Moonlight Design Ltd. レビュヌ 

58
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

After placing my items in the basket I had a query, rang the listed number and Beth answered quickly, very knowledgeable and could provide the necessary answers. Order placed.

5぀星のうち5の評䟡

I ordered two Humble Fireflies - they arrived and are beautiful. I had a slight issue with one of them not turning on, but after contacting Beth in customer services, she helpfully explained about the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I bought 2 wall lights in May but our building work didn't finish till this last week, so it was only now that we opened the boxes up. Unfortunately we found that some fixings were missing from one of... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely stunning light. Worth the wait as my order was on back order. Excellent customer service when I called to chase the order. Prompt at answering and lovely to speak to someone rather than an... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 照明専門店
  2. ・
  3. ホヌム センタヌ
  4. ランプ シェヌド提䟛業者
  5. リビングルヌム甚家具の店
  6. 電気工
  7. 電子機噚店

圓該䌁業による蚘述

Founded in 2003, Moonlight Design is one of the UK's leading independent lighting specialists, helping homeowners, interior designers, architects, landscape designers and trade professionals create beautifully lit spaces for over two decades. Based in North East London, we're a family-run business that combines genuine lighting expertise with personal customer service. Unlike many online retailers, our team doesn't simply process orders, we help customers choose the right products, solve technical challenges and support projects from concept through to installation. Whether you're renovating a single room, designing a luxury home, illuminating a garden, or specifying lighting for a commercial development, we're here to help. Our carefully curated collection features some of the world's most respected lighting brands, including Buster + Punch, Louis Poulsen, Nuura, Schwung, TOOY, Karman, Stilnovo, Humble, houseof., Graypants, Orluna, Collingwood Lighting, Hunza, Endon Lighting, Elstead, Searchlight, Quintiesse and many more. Alongside our online lighting store, we provide a complete lighting design, specification and installation service, creating bespoke lighting schemes for homes, hotels, restaurants, workplaces and landscaped gardens across the UK and worldwide. Our customers choose Moonlight Design because we offer: • Independent service since 2003 • Over 20 years of lighting expertise • Premium designer lighting from leading international brands • Honest technical advice before and after purchase • Residential, commercial and hospitality lighting solutions • Fast, friendly customer support from real lighting specialists • Nationwide lighting design, supply and installation Lighting is about far more than choosing a fitting. The right lighting transforms how a space looks, feels and functions. Whether you're searching for a statement chandelier, architectural downlights, garden lighting, decorative wall lights, luxury pendants or complete lighting design, we're passionate about helping you find the perfect solution. At Moonlight Design, we believe exceptional customer service should last long after delivery. That's why we're proud that so many of our customers return to us project after project and recommend us through their reviews.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

58件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(58)

過去12か月のレビュヌ数: 27ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Recommended

Recommended. Above & beyond customer service. Excellent products, excellent prices.

2026幎4月13日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review. We are thrilled to hear that you were happy with both the products and the service you received. Providing excellent customer service is incredibly important to us, so your kind feedback truly means a lot to our team.

5぀星のうち1の評䟡

20% fee on refunds after 14 days

Be mindful of the 20% “restocking” fee charged on returns beyond their 14 days grace period. May not be much if your order is small but quickly builds up if ordering several hundreds of pounds worth of items. This 20% fee should be clearly stated on their returns webpage.
If I had known, I would have ordered from a different retailer with a much workable free returns period.
NB I was told to just be happy that they even considered accepting my return, as some orders are not returnable after 14 days. Ordered chandeliers, not a customised or perishable item.

2026幎2月2日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you for your feedback. We’d just like to provide some additional context for readers. Your order was delivered on 6 January 2026, and the return request was made on 1 February, which was outside our standard 14-day returns period. As such, we were not obliged to accept the return.

However, as a gesture of goodwill, we agreed to accept the items back, subject to a restocking fee to cover the costs of processing, inspecting, and preparing the items to be returned to stock and resold.

We would like to clarify that requests made outside the returns period are reviewed on a case-by-case basis, and in this instance, we chose to offer a solution despite the request being beyond our standard policy.

We do appreciate your feedback and will keep it in mind as we continue reviewing how our returns policy is communicated.

5぀星のうち1の評䟡

BUYER BEWARE - THEY MAKE RETURNS VERY DIFFICULT

the product was fine but did not fit they do not make it clear that they have an extremely difficult returns policy whereby I had to arrange the return myself, just be careful when ordering as they actively make it difficult to get your money back through their process and it will cost you time and money!!!

2026幎1月5日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

We’re sorry to see your 1-star review and disappointed to hear you felt this way.
Our returns policy does explain that return shipping is the customer’s responsibility, and we always aim to be as clear and transparent as possible. We also want to reassure you that we try to be helpful at every stage, and we did our best to assist when you got in touch with us.
We’re glad to hear the product itself was fine, and we’re sorry it wasn’t suitable for your needs.

