Security Warehouse レビュー 

177
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

On 30th June order placed and paid for after no info that item was not in stock. July 27th order cancelled and refund requested as I was being told that it was not in stock and info was always that... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Save yourself a lot of hassle and get your equipment from somewhere else. Items not showing as out of stock when ordered but a few days after I placed the order was told all items are out of stock... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

As an NSI Gold company we have been using Security Warehouse as our main supplier for CCTV, Intruder and Fire equipment since they started in 2005. We have found them to have very keen prices, and alw... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Bought an an Alarm Kit from Security Warehouse. Had no updates regarding delivery. Tried calling them (premium rate number) only to get a messsage to email or use chat. Got an update finally 8 d... もっと見る

企業情報

  1. 防犯グッズ店

さまざまな外部ソースから提供された情報

SecurityWarehouse : Welcome to securitywarehouse.co.uk; online security products. - CCTV Access Control Intruder Fire Emergency Lighting Public Address Security Lighting Safes E.A.S. Bargain Bucket Fire Extinguishers security wholesaler, trade supplies, security, cctv, intruder, access control, buy cameras, scantronic, eurosec, texecom, veritas, ip cameras, axis, security cameras, buy security cameras, professional security, professional, intruder alarm supplies, alarm suppliers, cctv supplies, cctv suppliers, fire alarms, pir, accenta, ade, gardtec, gjd, geovision, menvier, homelink, vista, pyronix, wireless


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

177件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 85%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(177)

過去12か月のレビュー数: 23件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Ordered part in December,middle January…

Ordered part in December,middle January still no update. Cancelled order and cannot get a refund.
Can only get an automated reply.
Avoid this company !

2024年12月19日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

Our apologies for the delay in your refund, I am unable to locate your order from the information provided. Please contact accounts@securitywarehouse.co.uk so we are able to look into what has happened. Please advise order number so we are able to confirm the refund has been processed.

5つ星のうち1の評価

Ordered parts in October and still not…

Ordered parts in October and still not in stock - told would refund but still not received despite chasing numerous times!!

ORDER NO. 96087 Payment 23.10.24 £516.00
Ticket Ref's with promised refunds 206280/967362/593557

2025年1月28日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

Our apologies for the delay in your refund, I am unable to locate your order from the information provided. Please contact accounts@securitywarehouse.co.uk so we are able to look into what has happened. Please advise order number so we are able to confirm the refund has been processed. Edit 03/02/2025 - Thank you for contacting as requested and I can confirm this has now been dealt with directly.

5つ星のうち2の評価

STAY AWAY!!

The only reason I’m giving 2 stars and not 1 is because I finally received my order after phoning constantly and emailing. But surprise, surprise the camera is faulty and even though I’ve texted and called every number on their website for “24/7” tech support they won’t return my calls or texts. I have also emailed them multiple times with no reply.
I’ve notified the ACCC and will be lodging a claim in small claims court over the weekend. Hopefully if enough people contact the ACCC then they will be investigated for fraudulent activity.

I held off writing this review but it seems they are very concerned about their public image and check these regularly. I genuinely think the 5 star reviews on this page is people from the company/family using fake profiles.
I think it’s funny they can ‘thank’ the 5 star reviews but can’t return an email or text regarding faulty products. Obviously the warranty they state on their website is useless.

2025年1月9日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

I have looked into this for you, and sadly do not have enough information to be able to locate your order. Our phone lines and chat are available Monday to Friday 10.00-15.00 local time, after this time you are able to create tickets where we respond upon re-opening, but we do not appear to have any open technical queries outstanding. I am not sure what you mean by texts, as we do not have this facility. Please advise where you have seen we offer "24/7 tech support" as this is not something we currently offer, and I am sorry you have been lead to believe we do. Is it possible you are able to get in touch with us, info@securitywarehouse.co.uk, please advise the order number and we will be able to assist you, we do offer a 12 month warranty, and some manufacturers do offer a further warranty which we can assist with. I can assure you all of our reviews are genuine. Please do get in touch so that we are able to assist you.

5つ星のうち1の評価

Very Poor Service

Order #96267 ordered an intercom handset 16.11.2024. Expected to receive it in 3-5 days. No order updates. Finally cancelled the order on 3.1.25. Queried 6.1.25 when I would receive the credit. No response. Raised a refund request with the bank. Worst customer experience I have received in many years. Eventually received a refund confirmation 24.1.2025. Retailers communication very poor. Why advertise things that they do not stock and are unlikely to obtain stock in over 6 weeks.

2024年11月16日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

I am sorry we were unable to supply the ordered goods in a timely manner, and thank you for your comments. I can confirm your refund has been submitted to your card issuer.

5つ星のうち5の評価

Needed a part for my old alarm system

Needed a part for my old alarm system. Looked on the Internet and found what I needed on The Security Warehouse's website. I ordered it late Monday evening and it was delivered at lunch time on Wednesday. It was fitted and tested on Wednesday evening. What a superb service.

