pampeano レビュー 

127
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I ordered some belts from Pampeano, but unfortunately I’d measured myself incorrectly and the belts were too long. With a holiday coming up, I was in a real hurry to get the correct sizes. The Pam... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Jeg bruker pampeano-beltet mitt til alt – både når jeg rir på landet og når jeg kler meg opp til kontoret. Solid kvalitet, stilig og laget for å vare. Leveringen til Norge var helt problemfri, noe som... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Absolutely disgraceful customer service. The moment they take your money, you no longer matter. They treat customers with total disrespect and speak to you like trash. Refunds are clearly somethi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ordered wrong size belt for Christmas gift and returned it no problem in New Year. Replacement was send within a few days and although there was a slight delay on the courier end, Matt and Anna were s... もっと見る

企業情報

  1. 革製品専門店
  2. ・
  3. 革製品卸業者

当該企業による記述

pampeano offers a wonderful range of premium leather accessories, in particular our pampeano belts for which we are best known. Complimentary delivery and optional personalisation.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

127件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 75%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(127)

過去12か月のレビュー数: 13件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

**Wonderful customer service from Pampeano**

I ordered some belts from Pampeano, but unfortunately I’d measured myself incorrectly and the belts were too long. With a holiday coming up, I was in a real hurry to get the correct sizes.
The Pampeano team couldn’t have been more helpful. They understood the urgency, rose to the challenge, and managed to get the replacement parcel to me **the very next day**!
And the belts themselves are fantastic — the stripes are absolutely brilliant and look even better in person.
It’s so refreshing to experience such friendly, efficient and genuinely excellent customer service. Beautiful products and exceptional service. Thank you, Pampeano, for going above and beyond!

2026年8月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Experience

Great Experience, the Belt it self is awsome. Excellent customer support! The team was incredibly friendly, very responsive, and resolved my issue quickly and efficiently. The replacement package arrived super fast as well. I’m very impressed with the service and how smoothly everything was handled. Highly recommended!

2026年6月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Huge let down

I’ve bought 2 dog collars from Pampeano, one in 2017 and one for my new puppy in 2025. The difference in quality is astounding - the first one is perfectly put together and you can see care has been taken when it was made and it has lasted nearly 10 years with no issues.
The newer one fell apart almost immediately, the threading started to fray with barely any use and the leather seems to be a lesser quality, you can see wrinkling and fraying at the holes where as there was none of this with the first collar we ordered.
I reported this to pampeano’s customer service who said this is likely due to use or water damage and to send the 2nd collar back so they could have a look at the issues and try to sort. The collar had barely been used and never in water other than rain. However, I did send the collar back to them, and received the same collar back within a week, the threading had clearly been glued back down but still the same shoddy standard and the collar continues to fray.

The comparison between the two collars just shows the lack of care in putting these products together now. It shows the company are now looking to cut corners and save money, whilst charging loyal customers the same.

I liked the idea of having both my dogs with matching collars, but the difference in standard and lack of care shown has convinced me to look elsewhere for a half decent product. Do not recommend

2026年6月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

What a joy

What a joy to deal with a company that just gets customer service. Products are just value for money, stylish and well made. We as a family support companies that offer service and quality and this company deliveries both in abundance. Well done Pampeano for just getting it right!!

2026年4月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent service from the Director

After a lengthy game of ‘email tennis’ regarding a product issue, I was eventually contacted by The MD of the company, an absolutely marvellous Lady who went above and beyond to restore my faith in this brand that I love… thank you very much, Jenny

2026年4月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great aftersales service

A couple of threads came loose on my belt around six months after purchase. Pampeano agreed to repair it and post it back to me, and now it's as good as new, once again.

2026年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fabulous service so quick and…

Fabulous service so quick and efficient. Arrived so beautifully packaged and presented in a lovely protective bag and box. Love the personalised initials stamped into the strap. Best of all .... I love the bag!

2026年3月12日
自発的なレビュー
pampeano ロゴ

pampeano からの回答

Thank you so much for your wonderful review.

