Pith & Stem レビュー 

409
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Drop Top desk - curved monitor modification: My drop top desk arrived in wonderful packaging, all cardboard and easily recycled. The desk is quite sturdy and the metal mounting cleat has holes spaced... もっと見る

5つ星のうち5の評価

We selected a beautiful photograph of our daughter sitting by a lakeshore for our Drop Top, and the team cleaned up the image to absolute perfection. It arrived so beautifully presented that we co... もっと見る

5つ星のうち5の評価

This desk is simple but great. It folds away well and is a great improvement to my earlier desk. However, the Extendable Monitor Mount is a disappointment. I might have gotten a bad one but the las... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Wanted to love this desk but haven’t been able to use it yet. The assembly (droptop light 29) was reasonable if way longer than the advertised 20-30min if you’re a single person working in a small... もっと見る

企業情報

  1. 家具製造業者

当該企業による記述

We have developed a range of smartdesks specifically designed for the modern home but with the needs of the 21st century professional in mind. DropTop.™ is the world’s first folding desk and wall-mounted workstation with inbuilt monitor displays and tech hardware. When working from home, you can now treat the job and the workday with the respect it deserves, but also respect your home life and keep the two separate. A Murphy desk built for productive WFH!


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

409件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(409)

過去12か月のレビュー数: 90件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

The best desk for anyone who WFH

I recently received my DropTop wall mounted desk - and oh my, what a great desk! It genuinely is more than a just wall mounted desk - it is a complete WFH office in one! For years I have struggled to WFH from my dining table - which was still a step up from a laptop on a cushion on the sofa - which is how I WFH during Covid.

This really is a game changer. I genuinely cannot wait to show it off to my friends. My Partner loves it too and wants to use mine - think he may be placing his own order soon!

I love the wall art on my DropTop Duo 27 - I opted for a photo from a photographer I like. I truly forget its a desk when it is closed and I just love to look at the wall art front.

Yes, there was a small delay in communication when I emailed in, but they apologised and to be honest it was worth the wait. I always love to support young and growing businesses - especially for products made in the UK.

All in all a great product and one I would recommend to anyone.

2025年3月27日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you so much Kirsty for your 5-star review. It means a lot!

5つ星のうち1の評価

Simply doesn't deliver

We ordered and paid in full in December. Lead time was supposed to be 8 weeks. Asked them in mid March where the order was. Gave some reasons for delay and promised to ship the week after. That didn't happen. We called again. Promised another delivery which still hasn't happen. We are 4 months in the order now and we booked installer twice for nothing. This company doesn't care. Don't buy from companies like this. You are wasting your time and money.

2025年3月17日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you for your feedback Milana. We have since spoken, but we wanted to apologise again for the delays you experienced with your order. Our custom-made wall plates delivery did not arrive on the scheduled date, which pushed back your delivery date. We sincerely apologise for the inconvenience caused by this, a longer lead time is not at all what we want for our customers. The additional delay with DHL was outside of our control and we resolved this with DHL as soon as possible. We sincerely apologise for the inconvenience this caused, and refunded your shipping costs as an apology.

We very much care about our valued customers. As a young and rapidly growing business we are constantly updating systems, processes and onboarding more staff to keep up with the rapidly growing demand. We are genuinely sorry we let you down on this occasion.

5つ星のうち2の評価

Ordered 28th Dec... still waiting.

Ordered 28th Dec. 10 weeks later I'm still only receiving generic marketing email with no estimate on my delivery. Have messaged sales team for clarity 3 times with no response.

Given product is significant investment, I'd expert better service.

2025年3月10日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you for your feedback Maria. We have since spoken, but we wanted to again apologise for the delay and inconvenience caused. Our new CRM system we have just onboarded, had teething issues and had mistakenly marked your messages as complete, meaning we did not see your emails.

We hope you are enjoying using your new DropTop desk.

5つ星のうち1の評価

Can’t get a reply from support

I’ve been trying to get support since October (4 months) because the electronics received were faulty and cutting in and out. It’s been a frustrating process. I can’t even fix it on my own - I think it’s their installed hardware because I’ve replaced every replaceable cord with a new one.

2025年3月1日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Hi Mary, we apologise for the inconvenience caused by a faulty dock. All tech is brand new, but this dock sounds like it had an intermittent fault from the manufacturer. I know our customer team have since resolved this issue with you, sending a replacement dock. Apologies again that our new CRM system had mistakenly marked your support request as complete, meaning we did not see your emails. We hope you are enjoying using your new DropTop desk.

5つ星のうち3の評価

Waiting for DropTop box..

