Reliable store is the most Unreliable place I have ever purchased something from , I spent thousands and I waited over 6 months for my purchase. Started to think I would never receive it or get my m... ãã£ãšèŠã
ã¬ãã¥ãŒã¯ã¬ãã¥ã¢ãŒã®å人çãªæèŠã§ãããããç¹å®ã®èšèŒå å®¹ãæ€èšŒããããšã¯ãããŸããããã ããããžãã¹äžã®ååŒãè¡ãããããšã確èªã§ããå Žåãã¬ãã¥ãŒã«ãç¢ºèªæžã¿ãã®ã©ãã«ãä»ããå ŽåããããŸãã詳现ã¯ãã¡ã
ãã©ããããŒã ã®å¥å šæ§ãç¶æãããããåœç€Ÿã®ãã©ãããã©ãŒã äžã®ãã¹ãŠã®ã¬ãã¥ãŒã¯ãç¢ºèªæžã¿ãåŠãã«ãããããã幎äžç¡äŒã§çšŒåããèªåãœãããŠã§ã¢ã«ãã£ãŠå¯©æ»ãããŠããŸãããã®ãã¯ãããžãŒã¯ãæ¬åœã®çµéšã«åºã¥ããŠããªãã¬ãã¥ãŒãªã©ãã¬ã€ãã©ã€ã³ã«éåããã³ã³ãã³ããç¹å®ããåé€ããããèšèšãããŠããŸãããã ãããã¹ãŠãæ€ç¥ã§ããããã§ã¯ãããŸããã®ã§ããæ°ã¥ãã®ç¹ãããããŸããããã©ãããç¥ãããã ããã詳现ã¯ãã¡ã
ã¬ãã¥ã¢ãŒã®ã³ã¡ã³ããèŠãŠã¿ãŸããã
Ticket numbers: 2BRHMA, 0BOJ8B, I noticed on social media, Internet and Hello Peter that there are thousands of complaints and no one has received any product from Reliablestore.co.za uptil now!!!... ãã£ãšèŠã
Ordered on 17 Oct 2023 for ZAR 3500, products were never delivered, notification only after weeks that products are not available, refund requested, numerous emails followed...to date many months late... ãã£ãšèŠã
Went through to there offices.in FLORIDA Glen....it doesn't exist...tracked there offices to Weltevreden.....said they had moved...they had miss placed my order...I must come collect today...all sitt... ãã£ãšèŠã
äŒæ¥æ å ±
åœè©²äŒæ¥ã«ããèšè¿°
Reliable Store is on online store which focuses on electronics,smartwatches,projectors, fitness and health. Its a free, safe and easy to use online store that caters for all your needs. If we do not have it in the store, you can submit a report.
é£çµ¡å
Constantia view office estate Block no 2. 2 Hogsback Avenue Quellerina, , 1709, Constantia Kloof,, åã¢ããªã«å ±ååœ
- 010 824 6750
- info@reliablestore.co.za
- www.reliablestore.co.za
æè¿ã®ã¬ãã¥ãŒäŸé Œã®èšé²ã¯ãããŸãã
ãã®äŒæ¥ã¯æè¿ã顧客ã«ã¬ãã¥ãŒãäŸé ŒããŠããªããããã¬ãã¥ãŒãå šäœã®æèŠãåæ ããŠããªãå¯èœæ§ããããŸãã
ãã®äŒæ¥ã®Trustpilot å©ç𿹿³
ã¬ãã¥ãŒãè©äŸ¡ã®ååŸæ¹æ³ãã¹ã³ã¢ãªã³ã°ãã¢ãã¬ãŒã·ã§ã³ã®ããã»ã¹ã«ã€ããŠç¢ºèªããã
ãã®äŒæ¥ãé²èЧãã人ã¯ã以äžã®äŒæ¥ãé²èЧããŠããŸãã
DO NOT TOUCH THIS COMPANY!!
