SecureFix Direct Ltd レビュヌ 

212
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service from SecureFix Direct. I experienced an unexpected issue with the courier, which was outside the seller's control, and Neil was extremely helpful throughout. He responded pr... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Ordered caravan window capping through Amazon, unfortunately the wrong size was sent. I contacted them and they very quickly resolved the problem and told me I could keep the item wrongly sent. Shame... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic customer service, went above and beyond my expectations. Through no fault of SecureFix we had an issue with a Canal Lock key, the head with the tapered holes had been welded onto the handle... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I ordered an initial 1-ton sky hook to assess its dimensions and verify that it would fit over the shank I was connecting it to. Once I had confirmed that it fitted correctly, I ordered a second o... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. キャンプ甚品店
  2. ・
  3. カヌヌ スポット
  4. マリン甚品店
  5. 工具店
  6. 雑貚屋
  7. 補造業者

圓該䌁業による蚘述

We Are Suppliers Of High Quality, Fair Price Goods, Providing Caravan Siting Equipment, Agricultural And Forestry Hardware, Marine Hardware And Fittings, Lashing / Lifting And Towing Equipment And Theatre Equipment. With Our Simple And Secure Ordering System In Place, You Can Have Your Order Placed, Goods Safely And Securely Packaged, Dispatched And Delivered To Your Door All Within 72 Hours (Excluding Bank Holidays & Weekends). We Have A No Quibble Returns Policy.


連絡先

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

212件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 80に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.0

すべおのレビュヌ

(212)

過去12か月のレビュヌ数: 19ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service from start to finish

Excellent customer service from SecureFix Direct. I experienced an unexpected issue with the courier, which was outside the seller's control, and Neil was extremely helpful throughout. He responded promptly, kept me updated and arranged a replacement without any hassle. Neil was very kind and helpful in resolving the situation. I was very impressed with the professional and friendly service and would happily buy from SecureFix Direct again. Highly recommended!

2026幎10月7日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hello Davi.

Thank you for your order and feedback, I shall pass your feedback on to Neil.

Kind regards, Mel.
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち1の評䟡

Shocking service

Shocking service . Wrong order was sent , didn’t help replace . Avoid avoid

2026幎8月13日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hello.

You have already left a negative review dated 30th August, as per our response below, we have no record of your order.

We have reached out to you via the previous review and also reached out to trustpilot asking for further details from you but we have received no response.

If you can reach out to us on here with your order details and we will investigate

Many thanks, Jo.
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち4の評䟡

Delivered even after the courier foul up

For me, what made the experience great was the response when I informed the company that their delivery service was awful as the item was sent to the wrong location.
The company, jumped straight onto it and sent a replacement immediately.
Well done for the communication and response.

2026幎9月4日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Thank you for your order and feedback.

We look forward to supplying you again in the future.

Kind regards, Jo.
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

A reliable company supplying good


A reliable company supplying good products with excellent communications.
Based on personal experience.

2026幎8月27日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hi Ian.

Thank you for your order and feedback.

Have a great weekend.

Kind regards, John.
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

Replacement 1-ton sky hook

I ordered an initial 1-ton sky hook to assess its dimensions and verify that it would fit over the shank I was connecting it to. Once I had confirmed that it fitted correctly, I ordered a second one. Unfortunately, this second item was a slightly different make/model and did not fit properly.

I contacted SecureFix, who immediately checked their inventory and found a matching model to the first one they had sent. The replacement was dispatched straight away and arrived just two days later.

Excellent customer service! It's never about whether mistakes or problems happen; it's all about how they are handled and resolved. SecureFix dealt with the issue quickly and professionally, and I couldn't be happier with the outcome.

2026幎8月18日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hi Marcus.

Thank you for your email and order.

I am glad that we were able to supply you and resolve the issue.

I hope that we can supply you again.

