レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I ordered 2 windscreens separately for 2 different bikes from uk to Australia delivery time was fantastic. screen quality was great and query response time was also very good. my only issue is the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Beste Erfahrung, habe Verkleidungsscheibe nicht richtig bestellt. Konnte das aber telefonisch sehr gut abklÀren. Habe die Scheibe zurÃŒck geschickt und umgehend ohne weitere Kosten die passende Sche... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Another purchase from Powebronze always geat quality and always fits as it should . Richards is always very helpfull. Thank you

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

Bought a windscreen for Moto Guzzi V85 TT in March 2023 from Powerbronze. Was expecting blank screen although had VT85 unremovable on front at lower screen. Not ideal although by choice although... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. バむク備品・アクササリヌ専門店

圓該䌁業による蚘述

The official site for all your Powerbronze motorcycle bodywork and accessories, including screens, huggers, mudguards, seat cowls, belly pans, and much more. Buy direct from the manufacturer.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

90件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.3

すべおのレビュヌ

(90)

過去12か月のレビュヌ数: 23ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

£250 out of pocket

Ordered £250 of products from PowerBronze only for Parcelforce to lose/steal them. Parcelforce claimed delivery, but no-one was home; no calling card was left, and there is no proof of delivery provided on the tracking information. PowerBronze have not resolved this so now I’m £250 out of pocket for items paid for but not delivered and am having to pursue this in the small claims court.

Response to the 'response' below: CCTV footage shows Parcelforce arriving whilst no-one was at the property and then leaving. As will be argued in court, if no-one was home, how could anyone refuse permission for the delivery to be photographed? And as Parcelforce policies state, proof of delivery is required for the delivery to be made. But that's irrelevant, my contract is with PowerBronze not Parcelforce.

2024幎4月26日
自発的なレビュヌ
Powerbronze ロゎ

Powerbronze からの回答

Hello Ash, after speaking to Parcelforce, the person who accepted the parcel at your address refused to allow it to be photographed to confirm delivery. The GPS co-ordinates of the driver place him at your delivery address when delivery was completed. We are sorry you are not happy with the outcome of this order.

5぀星のうち1の評䟡

Fireblade screen.

Purchased a clear Powerbronze screen for my 1992 Fireblade through STP Racing. The holes are too small for the rubber mounting nuts: the screen squeezes them so much it is difficult to get the screws in through the fairing. The finish of the screen edge is appalling. Poorly cut, (irregular) and poorly polished. I know a little about acrylic and flame polishing of edges is not difficult so just poor workmanship. Have contacted Powerbronze through STP and directly about this but their (slow and unsatisfactory) response is that the screens are made that way and they would not rectify the very poor finish. I elected to have a refund and have gone elsewhere. Powerbronze are expensive compared to other vendors; if the screen was a cheap Chinese import I would not be surprised at the finish but it supposed to be a quality product. It is not, so take my advice and go elsewhere. STP were fine, if a bit slow to chase this up, but essentially no problems with them.

2024幎2月10日
自発的なレビュヌ
Powerbronze ロゎ

Powerbronze からの回答

Hello Peter, we are sorry your experience was not satisfactory in this instance. We have taken your feedback on board and will investigate further.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent products

I dont know why Powerbronz has bad reviews my parts were delivered on time excellent quality the hard ware brackets are really well made Perhaps customers should spend a few minutes to fully read the fitting instructions every thing I've orderd has fitted perfectly cant fault ,

2024幎2月22日
自発的なレビュヌ
Powerbronze ロゎ

Powerbronze からの回答

Thank you for your review Chris, we are very happy to hear you've had a good experience!

5぀星のうち1の評䟡

So purchased headlamp and cornering


So purchased headlamp and cornering light protectors from powerbronze, downloaded and fitted them as per the instruction sheet and within two weeks one was gone in the breeze, so I then contact them and ask if they can supply a single one to replace the lost one, asked the price also, so not asking for one for free at any point, and low and behold no answer from them what so ever, how is that for very poor customer service, yet another company who gets your money then stuff you if you have a problem, see if you can reply to this review, probably not!!
Nice of you to get in contact just a pity you waited until after I had purchased a full new set and didn't help in anyway what so ever, so really a waste of my time and yours sending emails back and forth denying my email ever landed in powerbronze inbox, so still not impressed and not changing my mind with the review still as is.

2023幎10月22日
自発的なレビュヌ
Powerbronze ロゎ

Powerbronze からの回答

Hello John, I'm sorry your message didn't get through to us - we'd never intentionally ignore a customer and always look to rectify any issues with orders. You have my direct contact details now if you ever need them.

