metaspins.com レビュー 

141
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I dont think ive played at a more FAKE scripted RTP casino before in my life. I am fully understood about how the house always wins etc etc. But I will never play on meta again. Withou... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I am seeing much people typed about account suspension, bonuses ,,, guys I have been on metaspins for 8 -9 months , withdrew 2k ,1k ,850 ,500 ,50 and much more ,,i got not a even single problem ,and... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

scammers these days come up with fictious wagering targets before eligible for withdraw, forcing you to wager a sports bet 3 times... and even when you know you have wagered your deposit more than eno... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Absolutely scam alert!! They have messed with Algorithm on games and you will lose here more than anywhere. The support team is remote and no one knows anything about actual buisness. Almost all peopl... もっと見る

企業情報

  1. カジノ
  2. ・
  3. オンラインスポーツ賭博の販売業者

当該企業による記述

Play slots and live casino in full crypto Level Up for a reward and get Daily Metaspins Welcome to Metaspins.com: great stuff is always on the way


連絡先

重要なお知らせ

2.3

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

141件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 85%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.3

すべてのレビュー

(141)

過去12か月のレビュー数: 24件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

avoid at all cost...

I recently had the misfortune of engaging with Metaspins Casino, and my experience was nothing short of infuriating. Let me walk you through the nightmare I encountered.

I decided to deposit $30 and explore their new game featuring streamers. Excited to try something fresh, I joined the game only to be greeted by a barrage of 20-30 error messages. To my horror, $20 vanished from my account within seconds, despite me not even touching the play button due to the incessant errors.

Naturally, I reached out to their support team, assuming they would rectify the situation promptly given the blatant technical issues. Oh, how wrong I was. The support team was not only unhelpful but shockingly obtuse. I even offered to provide video evidence of the errors, but they remained indifferent.

A week later, I received an email from the developers claiming that everything appeared normal from their end. Of course, it did! It's convenient for them to turn a blind eye when it comes to rectifying their mistakes. Despite their claims of prioritizing customer experience, their actions spoke otherwise.

Instead of acknowledging their fault and refunding my $20-$30, they insisted on me providing proof, which, as expected, they conveniently ignored. It's evident that they prioritize profit over customer satisfaction.

I refuse to believe that $20 is worth tarnishing their reputation with a one-star review, but alas, that seems to be their stance. Save yourself the headache and avoid Metaspins Casino unless you enjoy being subjected to frustration and disappointment.

2024年3月27日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Dear Fabbe,

At Metaspins, our top priority is to guarantee an outstanding customer experience throughout every player's gaming experience. We are dedicated to consistently delivering top-tier service to all our customers.

We sincerely apologize for any dissatisfaction you may have experienced with our services during your gaming session. Upon receiving the information and screen video you provided, we promptly engaged with the game provider to address your concerns. After a thorough review, which took 5 days to complete on their end, the game provider responded indicating that there were no technical issues with the game as described.

As communicated via email to you, the error messages you encountered were a result of specific actions taken during gameplay. It was determined that the repeated changing or closing of tabs, particularly after placing bets, triggered the game's bet guard function.

In the email correspondence, we provided a detailed description, including date, timestamps and bet sizes, documenting each instance where bets were interrupted due to tab manipulation while the bet guard function was active.

We trust that this explanation sheds light on the situation. Regrettably, based on our findings, we are unable to accept responsibility for issuing a refund as there were no technical malfunctions detected during your session.

Please do not hesitate to reach out to our customer experience team should you require further clarification or assistance.

Kind Regards,
Metaspins Customer Experience Team

5つ星のうち1の評価

Le casino en lui même est bon,mais ils…

Le casino en lui même est bon,mais ils ne respectent pas les conditions de leurs licence en laissant des joueurs venant de territoires restreints s'inscrire et déposer de l'argent,alors que les adresses IP venant de pays restreints devraient être bloquées. Un véritable enfer pour les joueurs addicts.
Cela montre un gros manque de sérieux du casino.

Réponse: je me permet de vous répondre,en citant moi aussi un article issu de votre opérateur de licence lui même " Under this license, apart from its own diligence and legalities, the license holder is not authorized to offer its services in the territories of Aruba, Bonaire, Curaçao, France, Netherlands, Australia, UK, Spain, Saba, Statia, St Martin, USA, or any other jurisdiction that the Central Government of Curaçao (formerly the Netherlands Antilles) deems online gambling illegal or are blacklisted". Il apparaît donc qu'il est de votre responsabilité de ne pas accepter de joueurs venant de territoires interdits. Vous êtes donc en faute et ne respectez pas les conditions de votre licence. Ils seront contacté si rien n'est fait. Vous pouvez me joindre par mail si vous souhaitez discuter de tout cela.