DO NOT TOUCH THIS COMPANY!!! NOT WORTH MY WHILE SHARING AN EXPERIENCE...THEY SHOULD BE SHUT DOWN.
There is nothing reliable about theâŠ
There is nothing reliable about the Reliable Store. I ordered under #66316 a bidet unit for my toilet for R 1357.99 end of August ! only to receive one COMPLETELY different yesterday ! which is absolutely inferior with limited functionality. The model I received is not even listed on their website -the closest looking one retails there at R 494.99 but its different - so what THEY sent me is probably a complete BRAND FAKE. I can not get hold of them by phone or email or Facebook messenger or LinkedIn and I want to return this crap back to them and get a full refund asap. I am SO angry !!
Warning! Do not buy from them
Do not buy from them! Scammer, liars and you will not get your items. Someone should close them
Ditto
Ditto. 2 months later and each time I phone I get told that there is a 2 week shipment delay.
Never received my order...
Don't do it! DON'T order from them
Don't order from them. Over 3 months and nothing received. Customer service is a joke.

Reliablestore ããã®åç
Beware - the Reliable store is a scam
This order was placed on Mon, Jun 26, 1:17 PM, after following up with you on multiple occasions you email back saying the ' A shipment from order #63355 is on the way, each time it is a lie,
then
Good day, Mark
My name is Primrose, Customer Service Consultant at Reliable Online store. And I will be assisting you with your query.
Please be advised that your order is out for delivery, it will take up to 24 hours before your tracking will return any new information. The courier company will contact you once your parcel arrives at your local hub. Please see the below link which will give you access to track your parcel movements.
then after you lie again saying it's out for delivery you lie again,
We appreciate your patience.
Your order is currently being processed with our international supplier, who has provided you with a tracking number
We thank you for your patience. . We want to reassure you that our product manager is working tirelessly to deliver your order as quickly as possible .
The latest information with regard to your tracking is displayed below. Please be patient as we are doing our best to get your package to you. As stated in our terms and conditions, estimated times may vary due to unforeseen circumstances.
on Aug 25, 2023, 11:43 AM , I canceled my order and requested a refund and no reply
Ordered a jacket on 25th June
Ordered a jacket on 25th June, supposed to be delivered by 27th July, still waiting for a response on the status of my order. Received an email from Buffalo requesting that I pay customs for 5 orders which I did not order and I was initally told that customs will be paid by Reliable..what utter nonsense..this is such bad and pathetic customer service.. never again.. would actually give them no stars
Utterly poor service
I was promised to receive my order within 14 days, when I followed up after 2 weeks I was promised the first week in September, followed up now and apparently it couldn't be sent by air freight and they cannot yet give an estimated date. I am starting to think they are a bunch of scammers, let's hope I receive my order before Christmas. Utterly disappointed, this is my first and last order from them.
NON-RELIABLE They said it would take up to 14âŠ
They said it would take up to 14 business days. What a joke!!!! Was in South Africa for that time but did not receive any shipping details and did not receive my article whilst spending 30 days in South Africa. So many excuses offered each time I enquired. They would not refund the money and said the 14 days was only an estimate. They could not guarantee delivery in that time. Well, received an email 2 months later advising it has been shipped. Who knows how long it will take to get to Johannesburg? Considering I am now in Australia and they wouldnt refund or alter the delivery address, this has been a waste of time and money. Looking at other complaints I don't know how this business is still running. Don't ever come to Australia because you would never succeed here. You would be forced to close because you lie about delivery times and don't do anything to compensate for failing.
Ordered two months ago and still haveâŠ
Ordered two months ago and still have not received the product. The delivery time promised was a max of 14 working days. They refuse to refund my order.
this is the worst online store to orderâŠ
this is the worst online store to order from...DO NOT USE THIS STORE. I ordered backdrops 25th June 2023, am still waiting and when I call you struggle to get through and when you do they give you some bull...... that your order is still with customs to be cleared. Now they say I have to send proof off payment to the customs to have my order released... WTH, it is not my job to do it. Have different stories everytime and also refuse to give my money back,,, going to file a police report and report them to the commission commitee.... such BS app.
