for my car, does not want to know.
Strangly the cars computer says that it's next service is due in 12 months time but Mercedes tell me that it is due now, they have no record of this years.
The jury is also out on the Comprehensive Warranty and Shine Protect that I was charged £2000 for.
This experience was not my finest hour unfortunately, but you are warned. If you want a used Mercedes buy one from a Mercedes Dealer, they have trustworthy after=sales and they are about the same price but your money and purchase is much more secure.

2025年4月1日
自発的なレビュー
MB Brent Park ロゴ

MB Brent Park からの回答

Thank you for your review, Mr Thomas Edward Short. We’re sorry you feel disappointed, especially as you were otherwise happy with the car and the service on the day.

To clarify the tyre matter, our policy is that we will not allow a vehicle to leave us with tyres below our minimum standard. The tyres supplied were above 3mm, with 4mm+ being the norm. After you contacted us, you requested that we cover the cost of new front tyres and, as a goodwill gesture, management agreed and arranged funds to be sent to you. Unfortunately, this goodwill resolution has not been reflected in your review.

Regarding the sales process, offering coffee, a warm welcome and a friendly atmosphere is simply how we operate day-to-day and how we treat all customers, it is not “sincere until you pay”, as suggested.

Finally, Adam assisted you during the sales process, but complaints are naturally escalated and handled by management, which is exactly what happened in this case.

If you would like us to review the servicing record query and the warranty/Shine Protect items with you in detail, please email us on info@mbbrentpark.co.uk with your vehicle registration and invoice number and we will be happy to help.

Kind regards,
M B Brent Park

5つ星のうち1の評価

AVOID!!!

Do not bother buying a car for export. If there is a problem, they will come with the excuse that the car was exported and they can do nothing about any problems you have found. In our case, we got the car from their showroom and exported ot to Malta (overland). In less than 12 hours from purchase the car computer was showing that there is a problem in the lights of the car. Their reply was from their customer care was that the vehicle was exported therefore they can do nothing about it. We have even offered a report from the official Mercedes distributor in Malta and their reply was that it doesn't matter, they can do nothing about it.

AVOID!!!!!

2024年11月30日
自発的なレビュー
MB Brent Park ロゴ

MB Brent Park からの回答

Dear Kurk,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about the issue you experienced with the vehicle after exporting it to Malta.

We would like to clarify that at the time of sale and handover, all lights on the vehicle, including the tail lamps, were free from any defects. The vehicle underwent a thorough inspection prior to your collection, and no warning lights were present when you drove it away from our showroom in London. You then proceeded to drive the vehicle from London to Malta, and only upon your arrival did the warning light appear. This timeline suggests that the fine crack in the tailgate light likely occurred during the journey.

While we appreciate the invoice provided from the Mercedes-Benz dealer in Malta, it does not demonstrate that the vehicle left our showroom with a cracked tailgate light. Furthermore, we must emphasise that as part of our standard protocol, any issues with a vehicle need to be inspected by our qualified technicians at our showroom. This allows us to accurately assess the situation and take appropriate action if necessary.

You declined to return the vehicle for inspection, citing your location in Malta. While we understand this may pose logistical challenges, we do not determine where our customers live, and our protocols apply equally to all buyers, whether local or international. Refusing to adhere to these protocols makes it impossible for us to evaluate and resolve the issue properly.

As a gesture of goodwill, we offered you a £500 discount code for your next purchase, which you declined. The only resolution you seem to find acceptable is reimbursement for a replacement light, despite the evidence indicating that the damage likely occurred during the journey from London to Malta.

If there is anything further we can assist with, please do not hesitate to contact us.

Kind regards
MB Brent Park

5つ星のうち5の評価

Good customer service.

Good customer service.
Haydar has a given us good customer service. Even though we don’t have a appointment he helped us with our query and helped and explained well on our questions and advice us what to do.

2024年10月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I highly recommend them


I highly recommend them. Their professionalism and positive attitude speak volumes. The staff is incredibly kind and approachable, willing to assist with any inquiry, whether you're making a purchase or not. Regardless of whether you buy one of their cars, they are always ready to offer help.

2024年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I recently had a fantastic experience…

I recently had a fantastic experience with the customer service team at MB Brent Park , and I feel compelled to share it.

From the moment I walked into the dealership, the staff was incredibly welcoming and attentive. They greeted me with a smile and made sure I felt comfortable throughout the entire process.thank you so much Haydar for your help .

2024年10月7日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報