2024年3月19日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Dear Rémy Dej,

At Metaspins, ensuring an exceptional customer experience throughout our players' gaming journey is our foremost commitment. We continually strive to provide the highest quality service to all customers.

We sincerely regret any perception that we may not be viewed as a serious casino. It's important to note that, in accordance with our terms and conditions (section 3.1), users are responsible for ensuring the legality of accessing and using our website in their respective jurisdictions. By utilizing our platform, users confirm that online gambling is permissible within their place of residence.

We trust that this clarification addresses any concerns you may have had.

Warm regards,
Metaspins Customer Experience Team

5つ星のうち1の評価

They said my deposit was 25cents short…

They said my deposit was 25cents short so they just kept my money and kicked me to the curb . And I've been depositing there for a couple years . They don't appreciate your business at all. They just keep your money
Anybody want to play a casino don't play metaspins because they will do you wrong.

2024年3月15日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Dear Joe Glenn Jarrett,

Here at Metaspins customer experience during their gaming journey with us is a number one priority, and we strive to deliver the best possible service to our players.

We sincerely regret any inconvenience caused by your recent deposit experience. It's imperative to note that our minimum deposit limits for each currency are explicitly outlined in the cashier section of our platform.

While we utilize a third-party payment provider, it's important to clarify that funds transferred below minimum threshold are indeed received in the wallet, yet regrettably not credited to the player's account. These funds rightfully belong to our payment provider and not to Metaspins.

However, it's worth noting that on certain occasions, we exercise discretion by crediting deposits below the minimum threshold as a gesture of goodwill towards our valued customers. It's pertinent to mention that we have extended this courtesy to you on previous occasions. Therefore, we respectfully declined to do so this time.

We trust that you appreciate our perspective on this matter and sincerely hope to continue serving you as a valued player of Metaspins in the future.

Best Regards,
Metaspins Customer Experience Team

5つ星のうち1の評価

Scam Center Warning

They don’t let you withdraw after you deposit your money claiming that you have to wager 20x the deposited amount with the bonus which is obviously a way to lose. They don’t let you wager even at times, very filthy place. Like in all other “crypto casinos” or in other words scam centers, the roulettes they used are provided by the scammiest companies ever. Would honestly give zero stars, nothing akin to real-life playing or anything akin to a decent website, consist lagging, retarted employees, and setup.

2024年2月23日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Dear Nikololomous Nikolololomousus,

Here at Metaspins customer experience during their gaming journey with us is a number one priority, and we strive to deliver the best possible service to our players.

We are very sorry to hear that you were not able to withdraw your funds or winnings with us, as a regular wager requirement all deposits needs to be wagered 1x, this is stated in our terms and conditions section 4.2 - and this is required due to Anti Money Laundering regulations and guidelines also described in our terms section 9.2.

Although as you are mentioning a 20x wager, it looks like you might have chosen to accept the Welcome Offer upon your first deposit with us, thus there is a wager requirement, restrictions and explanations to games that might not be counting towards wager (for example live games like Roulette) all is clearly stated in the Welcome Offer terms, we welcome you to read more about this specific bonus here: https://metaspins.com/promotions/casino-welcome-bonus

We like to mention as well that you are at any time able to forfeit this and all other bonuses in the "my account" section on our website, although that means you will loose the bonus (and any winnings made while the bonus was active)

I hope this has cleared up any misunderstandings for you, as we by no means are withholding our customers to withdraw with us.

Best Regards,
The Metaspins Customer Experience Team

5つ星のうち1の評価

Metaspins allows you to login and…

Metaspins allows you to login and allows you to make deposits but they either never show after they are complete or don’t allot you to take o it winning's. I tested recently with multiple deposits that were legit. Not a lot of money but enough that it met their limits and twice they never show all though they can be tracked as making it to the proper wallet address as provided by metaspins. Also yes it was made to the correct type as in Ether to Ether. Anyways I have used in the past with my same account and worked but no longer works and no message or anything like that. No multiple accounts warning or anything. Just the money never shows up in my wallet. 🤷🏻‍♂️ anyways I think some people at first have good experiences to “bait” them and then they use multiple ways of “switching” so there are issues. It ok I prefer real casinos and enjoy gambling a lot. I just wanted to enjoy it online for fun sometimes. But no biggie, live and learn. Don’t trust these types of sites. Until the day it is more common and accepted globally it’s just not worth risking your money with sites like these.