Thanks, Kel.
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち1の評䟡

do not use tbloody awful service his company they are awful


do not use this company they are awful , ordered a ratchet strap 4/8/26 still not on site 13/8/26 , no phone number on site so emailed took them a day to respond and have done nothing , they say they have tried to deliver and sent a picture of a tarmac ed road ? really , no communication , non existant action and they have done nothing to solve the problem typical on line company that s why i stick to my on the ground regulars and only use on line companys when im desperate , will i get a refund probably not

2026幎8月13日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hello.

We have no record of your order.

We have reached out to you via this review and also reached out to trustpilot asking for further details from you but we have received no response.

Are you sure that this feedback is for ourselves?

Many thanks, Kel.
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

Customer service at it's finest

Courier company (who shall remain nameless!) failed to deliver. Without any quibble or faffing, Securefix Direct immediately sent a replacement by alternative courier.
That is true customer service.

2026幎7月14日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hi Ray.

Thank you for your order and feedback.

Kind regards, Jo
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

Bought my campervan hookup cable from


Bought my campervan hookup cable from this place, originally got lost by the courier but once I contacted these guys they sent me a replacement one straight away, goods are excellent value for money and brilliant quality items, communication was exemplary, really couldn’t ask more from an online retailer, I would highly recommend to anyone and everyone, 5* retailer

2026幎8月4日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hello Karl.

Thank you for your order and feedback.

We hope to supply you again.

Many thanks, Richard.
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

Good afternoon Neil
Have received the 19mm lynch pins this morning I would like to thank you for your quick response in solving the issue many thanks and regards above and beyond
Anthony

2026幎7月23日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hi Anthony.

Thank you for your order and feedback.

Best wishes to you. Neil
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic customer service

Fantastic customer service, went above and beyond my expectations.
Through no fault of SecureFix we had an issue with a Canal Lock key, the head with the tapered holes had been welded onto the handle back to front meaning it would not fit in the lock gate spigot. This was only discovered after 4 months but SecreFix did not quibble one bit and had a new one with me within 2 days. Superb service I will be using them for any future requirements 👍

2026幎7月22日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hello Gavin.

Thank you for your order and feedback.

I am glad that we were able to meet your requirements.

Kind regards, Rich.
www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

Ordered caravan window capping through


Ordered caravan window capping through Amazon, unfortunately the wrong size was sent. I contacted them and they very quickly resolved the problem and told me I could keep the item wrongly sent. Shame not more companies operate in the same way! Highly recommend and very quick delivery too!

2026幎7月21日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hi Sheila.

Thank you for your order and feedback.

Should we be able to assist you again, please do contact us.

Many thanks, Jo.
www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

I bought a 3 way electric fence switch


I bought a 3 way electric fence switch that failed after a short time but when I contacted them they sent a new one straight away, I didn't even need to return the faulty one so that's 5 star service as far as I'm concerned.

2026幎4月10日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hi Elaine.

Thank you for your feedback and order.

We hope to be able to supply you again.

Kind regards, Jo
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

Speedy supply of a motorhome step for the benefit of my wife

After the carrier Evri failed to respond to an enquiry. Securefix, without my asking, decided to ship a replacement item by an alternative and fast courier. Exceptional service in my experience.

2026幎7月14日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hello Barry.

Thank you for your order and feedback.

Should you need anything in the future, please do reach out to us.

Many thanks, Kel.
https://www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

Fast and efficient service


Fast and efficient service at great prices. Excellent communication too.

2026幎7月3日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hi Nick.

Thank you for your order and feedback.

I hope that we can supply you again.

Kind regards, Neil.
www.securefixdirect.com

5぀星のうち5の評䟡

Failed delivery but great customer service from securefix direct

Evri let us down and failed to deliver the item
Sent a message to request a refund. They replied very quickly and were very apologetic and provided a refund promptly without fuss
Evri then delivered the item 10 days late which I informed securefix of and they were very kind in allowing me to keep the item anyway

2026幎7月4日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hi Matt.

