Saxons Estate & Letting Agents  レビュー 

39
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Debbie and Ryan have been fantastic throughout the entire process of buying our property. Their communication was always prompt, and they consistently went above and beyond to help us at every stage.... もっと見る

5つ星のうち5の評価

After doing some research into good, reliable estate agents in the Weston area, I decided to use Saxon’s. I’m so pleased with the total service that they’ve provided to me in selling my mum’s house, m... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I can thoroughly recommend Saxons, they have been absolutely amazing from their marketing team through to sales progression. I have now sold three properties through them and I hope my onward purchas... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Saw a property for rent with Saxons so I called to arrange a viewing. Before this could happen I had to complete a questionnaire emailed to me and they would then contact me in return to arrange th... もっと見る


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

39件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(39)

過去12か月のレビュー数: 24件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Saxons sold our property so quickly

Saxons sold our property so quickly, a big thank you to Ryan and Hannah you were both professional ,great communication , outstanding, I would highly recommend Saxons they are the best in Weston Super Mare.

2026年1月22日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank You Deborah, I'm glad you are happy with Ryan and Hannah and look forward to helping you in the future

5つ星のうち5の評価

We have sold and bought properties…

We have sold and bought properties through Saxons in the same chain. From valuation, viewings & the sale/buying process we found Saxons helpful.
Hannah helped us achieve a sales price for our property that helped enable the purchase we made. Lisa in particular was also helpful with the sales progression process, chasing buyers/sellers & solicitors in the chain to get get to completion.

2026年1月23日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank You Jodie

It is always good to hear that Lisa is helping you with the after sales process

5つ星のうち5の評価

This sales conveyance is the second one…

This sales conveyance is the second one with Saxons in the last 12 months so that says something for a start.
The valuation and sales team are very proactive with an honest and genuine view on what I should really expect to achieve with an asking price Target.
Viewings came along quickly with feedback soon after ( Good & not so good ) thats what a seller needs to know.
Once the sale is underway the sales progress team kept me well informed and nearing the end they were extremely helpful and Lisa made a great effort to bring it to completion.
Saxons did very well with both sales.
Alan.

2026年1月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Helpful and professional

We were happy with the service provided by the team at Saxons. From our initial contact with Ryan, who valued our property to the progressions team Ashley, Shay and Debbie. All were very polite, efficient and professional.

2025年9月24日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank you for your review much appreciated

5つ星のうち5の評価

Saxons have been amazing

Saxons have been amazing, we had Ryan showed us around our new purchase . All the questions we had he answered with ease. We liked that he did his research (that certainly helps) . And then we had Sam who helped us with many a phone to agree a price . Overall a pleasant experience would highly recommend

2025年9月18日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank you for your reply Ryan is a credit to the team

5つ星のうち1の評価

Poor communication and awful experience…

Poor communication and awful experience with Saxons. Our estate has recently been taken over by Saxons and they have ramped up our prices for residential maintenance to almost double the previous companies amount with very little details on why the price has risen. No opportunity to dispute this amount, we are just expected to pay it or face legal action. Awful customer service!

2025年9月24日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

HI Sam

I've sent you a request if you could reply or email me as I can't find you on our system, so I can remedy the situation.

I look forward to hearing from you

jeff@saxonsws.co.uk

5つ星のうち5の評価

WONDERFUL EXPERIENCE

From the initail visit to finalisation we could not have asked for a better service.
Ryan, Sam and the team were par excellant.
From measurements to photographs a clear and precise broucher was produced.
Within 5 days we had four viewings of which two offers were made.
A polite auction was conducted and we received 95% of our asking price.
From there on the back-room team took over with conveyancing etc. and smoothed the path of the one or two hiccups.
We could not have asked for more.

Thank you all.

Best Wishes from Len and Val Bullock

2025年9月18日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank you

5つ星のうち5の評価

A very happy customer

Saxons have looked after my flat for last eight years and they make sure everything is kept up to date and the tenants are happy if there is any problems they contact me straight away and we get the problem sorted as they have a maintenance team that can sort out any problems. I Could not ask for a better service.

2025年8月18日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank you Stephen

5つ星のうち5の評価

I’ve had nothing but a good experience…

I’ve had nothing but a good experience with Saxons all around lovely people I’ve been private renting for over 5 years now and couldn’t have done it without Matt Sophia and Chloe very lovely people and always happy to help with any troubles! Very quick to sort out any issues within a rented property and solve problems as soon as mentioned to them, ive never personally had any problems with Saxons and would highly recommend them to anybody looking to private rent especially the above people I have mentioned as they are absolutely fantastic! Thanks for all the help over the years it’s been very much appreciated and I thank you for always being there when needed…. I have autism see and get very overwhelmed with any slight issue I’m having and especially Matt whom works at Saxons has answered every phone call reassured me off any issue I have had and has always been happy to help whenever needed very reassuring estate agents

2025年8月18日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank you Storm

5つ星のうち5の評価

Very good service from miss Lana Outhwait

One of Saxons agent or employee, Miss Lana Outhwait, working at Saxons which was the one who showed me the flat I want to rent, she was very kind and polite and she did her best to guide me and givie me an honest advice and she was so friendly, I really appreciate her kind care

2025年6月13日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank you Mohammed

5つ星のうち1の評価

Worse customer experience

Had a Viewing of a property freshly cleaned ( apparently to take my eyes ) , mold was present in the bathroom which i pointed out but was ignored completely afterwards . Eventually after just 2 weeks of moving in Mold started coming up from the walls and near the windows and a vile smell from the plumbing that is dripping constantly ( Again Ignored) . Stuck for the contract duration now but would strongly suggest keeping away from them as they are known for the worse customer experience and not fixing issues that tenants have.