I placed an order and no delivery theâŠ
I placed an order and no delivery the telephone has changed.
Bad reviews
They have so many bad Google reviews that they removed their Google business account.
That says a lot about the poor reputation of a business.
Order was not delivered over 2month
I ordered my stuff at 30th of June. It does not arrived yet. I sent email. They dud not followed up. I phoned customer care endless waiting and my turn is comming phone is cutter off.
I
Bait and Switch Supplier!!
Their modus operandi seems to be that you order a item from their online store - which seems to be quite good quality items - then they send a low cost alternative. I ordered a Holy Stone HS210 Mini Drone RC Nano Quadcopter, and got a Aircraft Mini Novelty Edition 2 months later. Paid over R1000 for a R200 items. They dont respond to emails.
Legit supplier, but is slow as hell.
After 2 months of waiting, I thought I was scammed, but my complete order arrived after around 3 months. Everything I ordered was exactly as described. The product is good, DELIVERY TIME WAS VERY VERY BAD.
Overall, I got an item that I still can't get elsewhere but from them, hence the 4 stars.
I wish I could give them a 0 star
I wish I could give them a 0 star, please donât purchase anything on their website. The worst online platform ever !!!! More than 2 months I still have not yet recieved my parcel and no refund. They are scammers !
AVOID THIS FIRM!
I have just reviewed your Company on Trustpilot. Shocking feedback from endless dissatisfied customers. And now i am one of them. I can't decide on whether you are grossly inefficient or just plain scammers! You eat peoples hard earned cash and just sit on your hands! Shame on you!
18 months ago I ordered a mouse pad forâŠ
18 months ago I ordered a mouse pad for R1000 it was never delivered and I still have not gotten a refund in spite of dozens of emails
Trustpilot ãšã¯ã¹ããªãšã³ã¹
Trsutpilot ã®ã¬ãã¥ãŒã¯èª°ã§ãæžãããšãã§ããŸããã¬ãã¥ãŒãæžãã人ã«ã¯èªåã®æžããã¬ãã¥ãŒããã€ã§ãç·šéãããåé€ãããããæš©éãããããããã®ã¬ãã¥ãŒã¯ã¢ã«ãŠã³ããã¢ã¯ãã£ãã§ããéã衚瀺ãããŸãã
ãã©ãããã©ãŒã ä¿è·ã®ãããå°éããŒã ãšé«åºŠãªãã¯ãããžãŒãé§äœ¿ããŠããŸããåœã¬ãã¥ãŒãšã®éãã«ã€ããŠã®è©³çްã¯ãã¡ãããäžèªãã ããã
Trustpilot ã«ãããã¬ãã¥ãŒ ããã»ã¹ã®è©³çްã«ã€ããŠã¯ãã¡ããã芧ãã ããã
ããã¬ãã¥ãŒãæžãããã®8ã€ã®ãã³ããã芧ãã ããã
確èªãè¡ãããšã§ãTrustpilot ã«æçš¿ãããã¬ãã¥ãŒã [LINK-BEGIN-PEOPLE]å®åšã®äººç©[LINK-END-PEOPLE] ã«ãã£ãŠæžããããã®ã§ããããšã®ä¿èšŒã«ã€ãªãããŸãã
ã¬ãã¥ãŒã«å¯ŸããŠã€ã³ã»ã³ãã£ããæäŸããããéžæçã«ã¬ãã¥ãŒãäŸé Œãããããããšã¯ãTrustScore ã«ãã€ã¢ã¹ãçãå¯èœæ§ããããŸãããã㯠åœç€Ÿã®ã¬ã€ãã©ã€ã³ã«åããŸãã