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a £125 hugger

Ordered a £125 hugger. Money taken from my account. No email confirmation from this company. Tried phoning their advertised number, nobody picks up.

2023幎10月13日
自発的なレビュヌ
Powerbronze ロゎ

Powerbronze からの回答

We are sorry the automated tracking information wasn't forwarded to you Marcus - I believe my colleague sent you the details when you emailed in, I hope you received everything without issue in the end.

5぀星のうち1の評䟡

Last week I bought and fitted a


Last week I bought and fitted a Powerbronze hugger to my Forza 750, the same hugger also fits the X-ADV 750. I removed the item after only 3 days as it has started to contact the rear tyre, in my opinion the design is badly flawed being mechanically fixed in just 2 positions and in one of those locations an existing M8 bolt is being asked to hold the hugger secure even though it is now holding a much larger bracket through a slot, and as such the small M8 bolt has nominal landing area on the bracket. Again, in my opinion, the hugger fixings are poorly designed and potentially very dangerous, I would strongly advise against purchasing it.

2023幎10月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

WARPED SCREENS

Have recently received and returned 2 screens from Powerbronze. One for a ZXR750H1 and the other for a 851/888. Both had a deformity in the middle which looked like the screen had sagged, causing the natural curve of the screen to appear bent. I received a refund for both, but they refused to see a problem, stating that the tooling process was correct and they were as expected. Denial doesn't help, I'll not be ordering from here again due to the unreliability of the product.

2023幎9月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Poor quality manufacturing of Screen

I purchased a Powerbronze screen for my 2023 F750GS from Fast Bike Bits. It came well packaged and looked good as I was fitting it. I then took the bike out for a test run with the screen and actually stopped at one point as I thought one of the screws holding the screen to the bike was coming loose.

It wasn’t loose, but I then noticed that all 4 screws from my original BMW screen were actually sitting at an angle through the pre-drilled holes in the Powerbronze screen. This has the effect that the rubber grommets around the screws do not sit squarely against the screen on the outside or the screen holder on the inside. Over time this may allow water to get into the inside of the screen and also the screw holes.

This is obviously a manufacturing issue as when I refitted the OEM BMW screen the grommets sit perfectly square as they are meant to. I am no engineer but I assume that the holes should be drilled at an angle to ensure they are at right angles to the thread in the screen holder.

I am disappointed with the quality therefore of the screen and cannot return for refund as Fast Bike Bits do not accept returns for Powerbronze screens.

I have now ordered a different BMW screen and have wasted £75 on a piece of useless smoked plastic!

2023幎9月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

Bought a windscreen for Moto Guzzi V85


Bought a windscreen for Moto Guzzi V85 TT in March 2023 from Powerbronze. Was expecting blank screen although had VT85 unremovable on front at lower screen. Not ideal although by choice although ok.
Quality was very good and communications again when contacted was good although the screen was difficult to fit on all four points.
Having read previous perhaps slightly warped?
Got by by overtightening fourth fixing though.
Fairly effectively dealt with motorway buffering by adding a spolier.

2023幎3月5日
自発的なレビュヌ
Powerbronze ロゎ

Powerbronze からの回答

Thanks for the feedback Tony - and sorry for the incredibly late reply! We appreciate the points regarding the inking on the screen, we will look to update the pictures on those listings. It is always worth contacting us via sales@powerbronze.co.uk if you have any issues and we can look to offer assistance. We are also able to produce screens without logos, if you notify us ahead of placing an order.

5぀星のうち3の評䟡

handguards for super meteor 650-cheap and shoddy, BUT EXPENSIVE AT £97.

I bought the handguards from you for supermeteor 650. I have to say-VERY Dissapointing. Looks and feels very cheap, and in no way worth £97. Should be more like max of £40. I bought handguards from hitchcocks for my other bike - a Scram411, and they are and feel really good-so much better than yours. I have fitted the guards, but they look and feel really cheap and shoddy .Will probably consign them to the bin. bought via stp racing products.
Not at all Happy.

2023幎6月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent service!

Excellent products and brilliant service.Had their crash bobbins on my KTM for a while now and at a meet i believe someone stole the badges from them,luckily for me I contacted powerbronze and they was quick to offer to replace the badges at no expense! Thank you powerbronze! Will be order more products in the near future 😀

2023幎6月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Poor quality product and misleading website

I bought a screen for my Moto Guzzi V85 TT which was promptly delivered. Unfortunately I found it did not fit properly and I contacted them to return the product as I believed it was faulty. I took pictures showing how the curvature of the screen was not right. Part of the rubber washers were excessively compressed while the other half did not make contact with the screen at all. This left a gap and uneven clamping force over the screen.