5぀星のうち4の評䟡

Refund delay

The chandeliers I ordered were beautiful, however I had to refund them due to my low ceilings. The only issues that I had was getting a refund once my order was sent back. The refund was issued via an e-cheque which causes delays in receiving the funds back. If anyone does need to go through the refunds process please be advised that it can take weeks to receive the funds back which is not ideal.

2026幎1月1日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you for your feedback, and we’re glad to hear you were happy with the chandeliers themselves.

We’re sorry for the frustration caused by the refund timing. The refund was issued promptly from our side via PayPal; however, in some cases PayPal processes refunds as an e-cheque, which can unfortunately take longer to clear. This is a PayPal process and not something we’re able to control.

We always aim to be transparent and helpful throughout the returns process, and we’re sorry this experience didn’t meet expectations.

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

I placed an order on Sunday and it’s been delivered today, I didn’t know it would come in time for Christmas but I randomly and spoke to a lovely lady (i didn’t get her name unfortunately) who said she will try her best to get it to me. I’ve not looked at it yet but so far a lovely expierence with this company!

2025幎12月23日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you so much for your lovely review, it really means a lot to us.

We’re so pleased we were able to get your order to you in time for Christmas, and it’s great to hear you had a positive experience with our team. We hope you love your order just as much when you get a chance to open it!

Thanks again for taking the time to share your feedback.

5぀星のうち5の評䟡

Had an outstanding experience with


Had an outstanding experience with Moonlight Design for next day delivery. The service was exceptional, and the quality of the product was stunning. Highly recommend their design for anyone looking for a blend of price, quality, and service. Moonlight Design is the go-to choice. Don't hesitate to reach out to them for your next project! 🌟✚ #MoonlightDesign #NextDayDelivery #StunningLight #HighlyRecommend #PriceQualityService #ProfessionalDesign

2025幎12月6日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear you were happy with the next-day delivery, the service, and the quality of your order.

Your recommendation really means a lot to our team, thank you for choosing Moonlight Design, and we’d love to help again on your next project!

5぀星のうち5の評䟡

Competitively priced

Competitively priced. Extremely quick free delivery. Great service. Lights are beautiful and were well packaged.

2025幎12月2日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you for your kind feedback! We’re so pleased to hear you were happy with the pricing, delivery, and service, and that your lights arrived safely and well packaged.

We really appreciate you taking the time to leave a review and hope to help you again in the future.

5぀星のうち5の評䟡

Purchased x2 outdoor lights in sep 24

Purchased x2 outdoor lights in sep 24. At that time one was replaced due to a manufacturing defect-not MoonLights fault. Immediately resolved. Recently one light developed a fault that was within warranty period. Emailed customer services-again immediate response and replacement sent out next day. In my experience MoonLight is a very good company. Very responsive. I would definitely use them again.

2025幎10月16日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience! We’re really pleased to hear that our team could resolve everything quickly and that you’re happy with your lights. It’s wonderful to know you’ve had such a positive experience with us. We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future!

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful, good quality light fitting

After finding the lighting fitting I liked, I contacted Customer Services to make an enquiry about differences in shades available. Bet got back to me with a reply extremely quickly with a reply.

After ordering, the fitting was delivered to our home 48 hours later. It was extremely well packaged and looks amazing. Can't wait to have it fitted next week.

2025幎10月10日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you love your new light fitting and that Beth and our Customer Service team were able to assist you quickly. It’s great to know your order arrived promptly, and we’re sure it will look fantastic once installed. We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you enjoy your new lighting for years to come!

5぀星のうち1の評䟡

Be careful before purchasing from this


Be careful before purchasing from this company they have a fake returns process. I ordered three items which are really expensive and all damaged, it seems like they might be selling used goods.

When trying to return they keep asking for more information and pictures, when you ask for help they push you round in circles.

What a waste of time and money.

2025幎9月18日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

We’re very sorry your fittings arrived with a few imperfections. At every stage, we have made continuous efforts to resolve the issue, initially offering a goodwill partial refund as you requested, and when that wasn’t accepted, repeatedly offering to collect the items at no cost, in line with our Returns Policy, and then to refund you. We ask only that items are repackaged as received to ensure safe return, as our goal has always been to resolve this matter fairly and efficiently and will continue to communicate with you to this end.

5぀星のうち5の評䟡

I had recently left a negative review

I had recently left a negative review. However , the customer service this shop has offered has been 5 STAR. Yes, I did have a problem with my light, but the polite, quick and efficient way they have dealt with the problem has been fantastic. This is so important and I would definitely now buy from here again.

2025幎6月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

£240 chandelier had to be replaced when delivered broken

Our antique silver chandelier arrived in an unmarked box, no fragile label, no indication of the right way up, inside it was badly packed with just bits of cardboard, little bits of bubble wrap around some of the glass droppers, but no overall bubble wrap. Not surprisingly the fitting was bent and numerous droppers were missing or broken. This completely gave the fitting the impression of being rubbish, even though it was £240. FedEx delivered it with thirty minutes notice, on its side. I sent photographs and a complaint, and the manager immediately arranged the despatch of a replacement. I can confirm that my second chandelier then arrived with two broken droplets. Bubble wrap had been better secured to the branches. The fitting was positioned the other way up this time, the cardboard packing was a bit better, but there were still no warnings on the box.