Thank you for your order and feedback.

We hope to supply you again in the future.

Kind regards, Jo
www.securefixdirect.com

5぀星のうち1の評䟡

Bought a Kayak in November 23 for a


Bought a Kayak in November 23 for a Christmas present and unfortunately only got to use this once due to a back injury. The plastic had no UV protection and cracked from the sun. Talking to customer service. The Kayak only has one years warranty from the manufacturer, a reasonable person would expect a solid kayak to last a lot longer.

2026幎5月27日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Thank you for your order and sharing your feedback.

The kayaks do come with a 12 month warranty and of course as a friendly business we generally offer some goodwill that goes beyond 12 months, however, the kayak is almost 3 years old.

UV damage is a natural process as we see with damage to our bodies, vehicles, plastics, hot tubs, decking, outdoor furniture etc.

As per the included instructions and as per anything exposed to the sun you would have to play your own part in the diligence of protecting and preserving the longevity of the kayak by protecting the kayak from the sun when not in use.

Kind regards, Matt.
www.securefixdirect.com

5぀星のうち1の評䟡

Don’t order if they use HERMES / EVRI

I ordered a set of steps for my elderly parents caravan.

They didn’t arrive and I gave an apology from delivery agent EVRI saying the parcel missed the courier collection.

I requested a refund but the seller Securefix said it had been delivered despite my proof.

I have read good reviews about their products but HERMES/EVRI who deliver for them are dreadful and untruthful.

I don’t recommend purchasing from Securefix until they have a new delivery agent.

Dreadful experience and left £41 out of pocket :-(

2025幎9月5日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hello Darren.

Thank you for your order.

I have looked into this and firstly I apologise that you were let down by the courier.

I can however, see that you have been refunded for both orders and did also later receive one set of steps of which we emailed you and wished for you to keep them as goodwill.

My understanding is that all is resolved. If this is not the case then please let me know how I can resolve this matter further.

Many thanks, Jo.
www.securefixdirect.com

5぀星のうち1の評䟡

Poor quality product

Fitted door lock to motorhome.poor quality. Only locks over door. Does not lock in open position as it should. Lock has been bolted and screwed to motorhome. Company said return for refund.no offer of replacement, as holes in a 90k motorhome. Avoid. Poor product. Poor aftersales. Poor response alltogether. Avoid. Terrible.

2025幎9月1日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hello Connor.

Thank you for your order.

I have looked into this and I can see that you raised an issue with the original item of which we apologised for and sent a replacement on the 2nd September.

The replacement was signed for by yourself on the 3rd September.

I can see that Richard then followed up with an email asking you if the replacement was satisfactory but we have never received a response from you.

In terms of the poor quality, the lock not operating as it should and holes on your 90k motorhome and poor aftersales this is the first that we have become aware, if you can advise further on those points I will endeavor to rectify them for you.

Kind regards, Jo
www.securefixdirect.com

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely no response regarding


Absolutely no response regarding delivery, no reply to emails, no reply to web chat,no reply to phone call, no reply to text !!!! a generous 1 star

2025幎8月14日
自発的なレビュヌ
SecureFix Direct Ltd ロゎ

SecureFix Direct Ltd からの回答

Hello Paul.

Today, we received your 3 live chat messages, unfortunately our live chat opens at 9am, your messages were received at 08:20am. We have also received your further 3 emails at 08:40am.

I can see that Richard responded promptly to you today at 11:30am.

"Good morning,

Thank you for your order. This is showing as delivered at 10:40 this morning. Do you now have your item?

Regards, Richard."

Just to confirm, we don't have a telephone number or a text number, so I am unsure who you were reaching out to!

I can see that Richard hasn't received a response and based upon the tracking showing as delivered, I can only assume that you have now received your goods, on time, as promised.

Jo.
www.securefixdirect.com

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報