We ordered our DropTop desk on Feb 2nd.

The site and subsequent emails stated:

"Given the current high demand for our DropTop™ desks, please note the estimated lead times are:

DropTop™ Light: 1-3 weeks"

..despite reaching out to Customer Services (Success Team) over Facebook messenger, we've not been given a date for delivery.

It's frustrating that it's now late and a date isn't being provided - we don't mind it taking longer as I'm sure the product will be worth it ...but there should be some basic communication.

Pith and Stem should revise their lead times to set expectations properly.

2025年2月2日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Hi DJ Matt, thank you for sharing your feedback. I know you have since spoken with our customer team and your DropTop has been shipped to you, and will arrive within the next 3 days. However, we wanted to apologise again for the delay you experienced. Our custom-made wall plates delivery did not arrive on the scheduled date, which pushed back your delivery date. We sincerely apologise for the inconvenience caused by this, a longer lead time is not at all what we want, but sadly on this occasion this was outside of our control. We hope you love your new DropTop desk, which is winging its way to you as we speak.

5つ星のうち5の評価

Absolutely love this product

Absolutely love this product. Pith and Stem have managed to create me a little working oasis with their cleverly designed desk. I cannot recommend it enough.

Plus their customer service team are remarkable and truly go above and beyond - the best customer experience I have had in a very long time!

2025年1月6日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you for your awesome feedback Jo, on your DropTop wall desk. We really appreciate it! Please do tag us in any photos/videos you take :) We would love to see it pride of place.

5つ星のうち5の評価

Perfect functionality and aethetics

Perfect functionality and aethetics! Wonderful customer service despite the expected long lead time. Well worth the wait!

2025年2月25日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you for your five-star review on your DropTop wall desk. We really appreciate it! Please do tag us in any photos/videos you take :) We would love to see it in its new home!

5つ星のうち5の評価

Perfect Space-Saving Solution with Style

The DropTop™ desk has been an absolute game-changer for me! It’s sleek, functional, and fits perfectly into my small living space. Every inch counts when you’re trying to save space and keep things looking tidy, and this desk does it all while adding a touch of style. It’s been such an incredible upgrade, and I couldn’t be happier!

2024年11月21日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you Richard for your lovely review of your DropTop folding desk!

5つ星のうち5の評価

I absolutely LOVE my DropTop™ desk

I absolutely LOVE my DropTop™ desk! It's truly fabulous—so sleek, functional, and perfect for my space. My husband, our pug Carly, and I live in a very small space, so every inch really counts when it comes to saving space, maintaining aesthetics, and reducing visual clutter. This desk has been such a fantastic upgrade, and I'm incredibly grateful.

2024年10月28日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you Igor for your lovely review! We are so happy you all love your new DropTop wall mounted desk!

5つ星のうち1の評価

Had a big crack in my countertop when…

Had a big crack in my countertop when it arrived. I emailed the support and attached the picture and they said they would ship a replacement 1 week ago but haven’t heard anything. I have emailed them several times for an update without any response. Was so excited to use my droptop but still haven’t been able to use it..

#43598

2024年10月17日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

We are sorry that your DropTop arrived with damage sustained in transit. Sadly this is outside of our control. We despatched a new replacement part but this went to the previous address provided, which had just changed and we couldn't update this after it was despatched - though we did try with our shipping partner. This caused a delay, whilst it was re-routed. We apologise for the inconvenience and hope you are enjoying your DropTop.

5つ星のうち1の評価

Cheap flat pack - Nothing aligns or fits as it should.

Received the desk after a long wait as everything is what they call “made to order”. Think they need a new measuring tape as nothing aligns and all looks very CHEAP. For something they are charging a premium for. I’d look elsewhere, if you’re after a premium desk.

2024年10月1日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the issues you experienced with the DropTop™ Light desk you purchased from us. The DropTop™ Light range is designed to be flat-packed, which is clearly stated across our website and at the point of purchase. Your order was delivered within the expected lead time, but we apologise for the misaligned holes on your desk - this is not a common occurrence and we are investigating why this may have happened.

As soon as you reported the issue, we tried to resolve the issue offering immediate dispatch of a replacement part within 30 minutes, or offered a 100% full refund. Within 90-minutes we had arranged a collection of the desk.

During this time, we received several messages, calls, and social media comments, whilst we were actively working on resolving the situation.

We take customer satisfaction very seriously and regret that we were unable to meet your expectations on this occasion.