We're delighted to hear that you were pleased with the service and that your bag arrived quickly and beautifully presented. It’s especially lovely to know that you’re enjoying the personalised initials, it’s such a special finishing touch.

Most of all, we’re thrilled that you love the bag. We hope you enjoy using it for many years to come.

5つ星のうち5の評価

Online Shopping At Its Finest

I first seen Pampeano products on John Lewis website when looking for a new belt and immediately loved the look and style of their belts
Unfortunately for whatever reason John Lewis were unable to to deliver to my address in Northern Ireland
Went to Pampeano Site and no such problems there

I have been buying online for roughly 20 years everything from high end items to second hand on EBay and I’ve never seen a product as beautifully presented and efficiently delivered like my Pampeano purchase
Normally when I buy online I rip the item open throw and away the packaging but I can’t bring myself to throw the belt boxes and accessory bags away as they are so nice

The quality and style of the belts wristband and key ring I purchased are absolutely top drawer and of the highest quality
I’m now off for a nosey on the Pampeano site to see what else I can treat myself to

Online shopping as it should be a top quality product beautifully presented and efficiently delivered

I highly recommend others to purchase from this company This was my first purchase from Pampeano but most definitely not my last

Absolutely Delighted ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

2026年1月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Unfair returns policy

I ordered three belts from Pampeano at the beginning of December as Christmas presents. Two of the belts were the wrong size, so I returned them on 27th December, requesting an exchange for a larger size.
Unfortunately, one of the belts was out of stock in the size I needed, and I was offered a credit note instead. I asked for a refund, as I do not want a credit note—it feels unfair that because Pampeano failed to have the item in stock, I’m left with store credit I didn’t ask for. I already have two belts from them, so I have no use for a credit note.
The customer service has been disappointing. Their returns policy is particularly unreasonable—no refunds if an item is returned after two weeks, even during Christmas. I sent my return back only three weeks after purchase, and yet they refused to issue a refund, even though the lack of stock was entirely their fault.
It also took them 10 days to acknowledge receipt of my return, which is far too long. When returning items, customers should be notified promptly that their parcel has arrived.
All in all, a very poor experience. I would not buy from this company again. Do not use this

I returned the item on 29th December ( the first date I could post it after Christmas) and it was delivered on 30th December NOT 8th January. It was only on 8th January that you acknowledged receipt of the returned item. I purchased two belts from you already, one of the belts you cannot exchange for another size, surely you can give a refund for one out of the three belts I purchased? Do you not want happy customers?

2025年12月4日
自発的なレビュー
pampeano ロゴ

pampeano からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. I have reviewed your order and can confirm that we advised at the time that we were expecting further stock and could either hold your order until it arrived or, alternatively, offer a credit note valid for one year.

Our returns policy allows for returns within 14 days of delivery. Your parcel was delivered on 6th December and was returned to us on 8th January, which is approximately one month after receipt.

While we always strive to provide the best possible service to our customers, we must apply our policies consistently to ensure fairness for everyone.

Thank you for your understanding.

5つ星のうち1の評価

Absolutely disgraceful customer…

Absolutely disgraceful customer service. The moment they take your money, you no longer matter. They treat customers with total disrespect and speak to you like trash.

Refunds are clearly something they try to avoid at all costs. Instead of resolving issues, they push you to spend more money and refuse to take responsibility. Once your money is in their pocket, they have no intention of giving it back.

This company is only interested in taking payments, not providing service. One of the worst experiences I’ve ever had. Avoid at all costs.

2026年1月2日
自発的なレビュー
pampeano ロゴ

pampeano からの回答

You have personalised your product and thus we can not, as per our Ts and Cs, and as per all companies that offer personalised goods, refund you.
We have offered you a credit note as a goodwill gesture but instead of accepting this, you have been exceptionally rude to a pampeano team member - presumably angry because we are unable to refund you. Our offer of a credit note remains but we respectfully request that you treat any and all members of our team with courtesy and respect rather than behave unacceptably because you can not have what you demand.

