SALUS Controls レビュヌ 

350
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I installed a salus ev charger. I thought it would be a good deal for me and my customer. It has been a nightmare. I understand there can be problems but the technical support line was useless and poi... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

A faulty thermostat at this time of the year isn’t pleasant but when our 520 stopped playing, a quick search revealed it to be still within warrantee. An email to Salus & a prompt reply at the earli... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Yesterday my review would have been very poor. Dealing with “Sally” for 45mins was a bad experience. Today however, I phoned and Rob answered within 3 minutes my problem was solved. Well done Rob,... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Fitted a RT520RF control unit in May last year. Easy to fit and worked well out of the box. Unfortunately the receiver unit failed just before Christmas. Salus tech support were brilliant and sent me... もっず芋る

䌁業情報

  1. 電子機噚䌚瀟

圓該䌁業による蚘述

SALUS Controls have a complete range of easy to use, simple to install, cost effective heating control solutions for every application and budget.


連絡先

3.7

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

350件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 88に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.7

すべおのレビュヌ

(350)

過去12か月のレビュヌ数: 21ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

I was having problems with my


I was having problems with my thermostat not connecting. I contacted Salsus and a lovely man called Joseph C was assigned to me , he replied to all my emails and showed me what to try and bingo it’s now working!
Thank you very much Joseph for helping me get it working again . Very much appreciated.

2023幎7月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Have an IT500 which is about 10 years


Have an IT500 which is about 10 years old and for a smart meter not very sophisticated. Batteries died maybe 2 months ago but had not noticed as the unit isn't used in the summer.
Put new batteries in and it lost the hot water ability. (it had completely reset). Contacted support on Saturday and got a reply from Joseph first thing Monday morning who sorted the problem (press Cog and Up for 10 seconds to enter menu for 2 zone heating or 1 zone and hot water). Would not recommend the unit as better available now but Joseph's service was very good.

2023幎7月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Absolutely disgusted lack of


Absolutely disgusted with lack of response today. 8 yrs I’ve had this product on 2nd gateway and I know it’s gone again even though it’s on Green. Auto response couldn’t identify my IT500 internet thermostat after 4th attempt to give more info I gave up. Tried the tech support no I was given to be told go to internet. 3 hrs I’ve been at this I’m 67 with arthritis and disabled. Heating stuck on auto at 26%. Coming on when it wants and no way to access via phone. I’ve pulled wires out, taken battery out. Turned everything off at mains including phone. Got a number allocated but no response from company.

2023幎6月15日
自発的なレビュヌ
SALUS Controls ロゎ

SALUS Controls からの回答

Hello, sorry you are having trouble with your Salus product. But our technical support is always available via our Online ticketing system. I can see that you first raised a ticket yesterday afternoon just before close of business and you received a response first thing this morning. If you continue to respond to this ticket our technical support will help you resolve this issue.

5぀星のうち5の評䟡

Had a problem with Hot Water section on


Had a problem with Hot Water section on the iT500 plus App whereby one of the schedules on the Timer had disappeared. Joseph on the Salus Tech Support Team worked tirelessly to resolve the issue which had not previously appeared as an issue on the App. After a number of approaches Joseph was able to reset my Salus Account which ensured that the default three schedules time period for the Hot Water were present and allowed me to use the App as normal to set the Hot Water on and off controls. Joseph went above and beyond to assist for which I am very grateful. He is a credit to the company.

2023幎6月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Don't waste your time

I recently had to replace the batteries in my Salus thermostat and encountered an issue with pairing the devices again. Despite following several online guides for the last 48 hours, I was unable to pair them. So, I contacted Salus' customer support team, who responded promptly and offered a few suggestions that were similar to the ones I had already tried. After a couple of attempts to solve the problem, they suggested either keep trying what had been suggested or replacing the devices altogether.

However, I was disappointed with the lack of monitoring and troubleshooting on their end with my product, as they could have taken a more proactive approach to understand the cause of the issue or offered to check if the device was still covered by warranty right away. Instead, I was met with a condescending message that implied I didn't know how technology works, which was not the case, as I work as a software engineer.

Overall, I feel that Salus could improve their customer support by providing better troubleshooting solutions and being more understanding of their customers' frustrations. While the customer service team was quick to respond, the lack of effort to solve the issue left me feeling disappointed. I hope that Salus can take steps to improve their product and support to ensure a better experience for their customers in the future.

2023幎5月10日
自発的なレビュヌ
SALUS Controls ロゎ

SALUS Controls からの回答

Hi John, we're very sorry this was your experience with our technical support as we pride ourselves on resolving queries promptly and efficiently (as you'll see from our recent feedback).

Looking at your ticket we can see that our agent went through several possible steps in order to attempt to re-pair the connection between your devices. When these steps were unsuccessful, you were given a few other suggestions to try, sadly these did not resolve the issue either. At this point we know from experience that there's unfortunately not much more that can be done and the devices will most likely need replacing. You were told that if your products were in warranty that we would happily replace them.

From what I can see our technical support attempted every possible step to resolve the issue, unfortunately sometimes there is no magic fix and the items need replacing. We can not create extra trouble shooting solutions than the ones that exist.

If you were to come back to us, we will happily replace your in warranty items, free of charge.

5぀星のうち5の評䟡

Five stars for technical support from


Five stars for technical support from Joseph- he was able to help me get my thermostat and receiver paired again- tricky because the receiver and thermostat were installed at different times and didn’t match up with the quick start guide that I have. Communication by email back and forward was very prompt.

2023幎5月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

I had a problem with connecting gateway


I had a problem with connecting gateway and thermostat to be able to control on app. After several emails, and what saps your techy person Joseph was able to identify problem with gateway. I never felt I was being a nuisance and he was very patient throughout, and resulted in him sending me replacement equipment which I was able to use and get everything working properly.

2023幎4月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent, professional and timely support and service.

The initial response to my enquiry was slightly delayed but the colleague who dealt with my issue apologised for this immediately. All subsequent communications were extremely prompt and the colleague explored every possible avenue to solve the problem. When it was clear that a replacement product was needed, this was arranged very efficiently and it arrived the very next day. Excellent service all round.

2023幎4月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Gateway problem

I had a problem with my gateway receiver. Joseph C. came back very quickly, suggesting that the problem may simply be the 5V adapter/charger. He was right and now my system is working brilliantly! Thank you.

2023幎4月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Connection problems with the SALUS devices

I upgraded my SALUS thermostatic device for smart phone control ie RT310i. This initially seemed to work well but then the device persistently lost pairing contact with the boiler receiver. Each time I re-paired it then lost contact again. I contacted SALUS via email - which initially was a slow process (not being able to consult over the phone is a bit annoying). Eventually I got through to Joseph C who was very helpful and I had quick responses and technical help in trying to correct the problem. Firstly, the repairs Joseph suggested worked, then, later failed. If I was away from the house controlling the heating remotely, (via iPhone) I never knew if the system worked or not. Eventually Joseph C agreed there appeared to be a fault with the devices and has confirmed new products will be forwarded to me. This is a satisfactory resolution, at this point and I hope the new kit will function correctly.

2023幎4月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fantastic

Fantastic. Our thermostat suddenly stopped working for no reason. I sent a few photos and they dispatched a new one so am very happy

2023幎4月6日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報