2025年4月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

12 days for a call back

Saw a property for rent with Saxons so I called to arrange a viewing. Before this could happen I had to complete a questionnaire emailed to me and they would then contact me in return to arrange the viewing.
Twelve days later they called me back!
In the meantime I'd viewed a property with another agent, passed all the relevant checks and had a moving in date all arranged within 8 days!
THEN I came across these reviews which sum up the service, glad I dodged that bullet.

2025年3月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SHOCKING MANAGEMENT - RUN!

We have had, so far, an utterly SHOCKING and ABYSMAL experience with this estate agent since they took over property management (only 4 months ago). Their operations are nothing short of CHAOTIC, DISORGANISED, and INCOMPETENT.

They are completely unprofessional – never getting back to you, never following up on issues, and leaving tenants in the lurch. Communication is practically NON-EXISTENT, and their approach to customer service is appallingly poor.

They have NO emergency service during weekends – just an automated phone line instructing you to leave a voicemail with the vague promise that “someone” will get back to you ASAP. In reality? You’re left waiting until the next working day (if not longer). Even then, NOBODY follows up properly – we waited over 5 days for a response to an urgent issue! During the week (and only if you’re persistent enough to get through during working hours), you might speak to someone who will reluctantly pass your issue onto one of their contractors. These contractors are often unqualified and unreliable, visiting repeatedly without resolving the problem. Repairs are bodged together at best, dragging out what should be straightforward fixes.

The quality of their so-called “repairs” is SHOCKINGLY POOR. It feels as though they actively work with tradespeople who lack basic skills or professionalism. Simple maintenance tasks turn into long, frustrating sagas of excuses and substandard work. On top of this, the staff often adopt a dismissive attitude or imply they “know better,” which only adds to the frustration. It’s painfully clear they have NO REGARD for their tenants’ wellbeing or the properties they manage.

On one occasion, they told us it was “the tenants’ responsibility to ensure nothing goes wrong and look after the property accordingly.” This was in response to a situation where we were left dealing with a tap stuck in the open position for 12 hours, requiring us to manually empty the sink repeatedly. On another occasion, when we reported a blocked drain, they again shifted blame onto us as tenants rather than addressing the issue promptly or professionally.

Now, you can judge for yourself what type of “property management” this is…

If you think this review is exaggerated or unfair, let me assure you that ALL OF THE ABOVE aligns with countless other reviews and feedback from equally frustrated tenants and landlords across various platforms. Their reputation speaks volumes – unfortunately not in a positive way.

If you value your time, sanity, or property, STEER W E L L CLEAR OF THESE AMATEURS! Every single interaction we’ve had with them has confirmed that they are a complete disgrace to property management.

2024年7月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Be carefull or Avoid !

They were offering a house for sale and repeatedly assured me that the owner would 100% sell as soon as they found a new property for themselves. I decided to proceed with the purchase and patiently waited. The mortgage was approved, I completed full searches, and after 4 months, I received an email stating that the owner was backing out and not selling the house. I lost £850 and 4 months of time. Additionally, there was a complete lack of respect for the customer, extremely poor communication, and failure to reply to emails. I felt like an enemy throughout the process. I wouldn't wish this kind of service on anyone when buying a home.

2024年1月11日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Dear N.A.

Unfortunately we can only pass on the information that vendors advise us of.

As you are aware we don't get paid unless the vendor moves so we wouldn't want to waste time and money on the transaction as well

Saxons Estate Agents

5つ星のうち4の評価

Very professional

Very professional, effective, efficient and friendly staff managed my house sale in Haywood village kept me well informed will definitely use them again in future and can only recommend to people

2024年8月22日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank you Robert

5つ星のうち5の評価

5 star service

Although my house hasn’t sold yet, my experience with Saxons is great! They communicate well and keep me in the loop with everything. They are very professional and helpful. Particular shout outs to Ryan and Hannah. Couldn’t recommend Saxons enough!

**EDIT**(16/12/24)
My house has sold now and we have purchased through Saxons. Everyone has been committed to pushing it all through and have always been at the end of the phone. We complete this week and we couldn’t be happier

2024年5月24日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Thank you Jay

5つ星のうち1の評価

Poor Block Management Service

Would not recommend at all. Poor communication. Poor record keeping. Poor financial management. Poor service. Never any money available regardless of what's paid in. Don't fulfil the contracted requirements but apply additional charges for 'admin' whenever it suits them without any notice or authorisation.

Update to response: independent accountant reviewed financial documents (incomplete) supplied by Saxons - they confirmed mismanagement of finances. The data supports the original review.

2021年5月25日
自発的なレビュー
Saxons Estate & Letting Agents  ロゴ

Saxons Estate & Letting Agents からの回答

Dear Hazel

Further to your review, As you are aware we looked into your case at the time and satisfied that everything was in order .

But just to clarify.

We had over 300 hundred email replies to you within a year and communicated as much information we could without you becoming a director, which you refused to do as your partner was director and as you are aware we needed to ask her for instructions on what we could share with yourself.

All the directors and other residents where happy with the record we keep and aware that at every AGM we tried to increase the budget so money could be spent on works to the building.

unfortunately the majority voted not to increase the budget so works could be complete which is out of our hands.

Due to the number of emails we received from you the directors agreed additional admin charges for us to reply.

Saxons Block Management

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報