My Customized レビュー 348

TrustScore 5段階評価の2

2.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Heb hier meerdere foto's op leisteen besteld. Altijd alles netjes en snel geleverd gekregen. Laatste bestelling 6 januari geplaatst. Na ontvangstbevestiging van bestelling niets meer gehoord. 3x mail... もっと見る

5つ星のうち1の評価

had filled in everything correctly for a clip for Mother's Day, received another clip with another woman in the picture which was not my wife, emailing does not work, these are scammers, be careful, d... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Eigen geen ster waard! Begin december fles met rietje besteld. Mails reageren ze nergens op!!! Geen verzendmail ontvangen maar plek me pakketje wel bezorgd te zijn….. ZONDER trace code!! Flesje met... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Vorige week een drinkfles besteld, bij vullen een lekkage aan onderkant ?? Email gestuurd en direct antwoord dat in de onderkant dop een ring zit die goed aangeduwd moet worden tegen lekkage. Eerste... もっと見る


連絡先

2.1

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

348件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Big scammers taking money

had filled in everything correctly for a clip for Mother's Day, received another clip with another woman in the picture which was not my wife, emailing does not work, these are scammers, be careful, do not do it

2025年5月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Geen reactie, niet bereikbaar en geen excuses

Heb hier meerdere foto's op leisteen besteld. Altijd alles netjes en snel geleverd gekregen. Laatste bestelling 6 januari geplaatst. Na ontvangstbevestiging van bestelling niets meer gehoord. 3x mail gestuurd maar geen reactie. Vandaag uiteindelijk toch nog geleverd gekregen. Geen excuses niets! Dit was mijn laatste bestelling, heb er geen vertrouwen meer in ondanks dat ik na 2,5 maand alsnog mijn bestelling heb gekregen

2025年3月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

NIET BESTELLEN

Krijg ik gewoon vandaag mijn bestelling binnen.
Echt BELACHELIJK dit!! ze reageren nergens op. Echt bijzonder dit. Kado was voor een feestje en dat feestje was maanden geleden. DUS NIET BESTELLEN!!

2025年3月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Ik heb aangifte gedaan van digitale…

Ik heb aangifte gedaan van digitale oplichting omdat ik meer als een maand op 5 koektrommels heb gewacht en 0 reacties heb gehad(zij krijgen hiervan een kopie per mail.) Na 1 week kreeg ik een mail en mijn geld teruggestort.

2025年3月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Teleurstellend

Ik heb met een vriendin samen twee drinkflessen gekocht, mijne had helaas een scheur in het plastic aan de onderkant, dus ik kan hem niet gebruiken. Ik èn mijn vriendin hebben beide meer dan 2x gemaild, een DM op Instagram gestuurd en horen tot de dag van vandaag niks, ik heb letterlijk alleen een nieuwe “onderdop” nodig, verder zou ik heel blij zijn met de fles, heel teleurstellend sinds ik er wel 15€ voor heb betaald en er nu niks mee kan. Ik zou graag een nieuwe onderdop ontvangen mochten jullie dit lezen!!

2025年1月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Na 6 weken nog steeds niks ontvangen

BESTEL HIER NIET! Heb begin januari een product besteld en heb nog steeds niks ontvangen (18 feb)!!! Op de mail reageert het bedrijf niet en verder is er ook geen contact te krijgen met deze mensen. Oplichters!

2025年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Nog steeds niets ontvangen

Ik heb 8 januari 2 koektrommels besteld.
Ik zit hier nog steeds op te wachten.
Op een mail wordt niet gereageerd!!!
Ik ben er nu achter dat de bestelling uit het Verenigd Koninkrijk moet komen.
Ik heb hiervoor inklaringskosten moeten betalen.
Dit heb ik 20 januari gedaan, waarna het tot 30 dagen kan duren voordat ik de bestelling in huis heb.
De datum dat ik de koektrommels nodig had, is voorbij.
Conclusie: bestel NIET bij deze webshop.
Levertijd klopt totaal niet, je bent meer geld kwijt als gevolg van de inklaringskosten (invoerrechten en belasting als een produkt van buiten de Europese Unie moet komen). Dit staat niet op de site van de webwinkel, waardoor je dus voor een verrassing kan komen te staan.

Als ik 0 sterren had kunnen geven, had ik dat gedaan.
Voor mezelf een leersituatie: had beter naar de reviews voor dit bedrijf moeten kijken.

2025年2月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Op 12 januari 2025 een bestelling…

Op 12 januari 2025 een bestelling geplaatst van een artikel dat op voorraad was en is volgens hun site. Het is nu 6 februari en ik heb niks ontvangen. Ze reageren niet op mails, WhatsApp Nummer werkt niet. Bellen kan niet. BESTEL HIER NIET IS MIJN ADVIES.

2025年2月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Onbetrouwbaar

Probeer al dagen contact te krijgen. Nergens antwoord op

Pand staat te huur, dus waarschijnlijk is zaak ermee gestopt. Waarom dan nog wel de website door laten lopen en mensen betalingen laten doen??

Ik wil graag mijn geld retour!

Op 17-01 bestelling geplaatst en betaald. Maar niks ontvangen.

2025年2月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

KIJK UIT, OPGELICHT!

KIJK UIT! Als je een bestelling plaatst op deze site krijg je niks toe gestuurd. Geen reacties op mails en berichten die je ze toe stuurt! Helaas opgelicht door dit "bedrijf"

2025年1月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Eigen geen ster waard

Eigen geen ster waard! Begin december fles met rietje besteld. Mails reageren ze nergens op!!! Geen verzendmail ontvangen maar plek me pakketje wel bezorgd te zijn….. ZONDER trace code!! Flesje met rietje LEKTTT!!!!!!! Slechte kwaliteit BAH!!!

20 december 2024 besteld en 24jan2025 opgehaald

2025年1月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

5 koektrommels besteld en betaald 12…

5 koektrommels besteld en betaald 12 januari. Zou snel geleverd worden. Paar keer gemaild en app proberen te sturen om te vragen wat de verwachte levering is maar 0 reactie. Klantenservice reageert nergens op. Ze komen afspraken niet na. Niks bestellen hier.

2025年1月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichters!

29 december bestelling gedaan. Nog steeds niks ontvangen, op emails wordt niet gereageerd. Oplichters!

2025年1月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Onbegrijpelijk!!!

Bestelling half december vorig jaar gedaan, brooddozen voor kindjes van onze opvang. Meer dan 100euro en enkel bevestiging ontvangen van bestelling. Nadien niets meer , geen reactie op mails,geen klantenservice die antwoordt. Geen telefoonnummer.... Schandalig, foeifoei...

2025年1月3日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報