I am happy with how it now looks, and with the resolution provided by Moonlight.

2024幎6月24日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

We understand your frustration and sincerely apologise for the inconvenience caused. We responded to your email from last night just over an hour ago explaining our sincere apologies and informing you that we are sending you a free-of-charge replacement. We are committed to ensuring you receive the beautiful chandelier you envisioned. We are disappointed you feel the need to leave a negative review when we resolved this for you extremely quickly. Please rest assured that we are doing everything we can to make this right.

**Updated Response**

Thank you for revising your review, we are pleased that our team were able to resolve the issue originally experienced and that you now have a product you are happy with.

5぀星のうち5の評䟡

Amazing company

Amazing company, my product is exactly how it looks online too and it’s so beautiful Thankyou so much to Beth too for sorting out my delivery with a few eras from Fed-ex. If your in an apartment/flat get it delivered to a different address as fed-ex seem to get confused or unbothered to come in and deliver it if you have buzzed them in. But moonlight sorted everything for me and got my item in the end 🙂 Thankyou so much.

2024幎4月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fantastic Company

Fantastic company to deal with. I experienced a problem with a light I purchased from Moonlight Design some time ago.

I contacted Beth who not only resolved the issue for me incredibly quickly but her professionalism and polite aptitude is a credit to her company.

This level of professionalism, courtesy and putting the customer into the heart of what they do is truly rare to find these days.

As a result, I highly recommend this company.

Thanks again Beth.

2023幎11月9日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you for your heartfelt review Shaun! We're thrilled to hear that Beth provided you with exceptional service and promptly resolved the issue. We take pride in our team's professionalism and dedication to customer satisfaction. Your recommendation means a lot to us, and we're grateful for your support.

5぀星のうち5の評䟡

Brilliant service

We had seen a light we wanted in John Lewis but it was out of stock. We saw one at Moonlight Design which was virtually identical and £20 cheaper. We ordered it yesterday morning at 8.50 am and right now, less than 36 hours later, it’s been delivered. The quality is excellent and we are extremely satisfied with all aspects of our order. Thank you.

2023幎10月31日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you found a suitable alternative with us at a great price and that you're satisfied with the quality. We're glad we could provide a swift delivery for you. If you ever need anything else in the future, please don't hesitate to reach out.

5぀星のうち5の評䟡

Old fashioned service.

While shopping for light fittings I found a design I liked with another retailer and was about to put 2 in my basket when Bing's AI algorithm suggested I could save £52 per unit and directed me to Moonlight Design. Ordered 2 and saved £104 as well as free next day delivery. when I opened them, one was broken. A phone call, followed up with an email an photo, and a replacement was despatched again with next day delivery. Both lights now fitted and look great.
I'd never heard of Moonlight Design before, but with an extensive selection of designs, great prices, and first class customer service, they're now added to my favourites, and I'll certainly be using them again when I'm next shopping for light fittings.

2023幎10月12日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you for your detailed review! We're glad the AI algorithm helped you find a better deal with us and we're thrilled that you're satisfied with our products and the prompt customer service despite the initial breakage. It's great to hear that the lights look fantastic in your space. We look forward to assisting you again with your future lighting needs.

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely wonderful items

Absolutely wonderful items, high quality and design, very pleased with our purchase and especially with the spot on delivery and customer service!!

2023幎9月29日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you love your items and are pleased with the quality and design. Providing excellent customer service and on-time delivery is a top priority for us, and we're delighted that we met your expectations. If you ever need more lighting in the future, don't hesitate to reach out.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and competitive prices

We purchased a mirror lamp from Moonlight as it had the most competitive price for the model we wanted. Something went wrong with the delivery (it was taking a long time) and it turns out the parcel had been lost in transit. We got a very speedy reply from Beth when we notified Moonlight of the delay. After finding out it had been lost, she organised a redelivery straight away. Very quick to help and product is great quality, thank you! We will use Moonlight again for sure.

2023幎2月20日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you so much for taking the time to leave such a fantastic review. We really appreciate your kind words and are equally happy that Beth was able to solve the problem quickly and professionally. It would be our pleasure to be of service to you again.

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful lights

Beautiful lights! Moonlight Design was so helpful in assisting in purchasing my lights which included organizing the freight to Australia. I had a slight issue with the shades when I received them in which Moonlight Design was so quick to rectify the issue. Communication was 5/5 and will definitely return to purchase more lighting from them even though they are on the other side of the world to
where I live (better than any other local supplier here in Australia)

2023幎9月2日
自発的なレビュヌ
Moonlight Design Ltd. ロゎ

Moonlight Design Ltd. からの回答

Thank you for the fantastic review! We're thrilled to hear that you love the lights and had a positive experience with Moonlight Design. We look forward to serving you again in the future for all your lighting needs.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報