My Space Barcelona レビュー 

68
•
TrustScore 5段階評価の3

2.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Reserve en Airbnb y al mes me cancelaron el Airbnb y me costo un 30% mas caro si ninguna explicación cuando reserve por su web. La vivienda que había reservado era exactamente donde yo necesitaba ir y... もっと見る

5つ星のうち1の評価

The worst accommodation experience I’ve ever had. To collect the keys, we had to go to an office 1–2 km away. Nobody met us at the apartment. Once inside, we found that the locks on both do... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Excellent service ! L’équipe est professionnelle, réactive et toujours à l’écoute. La communication est fluide et tout est géré avec sérieux. Je recommande vivement My Space Barcelona.

5つ星のうち1の評価

Die Bilder entsprechen nicht dem Zustand! Elektrogeräte funktionieren nicht, ein Techniker musste zwei mal kommen weder der Backofen noch die Waschmaschine funktionierten! In der ersten Nacht mussten... もっと見る

企業情報

  1. 自炊式宿泊施設
  2. ・
  3. サービスアパートメント
  4. トラベラーズ ロッジ
  5. 休暇施設サービス
  6. 貸し別荘
  7. 団体用宿泊施設

さまざまな外部ソースから提供された情報

Barcelona apartments for short and long term stay with lowest price guarantee. We offer apartments in Barcelona in the best locations of the city.


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

68件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.9

すべてのレビュー

(68)

過去12か月のレビュー数: 20件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Likely the worst company I've ever…

Likely the worst company I've ever dealt with.
They stole our security deposit by saying that someone was complaining on us making noise, which was not true, they do not care, says that we have to prove it to them, which is impossible (they dont provide any proof of us making noise either...). They hang up the phone or simply dont answer after a while.
Rude and unhelpful staff even before these problems began.

In addition the apartment we rented was pretty worn down compared to images. Beds were back breakingly hard etc.

I'd prefer sleeping on the street over renting from this company again.

2022年1月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SCAM! BEWARE OF SCAM!

My trip was due to be March 17, 2020, and was booked through VRBO. My flights to Barcelona were canceled due to the coronavirus pandemic, and with the quarantine orders in both Spain and the US, it was literally impossible to leave the country. Despite a policy by VRBO enforcing hosts allow for rebooking at the very least, MySpace Barcelona REFUSED my MULTIPLE requests for a rebooking or refund. I still want to give them my money but they REFUSED. Over $1500 lost because of pure GREED for money. I have hired a lawyer and filed every complaint possible in both the US and Barcelona. Do NOT! book with this company. EVER.

2020年4月7日
自発的なレビュー
My Space Barcelona ロゴ

My Space Barcelona からの回答

Dear Sonya,
We are really sorry to read your review, specially because you didn't get the chance to stay with us.
This is a bad situation for everyone, so we understand you are not happy about the cancellation policy. As you booked your apartment through VRBO we follow their cancelation policy, however after you cancel they change their policy and now it is possible you use what you paid as a credit for a future reservation. Please contact us for more information about it!

5つ星のうち5の評価

We had a great stay with this company…

We had a great stay with this company and we are actually coming bakc this summer. The apartment was as shown on the pictures and it was clean and tidy. The host was friendly and helpful. It is easy to book apartments directly through their website and they also have useful extra services as transfer.

2019年12月16日
自発的なレビュー
My Space Barcelona ロゴ

My Space Barcelona からの回答

Dear Anne, thank you for taking the time to let us know your experience in our apartment. We are happy to know you had a good experience! We can't wait to have you back soon!

5つ星のうち1の評価

Do not use this company they are scam

Do not use this company they are a scam. The polished photos you see are not what you get. The apartment we booked had a pool - which we couldn't find - it was dirty - it had a cupboard under the stairs with a mattress on the floor which was counted as a double room - struggling to get money back even though we could not stay there and had to book a travel lodge. On top of all this they locked my son and his girlfriend in their office when they went to complain and return keys and lots of male staff gathered trying to intiniate them into accepting it. Please avoid!!!

2019年9月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Abysmal after sales service, no deposit refund after two month!

My family and I spent the last week of July 2017 in the lovely neighborhood of Gracia in Barcelona. We live in the U.S.A.

Two days before check-in, I'm informed that I need to stop by My Space Barcelona's office to pick up the keys. When I asked how we were supposed to go from that office to the apartment, I received no responses. We took a cab to the office, but we had no plans to go from the office to the apartment (with a 5-month old baby, 3 luggage of 23 kgs, and a 12-kgs baby portable crib). In Barcelona, there is no number to call a normal cab. You can't just hail a cab in a secondary street on a Sunday. Luckily the care-taker for the apartment helped us carry the bags and we walked 15 min. At the office, they asked me to pay for an increased tourist tax and to pay EUR 400-deposit, which I did, although I was told there was no deposit.

The apartment was clean and functional, we actually had a great stay. Unfortunately, and to my surprise, when I requested a detailed invoice and a refund of my deposit My Space Barcelona could not provide either. I have been calling/emailing them every other day for a month and I am yet to be refunded and received an invoice for the service.

I am extremely disappointed and frustrated. It's clear to me that I will never use this service again nor recommend it.

2017年8月29日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報