2024年2月17日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Dear iNomad Atyou,

Here at Metaspins customer experience during their gaming journey with us is a number one priority, and we strive to deliver the best possible service to our players.

We are really sorry to hear that you have had some problems with your transactions with us, keep in mind that there could have been several reasons to why your deposit is not showing in your account

- If you have deposited below the minimum deposit limit (after fees are deducted), the transaction will show as completed on the blockchain, but will not show in your Metaspins wallet, we invite you to reach out to our customer support chat and see if they are able to help you as a one-time goodwill gesture

- If you have sent funds using a network we don't support, the transaction might show as completed but we might not be able to retrieve the funds, we invite you to talk to our customer support team to see if there is a way we can retrieve your funds if they were sent on a wrong chain/using a wrong network

- If you have sent funds to a wrong wallet address, and not your Metaspins wallet address. Our customer support team are happy to assist you in checking if you have sent funds using a wrong address

We are sorry to hear that you were also trying to withdraw with us but were not successful, this could have been due to a wager requirement that was not met or a bonus restriction. We invite you to read our complete terms here: https://metaspins.com/info/terms-and-conditions,
or reach our LiveChat support team to assist you in any further situations that may occur.

We genuinely value your time and extend our gratitude for your understanding in this matter.

Best Regards,
The Metaspins Customer Experience Team

5つ星のうち1の評価

It’s def a scam I deposited usdt then I…

It’s def a scam I deposited usdt then I tried to cash out nope can’t send anything back lol . Do not send anything to these guys you won’t see it again.

2024年2月5日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Hello,

We hope this message finds you well.

At Meatspins.com, we are dedicated to offering the highest level of service possible. We kindly request that you provide us with detailed information regarding your experience so that we may assist you effectively. Additionally, please remember that our support team is available to assist you at any time via chat or email at support@metaspins.com.

Thank you for your cooperation.

Best regards,
Metaspins Support Team

5つ星のうち5の評価

Great casino to play at overall

Great casino. Very good selection of games. Easy platform to use and payouts are paid quickly. There is no doubt that this is the best crypto casino to play at.. the VIP team is great at providing a great experience for the high rollers and my VIP host Michael is the best and always takes care of me with whatever I need!

2023年12月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Account disabled

Account disabled
Account disabled.

I am writing to file a formal complaint against Metaspins, an online casino where I recently experienced significant gambling losses. My concerns are rooted in what I believe to be illegal practices that facilitate gambling for Dutch citizens without proper Know Your Customer (KYC) procedures.

Upon realizing the potential illegality of the operations, I promptly contacted Metaspins and requested a refund for my losses. As part of my complaint, I highlighted the absence of KYC procedures, which I believe allows Dutch citizens to gamble on the platform in violation of relevant laws.

To my dismay, instead of addressing my concerns, Metaspins took immediate action by disabling my account without providing any response or resolution to my refund request. Subsequent attempts to establish communication with the casino have proven futile, leaving me with unresolved issues and a lack of transparency regarding the status of my complaint.

Given these circumstances, I find it necessary to escalate this matter further. If Metaspins fails to provide a satisfactory response within a reasonable timeframe, I intend to file a formal complaint with the Dutch Gambling Authority and the Curacao eGaming Licensing Authority, under whose jurisdiction Metaspins operates.

Furthermore, if these regulatory bodies are unable to resolve the matter or provide appropriate sanctions, I will seek legal representation from a Dutch law firm specializing in cases related to returning gambling losses on illegal gambling websites.

I believe in the importance of fair and legal practices within the online gambling industry, and I trust that the relevant authorities will investigate this matter thoroughly to ensure compliance with applicable laws and regulations.

I kindly request that you treat this complaint with the urgency and seriousness it deserves. I am prepared to provide any additional information or documentation required to facilitate a swift and fair resolution to this matter.

Thank you for your attention to this issue.

2023年11月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

This online casino is one of the best…

This online casino is one of the best I've seen with many interesting games to choose from. Besides, these guys pay winnings quickly and you can buy cryptocurrency right on their site, which is very convenient. Playing here is a fantastic experience, and I highly recommend giving it a shot.