I received a reply saying that if the screen was found to be faulty then they would pay up to a max of £5 p&p. This is despite on the front page of the website saying ‘free no quibble returns’. However, on the T&C’s for returns it says they will pay up to a max of £7.99, contradicting their own web page and the e-mail they sent.

Two e-mails later they capitulated saying it was a ‘misunderstanding’ and that they would pay up to £7.99 postage; still not free! However, when they received the screen and apparently checked it against their tooling, they said it was not faulty (despite the photos and obviously not fitting correctly) so refused to pay any postage.

In summary they have refunded me for the screen but it was not without quibbling. It was not in anyway free returns, with conflicting information on their website. They refused to accept the product was faulty even when presented with photographic evidence. I wont be buying from them again and Powerbronze is not a company I can recommend.

2023幎3月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

£94 wasted.

Hand guards for CB500x.
Pros.
Well packaged
Cons.
Instructions are terrible, pictures are not accurate, instructions are not accurate, they do not fit, they chafe the fairing in any position, lop sided, bar end grips don’t grip, guards are loose when fully torqued.

Powerbronze will not answer emails.

I’m told some items are better than others, however, from what they have supplied on this occasion plus the total lack of communication when you have an issue does not bode well. £94 wasted. Will avoid in future. A real shame as I wanted to support a UK company but on this occasion it appears that my loyalty was misplaced.

Update 13/03/23 Recieved an email from powerbronze 3 days previous asking for the return of my items. It would appear that they had not updated the items to reflect 2023 model. They have issued a full refund for the items and 90% of my return postage.

2023幎3月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Zh2 bellypan

Zh2 bellypan. Black powder coating on the grill bubbling. Paint flaking and rust underneath. Not impressed!!
Will sand and respray myself so know its done right. Let's hope the rest is OK when I come to fit it.

2022幎12月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Called in the afternoon, arrived next day, you cant compete with their after service.

Called in the afternoon, didnt hold too much hope.
Spoke to Richard, from my post code, he could see I bought a screen for CB1000R back in 2012/13 from bike show,
I explained i'd broke a screw, whilst removing it to clean it.
Wow, what after service, 2nd to none. No questions asked, bang... New fitting kit, not just the screw... But a complete fitting kit, arrived the following morning. As he said it would.
How great life would be if every company treated their costomers the same as Powerbronze.
Thank you for the great service, keep it up.

2022幎8月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

2022 GSXR1000R - Hugger & Headlight Protector

Recently purchased a hugger and headlight protector for my 2022 GSXR1000R Phantom. First of all, the kit comes very well boxed and protected with bubble wrap - something Powerbronze have always been really good at!
The headlight protector is well made and fitted perfectly, as I would expect. Only takes 5 - 10 minutes to fit too.
The hugger (matt black) looks really good with the black mesh vents. The fitting kit is nicely bagged up and everything was there - no missing parts ;-).
Fitting the hugger was actually quite fiddly, trying to get the nuts on the back of the bolts that pass through the brackets...got there eventually. Which brings me to the brackets....not the most aesthetic things and why are they in that awful colour, a sort-of olive-grey? Why aren't they black, or even matt black for a matt black hugger? Something to think about Powerbronze??? Most swing arms are either black or silver/grey.

All in all, the hugger is ok, but does look a bit agricultural with those brackets and the rubber inserts.

2022幎7月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fireblade
Screen.

Ordered a screen for my 2010 Fireblade to replace a cracked Zero Gravity item.
Excellent fast delivery and perfect fit.
Ordered in light tint,looks fabulous. It has totally transformed the front appearance of the bike and there is no comparison to the the item I removed,it is so much better quality.
Thank you.

2022幎7月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

Unprofessional

Powerbronze's after sales service provider is unprofessional, when help was sought to rectify product defects, waiting time between emails dragged on before becoming unresponsive.

It's products are mediocre with undesirable qualities. How could laser-cut accessories be mis-aligned, and the accessories' qualities are not even checked. Overall, not worth the hefty price tag as compared to Chinese-made counterparts. Disappointment.

Edit: Powerbronze had contacted me after a long period, but was informed that a replacement piece would be sent. I will update again on the outcome of the replacement piece.

2022幎6月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Honda VFR screen

I believe the measure of a good company is how issues are delt with and although I was unfortunate enough to have one, the issue got sorted out over and above my expectations. Thank you Powerbronze for your help today with my screen and your good customer service

2021幎10月20日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報