5つ星のうち5の評価

I love my DropTop

I love my DropTop - it's not the cheapest desk but you really do get what you pay for in terms of quality and the concept. It's saved me having to move house or build an extension! It's an amazing piece of engineering and looks great as well. The team at Pith and Stem are really helpful and deal with any problems really promptly. The desks are produced to order so it can take a while - there were some problems at the factory when I ordered mine but they were really good at keeping me updated, and it was so worth the wait!

2024年5月1日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you so much for your lovely review Tim. We really appreciate it.

5つ星のうち5の評価

Outstanding customer experience

I just wanted to share that everything went well with the droptop receiving and installation.

Actually, everything since the beginning went perfectly!

Communication has always been easy and fluid all along the process. It’s very rare in the e-commerce nowadays.

The product is amazing and gorgeous, works perfectly and fits so well in my bedroom. It actually transformed my bedroom.

I will certainly purchase another droptop for another room later !

To conclude, I am very satisfied with my purchase, I know I’m purchasing quality and I will highly recommend this product around me.

Thank you very much for your service. And congrats to your team!

Merci beaucoup ! ☺️

2024年9月9日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you so much for your lovely review Romain. We really appreciate it and it means a lot to us that you love your new DropTop™ desk.

5つ星のうち5の評価

Brilliant

Brilliant. Quality of this desk is great. At first I thought it may not hold on the wall but the way it's anchored is definitely reassuring. I've put it up on plaster board, but the way it's designed, it's not going anywhere lol. Delivery was very prompt and communication has been great!

2024年8月20日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thanks for the 5-star review Vish 🙌

5つ星のうち5の評価

I love my drop-top desk

I love my drop-top desk! It removes the clunky nature and clutter of a desk. It looks like a piece of decor and I loved customizing mine - you can even change the picture. I use it as a standing desk or with a drafting chair for the best of both worlds. It allows me to close up and leave work behind since I work mostly from home & it relaxes me (gone are the days of leaving the office, and the work behind as a clear boundary). Saves space (I live in NYC), and am super happy with my purchase!! Customer service was great as well when I asked for edits of the photo I chose, and super helpful/patient.

2024年8月13日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thanks for your review Marie. We really appreciate it.

5つ星のうち5の評価

10/10

Love my desk. Really great.
Customer service also really good and responsive and went out of their way to check on my order outside of normal requirements. Really helpful and understanding. Their name was Luke :)

2024年6月6日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you for leaving us the 5-star review Abbie!

5つ星のうち4の評価

Great product

UPDATE: I had some delays with my desk and some issues with customer service. However, I will say that the product itself is great and I do love the desk. I also received a call from the owner of the company apologizing for the issues. Ultimately, I would do business with this company again, because I love the product and believe that they are working to remedy the customer service issues.

2024年8月6日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

We are very sorry for the delay you experienced in receiving your DropTop desk. We frustratingly were awaiting delayed deliveries from our suppliers. We are very sorry for the delay and inconvenience this caused you. We shipped your desk to you as soon as possible, leaving our facility 5 days later. We really hope you are enjoying your new desk and please accept our sincerest apologies once again.

5つ星のうち5の評価

The drop top table is just perfect

The drop top table is just perfect! I use it in my extra room, so when I have guests over I can just close the table and put in an extra bed.

Also, their customer service is fabulous.

2024年8月3日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thank you Erlend for the review 😀

5つ星のうち1の評価

Still have not received my desk ordered…

Still have not received my desk ordered on 5-10-2024. Was told 7-9 weeks when I ordered, we are now past 12. Customer support response is slow and I was told they were waiting on boxes that will arrive on 8-2 and my desk should ship then. I reached out very early on 8-2. I received no response and the product still has not shipped. Hopefully I receive it one of these days, we timed the ordering so it would be here by the time my wife had to start working from home. It now looks like it will miss that deadline.

2024年5月10日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

We are very sorry for the delay you experienced in receiving your DropTop desk. We frustratingly were awaiting delayed deliveries from our suppliers. We are very sorry for the delay and inconvenience this caused. We shipped your desk to you as soon as possible, leaving our facility a week later. We really hope you are enjoying your new desk and please accept our sincerest apologies once again.

5つ星のうち5の評価

Beyond excellent

I had to wait a bit to get my DropTop Duo but it was worth the wait! The quality is excellent, it has completely changed my work-from-home set-up and I can only recommend it to anyone needing a desk! The fact that I can fold it away at the end of the day, and that it just looks like artwork on my wall amazes me each and every single day. Great customer service, very responsive team. Not a bad thing to say at all!

2024年6月3日
自発的なレビュー
Pith & Stem ロゴ

Pith & Stem からの回答

Thanks so much Zoe for your lovely review. We really appreciate it 🙌

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報