2023年11月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great website!!!! Never had an issue!!!

Great website! Never had issues cashing out! Always instant deposits. Great responsive support! If anyone ran into issues its because they multi accounted and are trying to get multi first deposit bonuses!!!! No issues from me. They give free spins all the time and have some of the best rewards around!

2023年11月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

At first

At first, I had a good impression of this casino, as it is very fun to play here and there are a lot of interesting things. However, to my regret, I started having various problems - sometimes the game would not load or my deposit would not be credited immediately, and I had to write to the support team with a request to help me solve all these problems. The good thing is that the guys always answered me quickly, which is of course a big plus. Overall the casino is good, maybe I was just unlucky.

2023年10月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SCAM! SCAM!

Didn’t realise I had 2 accounts I must of signed up what the first opened but yet the let me put 7/8 deposits in then soon as I made a withdrawal they closed my account and refuse to give a refund or pay my winnings out. Be very careful with your crypto on this site SCAM!!!

2023年10月10日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Dear Craig,

Here at Metaspins customer experience during their gaming journey with us is a number one priority, and we strive to deliver the best possible service to our players.

It is not in our practice to close accounts of customers for no valid reason.
Therefor we would like to ask you to provide us with your email address so we can investigate this matter for you.

Best regards,
The Metaspins Customer Experience Team

5つ星のうち3の評価

Steals your money

Do not use this Casino they steal your money, and don’t give it back.

Customer service terrible.

Update 54 day’s recovered my money, only after chasing them several dozen times.

2023年10月7日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Hi there

Here at Metaspins customer experience during their gaming journey with us is a number one priority, and we strive to deliver the best possible service to our players.

Upon review, we have identified that a deposit was made to an incorrect cryptocurrency address. However, our payment service provider is able to help and make the refund. In accordance with the regulations set forth by them, the funds you deposited will be returned to you within 60 days.

We sincerely appreciate your patience and understanding regarding this matter.

Best regards,
The Metaspins Customer Experience Team

5つ星のうち2の評価

My partnersaccount was closed because…

My partnersaccount was closed because she use common phone for making an account ..
After winning she was not allowed withdrawal and was blocked out from the websiteandchat ..
Nobody answered anything and i dont recommend anyone to use this site because if you will win they will wipe your account and chats ..

I will take legal action against them with as much as i can and want newzealand giverment to ban this fraudlent website.

2023年10月3日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Dear Anu,

Here at Metaspins customer experience during their gaming journey with us is a number one priority, and we strive to deliver the best possible service to our players.

It is not in our practice to close accounts of customers for no valid reason.
However, as per our internal investigation and findings, your account was confirmed to participate in multi accounting. Due to all the gathered evidence, your account was disabled.

If in the future there will be more accounts created on your behalf they will be disabled upon earliest detection.
The decision is final and there will be no further communication regarding this case.

We appreciate your time and understanding regarding this matter.

Cheers,
Metaspins Customer Experience Team

5つ星のうち1の評価

False Account Deleted and KYC Rejection

I provided all KYC documents which were requested , the same documents are verified and accepted in Major Crypto Currency Casinos, I am Lvl 4 fully verified in almost all casinos. To my surprise , my kyc was rejected without no valid explanation and my account was disabled and deleted. This surely is a bad move.

2023年10月3日
自発的なレビュー
metaspins.com ロゴ

metaspins.com からの回答

Dear Abhinav,

Here at Metaspins customer experience during their gaming journey with us is a number one priority, and we strive to deliver the best possible service to our players.

It is not in our practice to close accounts of customers for no valid reason.

However, please be informed that according to TaC 9.7, we maintain the discretion to verify your identity at any time. We also reserve the right to lock your account or prevent withdrawals until your identity has been verified. Therefore, in this case, no misuse of KYC has taken place.
As previously informed, the third-party verification service we cooperate with has deemed your KYC process unsuccessful.

The decision is final and there will be no further communication regarding this case.
We appreciate your time and understanding regarding this matter.

Regards,
Metaspins Customer Experience Team

5つ星のうち5の評価

I'll give meta a 5 because deposits go…

I'll give meta a 5 because deposits go right in and withdrawals get sent quick. The RTP can sometimes be sus at times, but I got my biggest wins here. They also have a great rakeback/rewards system. Compared to other online casinos, they are top tier.

2023年9月21日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報