2025年1月15日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

Thank you for taking the time to write this 5 * review.

5つ星のうち5の評価

Excellent service.

Ordered a part at 4 o'clock in the afternoon, arrived next morning at 10 o'clock. Excellent service. Item well packed, unopened in original packing. Full marks.

2025年1月7日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

Thank you for taking the time to write this 5 * review.

5つ星のうち3の評価

Just Find Someone Else - updated

Just Find Someone Else - Trust me. SW delayed sending the product, I found an alternative solution in the meantime. I requested a refund and they took 20% as a restocking charge! Do yourself a favour and just find someone else to buy from (someone else who cares about their customers).

- Update 10/02/2025
They refunded the 20% restocking charge. Ty.
My msg to SW, it's a shame I had to post this up on TP to get my voice heard. Let's hope it doesn't happen to anyone else.

All the best.

2025年1月8日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

Thank you for your comments, and I am sorry you felt you needed to leave this review.

I have looked into your order and notice we had passed the date on to you from the Manufacturer for delivery, as although on order we had experienced a delay with themselves. Fortunately the goods were delivered to you earlier than we had advised.

It is our policy when unwanted goods are to be returned we would need to be notified within 14 days of reciept. If notified after this time there is a handling fee.

I can see that you did indeed contact us within this time, and I do apologise. It appears there were multiple tickets raised that you did not respond to and that the one responded to was out of this timeframe so the ticket handler had the date as out of the return timeframe.

I have refunded the 20% handling fee and again our sincere apologies.

5つ星のうち1の評価

Worst service ever

I've used Security warehouse a few times in the past and always found them reliable, Sadly that's changed.
I placed an order with them last week and they happily took the £126 out of the account, contacted them a couple of days later to ask about the order and was told that the items were out of stock and they didn't know when they would be in. Told them to cancel the order and refund the money but still waiting, contacted them today only to be told that refunds take 7 days. Strange, it takes 30 seconds to take your money but 7 days to refund ?, if they do this to a lot of people they make good money from the interest alone. As far as I'm concerned this is pretty shady practice, taking money for goods they obviously don't have.
I've lost a customer over this & it's certainly ensured I'll never deal with them again.
If I don't get the money refunded, I'll be reporting them to the credit card company and Action Fraud. Order: 96324

4-12-2024:
Just told them that if the money is not refunded within 24 hours, I intend to report it to the Police as a fraudulent card transaction.

2024年11月26日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

I am sorry we were unable to supply the ordered goods in a timely manner, and thank you for your comments. I can confirm your refund has been submitted to your card issuer.

5つ星のうち1の評価

Buyer Beware

I have no idea why anyone would use this company.
I googled a part and their web site said they had it at a reasonable price, with difficulty on their web portal I ordered and paid for it. A week later they informed me they didn't have what i wanted but could get it if I paid an additional £64, making it dearer than i could get from any of my usual suppliers. I declined the offer and and asked for a refund of my money giving them my bank details for a refund, 10 days later I managed to find a phone number spoke to a nice young lady who must have woken their accounts to generate a refund. Even then they found difficulty as I have only had a business account with Lloyds for over 20 years. Total time from buying to refund 37 days emails to and from about 35 times.
If you happen on the web site remember the old saying BUYER BEWARE. My own stupid fault I should have realized when they had no phone number or contact details on their site.

2024年10月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Expect to wait some time for your order

Placed an order 2 days ago. Checked status of order next day expecting to see it had been dispatched but was still in processing. Went on chat line and was advised it might be 5 days until items would be sent. Assuming the item was out of stock i cancelled the order so i could order an alternative which was much more expensive. Today i again check order status and it has not been posted. Again the chat line tells me it could take 5 days until dispatch. No mention of this on the website although found it eventually in the FAQ. Tempted to cancel this order but as i haven't yet received my first refund i am a little reluctant. I've been a customer of SW since 2009 but will definitely not be using them again. Beware if you use them and you can get it for same price elsewhere.
As an extra to this experience i waited for my refund and send them a reminder email urging them to return my money. To be fair they responded to the email but no refund.
Eventually contacted my credit card company and explained situation plus some screen shots proving order was cancelled and screenshot promising refund. Credit card company credited me next day. Well done Chase.
Do not use this company. They are very helpful when you place an order, the web site is actually excellent with lots of useful information. Trouble is they like taking your money and dont send you the goods. Avoid, avoid, avoid!!!

2024年11月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fast well packed

Fast well packed

2024年10月23日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

Thank you for taking the time to write this 5 star review. Its is great to see when our customers our happy.

5つ星のうち1の評価

Slow despatch times and not genuine price match

Placed an order on 1/10 and all items were "in stock". The next day my order became "stalled" because I opted for a shipping address that was different to the billing address. Apparently, this is a requirement, but I didn't see it anywhere during the checkout flow.