5つ星のうち1の評価

I started my Christmas shopping at the…

I started my Christmas shopping at the beginning of November as my husband was expecting a major operation and wanted to get organised. I bought a belt from this company, having purchased one for him before. Events have taken over and my husband will not be able to wear the belt or anything else this company provide due to his medical situation. I asked if I could return it (it is unopened) and their stance is that it’s a 14 day return, with no flexibility particularly over the Christmas period, where other stores usually extend their return policy timelines.

It is incredibly disappointing and upsetting that a company would hold this stance during the Christmas period and under exceptional circumstances.

This rigid and unsympathetic approach fundamentally undermines trust and leaves me with no personal confidence in the company as a retailer, or in its ability to treat customers fairly and reasonably.

2025年12月10日
自発的なレビュー
pampeano ロゴ

pampeano からの回答

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are genuinely sorry to hear about your husband’s medical situation and completely understand how upsetting this must be.
As stated in our returns policy, we operate a 14-day return window, which unfortunately does not extend automatically over the Christmas period. While your order was placed in November and therefore several weeks outside the return period, we have offered a credit note or an exchange as a way to assist. We hope this demonstrates that we are willing to help, even when the standard return window has passed.
We understand that this may feel inflexible, especially in exceptional circumstances, and we truly regret any disappointment caused. Our policy is designed to ensure consistency and fairness for all customers, but we always aim to handle individual situations with care. With thanks

5つ星のうち5の評価

Great belt, great service, what more could you want?

I just wanted to express my thanks for getting my belts delivered out to me today in time for my trip. It was great to be able to speak to someone, ensure availability and delivery times, and then receive it within such short notice (less than 24 hours from call to delivery). I know it’s a first world problem, but with a broken buckle and a packed schedule, your prompt support was exactly what I needed! A big shout out to Toni in Customer Service who went above and beyond, and the rest of the Pampeano crew :D

2025年10月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great product

My husband has had a Pampeano belt for several years now and he loves it, the quality is great and always look really lovely and different to most belts on the market.
I have recently purchased another belt for him as a Christmas gift and have had it his initials on it.
The quality is still excellent and the monogram looks really classy.

2025年10月15日
自発的なレビュー
pampeano ロゴ

pampeano からの回答

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled to hear that both the pampeano belt your husband has loved for years, and his new embossed gift, have met your expectations. It’s wonderful to know that the quality and craftsmanship continue to shine, and that the personalised touch made it feel extra special. We really appreciate your support and hope he enjoys wearing it for many more years!

5つ星のうち5の評価

Fabulous collar

Fabulous collar. We had the xxl for our Labrador. They come up a tad small although he’s a big dog ! Fits him well doesn’t move the other collar rubber the fur off but it’s growing back now this one although quite stiff it’s quickly softened. And it looks fabulous!

2025年10月9日
自発的なレビュー
pampeano ロゴ

pampeano からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that the collar fits your Labrador well and is comfortable while keeping him stylish. It’s great to know it’s softening nicely and that you love the look—your kind words mean a lot to us!

5つ星のうち5の評価

What a quality product

What a quality product! It is as genuine as they say and we are overwhelmed how nice the dog collar and bracelets are. You can feel the quality on first touch. I would definitely recommend for anyone who wants quality leather products that last time and use and are good looking and timeless.

2025年9月22日
自発的なレビュー
pampeano ロゴ

pampeano からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you’re enjoying your dog collar and bracelets and that the quality shines through. It means a lot to us that you appreciate the craftsmanship, timeless design, and durability. We truly appreciate your recommendation and support!

5つ星のうち5の評価

Great quality products for 2 legged and…

Great quality products for 2 legged and 4 legged animals, and speedy delivery.
I love the belts and collars.

2025年9月19日
自発的なレビュー
pampeano ロゴ

pampeano からの回答

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled to hear you’re enjoying both the belts and collars, and that your order arrived quickly. Your support means a lot to us, and we hope you and your furry friend continue to enjoy them!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報