Once this issue was resolved, I was waiting and waiting for the order to be dispatched, but it wasn't until after 4 working (6 calendar) days that the order became ready for despatch, Apparently they need up to 5 *working* days to prepare delivery, so this was within their timeframes. Again, no mention about despatch times on their website, only the shipping option "Shipping (UK - DPD Courier with 1 hour delivery slot notification (Free))" which made me think I would have received my item within a few days, not a whole week later. They could have called this "Shipping 5-7 days (UK - DPD Courier with 1 hour delivery slot notification (Free))" to make it more obvious.

While waiting, I had a look at what the competitors had to offer and to my surprise there was another large competitor offerering the same items £5.1 cheaper, with next day delivery if you order before 1pm.

Since i bought 5 units, i thought i'd make use of their Price Match which clearly states "If you find a better price or genuine offer please report it to our team so that we can better it.".

I messaged them, and to my surprise, they said "We are able to Price match X2 of the WDC-0002 as these were from our exisiting stock. As a new order had to be placed for the remaining 3 and due to price increases we are unable to offer these at discount.".

So not only they "matched" and not "bettered" the price of their competitor, but they offered to match just 2 out of the 5 units!!

I've never come across such a lame excuse in the past, so I dread to think what they'll say if I come across any issues with any of the products.

2024年10月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent service,from start to finish order as wanted & delivered many thanks to all.

Excellent service

2024年9月19日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

Thank you for your comments, we are pleased when some one posts a review when they are happy with our service, as all our staff do their best to get the orders out quickly and correctly. We do process a large number of orders and sometimes there is a problem, but it can usually be rectified quickly. Again thank you for your time in posting.

5つ星のうち1の評価

Order placed Monday Morning for install…

Order placed Monday Morning for install following Monday, no update whatsoever, how come they can run business like this! Phone lines doesn’t work, no email address or response from ticket service. Requesting refund via paypal.

2024年9月27日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

Thank you for your comments, and I am sorry for the delay in your order. I have located your order which was placed on the evening 22nd September so this started to be processed upon opening the following day. As advised when ordering, orders can take up to 5 working days to be dispatched so is due to be dispatched today. Our Texecom delivery had been delayed due to some component issues, but this has now arrived at our Warehouse .
I can of course cancel and refund the order as we are yet to receive any contact from PayPal? Please note our phone line is manned from 10.00-15.00 daily, we have online chat also within these hours, and out of hours we have tickets or emails we respond to upon return. Your ticket raised 26 September was responded to same day. Please do get in touch if you wish to cancel as this is due to be shipped on a Next day service.

5つ星のうち1の評価

Security Warehouse dont send product but take payment then don't respond

I purchased my PIR from Security Warehouse on the 09th of May after contacting them on a premium number confirming they had it in stock.After that, there was no product,no response, and no refund.
I have had to wait 30 days before the credit card company will refund my money from this bad purchase.
Do not approach these fraudulent people, you will not get your product, ever, or comminication.
My order Number:- 94942
Today the 17th of June 2024 security Warehouse have responded 38 days after they took my money.
Their claim of defence is that they wanted my home address to send the goods to as it was my first order with them. They already had my home address for the card payment. A pathetic poor lame way for a defence. I had also sent a question to them on their site asking if they were sending the goods to my home address so I could keep a look out for the parcel, they didn't reply. There defence is flawed!!!

2024年5月9日
自発的なレビュー
Security Warehouse ロゴ

Security Warehouse からの回答

Thank you for your comments Martyn. I can see you placed your order on the evening of 9th May. The following day when we reopened we did email you to the email address you had registered on the order, advising that all first time orders need to be shipped to the billing address, we did offer to make alternative arrangements for you, if the billing address was not suitable, this measure is an anti fraud measure and we require confirmation from you that we can ship to the billing address, not that we require your billing address, as you had already provided that. This information is available to you during the check out process. We have not heard back from you. We do have free alternative ways to communicate with us, by online chat, or out of hours we have a ticket system where we respond the following working day, sadly no contact from you. I can confirm the product you have ordered is in stock, and would have been sent if we had heard from you. I am sorry you feel we are a fraudulent company, but can assure you we are not.

5つ星のうち3の評価

Know to be patient making a big order.

First thing to know before making a big order, is read all the other reviews and be prepared to be Very. Patient.

As long as you know you need to do this, are not in a rush, know that there'll be (possibly multiple) delays, then you will get (most of) what you order at a better price than almost anywhere else (which, for me anyway, was the main thing).

I went ahead with an order knowing all of this from reviews here - and (some time later) am happy with what I got - and appreciate the staff sorting it all out.

Obviously the company needs to fix/streamline their handling of orders and stock etc. - seems to create a lot of unneccessary work for themselves - but everything gets sorted-out/fulfilled in the end, at the best prices I could find.

2024年3月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fantastic service

Would definitely recommend Security Warehouse. The items I ordered came the next day and when I phoned to ask for advice on one of the items I was buying, the staff member was so helpful and gave me all the information I needed. Nothing was too much trouble and they were very friendly. Will be using again. Thank you.

2024年4月24日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報